Cześć, chce na bieżąco zasięgnąć informacji co do godzin pracy. mam na myśli przyjazd i odjazd z bazy. Piszą w ofercie, że każdy weekend jest wolny, ale w jakich godzinach się zjeżdża? Jak wam wychodzi?
Hej. ;) też widziałam właśnie ze w firmie można jeździć we dwójkę, było napisane w ofercie, że doświadczenie jest mile widziane, więc zastanawiam się czy mogłabym zabrać się na taki wyjazd wraz ze swoim partnerem? On ma oczywiście doświadczenie. kobiety też są przyjmowane?
Widziałem ofertę pracy na Facebooku i zastanawiam się czy w tej firmie jeździ się w podwójnej obsadzie we dwóch zawsze raznie tym bardziej jak się z drugim kierowca się zgada czy są tylko pojedyncze obsady
Witam. Czy w tej firmie są przyjęcia aktualnie, szukam pracy w podwójnej obsadzie. Może ktoś tam pracuje i mógłby się wypowiedzieć na ten temat czy są tam tylko podwójne obsady
Cześć, jeśli kierowca faktycznie ściąga tutaj z ósemkę na rękę tak jak potwierdzano to jeszcze w poprzednim wątku to ile teraz spedytor będzie miał? podstawa to przysłowiowa minimalna plus prowizja czy może od wyższej kwoty się startuje?
Jaka jest umowa w firmie Paass Logistyka Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Kierowca zatrudniają na umowę zlecenie?
Bardzo fajna firma dla początkujących kierowców ze względu na podwójne obsady oraz przyzwoitą i stałą pensję (za moich czasów było to 8k). Praca pn-pt, czasem wpadnie sobota - dodatkowo płatna, a czasem tylko 3-4 dni w tygodniu są pracujące, wiadomo - jak to w transporcie (usunięte przez administratora) Wyjazdy weekendowe, bądź świąteczne też są do dogadania za dodatkowe $. Praca raczej spokojna, chociaż czasem bywa gonitwa, sporo nocek, ale z tym nie ma reguły. Kierowcy w większości narzekają, bo to przywara kierowców. Spedytorzy do dogadania, choć też potrafią dać ciała, albo być nieobecni. Kary są tylko w przypadkach bardzo drastycznych naruszeń. Ogólnie polecam, zwłaszcza jeśli ktoś mieszka blisko bazy. Z poważnych minusów - jak dla mnie - jedynie fatalny plac, na którym nie wolno (usunięte przez administratora) wyrzucić po powrocie z trasy i nie ma gdzie rąk umyć po tankowaniu wężem uwalonym ropą i wszechobecnym błotem.
a można spytać wprost, kiedy w zasadzie te „Twoje czasy” były? Podana została kwota 8,000 zł brutto, tak? chce się upewnić, ponieważ gdy widziałem jak z rok temu kogoś szukali to w ofercie było napisane, że 6,500 zł się zarabia. źle widzę czy po prostu tak wpisali a dają więcej?
Tak, 8 na rękę. Nie widziałem nigdy, żeby Paass w swoich ogłoszeniach podawał kwoty, a już napewno nie w ciągu ostatnich dwóch lat. Czyli mniej więcej od kiedy płacą te 8
Cłakiem poważnie były tutaj takie kary za nie odebranie telefonu od spedytora? W ostatniej opinii ktoś wspomniał o -200 zł.... To ma jakieś szersze uzasadnienie? Jakiś stracony transport czy o chodzi? I ile bym zarobił jeszcze w tym roku gdybym usiadł za kółko? W ofercie z ubiegłego widziałem kwotę 6,5 tys zł
Bzdury. Choć faktycznie podpisujesz zobowiązanie naszprycowane listą kar, to trzeba bardzo mocno się postarać, albo naprawdę się nie nadawać, żeby taką dostać.
Firma tragedia,omijać szerokim łukiem,małpa w klatce mam więcej możliwości jak człowiek w tej firmie. Karzą podpisać jakaś śmieszną kartkę z karami jeżeli kierowca popełni błąd np. Nie odbierze telefonu od spedytora to minus 200 od wypłaty ,mimo ze w tej firmie to 80 procent nocna jazda. Wyjeżdżając w niedzielę i wracając w czwartek to na piątek każą pisać urlop. Szkoda czasu na tego pracodawcę
O co chodzi z tym że miesiąc się czeka na wypłatę? Czy to prawda taka wielka firma raczej nie może sobie na to pozwolić niech ktoś wyjaśni czy kasa jest na czas pozdrawiam
Idz zobacz to zobaczysz na co to przedszkole sobie pozwala.Caly miesiąc pracujesz ,w kolejnym do 10 dnia miesiąca masz zapłacone 2800 a reszte na sam koniec miesiąca
Z tego co wiem to w wojsku jak podpiszesz kontrakt to odrazu dostaniesz wypłatę. W każdej normalnej firmie wypłatę dostajesz dopiero za przepracowany miesiąc.
To właśnie w paassie jak przepracujesz np cały maj i na 10 czerwca dostajesz skromną podstawę za przepracowany miesiąc maj a na koniec czerwca reszte pieniędzy ,również skromna drugą część i to jest według Ciebie normalne ?
Opowie ktoś więcej o dodatkach dla pracowników poza pensją? W ogłoszeniu dla Kierowcy C+E wymienili np. pakiet prywatnej opieki medycznej. A wiecie, czy jest możliwość dołączenia do tego pakietu swojej bliskiej rodziny?? I czy to jest darmowe czy pracownik za nich ileś płaci?
