Opinie o Prime Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Prime Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Prime Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Prime Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Klaudia Nowy wpis
Inne

Firma jest w centrum Warszawy czy na obrzeżach ?

Feliks Nowy wpis
Inne

Macie jakiś powód, że od dawna nikt nie korzystał z forum? Tak dobrze się pracuje?

Irina Nowy wpis
@Feliks

Prezes ulotnił sie, Ostatni miesiąc pracownicy pracowali za darmo, właściwie na wakacje dla rodzyny prezesa. Firma istnieje i nie istnieje. Nie jest wykreślona z KRS. Składki nie były płacone przez ostatni rok. ZUS o tym został poinformowany, bez konsekwencji dla prezesa. Inspekcja pracy nie przeprowadziła kontrole, cytuję "skutecznie ukrywa się", "pod adresem spółki nikogo nie znaleziono". Prowo w Polsce nie działa. Utro mam sprawę w sądzie pracy o wydanie świadectwa pracy. Nie otrzymałam nawet informacji o rozwiązaniu ze mną umowy o prace w Prime Contact Center. Formalnie jestem nadal pracownikiem, jak i pozostałe dwie kolezanki z ponad 10 pracownic. Swiadectwa otrzymały osoby, godzace się na "za porozumieniem stron" oraz falszywy płatny urlop. Liczyły na ostatnia wypłatę. Niedoczekanie.

Były pracownik niestety

Pracowałam w różnych firmach, w tym call center i uwierzcie mi, ze nie ma chyba drugiej takiej firmy. Fantastyczna atmosfera, super liderzy, zawsze chętni pomóc, można się dogadać, w wielu kwestiach idą na rękę. Wiadomo ze ważny jest też wynik, Ale dla pracowników tez bo dobry wynik to dobra płaca . Rozmowa z Olga też była jedną z lepszych moich rozmów o pracę. Od razu mówi czy chce zatrudnić i nie zbywa ze kiedyś tam zadzwonia. Także naprawdę polecam Prime cc!

anonymous
@Były pracownik niestety

Tylko szkoda, że firma nie zapłaciła pracownikom pensji za 1 miesiąc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@anonymous

Sprawa w Inspekcji pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tobi Nowy wpis
@anonymous

Podasz swojego @ ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Niestety Pan Tomek oszukał na koniec pracowników i nie zapłacił pensji za cały miesiąc pracy. Oczywiście dla siebie kasę przytulił i się ulotnił. Prawo w Polsce jest chore i takich cwaniaków nie ściga.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Prime Contact Center Sp. z o.o.? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zuzanna
Inne

@Były pracownik na szczęście proszę o niepodawanie na forum imion i nazwisk osób związanych z firmą, gdyż jest nie niezgodne z regulaminem forum. Wpisy, które zawierają dane pozwalające na identyfikację konkretnych osób są zgłaszane do administratora serwisu i mogą być usunięte. Zasadami panującymi na forum można zapoznać się pod tym linkiem: https://www.gowork.pl/regulamin

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xx
@Zuzanna

Wpiszesz w Internecie prime contact Center i od razu występuje Tomasz, poza tym jest "prezesikiem" więc nie widzę problemu by napisać dokładnie o kogo chodzi :) dziękuję pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona

Jeśli przychodzi się do pracy i nie zajmuje głupotami, to robi się wyniki. I tak wiele osób dostawało szanse, mimo że nie zasłużyli. Teraz w firmie może być tylko lepiej. Ja jestem bardzo zadowolona. Pierwsza moja praca, gdzie nie muszę się stresować i martwić. Wiem, że zostanę wysłuchana i zrozumiana. Atmosfera bardzo sympatyczna i zarobki też spoko. Naprawdę bardzo fajna praca. Nie ma tu żadnych oszustów. Polecam.

Hahah
@Zadowolona

Dobra mów co Ci obiecali że to piszesz hahahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał "Czarny"

Pracowałem w tamtym roku przez 3 miesiące. Z pośród callcenter w których pracowałem to uważam za jedno z lepszych przede wszystkim ze względu na atmosferę. Prowadzą niezły projekt leadowy z dużą prowizją a nie tak jak w innych za samą podstawę. Podstawa nie jest wysoka ale z prowizją kasa potrafi wyjść naprawdę spoko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kabanosik

Biorąc pod uwagę Call Centre w których dotychczas pracowałem - bardzo miło wspominam. Z całą pewnością nie ma tam denerwującego korporacyjnego podejścia do pracy jak w wielkich cc. Małe cc z sympatyczną ekipą, która podchodzi do Ciebie jak do człowieka. Polecam jak najbardziej super ludzie, super atmosfera, zapewniają szkolenia, płaca też całkiem dobra jak na call center

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GRAŻYNA

MILA ATMOSFERA WYPLATA PRAWIE NA CZAS CHOC NISKIE ZAROBKI ORAZ SKLADKI NIE OPLACANE NIE POLECAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

miałam okazję pracować w prime contact center i z czystym sumieniem moge polecić każdemu atmosfera jest naprawdę dobra firma mimo że jest mloda to z wyplatami nigdy nie było problemu wszystko terminowe szef mlody i zawsze mozna sie z nim dogadac

Zostaw merytoryczną opinię o Prime Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Prime Contact Center Sp. z o.o.
2.8/5 Na podstawie 6 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Górczewska 228 lok. 4
    01-460 Warszawa
  • NIP: 5223058973 KRS: 0000610307
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Prime Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii