Zanim zadzwonię na podany przy ogłoszeniu dla Stylistki Brwi i Rzęs, Wizażystki numer telefonu, by umówić się na rozmowę, to może wpierw uzyskam kilka podpowiedzi. Podano widełki 4 000 - 8 000 zł / mies. brutto. Tylko, czy ten maks jest faktycznie możliwy do wyrobienia bez nadgodzin? Chciałbym także wiedzieć, czy oferta jeszcze aktualna, bo na dole dopisali, by zgłaszać się do 15 kwietnia.
Zaaplikowałam na stanowisko stylistki brwi i wizażystki, kontakt przez olx był utrudniony. W końcu umówiłam się na spotkanie na wtorek 16.04, gdy zapytałam o adres 12.04 do tej pory nie dostałam odpowiedzi, ponawiałam pytanie i zostałam tylko na wyświetlonym.
Stylistka prezentuje swoje umiejętności podczas rekrutacji, tak tu czytam. Czyli wykonuje jedno zadanie, ale czy ma wybór, jakie? Makijaż, laminacja, botoks itd.? Podajecie widełki 4 000 - 8 000 zł / mies. brutto. Co z tego jest podstawą, a co premią od klientki?
Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Podczas procesu rekrutacji kandydat wykonuje próbnie usługi zgodnie z zapotrzebowaniem. Jeśli rekrutacja dotyczy wizażystki wskazane jest wykonanie usługi wizażu np. makijaż. Czasem kandydat wykonuje kilka usług podczas rekrutacji - decyzja podejmowana jest indywidualnie. Na wynagrodzenie ma wpływ stawka bazowa oraz prowizja od obrotu i wynosi odpowiednio między 4 a 8 tyś w zależności od liczby przepracowanych godzin w miesiącu.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Eyebar?
Dzień Dobry, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w razie jakichkolwiek pytań na adres rekrutacja@eyebar.pl. Etapy rekrutacji uzależnione są od rodzaju stanowiska, na które w danym momencie prowadzona jest rekrutacja. Zwyczajowo są to dwa etapy, podczas których kandydat ma możliwość zaprezentować swoje umiejętności. Pozdrawiamy!
Na serwisie z ogłoszeniami jest praca dla wizażystki brwi, makijażystki. Moja zona jest o takim kursie i akurat szuka pracy. Podane zarobki do 7 tys są realne? To zależ od ilości klientek? Trzeba mieć tez własne które przyciągnie się do salonu? Jak to wygląda?
Dzień Dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Prosimy o bezpośredni kontakt z nami na adres rekrutacja@eyebar.pl, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Pozdrawiamy!
Zaczynałam w Eyebar jako początkująca stylistka paznokci. Przez 1,5 roku pracy bardzo dużo się nauczyłam. Szkolenie zewnętrzne miałam tylko jedno, ale pomogły mi dziewczyny z salonu. Jest duże ciśnienie na tempo pracy i na jakość, co czasami trudno pogodzić. Ale w sumie trudno się dziwić szefostwu, na pewno przy obecnej inflacji trudno jest związać koniec z końcem. Ja zmieniam branżę, ale jak bym miała decydować jeszcze raz, to raczej bym się zatrudniła.
Niedawno zakończyłam swoją przygodę z Eyebar po prawie 2 latach. Praca jest ok, chociaż jak każda ma swoje wady. W gorących okresach, np. grudzień przed Świętami, drzwi do salonu się nie zamykają i jest bardzo dużo pracy. Za to wtedy jest szansa na sensowną premię. Poza sezonem czasem jest nuda i wtedy słabiej z pieniędzmi. Ludzie w moim salonie spoko, ale w innych podobno bywa różnie. Ogólnie dla młodych osób chcących zarobić trochę kasy i zdobyć doświadczenie mogę polecić.
Nie przychodzicie tu do pracy!!!! Premiowanie wygląda inaczej niż jest powiedziane. Celowo wprowadzają w błąd a po podpisaniu umowy szkoleniowej okazuje się że wyglada to zupełnie inaczej.(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, przywiązujemy ogromną wagę do prawidłowości rozliczeń z pracownikami i trzymamy się sztywno określonych zasad, które są jednolite dla całego zespołu. Przed podpisaniem i przystąpieniem do szkolenia Umowa Szkoleniowa jest przekazywana do zapoznania się szczegółowo z jej treścią. Zorganizowane szkolenia dla nowo przyjętych osób są bardzo kosztowne, stąd konieczność zawarcia umowy. Taka praktyka jest bardzo powszechna i stosowana na rynku pracy usług kosmetycznych. Zachęcamy jednak do kontaktu na kontakt@eyebar.pl w celu wyjaśnienia wątpliwości lub bezpośredni kontakt z przełożoną.
