Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy za odwiedzenie naszego profilu! Znajdziesz tu informacje o tym kim jesteśmy, w co wierzymy i jakie są nasze cele. Doceniamy każdy komentarz i cieszymy się że możemy wspólnie zmieniać i budować naszą markę.

Wzajemny szacunek jest dla nas ważny, dlatego zwracamy się z uprzejmą prośbą o zamieszczanie merytorycznych wypowiedzi, zachowujących kulturę języka. 

Zapraszamy również do odwiedzenia naszych oficjalnych mediów społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter i WWW.

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami, nie tylko przez portal GOWORK.PL

Dbajmy o czystą energię również na profilu.
Magda

Dzień dobry, jestem managerem w wewnętrznej sieci sprzedaży w firmie Fortum i pracuję tu od niespełna 5 lat. Myślę, że biorąc pod uwagę parametr jakim jest staż pracy pozwala mi tu zostawić absolutnie miarodajną opinię, która być może okaże się pomocna dla osób poszukujących tu odpowiedzi na pytanie: CZY WARTO?! Otóż może warto zacząć od początku, a mianowicie faktu, że jest to praca w sprzedaży do klienta biznesowego. Być może osoby, które nie znają charakterystyki pracy w sprzedaży poczują się rozczarowane ale wyznacznikiem takiej pracy na pewno jest : konsekwencja, motywacja, zaangażowanie, samodyscyplina. W takich strukturach stricte sprzedażowych każdy z nas ma przede wszystkim realizować cele, własne ambicje oraz uzyskiwać absolutnie maksymalną satysfakcję z wykonywanej pracy (komfort pracy, poziom zarobków, awanse, realizacja własnych założeń, etc) Od początku pracy każdy kto podejmuje decyzje o dołączeniu do naszego zespołu ma pełne wsparcie wielu osób. Począwszy od fantastycznych szkoleń, przez managerów, mentorów, pozostałe osoby z zespołu, wsparcie z centrali - pomagamy i wspólnie pracujemy w terenie. Muszę dodać, że praca w Fortum-jak każda praca jest wymagająca. Nie każdy niestety ma chęć podjęcia wysiłku od samego początku- i tu znów być może coś, co rozczaruje - my managerowie wkładamy 100% zaangażowania , energii, własnych doświadczeń w to aby wspierać rozwój każdego naszego doradcy z zespołu- natomiast nie uda się to jeśli nam będzie chciało się bardziej niż Wam! OT ! cała prawda! Musze dodać jeszcze coś co jest bardzo ważne w kontekście pracy - KAŻDEJ PRACY! Etyka naszej pracy, postawy, które prezentujemy u Klientów jest czymś na co zwracamy ogromną uwagę. Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za to co mówimy, jak prezentujemy nasze rozwiązania i w jaki sposób Klient decyduje się na podpisanie umowy z nami. Zachęcam do tego aby takie elementy jak otwartość rozmów, uczciwość, profesjonalizm były dominującymi cechami naszych postaw sprzedażowych. A na koniec dodam coś, co jest nieodłącznym elementem pracy w Fortum - wspólne spotkania , zjazdy, imprezy integracyjne! Pracujemy na 100 % i bawimy się na 100% - równowaga musi być zachowana :) Jeżeli ktoś z Państwa nie czuje się zniechęcony po przeczytaniu moich refleksji a chciałby się jeszcze dowiedzieć czegoś więcej w kontekście naszej pracy, możliwości rozwoju zawodowego, zapraszam do kontaktu- 795514477 pozdrawiam Wszystkich i życzę realizacji własnych ambicji zawodowych! Magda

7
Ida
Inne
@Irek

dokładnie tak, my też korzystamy z fortum i jesteśmy zadowoleni :) jeśli ktoś nas pyta, polecamy dalej.

