Zwolnijcie tych kierowców ,albo okulary im kupcie na koszt firmy bo dramat człowiek stoji na przystanku i marznie,bus się opóźnia 40minut na dodatek przejedzie i sie nie zatrzyma widząc ludzi stojących na przystanku. .Porażka nie pozdrawiam !!!!
Czy w Didi Trans Usługi Przewozowe Tomasz Dyda jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Polecam przewoźnika Pojazdy podstawione na umówioną godzinę. Można polegać na firmie.
Wszystko było bardzo dobrze, duża pomoc w organizacji wycieczek, bus na telefon zawsze na czas, polecam.
To jest jakaś porażka @@Pracodawca po co dodajecie rozkłady skoro nie jeździcie według nich?! Częściej przez Szczawnicę jeździ DAREK BUS !!! Wstyd wstyd wstyd !!! Jeżeli nie jeździcie według rozkładów z szarymi Kowalskimi ze Szczawnicy to jakim prawem wozicie turystów przez wakacje i odbieracie ludziom prace ! Ludziom którzy są uczciwi !
Właśnie jadę jako 27 osoba w busie (nie autobusie) przeznaczonym dla 22 osób na trasie Kraków-Szczawnica, który odjeżdża z Dworca Autobusowego, nie Busowego (kto na to zezwala???? I na co poszły te zapomogi Covidowe???) Na pierwszym siedzeniu Pan popija alkohol, ale kierowca nic nie widzi;) w sumie to nie ma się co dziwić ????Oczywiście kupiłam bilet przez stronę, ale kierowca uświadomił mi, że mimo to nie ma miejsc siedzących…. I tak zastanawiam się czy 25 lat temu, jak się podróżowało PKS’em to nie było lepiej…. Jak się już kupiło bilet, to było się gościem z miejscem siedzącym w prawdziwym autobusie. I wtedy już numerowali miejsca - to do właściciela…. Bo chciałoby się zarabiać, a ta misja firmy ze strony marnie wypełniona… wręcz uwłacza ludzkości! Niech te busy na Krótsze trasy jeżdżą, a właściciela zapraszam na przejażdżkę jako 28 osoba busem 22 osobowym do Warszawy przy 27 stopniach.. miłej podróży!
Super kierowca, dobra atmosfera
Traktowanie pasażerów poniżej jakiegokolwiek poziomu. Kurs został odwołany bez żadnych informacji 10 minut przed planowanym odjazdem, nikt nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na maile w sprawie zwrotu kosztów biletów. Gratulacje dodatkowego zarobku na osobach, które kupiły bilety i nie dostały pieniędzy z powrotem. 0/10
Za odwołanie transportu z przyczyn niezależnych od ciebie należy się zwrot kosztów. Powinnaś drążyć temat do skutku. Ja bym nie odpuścił. Ty też walcz o swoje :)
No widzisz. Umiałaś dobrze załatwić sprawę. Trzeba podejść do tego spokojnie i na pewno uda się załatwić sprawę pozytywnie:)
Do sądu nie bo ta za małe koszta, ale na pewno można się dogadać. Trochę optymizmu i od razu łatwiej się będzie żyło. Zadzwoń do firmy i dowiedz się jak postąpić w przypadku niewykorzystania biletu.
Kierowcy sobie chwała ? Jaka atmosfera?
Uważaj - narazisz się kierowcy będzie pyskował publicznie na ciebie na ulicy !
Dziękuję za miłą i sympatyczną obsługę... super przewoźnik . Dzięki za pomoc w tym trudnym czasie..za połączenie między Tylmanową a Nowym Targiem. Mirek Mróz Tylmanowa
Co za przewoźnik na rozkładzie jest a w rzeczywistości go nie ma skandal z takimi ludźmi nie polecam tego przewoznika
Chodzi o to, że na rozkładzie autobusowym masz zaznaczony przejazd o konkretnej godzinie, a w rzeczywistości transport nie przyjechał? Zdarza się to często, czy raczej to jednorazowa sytuacja.
To jest absolutny skandal zeby na najbardziej obciążane linię wysyłać 20-osobowego busa, lecicie w kulki, więcej z wami nie pojadę. NIEDŁUGO LUDZIE BĘDĄ SIADALI SOBIE NA GŁOWACH!!!
Faktycznie sytuacja wygląda nieciekawie.... czy to było jednorazowe czy może byłeś świadkiem, że sytuacja z busem powtarzała się wielokrotnie? Może warto by było zwrócić uwagę firmie na brak komfortu pasażerów (i zapewne kierowcy także).
Macie nowe informacje o pracy w Didi Trans? Przyjmują kierowców bez doświadczenia? Dajcie znać czy ktoś już pracował u tego pracodawcy.
Jeszcze jedno uzupełnienie. Podałam godzinę z biletu a naprawdę to była 09:13:57. Rozumiem że zegar jest nie przestawiony bo za dwa mies. będzie zmiana czasu. Walizka jest czarna na kółeczkach. Dodatkowe kolory podam jak będzie odzew na moje ogłoszenie. Bardzo proszę o kontakt! I dziękuję. Alicja
Uzupełnienie do wiadomości z dn.07.09.2019. Zamiana walizek miała miejsce na jakimś przystanku przed Dworcem Głównym w Krakowie. Pani kierująca busem wysiadła aby pewno pomóc wydostać ciężką walizkę ze środka bagażnika tyle tylko że wydostała moją. Dużo lżejszą. W Krakowie była już tylko ta. Pomyślałam że kuzynka coś mi dodała i stąd ta różnica w wadze. Ktoś na pewno potrzebuje zawartości walizki a ja potrzebuję mojej. Bardzo proszę o kontakt. 604993621.
Dnia 07.09.2019r - sobota -o godz. 8:13:57 wsiadłam w Mszanie Dolnej do busa DIDI-TRANS. Kupiłam bilet do Krakowa. Dojechaliśmy punktualnie. Tak, że zdążyłam na autobus do Wrocławia. Odjazd o godz. 10.40. Jednak we Wrocławiu okazało się, że mam nie moją walizkę! Bardzo proszę o kontakt. Mój tel. 604993621.
Przy zakupie biletów miesięcznych u kierowcy problemy z tym ze 1. września legitymacje nie podbite na nowy rok szkolny, kierowcy są chamscy i bezczelni, najbardziej starsi panowie, którzy maja niegrzeczne i aroganckie podejście do młodych dziewcząt. Ceny poszły kolosalnie w górę za miesięczny! A kierowcy którzy kupują uczniom bilety ( oczywiście nie wszyscy) 30zl każą dopłacać bo biorą je dla siebie. Szczyt szowinizmu
Z tego co doczytałem firma Tomasz lubi fajeczki radem z przodownikiem hajaj wiec uważać i nie tylko na to...
Niestety muszę zmienić zdanie o firmie jak spotykałem uprzejmych miłych oraz pomocnych kierowców to przy rozmowie telefonicznej gdzie chciałem się dowiedzieć o możliwości kupienia biletu to niestety trawiłem na osobę nie odpowiednią i nie kompetentną do zajmowanego stanowiska a jeżeli jak przypuszczam odbiera telefony szef to współczuje pracowniką