Zgadzam sie. Celowe wprowadzanie w błąd. Premia miała być rzędu powyzej tysiaca zł, a dostalam jakies marne grosze. Robienie pracowników w …
Szanowna Pani, prosimy o bezpośredni kontakt w celu weryfikacji wypłaconego wynagrodzenia. Prowizje naliczane są od wyników pracy, natomiast nie jest możliwe, aby przy normalnych obrotach otrzymać mniej, niż tysiąc złotych.
Jakie są zasady naliczania premii i jak to jest wyjaśniane nowym osobom, że tyle niezadowolenia obecnie? Jest to w miarę łatwe do wyliczenia?
Czy rozmowa rekrutacyjna w Eyebar odbywa się również w języku angielskim?
Jak długo czekaliście na odzew z Eyebar? Oddzwaniają zawsze?
Dzień Dobry, dziękujemy za zainteresowanie. Staramy się niezwłocznie kontaktować z kandydatami do pracy. Bardzo prosimy o kontakt bezpośredni na adres kontakt@eyebar.pl.
Nie polecam. trzy wizyty i każda nieudana. koloryzacje miały sie trzymac do 3 tygodni-trzymały sie 5 dni. zabieg laminacji miałbyc takim hitem za 199 zl z kartą a okazało sie ze wypalil mi dziure w brwi. Konkurencyjny salon Dr. Eris wyśmiał moją brew jak zobaczył. odradzam odradzam odradzam. nie wiem na jakich produktach pracuje eyebar ale zdecydowanie ja z nich nie bede wiecej korzystac i eksperymentowac na mojej skórze. dodam, ze na moją wiadomosc w mediach społecznościowych z rozgoryczeniem i żalem ze mam dziure w brwi dostałam odpowiedz z usmiechniętą buźka-bardzo sie ciesze ze pracownicy zadowoleni. ja nie!
Czy Eyebar zatrudnia na umowie o pracę czy trzeba mieć działalność?
Dzień Dobry, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami (rekrutacja@eyebar.pl). W razie otrzymania oferty nawiązania współpracy chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące warunków pracy. Do usłyszenia.
Dzień dobry, znalazłam właśnie ogłoszenie Eyebaru na Recepcjonistkę na zlecenie, w wymaganiach jest "umiejętność sprzedaży przez telefon" - po co? Ktoś pracował tam na takim stanowisku i wie o co naprawdę w tym chodzi?
Dzień Dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Odpowiadając na pytanie - kontakt telefoniczny z Klientami Eyebar jest niezwykle ważny i bardzo częsty, dlatego jest to jedno z kryterium. Proszę o kontakt na adres rekrutacja@eyebar.pl. Do usłyszenia.
Chodzi o to, że często zdarza się, że nie ma klientów i recepcja musi dzownic po klientach i proponować im usługi. Pytać czy nie są czymś zainteresowane. Dodatkowo na recepcji sprzedajesz produkty formowe o karty stałego klienta. :) Miej na uwadze że jesteś też rozliczana z rozmów(usunięte przez administratora)
Przyjemnie pracować w fajnej pracy, gdzie jest super atmosfera i mili ludzie.. No to w eyebarze tego nie ma. Jestem bardzo wdzięczna sobie, że odeszłam. Brak szacunk(usunięte przez administratora)obgadywanie - wszystko znajdziecie właśnie tu. Polecam nie zatrudniać się i nie psuć sobie kilku miesięcy życia, bo długo i tak tu nie zostaniecie. Ani dobrej kasy, ani milej pracy tu nie ma. Znajdziecie tu jedynie stres i brak szacunku. Żałuję, że nie wierzyłam opiniom zanim podjęłam pracę.
Dzień Dobry, bardzo dziękujemy za podzielenie się Pani opinią. Będziemy bardzo wdzięczni za kontakt na adres kontak@eyebar.pl.Zapewnimy Pani anonimowość bo ważna jest dla nas Pani opinia. Zależy nam na bardzo dobrej jakości współpracy i robimy wszystko by zapewnić jak najlepsze warunki pracy. Z opinii wnioskujemy, że współpraca z zespołem nie ułożyła się pomyślnie. Będziemy wdzięczni za kontakt. Pozdrawiamy!
A Ja pracuję od kliku lat i nie rozumiem dziewczyn, które przychodzą do pracy i oczekują kasy za siedzenie w kuchni. Firma w czasach pandemii robi co może żebyśmy wszyscy przetrwali. Nie zarabiam może milionów ale gdzie bym teraz zarabiała. Mam prace, mam pensję a o szacunek swoich Koleżanek czy Kierownika to sama powinnaś zadbać - tego firma nie oferuje choć szefowe starają się, żebyśmy szukały rozwiązań a nie konfliktów. Mam fajną Kierowniczkę, dostosowany grafik do moich potrzeb i świetne koleżanki. Powodzenia w nowej pracy.
Chyba za długo już tam pracujesz skoro uważasz, że to ok jeśli pracodawca nie traktuje Cię z szacunkiem bo sobie widocznie na niego nie zasłużyłaś.