Uważajcie na nich bo to nie jest firma i nie dziwię sie wiele komentarzy negatywnych.Posiadają AC i jeśli z kierowcy winy zdarzy się wpadka to bez wiedzy kierowcy przepisują to na niego bez jego jakiej kolwiek wiedzy i zgody.Trzymajcie się z dala pozdro
(usunięte przez administratora)
Oj, usunęło ci fragment komentarza. Nie wiem, czemu, ale może mógłbyś jeszcze raz napisać, o co chodzi, tylko w miarę kulturalnie? Zwłaszcza, jeśli chodzi o pracę, bo to mnie interesuje, jak tam się pracuje.
(usunięte przez administratora) TAK widziałem jaki wpis doszedł dlaczego usuwacie jeśli ktoś prawde napisał.Firme znają kierowcy z okolic i wiedzą w czym tkwili
Jeśli chcesz jezdzic ciągłymi nocami to paass zaprasza ????????za 8 tysięcy jeśli podpiszesz karteczkę Maciuś Ci naszykuje i spełnisz kilka warunków między innymi jeśli uszkodzisz auto tysiac w dół ,nie wykonasz "spedytora"polecen kolejne -200 ,nie wypiszesz cmr nawet jeśli masz kolejne -200 itd itd ????????????????????
Mimo tego opisu to wszystko odbywa się zgodnie z przepisami skoro nikt tego jeszcze nie zgłosił? Ciekawa mimo wszystko jestem czy komuś normalnie bez jakichkolwiek potrąceń udaje się normalnie tu jeździć. Są kierowcy o dłuższym stażu? Ile może wynieść?
Nie polecam pracodawcy ,jazda ciągłymi nocami do końca czasu pracy.Ciagle zmiany tras, nigdy nie wie człowiek co będzie robił.Powprowadzane rygory i jeśli z czegos sie nie wywiarzesz jestes obciążany
To przynajmniej dobre tyle, że nie obciążają bez powodu, tylko trzeba coś przeskrobać? Jakie wykształcenie ma osoba, która te trasy planuje, o których piszesz?
Pani Krystyno osoby które planują trasy są beż żadnej wiedzy spedytorskiej ,czyli byli kierowcy firmy.W biurze nie ma osob kompetentnych do zarządzania tą firmą.Brak pieniędzy,kart na autach o wszystko trzeba się prosić.Ogolnie panuje w biurze samowolka jeśli szefa nie ma ,spedytorzy robią co chcą plus Pan który zarządza autami również.Pojedyncze obsady robią więcej kilometrów co podwójna.Tak jak ktoś pisał ciągła jazda po nocach i kary
Słabo to brzmi :/ To szef nie widzi co się dzieje w jego firmie podczas jego nieobecności? Nie ma osób na stanowiskach, które mogą kontrolowac spedytorów?
Kierowca po wprowadzonych rygorach to już raczej czuje się jak małpa w klatce w tej firmie bo w żadnych innych firmach takich obciążeń nie stosuje się .Po przepracowanym miesiącu czekasz prawie miesiąc na wypłatę...Strata czasu i nerwów na tą firmę
A to kiedy tutaj informują o tych zmianach w trasach? A co do tego miesiąca to tutaj wypłata zawsze z miesięcznym opóźnieniem jest z założenia czy jak?
No widzę że kilka lat temu szału nie było jeśli chodzi o zarobki, jak jest teraz? Mają te zarobki konkurencyjne względem innych firm czy słabsze?
Czy weekendy są może więcej płatne ?
Tak - luźny piątek jest przyjdź to zrobimy Ci jeszcze luźna sobote
Rzadko piszecie i zastanawiam się czy to jest związane z dobrą pracą?
Zachęcam do napisania opinii na temat pracodawcy Paass Logistyka Sp. z o.o., będzie to pomocne dla osób, które myślą o zatrudnieniu się w tej firmie.
Tytuł: Re: Podwójna obsada na międzynarodówkęPostWysłano: 08 maja 2011, 10:42 Offline Użytkownik Awatar użytkownika Rejestracja: 31 paź 2008, 13:45 Posty: 767 Samochód: MERCEDES ACTROS MPIII 1844 Lokalizacja: Siedlce To zależy od trasy. Na długiej trasie wychodzi się lepiej. Na krótkiej zależy od liczby załadunków rozładunków. Na górę Wyświetl profil Odpowiedz z cytatem kaprycho Tytuł: Re: Podwójna obsada na międzynarodówkęPostWysłano: 08 maja 2011, 10:54 Offline Użytkownik Rejestracja: 11 kwie 2008, 23:08 Posty: 8 GG: 0 Cytuj: są jakieś różnice w danej firmie między wynagrodzeniem w podwójnej obsadzie, a wynagrodzeniem w jeździe w pojedynkę? Wynagrodzenie dla podwójnej musi być większe niż wynika z prostego mnożenia (pojedyncza x 2). Wyższa wypłata dla podwójnej wynika z wyższej uciążliwości pracy kierowcy w podwójnej (np. doba 30 godzin, większa dyspozycyjność do świadczenia pracy, mniejsza przestrzeń "życiowa") niż w obsadzie pojedynczej. Nie może być mowy o braku pieniędzy na wyższą wypłatę dla podwójne, ponieważ frachty dla podwójnej zawsze są droższe niż dla pojedynczej z powodu krótszego czasu realizacji dostawy. Nie ma również racjonalnego uzasadnienia dla różnicowania wynagrodzenia między kierowcami podwójnej obsady.
Jak komuś tak źle niech szuka wrażeń gdzie indziej! Szkoda, że tak rzadko piszecie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Paass Logistyka Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Paass Logistyka Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Paass Logistyka Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!