negatywne opinie - powody
Pracownik
 Pytanie

Skąd tyle negatywnych opinii? Jest kilka powodów: 1. konkurencja i handlowcy z innych firm - Fortum zabiera im największą liczbę klientów 2. niezrozumienie umowy przez klienta, na prawdę pomimo niższych cen, klienci różnie interpretują np. to, że po zmianie sprzedawcy prądu otrzymują 2 faktury (u klientów indywidualnych to nie występuję, również w gazie dla firm) - myślą, że płacą podwójnie (zapewniam, że tak nie jest), w 98% nasze umowy dają bardzo duże oszczędności, 3. faktycznie zdarzają się handlowcy, którzy widząc tylko $, mogli wprowadzić kogoś w błąd , bądź nie do końca powiedzieć wszystko- uwierzcie, że są eliminowani i szybko kończą współpracę z Fortum (ciężko jest na etapie szkolenia i wdrożenia wyłapać uczciwość osób, które podejmują pracę) 4. Właśnie Ci handlowcy, którzy stracili pracę, przez własne nieetyczne zachowania, wypisują różne daleko odbiegające od prawdziwych opinie. 5. Faktury i zgłaszane do nich uwagi (firmy) - faktury wystawiane są każdorazowo po otrzymaniu odczytów od lokalnego operatora - (dzieje się to elektronicznie) czasami trwa to długo, czasami te odczyty są częste, ale czy klient jest u nas, czy w innej firmie, nie ma to znaczenia - odczyty i tak robione są w tym samym czasie - nie robimy tego my, ani żaden inny sprzedawca, tylko lokalny operator to on jest za to odpowiedzialny 6. klienci, którzy mają pretensję o karę umowną, naliczoną przez innego sprzedawcę po przejściu do nas - handlowiec pyta i upewnia się przy zwarciu umowy, kiedy my jako Fortum możemy wejść do sprzedaży, to klient podaje tę datę, bądź klient daje umowę do weryfikacji, tak abyśmy przeprowadzili zmianę bez negatywnych skutków dla klienta, ale niestety klienci czasami zapominają, że w międzyczasie podpisali np. aneks do umowy z dotychczasowym sprzedawcą i dostają karę. My pomagamy wtedy klientom i przesuwamy termin wejścia naszej umowy na przyszłość, tak aby kara została anulowana. 7. Kara od Fortum - tak te kary są, tak jak u każdego innego sprzedawcy - również tych Państwowych . Muszą być, bo podpisując z jakąkolwiek firmą umowę, umawiamy się na konkretne stawki na lata, my tą energię, czy gaz musimy kupić zaraz po podpisaniu umowy, bo ceny na giełdzie(TGE) są zmienne i zaraz może okazać się, że stracimy na tej umowie, bo zapewniliśmy klientowi cenę X , a na giełdzie jest X+5%. Skoro my kupujemy energię i gaz na całą umowę, a klient nagle rezygnuje to my jesteśmy stratni - to nie my w tym przypadku postępujemy nie fair, tylko klient nie dotrzymuje umowy. Każdorazowo próbujemy porozumieć się z klientem, bo nie zależy nam na jego niezadowoleniu i w większości przypadków udaje się takie porozumienie zrobić i wszystkie strony są zadowolone. Mamy świadomość, że różne sytuacje zdarzają się naszym klientom, dlatego jesteśmy elastyczni. Te firmy, które podpisywały umowy i nie zabezpieczały dostaw dla klientów (nie kupowali od razu prądu i gazu) już wypadły z rynku - konkurencja jest coraz mniejsza, ponieważ sporo firm upadło. Spójrzmy na wszystko obiektywnie, jeśli chcesz płacić mniej i szukasz na prawdę stabilnej firmy z bardzo dużym kapitałem, to porównaj ofertę Fortum z tym co proponuje Ci dotychczasowy sprzedawca, w 99% przypadków znajdzie tu lepszą ofertę. Jeśli boisz się mimo wszystko, bo znalazłeś negatywne opinie w sieci - możesz uzgodnić wszystko przez telefon, wtedy masz pewność, że wszystko będzie zgodne z prawdą, bo wszystko musi być nagrane i przechowywane. Na stronie Fortum, można wypełnić formularz z prośba o kontakt, albo zadzwonić na podany tam numer. Tak sam pracuje w Fortum od ponad 4 lat i ciężko się czyta te opinie, kiedy samemu ma się świadomość, że większość z nich jest nieprawdziwa, albo mocno przekoloryzowana.

