nie mam pojęcia czy doszło do tego wspomnianego przeniesienia czy tez nie, ale było napisane, że robiło się tu wcześniej po 12 h. Jaki może być aktualny układ godzinowy wobec tego? I ile osób było potrzebnych jednocześnie na samej obsłudze? Zastanawia mnie brak komentarzy odnośnie warunków zatrudnienia.... jeśli działalność została faktycznie zakończona to z jakich przyczyn?
Czy ta firma nadal istnieje? Strona internetowa www.jfrederyk.pl nie działa. Informacji co do sklepów nie można znaleźć. Jedynie to artykuły na temat działań właścicielki z 2017 roku pozostały w sieci. Produkt był porządny. Salonu w Tarnowie już nie ma? Tak bardzo chciałem sobie kupić kolejny garnitur marki J. Fryderyk. Czy ktoś coś wie czy to dalej możliwe?
cześć, dasz znać czy udało Ci się skontaktować? Faktycznie nawet teraz gdy sprawdzałam to po krs są aktywni. Pytanie tylko czy kogokolwiek jeszcze u siebie zatrudniają?
Nie udało się. Dalej szukam salonu i jakiejkolwiek informacji w internecie. Czy tej marki jeszcze da się kupić?
Jak tam? Udało się może znaleźć salon? Sama szukam adresu... Ciekawa jestem czy zatrudniają ludzi dalej teraz.
Pracowałam w tej " firmie " na samym jej początku. Porażka to bardzo delikatne słowo . Każdy pracownik nienawidzi tej pozerki, ale boi się jej i nikt się nie sprzeciwi. Pensja głodowa , musisz robić nadgodziny bez jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia. Jedyny plus , że poznałam tam męża
Na czym polega praca w J.Fryderyk? Bardzo mnie ciekawi, co się tam robi i w jakim systemie pracujecie. To praca po 8 godzin dziennie?
Wiadomo komuś co się dzieje z salonem w Tarnowie? Zamykają sie?
Od lat pracuję w tej marce jestem tak zakochana w tej firmie że chce się z nią zwiazac na całe życie.
To brzmi naprawdę zachęcająco. Napisz, co najbardziej lubisz w J. Fryderyk, fajnie byłoby dowiedzieć się czegoś jeszcze. Jaka jest realna szansa na awans w tej pracy?
Czy wiadomo coś o poszukiwaniu pracowników przez firmę J. Fryderyk? Nie natrafiłem na ogłoszenia w sieci. Wiecie jakie oferują warunki ?
Warto kierować swoje uwagi na właściwy adres gdyż tu piszą pracownicy bo to forum pracownicze.
Portal dla przyszłych pracowników, ale ja wypowiem się od strony klienta. Trafiliśmy na te markę w styczniu tego roku na targach w Krakowie. Salon tym bardziej przypadł nam do gustu, że swój salon miał w Tarnowie, gdzie często bywamy. Same zachwyty! Na targach piękna promocja, zachęcanie, wręczanie bonów, szycie na miarę za darmo, garnitur w okazyjnej cenie - nic tylko brać. Zależało nam na garniturze w kolorze popielatym, wełnianym jakich jeszcze mało w gotowych ofertach sklepów. Byliśmy naprawdę pozytywnie nastawieni. Mieliśmy zostać poinformowani gdy próbniki tkanin które nas interesują dotrą do salonu. 1,5 miesiąca cisza, aż po naszym przypomnieniu - udało się! Zdjęto miarę i zapewniono, że na kwiecień będzie gotowy (ślub w majówkę). 30 marca otrzymaliśmy informację, że bardzo im przykro ale tkanina którą wybraliśmy nie nadaje się na garnitur - nie ma możliwości odprasowania!!! ROZUMIECIE? Tkanina w próbniku salonu, który oferuje garnitury nie da się odprasować?? BRAK JAKIEJKOLWIEK ROZWAGI ze strony właścicieli to mało powiedziane. POLECAM, ale unikać szerokim łukiem tego sklepu. Porażki się zdarzają, ale brak jakiejkolwiek rekompensaty ze strony salony, to totalne (usunięte przez administratora) biznesowe.
Bardzo kiepska płaca, może dla osoby bez rodziny i mieszkającej u rodziców.
Zastanawiające jest to, że pod negatywami jest sporo lajków na nie....w przeciwieństwie to wypowiedzi pozytywnych. Miałem tam złożyć cv, ale chyba sobie odpuszcze..
Witam, moja przygoda z J.Fryderyk trwała krótko, niestety moje odczucia są bardzo negatywne. Zostałem zaproszony na szkolenie/ dzień próbny, podczas które miało za zadanie sprawdzić moje umiejętności. Przez te kilka godzin doswiadczylem przed wszystkim ogromnego pozerstwa, ale przede wszystkim obłudy, m.in. wyśmiewanie i obgadywanie pracowników przez szefostwo. Odczuwałem dziwną, ciężką atmosferę między pracownikami. Każdy mówił co innego. Po szkoleniu, umówiono się ze mną już na pełne szkolenie, jednakże miałem czekać na decyzję ze strony szefowej. Telefon miał się pojawić wieczorem, a następnego ranka przyjść do pracy. Nie poinformowano mnie w żaden sposób o decyzji, mimo zapewnień że tak będzie, a w momencie gdy zadzwoniłem, nikt nie odbierał. Osobiście nie polecam.
Pamiętam jak ta marka startowała na rynku , jakoś i obsługa była naprawdę na wysokim poziomiem. Miałem jakiś czas przerwy w zakupach po bardzo nieprzyjemnym incydencie z reklamacja i sposobem jej rozpatrzenia no ale cuż może warto dac druga szansę?? I tu niestety kolejne ogromne rozczarowanie!! Byłem na targach zarówno jak w Krawowie jak i w Bielsku i muszę powiedzieć że jest to żenujące żeby na tak prestiżowe targi mieć jedne i dokładnie tak samo ubrane manekiny. Żeby tego było mało to w tkaniny które już nie są najmodniejsze bo konkurencja ma dużo większy wybór kolorystyki i wzorów. Idźmy dalej,syn postanowił że wybierze garnitur na ślub (czerwiec ) na targach zostało wszystko dobrane i w dniu 29.01 udałismy się na salon (sfera) jakież było nasze zdziwienie i rozczarowanie syna jak dowiedział się że najbliższy termin na szycie na miarę jest na sierpień tego roku !!! Jest dla mnie totalnie niezrozumiałe jak można mówić na targach co innego a w sklepie zupełnie coś innego!! Także ogólnie mówić nie warto było wracać i osobiście nie polecam.
Pani Moniko proponuje robić większe odstępy czasowe w pisaniu opinii żeby nie było tak widać że to Pani piszę te opinie
Bardzo profesjonalna obsługa tylko tam podchodzą do klienta odpowiednio.
Super matka
Jest moc polecam
Polecam
Genialne garniaki profesjonalne doradztwo
Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w J. Fryderyk?
Zobacz opinie na temat firmy J. Fryderyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.