Do momentu odejścia była to moja najlepsza praca. Atmosfera świetna, właściciele wyluzowani, koledzy jeszcze lepsi. Niestety trochę gorzej z wypłatami, głównie niewiele powyżej minimalnej, jedynie kilka osób trochę więcej. Były premie, ale żeby je dostać, trzeba było co miesiąc męczyć się z tworzeniem filmików/artykułów marketingowych. Właściciele podchodzą do tego bardzo restrykcyjnie, a w odpowiedzi mają zawsze tekst: "Przecież wcale nie musicie otrzymywać premii", co trochę zalatuje (usunięte przez administratora) Zasady przyznawania są nie do końca sprawiedliwe, kilka razy zdarzyło mi się w ogóle nie dostać nie z mojej winy, choć przyznam, że niedawno się poprawiło, bo kiedyś było jeszcze gorzej. Gdyby nie te dwie rzeczy, to nie byłoby na co narzekać w tej kwestii. Na plus wyjazdy integracyjne i imprezy firmowe, choć te drugie w ostatnich latach czasami coraz bardziej przypominały stypę. Na wyjazdach zawsze działo się dużo ciekawego, a to bieganie po lesie, a to strzelanie do tarczy, a to gokarty, czy schodzenie po linie z pionowej góry. Tutaj firma świetnie się spisywała. Załoga, jak już wspomniałem, kompetentna i zgrana. Rotacja mała, czasem ktoś odszedł, bo dostał lepszą ofertę, a czasem po prostu nie pasował do zespołu. Poza tym firma głównie się rozwija, pracowników ciągle przybywa. Ogólnie pracę bym ocenił na 4.5/5 gwiazdek, ale po tym, jak się ze mną pożegnano po 7 latach oddanej pracy na 110%, muszę dać ocenę 1/5. Początkowo nie dano mi odejść choćby dzień przed końcem wypowiedzenia, co jeszcze mogę zrozumieć, ale gdy tylko podzieliłem się swoją wiedzą z kolegami, to w środku dnia po prostu wyrzucono mnie za drzwi biura. To tylko podsumowuje, jakie właściciele mają podejście nawet do wieloletnich pracowników.
Jeżeli rozmowy kwalifikacyjne przebiegają tak jak proces wdrożenia, to ja współczuję kandydatom. Firma niekompetentna, elementarne braki w wiedzy o systemie, czego nie dotkną to jest jeszcze gorzej. Wdrożenia ciągną się w nieskończoność. Boże uchowaj innych klientów przed takimi partaczami.
Byleś na rozmowie kwalifikacyjnej, że tak osądzasz, bo z tego co piszesz to raczej twoje przypuszczenia. Za proces wdrożenia odpowiedzialny jest zwykle przełożony, wiec to z nim powinieneś o tym pogadać. Nie uważasz?
Czy firma normalnie funkcjonuje?
Jak podchodza tak do klientow tak "profesjonalnie" jak do rozmow kwalifikacyjncyh to współczuję klientom, Idzesz na rozmowe tracisz swoj czas a później okazuje się ze nikt nic nie wie. Później Pan o Chryzmie zmoklej ścierki oznajmil ze bedzie nastepna rozmowa jak beda wszyscy właściciele, 2 miesiace minely i zero kontaktu.
Wpisy zamieszczone przez Was wyrażają opinie o ERP Serwis Sp. J. Zalasińska, Kardynał, Ujma jako firmie świadczącej usługi. Z perspektywy przeznaczenia tego forum ważne, aby znajdowały się na nim wyłącznie merytoryczne komentarze o tym jakim pracodawcą jest ta firma. Czy w związku z tym, ktoś z jej pracowników mógłby przedstawić swoje doświadczenia wynikające ze współpracy z ERP Serwis Sp. J. Zalasińska, Kardynał, Ujma?
Z doświadczenia firmy w której pracuję ERP serwis dał radę z wdrożeniem programu. Nie było na początku łatwo ale firmy udanie przeszła na program XL i mamy go już prawie 2 lata. Pozdrawiam Pana Jacka, który się nami cały czas opiekuje!
Bardzo nie kompetentna firma, na pierwszy rzut oka wydaję się bardzo profesjonalna, niestety podczas wprowadzania systemu okazuj się że pracownicy błądzą we mgle, są nie przygotowani do pracy która został im powierzona. Podsumowując brakuje im kompetencji i doświadczenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ERP Serwis Sp. J. Zalasińska, Kardynał, Ujma?
Zobacz opinie na temat firmy ERP Serwis Sp. J. Zalasińska, Kardynał, Ujma tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.