3
Marek
Inne
@negatywne opinie - powody

Jak dostaję wyższe rachunki przy takim samym zużyciu prądu,, to gdzie te obietnice taszej Energi, bzdury piszesz i tyle.

Bar Smakosz
Inne

Nie żałuję, jest taniej niewiele bo 140 PLN miesiąc ale bardzo mily przedstawiciel zawsze odbiera telefony i nigdy nie mial problemu z wyjaśnieniem moich wątpliwości. Polecam!!!

Pracodawca

@Bar Smakosz

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni ze współpracy z nami. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Jadźka
Inne

ja tam złego słowa nie napisze bo jestem zadowolona. na początku nie wierzyłam że może być na niska cena, zaryzykowałam i od dwóch lat płacę mniej w fortum.

2
Ada Nowy wpis
Inne

Interesuję się pracą młodszej specjalistki ds. sprzedaży telefonicznej w Gdańsku. Jak długo trwa szkolenie wstępne? Pracodawca wymienia podstawę + prowizję za uzyskane wyniki sprzedażowe. Jaki jest okres dostosowawczy, w trakcie którego szkolimy się, i po którym owe wyniki są już oczekiwane?

Nowy wpis

Pracodawca

@Ada

Dzirń dobry Ada, dziękujemy za pytanie. Onboarding, w skład którego wchodzi czas BHP, zapoznania ze strukturą firmy oraz szkolenie trwa około tygodnia. Pierwsza umowa jest na czas określony 3 miesięcy w trakcie których pracownik ma czas na wdrożenie się oraz przejście w samodzielny tryb pracy oczywiście z optymalną pomocą Lidera oraz zespołu. Początkowo są przydzielone cele indywidualne na poziomie minimalnej realizacji. Wypłacana jest podstawa określona na umowie oraz udział % prowizji za zrealizowanie celu indywidualnego. Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji i poznanie szczegółów dotyczących firmy oraz wzajemnych oczekiwań podczas spotkania w siedzibie firmy. Pozdrawiam, Zespoł Fortum

Rob Nowy wpis
Inne

OK dobra firma

anonim
Inne

Jest ktoś z IT firmy? Co powiecie o pozycji Senior SOC Analyst, jakie widełki tutaj wchodzą w grę? Ciekawi mnie rozplanowanie dni biurowych w tygodniu, czy są dowolne, czy muszą następować kolejno (np. czwartek i piątek).

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Wynagrodzenie dostosowujemy do standardów rynkowych oraz umiejętności pracownika, z uwzględnieniem jego oczekiwań. Natomiast praca z biura odbywa się w dni ustalone przez zespół – nie mamy narzuconych z góry. Pozdrawiamy, Zespoł Fortum

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Fortum? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

1
Odpowiedz
Inne
@Pytanie

@pytanie 99% PH są zwalniani. To korpo nie możemy oczekiwać, że znajdziemy tu ludzkie traktowanie.

Pracodawca

@Odpowiedz

Rozumiemy, że decyzje personalne zawsze niosą ze sobą dużo emocji, jednak każdego członka sprzedażowego zespołu traktujemy z szacunkiem i należytą uczciwością, a nieuniknione zmiany kadrowe, są zawsze oparte na szczerej i otwartej komunikacji, oraz obopólnym zrozumieniu. Naszym celem jest zapewnianie profesjonalnego wsparcia naszych handlowców na każdym etapie współpracy, co potwierdza wskaźnik rotacji za 2023 rok, który wyniósł 24%.

