brak logo

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Badpol Paweł Bado

Starachowice

Opinie o Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Badpol Paweł Bado

Wielki Żal 2016-12-24 11:27
Witam, bardzo nie milo jest patrzec na tego typu traktowanie swoich pracowników. Bedac w Pani/Pana sklepie zaobserwowalam pewna informacje,mianowicie ze w niedziele handlowa wasz sklep jest otwarty,pytajac pracownic wstraszone odpowiadaly ze tak bedzie otwarte. Przyszlam, dwie zmeczone Panie juz nawet chyba nie wiedzialy co robic(z braku klientów,a zarazem z prawidlowego wykonywania pracy balam sie ze zaczna czyscic parkiet szczoteczka do zębów) . Mieszkam dosc blisko bo wizawi sklepu,przychodzilam praktycznie kazdego dnia,obserwujac dwie zmeczone kobietki. We wtrorek przyszlam na nowy towar Panie wykonczone, zmeczone... I DZIS SZCZEGÓLNY DZIEN DLA KAZDEGO SZANUJACEGO SIE POLAKA! I co widze dwie siedzace Panie... Serce sie kraje kobiety ktore powinny przygotowywac swieta wigilie dla rodziny sa w sklepie, brak klientow( ludzie nie chodza po taniej odziezy lecz po markietach) . Pytajac dlaczego dzis maja otwarte i do ktorej wpadlam w oslupienie... Przykrość,bezradność i wielki zal. Szanujmy tez te osoby Panie dzien w dzien pracuja,raczej w nocy robily cokolwiek dla rodziny. Szanujmy te osoby one tez maja i zasluguja na swieta.
1
Otóż to 2017-01-05 13:27
Ludzie zamiast się zalic to coś róbcie .Skoro rząd jasno zaznaczył że każdy pracownik ma dostać 13 zł/h to zróbmy wszystko żeby tak było .Nie dajmy się pracodawcom .Dochodzmy swoich praw bo inaczej ta idea nie ma sensu .Żyjemy w Państwie wolnym czy Obozie Pracy?!! To my jesteśmy Panami swego losu ! Dzialajmy!
... 2017-01-10 16:41
Bardzo mi przykro, ale niestety osoba pisząca opinię o Pani I. z Limanowej miała 100% rację. To nie jest kobieta, to jest przeciek z piekła! Moja koleżanka pracowała w tym sklepie ale niestety przez kłamstwa i intrygi tej pani została zwolniona. Kierownictwo zamiotło wszystko pod dywan! Zachowało sie nieprofesjonalne! Nie byli obiektywnie. Wstyd dla firmy!
PS. Radzę poszukać korepetytora z języka polskiego :)
6
Ktoś 2017-01-13 21:17
Ta firma to jakiej wielki nieporozumienie osoba zatrudniona na umowę o pracę dostaje najniższa krajowa za pracowanie 9 godzin 5 dni w tygodniu plus sobota i Rozkladowka a osoba zatrudniona na umowę zlecenie bierze 1850 zł. Porażka. Prezes traktuje pracowników jak smeci. Pojdziesz na zwolnienie to cię zwoli. Wielki cham i burak !!!!! Totalnie nie polecam tej firmy. Pracowała tam moja koleżanka i wiem jak dziewczyny są traktowane. Panie prezesie jeszcze nie trafiła kosa na kamień ale kiedya trafi.
1
Ktoś 2017-01-13 21:21
W tej firmie nie wywalczysz nic, bo albo pracujesz na warunkach prezesa albo do widzenia. Tam jest krótka piłka.
1
Kasper 2017-01-14 19:35
Osobiście parę razy zdarzyło mi się nie otrzymać paragonu albo dostałem z inną wartością. Kiedyś usłyszałem na sklepie jak pracownica chciała dzień wolnego to kierownik zaczął krzyczeć żeby znalazła sobie kogoś na zastępstwo i zastępstwie mu zapłaciła...masakra po prostu MOBBING! Słyszałem również od którejś z pań że mają na umowie mniejszą płacę niż osoby na zlecenie... firma jest chora!
Irmina 2017-01-15 10:30
Ktoś. ... a zastanowilas / es się zanim cokolwiek napisałeś na temat wynagrodzenia dlaczego tak jest ? Dziewczyny które pracują za najniższą krajowa MAJA UMOWĘ NA PEŁEN ETAT , PEŁNE UBEZPIECZENIE I PŁATNE URLOPY i wliczne jest to do lat pracy i do emerytury tak ? NIE OBCHODZI TAKIE OSOBY NIC ... TWOJA KOLEZANKA odchodząc z pracy dostaje po przepracowanym roku zasiłek z PUP a takie osoby które pracują na umowie zlecenie nie mają nic , kompletnie. Sięgnij po rozum do głowy i logicznie pomysl dlaczego tak jest. Ponad to jeśli nie podoba się prąca na umowie stałej to przecież jaki problem jest przejść na umowę zlecenie hmy ? Poza tym skoro tak bardzo martwisz się o koleżankę i jej prace to tez masz zapewne z tego jakieś korzyści ....pozdrawiam.
3
Normalna firma 2017-01-17 21:03
Ja pracuje już. 3 lata i nie narzekam robota jak każda inna za darmo nic nie ma a 1850 do ręki to tez nie jest najgorzej moja koleżanka ma 1300 i pracuje w niedziele palety po tonie Trzeba rozkładać na pułki
2
Lidia 2017-01-17 21:20
TAKIE CZASY KONKURENCJA NIE ŚPI
Zakop 2017-01-18 08:04
Helena jeżeli już nie raz widziałaś nas w pracy to chyba jasne ze praca nam odpowiada żadna z nas nie pracuje na karę a ta tyrania dźwigania i ze nic nie możesz załatwić w godzinach dopoludniowych to chyba pomyliłaś firmy bo wystarczy poinformować kierowniczkę i jest po sprawie a skoro tak piszesz o dźwiganiu a wymiana towaru jest raz w tygodniu i pomagają jeszcze osoby dochodzące to widać ze mało wiesz o firmie każda z nas pracuje 8 godz dziennie i w sobotę 5 to moze przyjmij sie na pół etatu i będziesz miała więcej czasu na załatwianie swoich prywatnych spraw a nie pisanie bzdor
2
Bez komentarza 2017-01-18 17:43
Ludzie ! Co wy mówicie, chyba sami dobrze wam płaca za pisanie tych bredni! Pracuje w tej firmie i prosze nie mydlic oczu sa takie warunki jak opisaly osoby wcześniej. Zero zrozumienia, szacunku i czegokolwiek. Zastraszanie pod kazdym względem, pracownicy traktowani bardzo zle. Osoba ktora napisala ze jest tak cudownie chyba jest podstawiona, bo zadna kobieta pracujaca tam by tego nie napisala. Zgadzam sie w 100 procentach z wypowiedzia "Pani Halina" .
7
Szanuje 2017-01-18 20:19

Prosze sie nauczyć czytać Halina to nie Helena i jak sie pani krzywda dzieje to prosze sie zwolnić lub samemu założyć swój biznes tylko jest jeden warunek musisz umieć czytać a chyba masz z tym problemy powinni sie wam zabrać za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za przekręty i wcześniej czy pózniej ktoś to zrobi bo ślady zostawiacie i zapoznajcie sie z regulaminem tego portalu bo IP mówi wszystko
2
Piotr Zyla he he 2017-01-18 22:02
Zakopane pozdrawia Limanową każdy już wie kto tak pięknie oczernia i świadczy nieprawdę a szef powinien poprosić obecny portal o wskazanie nr i osoby pod nim zarejestrowanej i zgłosić na policję
3
stała klientka 2017-02-02 18:58
Czytałam opinie o sklepach odzieżą używaną firmy Badpol. Zapraszam wszystkich do takiego sklepu znajdującego się przy ulicy Piłsudskiego w Łańcucie. Wchodząc do tego sklepu zawsze witają mnie 2 uśmiechnięte panie. Zawsze doradzą, zaproponują jakąś ciekawą rzecz, nie denerwują kiedy przez godzinę wybieram i przymierzam. Miła atmosfera panująca w tym sklepie zachęca do ponownego przyjścia. Wierzcie mi, że w sklepie z odzieżą używaną, można być tak obsłużonym jak w najdroższej galerii. Jeśli chcecie to zobaczyć w Łańcucie jest tego dowodem. A ja jestem stałą, zadowoloną klientką.