Odeszłam bo nie umiałam pogodzić szkoły z pracą. Na początku pracy zapewniano mnie, że grafik jest dostosowany do uczniów ale w trakcie pracy okazało się, że powinnam uzgadniać wolne z Kierownikiem oraz koleżankami z pracy więc uznałam, że nie o taka pracę mi chodziło. Pensja bywała fajna ale bywały też miesiące słabe. Niestety podczas pandemii szefowe mocno ograniczyły przywileje dla pracowników jak np. prywatna opieka medyczna.
Dzień Dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. To prawda, że połączenie pracy z nauką bywa trudne - dla obu stron. Obecny czas jest dla nas wszystkich bardzo trudny, mamy nadzieję na kontynuację współpracy po ustabilizowaniu edukacji. Pozdrawiamy.
Po ustabilizowaniu edukacji??? Haha... najpierw zapewniacie pracownika o jego przywilejach a później odwracanie kota ogonem. WSTYD i brak uczciwości.
Dzień Dobry, sytuacja na stabilnym rynku pracy bywa zmienna. Tym bardziej w dobie pandemii obie strony są zmuszone do modyfikacji swoich oczekiwań by w dłuższym horyzoncie czasowym cieszyć się wzajemną relacją. Życzymy wszystkiego dobrego i powodzenia. Pozdrawiamy.
Jestem byłym pracownikiem eyebar bo wyjechałam z Warszawy. Praca ogólnie była ok, jak miałam dobre wyniki w pracy to zarabiałam lepiej niż moje koleżanki. Ogólnie poziom obsługi klienta jest wysoki i Kierownik salonu tego pilnuje. Podczas pandemii wiele się niestety zmieniło w całej branży. Szefowe nie wypłacały premii ale w połączeniu z postojowym wszystkie przetrwałyśmy. Dla mnie najgorsze było, że pomimo umowy zlecenie (bo jestem studentką) otrzymywałam grafik na cały miesiąc i nie mogłam go w trakcie miesiąca zmieniać. Ogólnie jeśli chcesz się nauczyć profesjonalnie stylizować brwi to polecam pracę ale szefowe mocno pilnują jakości i czasem to powoduje napięcie.
Dzień Dobry, szanujemy każdą opinię i dziękujemy za jej wyrażenia. Przykro nam z powodów, o których Pani pisze. Jednak czas pandemii stawia przed nami nowe wyzwania. jeśli możemy wyjaśnić ewentualne nieścisłości prosimy o kontakt na adres kontakt@eyebar.pl. Do usłyszenia.
Czy Eyebar zatrudnia studentów?
Dzień Dobry, zatrudniamy osoby z doświadczeniem i umiejętnościami w obszarze wizażu lub stylizacji paznokci. Zachęcamy do kontaktu na adres rekrutacja@eyebar.pl. Pozdrawiamy.
tak, ale oczekuje, że nie będą mieli żadnych próśb grafikowych, a wręcz ich pyta, czy nie wstyd im, że nie mogą przychodzić do pracy, kiedy mają zajęcia
Każdy z pośród osób współpracujących przekazuje swoje prośby grafikowe do połowy każdego miesiąca. Prośby dotyczące szkół są akceptowane w pierwszej kolejności. Jeśli w Pani przypadku jest inaczej prosimy o kontakt bezpośredni na adres kontakt@eyebar.pl. Pozdrawiamy.
Niestety ostatnio na Inflanckiej robiono mi pedicure (niedokładnie, paznokcie za krótko przycięte, końcowy efekt średni) manicure inny, niż poprosiłam, przy kasie okazało się,że doliczono mi za dwie srebrne kreski 18 zł i 9 za korektę, paznokieć uszkodzony nie z mojej winy! Zawiodłam się!
Pani Anno, bardzo dziękujemy za Pani komentarz. Bardzo prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem kontakt@eyebar.pl. Do usłyszenia.
Proponujecie umowę o pracę której i tak nie dajecie! System premiowania również nie jest prowadzony tak jak przedstawiany jest przed podjęciem pracy
Dzień Dobry, Forma zatrudnienia jest jasno określona przed podjęciem współpracy z każdą kandydatką indywidualnie. Prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez kontakt@eyebar.pl w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości. Zweryfikujemy Pani przypadek ponieważ bardzo zależy nam na jasnych i klarownych zasadach współpracy. Pozdrawiamy
Warto dodać jeszcze ze prywatna opieka medyczna która pozytywnie opisywana jest w niektórych komentarzach jest ale co z tego jak zabierają za pakiet podstawowy 50 zł od pensji, inni pracodawcy dają taki pakiet za free,(usunięte przez administratora)
Dzień Dobry, pakiet LUX MED jest finansowany przez spółkę w kwocie 50 zł. Pracownik pokrywa symbolicznie 1 zł. Jeśli coś jest dla Pani niezrozumiałe lub budzi wątpliwości prosimy o kontakt na adres sos@eyebar.pl. Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eyebar?
Zobacz opinie na temat firmy Eyebar tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Eyebar?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!