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Osoba rekrutująca od początku nie budziła zaufania, zachowywała się bardzo nonszalancko. "Kilka" rozmów mam już za sobą i nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do kandydata. Rozmowa tylko w jedną stronę - rekruter ma swoje racje i kompletnie ignoruje co się do niego mówi. Na rozmowie dowiesz się, że najważniejsze dla Ciebie są pieniądze - nie ważne jakie masz zdanie na ten temat. Po prezentacji jak wygląda praca (tutaj tylko zarys) i ile to nie zarobisz w firmie (tutaj za to cały wywód: Panie tu się zarabia 10.000 zł i więcej jak się chce) czas na Twoje pytania. Uwaga to podstęp! Tak naprawdę to rekruter nie chce żadnych pytań. Odpowiada zdawkowo, kompletnie nie na temat albo nie odpowiada W OGÓLE. Tak! gdy pytanie się nie podoba (wytknięcie błędu logicznego) Pan potrafił patrzyć się pusto przed siebie lub na Ciebie i sprawę przemilczeć. Chcesz się dowiedzieć więcej - wszystkiego dowiesz się w pracy. Nie próbuj wyciągnąć tego od pana z rekrutacji, bo staje się bardzo drażliwy i wyraźnie dłuży mu się ta rozmowa. W tym miejscu się poddałem i zrezygnowałem. Rozmowa jednak nie była bezowocna jak widzę, gdyż ze strony zniknęło wiele nieprzychylnych komentarzy i diametralnie podskoczyła ocena pracodawcy. Pozdrawiam. :)

Pytania

Takie jak wszędzie + czemu pieniądze są najważniejsze? (jeżeli uważasz inaczej, rekruter Cię naprostuje)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Magda

Dzień dobry, jestem managerem w wewnętrznej sieci sprzedaży w firmie Fortum i pracuję tu od niespełna 5 lat. Myślę, że biorąc pod uwagę parametr jakim jest staż pracy pozwala mi tu zostawić absolutnie miarodajną opinię, która być może okaże się pomocna dla osób poszukujących tu odpowiedzi na pytanie: CZY WARTO?! Otóż może warto zacząć od początku, a mianowicie faktu, że jest to praca w sprzedaży do klienta biznesowego. Być może osoby, które nie znają charakterystyki pracy w sprzedaży poczują się rozczarowane ale wyznacznikiem takiej pracy na pewno jest : konsekwencja, motywacja, zaangażowanie, samodyscyplina. W takich strukturach stricte sprzedażowych każdy z nas ma przede wszystkim realizować cele, własne ambicje oraz uzyskiwać absolutnie maksymalną satysfakcję z wykonywanej pracy (komfort pracy, poziom zarobków, awanse, realizacja własnych założeń, etc) Od początku pracy każdy kto podejmuje decyzje o dołączeniu do naszego zespołu ma pełne wsparcie wielu osób. Począwszy od fantastycznych szkoleń, przez managerów, mentorów, pozostałe osoby z zespołu, wsparcie z centrali - pomagamy i wspólnie pracujemy w terenie. Muszę dodać, że praca w Fortum-jak każda praca jest wymagająca. Nie każdy niestety ma chęć podjęcia wysiłku od samego początku- i tu znów być może coś, co rozczaruje - my managerowie wkładamy 100% zaangażowania , energii, własnych doświadczeń w to aby wspierać rozwój każdego naszego doradcy z zespołu- natomiast nie uda się to jeśli nam będzie chciało się bardziej niż Wam! OT ! cała prawda! Musze dodać jeszcze coś co jest bardzo ważne w kontekście pracy - KAŻDEJ PRACY! Etyka naszej pracy, postawy, które prezentujemy u Klientów jest czymś na co zwracamy ogromną uwagę. Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za to co mówimy, jak prezentujemy nasze rozwiązania i w jaki sposób Klient decyduje się na podpisanie umowy z nami. Zachęcam do tego aby takie elementy jak otwartość rozmów, uczciwość, profesjonalizm były dominującymi cechami naszych postaw sprzedażowych. A na koniec dodam coś, co jest nieodłącznym elementem pracy w Fortum - wspólne spotkania , zjazdy, imprezy integracyjne! Pracujemy na 100 % i bawimy się na 100% - równowaga musi być zachowana :) Jeżeli ktoś z Państwa nie czuje się zniechęcony po przeczytaniu moich refleksji a chciałby się jeszcze dowiedzieć czegoś więcej w kontekście naszej pracy, możliwości rozwoju zawodowego, zapraszam do kontaktu- 795514477 pozdrawiam Wszystkich i życzę realizacji własnych ambicji zawodowych! Magda

7
Irek
Inne
@Magda

Bardzo dobre ceny. Cieszę się, że poza państwowym dostawcą energii jest taka firma. Konkurencja bardzo się przyda. Może to spowoduje lekką obniżkę rachunków za energię.

