brak logo

Gocal Dariusz Gocał

Jędrzejów

Opinie o Gocal Dariusz Gocał

Karola 2013-07-11 17:38
SUPER nowoczesna firma. Dynamicznie się rozwija. Pracują tu fajne osoby. Zachęcam do pracy z nami.
Robert 2014-05-13 13:08
Ok.
W związku z ciągłym rozwojem wciąż poszukiwane są nowe oboby do pracy(usunięte przez administratora)
Ania 2014-06-27 09:14
Rozwojowa praca. Wiele można się nauczyć i rozwinąć skrzydła. W firmie stawia się na kreatywność i zaangażowanie. Polecam :)
Jagoda 2014-06-28 09:23
Fajna, zgrana kadra. Wspaniała atmosfera pracy. Z takimi ludźmi "można konie kraść" :)
Sylwia 2014-07-01 16:50
Pozdrawiam moich współpracowników, jesteście super. Tak zgranej i pomagającej sobie nawzajem ekipy nie ma w żadnej branży.
Cyborg 2014-07-03 15:52
Pracowalem w tej firmie 2 lata. Super atmosfera pracy. Mozliwosc wlasnej organizacji czasu pracy. W firmie stawia sie na cele do realizacji co daje duza swobode dzialania. Polecam prace kazdemu kto chce sie rozwijac, wykazac, byc docenionym. Ja zmuszony bylem zmienic miejsce zamieszkania i jak ptaki wyleciec na inny kontynent, ale zawsze milo bede wspominal prace w GOCAL GROUP. SUPER LUDZIE :)
Inka 2014-10-05 09:00
Polecam :D
Arek 2015-01-05 09:43
Pozdrawiam starą gwardię :) Tęsknię za Wami. Mile wspominam pracę w GOCAL :D To fantastyczna firma z wysokimi wartościami. Dbają o klientów i pracowników. Wiedzą że najważniejsi są ludzie. Wszystkich gorąco pozdrawiam! :D
Arek B.
Maciek 2015-02-20 22:56
Super !!! Fajna firma prawnicza, miło i konkretnie zajęli się sprawą odszkodowania dla mnie po wypadku. Która którą otrzymał jest przyzwoita. Zaskoczyli mnie pozytywnie. Kolega który też był poszkodowany i miał podobne obrażenia, a sam starał się o odszkodowanie dostał jedną czwartą tego co ja już po objęciu prowizji Gocał. Teraz pluje sobie w brodę, bo sporo na chodził się za tym wszystkim :)
Kinga 2015-09-07 12:45
Super współpraca. Pamiętaj jednak , że dla nas najważniejsze jest dobro klienta. Jeśli takie jest Twoje podejście do pracy to zapraszamy do naszej ekipy.
Magda 2015-11-13 11:28
Potwierdzam, rewelacyjna atmosfera.
Naszym priorytetem jest dbanie o klienta. Zapraszamy do naszego zespołu osoby , którym sprawia przyjemność praca z ludźmi.
Zostaw swoją opinię o Gocal Dariusz Gocał - Jędrzejów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gocal Dariusz Gocał