5
klientka 2017-02-06 08:58
witam wszystkie panie najlepiej jest w nowym targu
5
Zadowolony klient 2017-02-08 14:32
Zgadzam się ze stałą l;klientką ja te,z robię zakupy w sklepie Badpol w Łańcucie na ulicy Piłsudzkiego. Chociaż muszę przyznać, że większość zakupów robię tylko dlatego, że panie sprzedające potrafią mi zawsze dobrze doradzić. Ostatnio Bardzo miła i uśmiechni eta pani ekspedientka tego sklepud oradziła mi kurtke, z której jestem bardzo zadowolony, w żadnym innym sklepie bym sobie nie kupił. Dziś po pracy wybieram się tam na zakupy i zapraszam wszystkich, którzy chcą coś ciekawego kupić.
4
Wdzięczna 2017-02-10 20:07
Badpol Jordanów. Jestem bardzo miłe zaskoczona przemiła obsługa w sklepie Pani Kasia i Aneta uśmiechnięte i pomocne a w sklepie bardzo czysto i pachnące.Z przyjemnością tam wrócę.
7
Solanka 2017-02-11 18:13
Polecam sklep Badpol w Bochni ( czwartek nowy towar) :)
6
klientka 2017-02-13 16:07
polecam sklep z lipska przemiła obsługa panie ekspedientki zawsze usmiechnięte i pomocne jeszcze raz polecam
3
zakopane 2017-02-15 10:38
wszedzie świetnie tylko w Zakopanem na Kościeliskiej smutno
Pani Haniu MY Z PANIĄ
KLIENTKI
1
Frania 2017-02-16 13:26
Nie wiem jak w innych sklepach z odzieżą używaną, Ale zapraszam wszystkich do sklepu Badpol przy ulicy Piłsudskiego w Łańcucie. Byłam tam w poniedziałek. Przemiła obsługa, fajny towar, Panie uśmiechnięte, chętne do pomocy. Widziałam starszego pana, którzy przymierzał kilka kurtek, I różnych rzeczy. Gdy chciał odwiesić na miejsce, pani ekspedientka z uśmiechem powiedziała: Proszę zostawić, ja powieszę. Z tak miła obsługą spotkałam się tylko w galeriach z drogą, markową odzieżą. Wybieram się dzisiaj tam na zakupy, na pewno coś fajnego kupię.
3
Margo 2017-03-30 11:45
Polecam sklep w Chmielniku, często odwiedzam go z przyjemnością. Ubrania ładne, czyste, lokal też czysty, zadbany a panie obsługujące bardzo sympatyczne- chętnie doradzają, uśmiechnięte, życzliwe. Polecam!!!
3
Zawiedziona klientka 2017-04-05 10:48
Sklep w Jordanowie juz nie taki sam bez pani Anetki i Kasi .Wielki żal az sie niechce robiz zakupy
4
Żenada 2017-04-05 20:52
Sklep w Jordanowie wielka strata Pani Kasia i Aneta .Uśmiechnięte miłe pomocne dziewczyny ,miło było tam robić zakupy .Lecz teraz inne panie nie miłe nerwowe ,patrzące na klienta jak na złodzieja,żenujące!!!już tam nie wrócę!!!!!NIE POLECAM!!!!!
4
sztywny krzysiek 2017-04-05 20:55
racja
4
lu 2017-04-06 08:21
nikt nie pisze jak się pracuje na sortowni? właśnie poszukują pracowników. czy wyplata na czas? jaki są zarobki? czy ustalone godziny pracy? jaki są warunki pracy na sortowni?
Klient 2017-04-07 15:10
Po odejściu dziewczyn totalne dno. Obsługa fatalna.Pani starsza halasliwa i namolna. Wiele osób woli wyjść niż jej słuchać. Ludzie.. To nie jarmark tylko sklep. Poprzednie pracownice mile i uprzejme.w sklepie był porządek i miła atmosfera. Teraz rozwrzeszczana Pani i ciuchy na podłodze. Odradzam
4
Zniechęcona 2017-04-07 15:27
Mówi się że wszystko co dobre szybko mija. I tak się stało w Jordanowie. Po odejściu dziewczyn została przyjęta Pani chyba prosto z targu. Ryczy na cały sklep. Megafonu nie potrzeba. Klapie językiem jak najęta. Łazi za ludźmi i wpycha rzeczy do kupienia. To bardzo zniechęca nawet do wchodzenia do sklepu. Totalna porażka. Skąd wy bierzecie takich pracowników? Z wystawek?