Fasulaela
Inne
@Magda

To jak Pan wytłumaczy ogromny wzrost cen za gaz od 1 stycznia bez jakiejkolwiek wcześniejszej zapowiedzi ! Mało tego w innych firmach gaz staniał i aurę oficjalnie podało jego ceny! Fortum dał niesamowite nie do przyjecia podwyżki w tym samym czasie!!!! Nie polecam

4
Marysiek
Pracownik
@Fasulaela

Magda, to raczej pani a nie pan - robocie ;)

Ida
Inne
@Irek

dokładnie tak, my też korzystamy z fortum i jesteśmy zadowoleni :) jeśli ktoś nas pyta, polecamy dalej.

anonim
Inne

Hej, może ktoś z was odbywał tu staż i napisze mi jakie firma i pracownicy mają podejście do stazystów, czy realnie można się tu czegoś nauczyć oraz jak wyglądają kwestie finansowe, bo podobno staż jest płatny. Mam na myśli dokładnie staż w księgowości:)

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, stażyści w naszej firmie są traktowani jako regularni członkowie zespołu – wykonują obowiązki tego samego typu, co pozostali pracownicy, tylko o niższym poziomie trudności i z większym wsparciem z naszej strony. Jest więc możliwość nauki zawodu w praktyczny sposób ???? W odniesieniu do pytania o wynagrodzenie - jest one rozliczane w zależności od wypracowanych godzin – przy przepracowaniu 160 godzin stażyści otrzymują wynagrodzenie w kwocie 4500 zł brutto. Pozdrawiam, Zespół Fortum

anonim
Inne

hej, znalazłem do nich ofertę na stanowisko RTR Accountant i myślę nad aplikacją, napisze mi ktoś czy warto? Wymagania są dla mnie klarowne, bo znam tę działkę od podszewki, natomiast mam pewne pytania do tego, co oferują. Czy pakiet medyczny i multisport jest w pełni przez nich opłacany? Opłaca się korzystać u nich z tych benefitów? wspomnieli też o karcie lunchowej, czy ona jest comiesięczna? jaka kwota przysługuje? no i czy z tych benefitów można korzystać od pierwszego dnia pracy, czy dopiero po jakimś czasie przepracowania u nich?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, W nawiązaniu do pytań o oferowane przez nas benefity – pakiet medyczny jest w pełni opłacany przez pracodawcę (pracownik ponosi jedynie koszt podatku i ZUS), natomiast odnośnie do karty Multisport, dzielimy koszty pomiędzy pracodawcę i pracownika – dopłata z naszej strony wynosi 50% kosztów karty. Pracodawca zapewnia też dofinansowanie do posiłków spożywanych podczas pracy w postaci kart lunchowych przedpłaconych - ich wartość wynosi 270 zł miesięcznie. Wnioski o skorzystanie z benefitów można składać już pierwszego dnia pracy, jednak większość będzie uruchomiona, ze względów administracyjnych, od kolejnego miesiąca. Pozdrawiam, Zespoł Fortum

anonim
Inne

Co się składa na wynagrodzenie przedstawiciela tam aktualnie? Nie widzę nawet nigdzie jak to kiedyś było. Jest podstawa? Szukam ogólnie pracy w branży ale widzę, że w 2022 było tu zaledwie ogłoszenie, no a teraz już , są jakieś? Te parę rzeczy bym chciał wiedzieć.

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za pytanie. Wynagrodzenie na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży B2B składa się z podstawy oraz prowizji. Szczegóły oferty oraz więcej informacji o Sieci Sprzedaży Fortum znajdzie Pan w załączonym linku. https://www.fortum.pl/o-fortum/kariera/kariera-w-sieci-sprzedazy/specjalista-ds-sprzedazy-b2b Zachęcamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny zawarty na stronie.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa w Fortum na stanowisko Doradca Klienta Biznesowego? Z iloma osobami się rozmawia? 8 lutego pojawiło się ogłoszenie.

anonim
Inne

Czy znajdę tu pracowników działu Cash Management? Szukają do was stażysty i mam pare pytań;) Dużo takich początkujących osób się przewinęło w dziale? Niektórzy dostali potem pełnoetatowe stanowiska? Taki stażysta ma swojego „mentora” czy opiekuna?:) Jak zespół podchodzi do osób bez doświadczenia? Bo zakładam, ze jedli rotacja stażystów jest duża, to może być to uciążliwe. Niestety po moich ówczesnych praktykach mam złe doświadczenia:/ Oczywiście jeśli ktoś odbywał staż w firmie tez chętnie poczytam co myślicie o pracy? Podobno staże są płatne, ile oferują? Po jakim czasie można pracować hybrydowo?:)

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za wszystkie pytania. Staramy się tak dobierać liczbę zatrudnianych stażystów, by jak najwięcej z nich mogło otrzymać później standardowy wakat na stanowisku juniorskim. Możemy się pochwalić tym, że większość stażystów zostaje z nami na dłużej ???? Ostatecznie jest to jednak zależne od zapotrzebowania, możliwości organizacyjnych i decyzji Managera, jak również zbieżności kompetencji i umiejętności osoby na praktyce / stażu z oczekiwaniami wobec kandydatów na dane stanowisko. Każdy stażysta, oraz każdy nowozatrudniony pracownik ma swojego Buddiego, który wspiera proces wdrożenia do kultury firmy i obowiązków. W procesie rekrutacji bardzo doceniamy pierwsze doświadczenia zawodowe związane z finansami, choćby w postaci praktyk studenckich – to zwiększa szanse na otrzymanie od nas propozycji współpracy. Pracujemy w modelu hybrydowym praktycznie od samego początku współpracy, niezależnie, czy jest się na stażu, czy na etacie. Jednocześnie zasadą w 2024r. jest wynagrodzenie dla praktykanta / stażysty w wysokości 4500 pln brutto przy 160 godzinach lub proporcjonalnie. W razie dodatkowych pytań – zapraszamy do kontaktu!

Paulina
Kandydat
 Pytanie

Czy brak prawa jazdy na początku pracy przedstawiciela to duży problem? Dopytywałam o to pracowników firmy i twierdzili, że nie jest to problemem ale praca polega głównie na spotkaniach z klientami oddalonych od biura? Ktoś zaczynał pracę w tej firmie bez prawa jazdy?

Pracodawca

@Paulina

Paulino, dziękujemy za pytanie. Chcielibyśmy podkreślić, że posiadanie prawa jazdy jest warunkiem absolutnie koniecznym do rozpoczęcia współpracy. Nie tylko zapewnia możliwość swobodnego poruszania się, ale także ma ogromny wpływ na efektywność i komfort realizacji zadań handlowca. Pozdrawiam Fortum

Ali
Inne
@Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

Handlowiec dostaje samochód służbowy? Teren realizacji pracy jest duży? To jakiś określony region który przypada na konkretnego handlowca? Targety udaje się zrobić co miesiąc? Czy z tym różnie bywa?

Pracodawca

@Ali

Ali, dziękujemy za zadane pytania. Każdy handlowiec otrzymuje samochód służbowy aby móc realizować swoje obowiązki służbowe ( spotkania z Klientami ) na podległym terenie. Podległy teren oznacza obszar całego województwa, w którym mieszka handlowiec. Cele sprzedażowe są realne i uzależnione są od posiadanego stanowiska. Jeszcze raz dziękujemy za pytanie i zachęcamy do dalszej dyskusji lub uzyskania dodatkowych informacji. Pozdrawiamy, Fortum

anonim
Inne
@Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

Kolega widzę, że tej dyskusji już nie pociągnął. :) czy mam rozumieć z tej odpowiedzi, że autko nie jest na użytek prywatny? Ciekawi mnie tak pobocznie jakie modele są oferowane. Prowadzą pewnie Państwo statystyki względem województw? Będę na jedno kandydował i ciekaw jestem czy to właśnie na moim wyniki są „najlepsze” targety różnią się od rejonu?