5
Madzia 2017-04-08 05:33
Czytam opinie o sklepie w Jordanie i ocza nie wierzę.... Panie na sklepie które PRACOWAŁY ,,mile i uprzejme"?? Hmm.... chyba mowa o Paniach które pracują tam teraz. Sprawiedliwości stało się zadość . Byłam klientka tego sklepu, ale za każdym razem kiedy tam wchodzilam nieprzyjemna atmosfera , Panie nie szczególnie były zainteresowane klientem i były dość oschle co w efekcie doprowadziło do tego ze przestałam tam chodzić , jednak wczoraj coś mnie pokusilo i miłe zaskoczenie . Nowe Panie na sklepie. Mile , uczynne, przede wszystkim zainteresowane klientem i tym co się dzieje na sklepie . Z chęcią doradza i pomogą . Napewno wrócę do tego sklepu by się moc odprężyć W KOŃCU. Pozdrawiam.
4
Nigdy wiecej 2017-04-08 09:32
Jak ktoś lubi szpiega na karku to już jego interes. A słuchanie ryczenia za uchem chyba dla głuchych. Totalna porażka
5
Marek 2017-04-10 08:19
Dokladnie...
3
Niezadowolona 2017-04-10 15:34
Obecnie sklep w Jordanowie totalna masakra.. Dotąd ubrania były posegregowane, teraz po odejściu pracownic misz masz.. Pomieszanie z poplątaniem. Dawniej koszulki do koszulek, bluzki do bluzek itd.. Aktualnie kotłowanina. Pani pracująca tam na pytanie dlaczego tak jest niegrzecznie odpowiada żeby grzebać. Nie tędy droga.A szkoda.
4
klientka 2017-04-10 20:24
Tak to prawda, jestem stałą klientką tego sklepu , i odkąd został otwarty nigdy nie było tego co dzisiaj zastałam , takiego bałaganu dawno w tym sklepie nie widziałam , co jak co ale wcześniejsze dziewczyny naprawdę prowadziły ten sklep tak że nie widać było że to second hand , dzisiaj wszystko wymieszane aż odechciało mi się szukać wcześniej wiedziałam do jakiego działu mam podejść i gdzie znajdę to czego szukam, sprawa druga nie lubię jak ktoś nachalnie wciska mi coś czego nie chce , lubię gdy idę do sklepu na spokojnie pooglądać i tak było wcześniej z wcześniejszymi dziewczynami można było pożartować , porozmawiać nawet o prywatnych sprawach aż miło było chciało się tam wracać , a to co się teraz dzieje to porażka , nachalna pani nikogo nie obrażając,nie mam nic do nowych pracownic zbyt krótko są żebym mogła je bardziej ocenić choć już wcale nie chce mi się ich bardziej poznawać . Mam nadzieje że to się zmieni , i mała iskierka nadziei że znów zobaczymy poprzednie pracownice... lub chociaż znajdziecie nowe które będą podobne do poprzednich ...
7
Anonimowa 2017-04-11 15:52
Proszę państwa jestem stała klientka w sklepie w Jordanowie i wypowiem się że jest czysciutko , duży wybór ubrań , pracownice mile, sympatyczne zawsze umieją doradzić . Po prostu rewelacja . W 100% polecam sklep bo naprawdę można dla siebie wybrać różne ciekawe rzeczy .
2
Syf 2017-04-11 23:38
Badpol Jordanów. Jestem nie mile zaskoczona. Nie było mnie od dawna, a tu takie zaskoczenie inne panie i jak by inny sklep???czy to nadal Badpol???Czy Szmatpol???. Pomijając zmianę obsługi klienta jestem nie mile zaskoczona tym że wcześniej towar był ułożony wedle potrzeb klienta i gust. Na najwyższym poziomie ubrania z najwyższej półki i na każdą kieszeń. A teraz totalny haos!!!Dla osoby takiej jak ja to zbyt wiele czasu by cokolwiek znaleźć i czuje się urazona brakiem profesjonalizmu ze strony tej firmy!.Skoro obsłudze się nie chce posegregowac fajnego towaru to niech go wrzuci do kontenera i niech grzebia wszyscy za 50 gr za sztukę a nie 46zł za kg i oby panie otwarly okno bo w takim zaduchu i smrodzie to nawet za te pieniądze nikt nie wejdzie.Nie będę się wypowiadać na temat czystości na sklepie bo czysto nie jest może dlatego, że każdy wchodzi w butach ale też nikt nie zwraca uwagi by to posprzątać czego konsekwencją tego jest ze jest brudno na sklepie. Jedno mnie dziwi było dobrze a jest źle czyżby lenistwo kierownictwa???Zakupy dla wytrzymałych???
6
jordanowianka 2017-04-12 08:52
jestem wkurwiona na samą myśl o sprzedawczyni z Jordanowa jest tam baba która łazi za człowiekiem i łazi .były tam wcześniej 2 pracownice super dziewczyny .to zamienili na upierdliwa i nie przyjemna babę.teraz nawet tam nie idę bo nie mam ochoty się wkurzać .pozdrawiam byle pracownice:)
6
Jordanow 2017-04-16 12:43
WESOŁYCH ŚWIĄT
1
Klientka 2017-04-20 10:27
Zmiencie pracownice w Jordanowie to jest dramat wysmiechliwe dziewczyny, obgadujace, nic nie robiące na sklepie , wogule nie nadajace sie do tego....dramat wszystko wymieszane brudno nie idzie nic znaleźć . Sklep nigdy tak nie wygladal jak teraz....
7
szok!!!! 2017-04-20 11:40
Tak to prawda nie wiem czy szefostwo nie widzi że dziewczyny sobie wogule nie radzą czy chcą już zamknąć ten sklep , dzisiaj również spotkała mnie tam nie miła sytuacja , strasznie wyśmiechliwe dziewczyny zwłaszcza pani z włosami bląd , widzę że zajmuje się tylko bajkami a nie pracą , a naprawde mają co robić bo sklep wygląda fatalnie nawet nie wiadomą jest jaka cena dnia , na dworze stoi manekin w letniej sukience,choć mamy pół metra śniegu już .... po sklepie sodomia i gomoria ciuchy wymieszane , wyrozwalane wszystko, ale nie panie mają to w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lepiej obgadywać .... jednym słowem dramat, panie szefie niech pan coś zrobi z tym bo ten sklep daleko nie zajdzie !!!!!!!
6
Klientka 2017-04-20 15:04
Ma pani racje ,można się uczyć dzień dwa ale ja już je widzę z 3 tygodnie i nic się nie zmienia jeszcze jest gorzej , ktos tu dobrze napisał że lepiej wsypać to wszystko do kontenera i sprzedawać za 50 gr a nie 46 zł za kilogram bo tak teraz wyglada ten sklep jak totalny lumpeks a taka wielka szkoda bo to był naprawdę fajny sklep wreszcie w Jordanowie najlepszy z tych wszystkich lumpeksów, gdzie naprawdę chciało się iść, teraz nie dziękuje. I bardzo fajnie, że jest taka strona gdzie można podzielić się opinią może da to coś do myślenia szefostwu jeżeli to czyta.. szkoda tylko że stare pracownice odeszły jak dla mnie były to dziewczyny które naprawde dbały o sklep i widac że im zależało starały się, przede wszystkim mądre miłe i sympatyczne a nie jakieś wyśmiechliwe gówniary .....
6
Anonimowa 2017-04-20 19:33
Kochana a żebyś wiedziała że przez oczernianie i psucie opinii kochana blondyneczko to wy sobie nagrabicie
2
Anonimowa 2017-04-20 20:06
Sklep Badbol w Jordanowie . Pracownice mile , sympatyczne , zawsze uśmiechnięte . Jeżeli się komuś nie podoba że tam pracują to proszę nie chodzić do sklepu . Wcześniejsze dziewczyny co tam pracowały totalne dno . Patrzyły na klienta jak z byka . Ale to jeszcze nie wszystko . Dziewczyny poprzednie kradly ubrania . Szły do przymierzalni i na swoje rzeczy ubieraly rzeczy sklepowe i myślały że tego nie widać że mają dwie na sobie bluzki, akurat ta jedna oglądałam jak byłam rano a gdy przyszłam po południu to powiedziałam pani że ta bluzeczka mi się podobała i że ja rano oglądałam to panie stwierdziły że musiałam oglądać inną bluzkę .. dobrze że już te panie tam nie pracują bo szkoda nerwów .. potrafiły tak sprytnie kraść ale nie tędy kochane droga ... Obecne dziewczyny co tam pracują są mile sympatyczne zawsze uśmiechnięte aż się chce iść do sklepu . Zawsze zostanę obsluzona z uśmiechem , a nie tak jak z wcześniejszymi dziewczynami .. teraz aż miło wejść do sklepu .
2
Klientka 2017-04-20 23:18
Jestem bardzo zdziwiona zmianami w sklepie .I tym że obecnym panią nie pasuje to że stałym klientom nie podobają się zmiany na gorsze niestety!!!Ale nie powinny oczerniać swoich poprzedniczek zwłaszcza że same odeszły ,a jestem tego świadkiem!!! Wpisując takie oszczerstwa narażają się na odpowiedzialność karną!bo jest to Zniesławienie !Więc radziła bym myśleć o tym co się pisze i przeprosić te panie zanim będzie za późno!I pójdą do prawnika!!!Niema pozytywnych opinii za źle wykonywaną pracę więc trzeba zapracować sobie na dobrą opinię bez oceniania niewinnych!!!
5
Klient 2017-04-21 08:12
Fakt podobno same odeszly ale swiete nie byly a te nowe szkoda gadac... Pracownicy powinni byc dobierani starannie a nie z ulicznej lapanki. Wiadomo mlode i blond dobrze nie wrozy.
2
Klientka 2017-04-21 21:22
Sklep Badbol Jordanów Nie rozumiem ludzi którzy wypisują i bronią poprzednie pracownice . A świadkowie na to są że te dziewczyny kradly. Tak się nie robi a przepraszać będą za nie długo Kasia i Anetka ponieważ serio już za dużo sponiewieraly sklepem , wypisujac takie brednie , i ciekawe kto ich nauczył pisać takie bajki :) jestem stała klientka i chodzę do sklepu od kad został otwarty i wiem jakie podejście miały tamte dziewczyny do pracy a jakie mają obecne dziewczyny .. ktoś chyba chce tu się zemścić na sklepie ale kochane nie tędy droga
6
Ktos 2017-04-22 17:17
Jakie świadkowie gdzie ich masz??
3
Klientka 2017-04-23 17:54
Bardzo dużo ludzi was widziało . Nie wiem czemu wyście się tak uwziely na ten sklep . Dalybyscie sobie spokój . Dziewczyny są pracowite , i naprawdę dbają o klientów i klienci bardzo chcą żeby one tam już zostały . Ale po co wypisywać opinie i się mścić ? Warto tak pisać ? Co wam te dziewczyny zrobiły ? Nie winne osoby tutaj oczerniacie a naprawdę są wobec klientów wporzadku . Jestem stała klientka przychodzę dosłownie codziennie do sklepu i widzę co się dzieje na sklepie . Więc nie piszcie takich tutaj bredni bo wam naprawdę nie zrobiły nic
4
Majka 2017-04-23 19:41
Sklep Badbol Jordanów . Potwierdzam że dziewczyny te co obecnie pracują są naprawdę wporzadku . Mile sympatyczne i przede wszystkim dbają o klientów . Będę tam przychodzić .
7
Osoba która wie o waszych grzeszkach 2017-04-24 18:57
Jordanow jest małą miejscowością ciekawe kto będzie chciał was przyjąć do pracy po takim cyrku jaki tu robicie albo załóżcie własny biznes tylko byście musiały same siebie okradać i wynosic towar !!!! Co urwało sie i nie wiecie co teraz zrobić drobne zlodziejaszki
5
Zadowolona klientka 2017-04-24 20:50
Badbol Jordanów . Dziewczyny które pracują tam obecnie to są naprawdę sympatyczne , mile i przede wszystkim z poczuciem humoru , zawsze uśmiechnięte . Poprzednie dziewczyny nie były takie . Patrzyły na klientów jak na zlodzieji po czym przestałam tam chodzić . Gdy mnie namówiła koleżanka po dość długim czasie to poszłyśmy razem i zaskoczenie ... Nowe panie / uprzejme dziewczyny które na samo wejście klienta od razu mówią ,, dzień dobry " a wychodząc ,, dowidzenia" z uśmiechem na twarzy , jak tam nie chodziłam to teraz tam będę chodzić codziennie . Polecam w 100% bo warto . Dużo ciekawych rzeczy można kupić , w sklepie panuje miła atmosfera , jest czysciutko , dziewczyny super , chętnie doradza . Tak trzymać !
4
Zostaw swoją opinię o Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Badpol Paweł Bado - Starachowice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Badpol Paweł Bado