Pracodawca

@anonim

Drogi QU, samochód służbowy może być używany również do celów prywatnych. Obecnie flota naszych pojazdów obejmuje modele hybrydowe marki Toyota. Cele sprzedażowe określone są w regulaminie wynagradzania, który omawiany jest szczegółowo na etapie podpisania umowy, nie mniej jednak zapewniam, że są one realne i dopasowane do kwalifikacji handlowca. Pozdrawiamy, Fortum

Rysiu
Inne
@Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

Trzeba dopłacać za używanie samochodu do celów prywatnych? Czy wystarczy własne paliwo i nie ma większych problemów? Na czas urlopu też można korzystać z auta?

Inka
Kandydat
 Pytanie

Czy firma daje pieniądze na paliwo na pracę w terenie ? Jaka jest to stawka miesięczna ?

Pracodawca

@Inka

Inka, dziękujemy za zapytanie. Samochód wraz z kartą paliwową przekazywany jest Handlowcowi po rozpoczęciu współpracy z Fortum, a limit paliwowy określa regulamin wynagradzania przedstawicieli handlowych, który to jest szczegółowo omawiany w trakcie procesu rekrutacyjnego. Wysokość limitu daje swobodną możliwość realizacji obowiązków służbowych. Pozdrawiamy Zespół Fortum

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy Fortum?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie, Fortum działa w dynamicznym sektorze energetycznym, co otwiera perspektywy rozwoju zawodowego dla pracowników. Ponadto, stawiamy na innowacje, co może przyciągnąć osoby zainteresowane nowoczesnym podejściem do branży energetycznej. Działamy na rzecz zrównoważonego rozwoju, skupiając się na odnawialnych źródłach energii i efektywności energetycznej. Dla pracowników oznacza to możliwość uczestnictwa w projekcie, który nie tylko generuje zyski, ale także przyczynia się do ochrony środowiska.

anonim
Inne

Hej, widziałam w necie ofertę dla junior accountant. Nie mam dużego doświadczenia w temacie, jedynie wykształcenie kierunkowe. Czy są otwarci na takie osoby? Szkolą w wymaganym zakresie czy już oczekują jednak np. roku doświadczenia? Pytam, bo na stronie nie ma wzmianki o tym. W niektórych ogłoszeniach jest info o pracy hybrydowej, a tu nie. Czyli dział księgowy nie ma takiej możliwości w ogóle?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Zgodnie z informacją w ofercie pracy wymagamy przynajmniej pierwszych doświadczeń w pracy jako księgowy/księgowa. Oczywiście, jesteśmy świadomi, że jest to rola juniorska i wymaga nauki, więc nie musi być to osoba z kilkuletnim stażem – na pewno będzie miała okazję zdobyć u nas cenną wiedzę. Pracujemy w modelu hybrydowym – 2 dni z biura w tygodniu. Pozdrawiam, Fortum

@pracownik
Pracownik

Praca daje mi ogromną satysfakcję oraz jasną ścieżkę rozwoju. Od samego początku otrzymałam ogromne wsparcie zaczynajac od szkolenia przez kolejne etapy sprzedaży W Fortum zwracamy uwagę na etykę w naszej codziennej pracy z klientem jest to bardzo istotny element . Polecam pracę osobą które są systematyczne lubią stawiać sobie wysoko cele

Pracodawca

@@pracownik

Bardzo dziękujemy Ci za podzielenie się swoją pozytywną opinią, jest nam niezmiernie miło że praca w Fortum dostarcza Ci tyle satysfakcji. Pozdrawiam, Fortum

Pawlo
Pracownik

Pracuję tutaj już prawie rok i nie doświadczyłem żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Moi przełożeni są pomocni i wyrozumiali, cele na kwartał są realistyczne do osiągnięcia, a wynagrodzenie jest satysfakcjonujące :)

Pracodawca

@Pawlo

Dziękujemy za opinie Pawlo! Cieszymy się, że Twoje doświadczenia są tak pozytywne! Mamy nadzieję, że Twoja praca będzie nadal dawać Ci satysfakcję i możliwość rozwoju w kolejnych latach. Trzymamy kciuki za dalsze sukces w Twojej karierze! Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Niki
Były pracownik

Jeśli chodzi o warunki pracy jako PH - bardzo marne % z masy marży - bardzo marne pieniądze za proste produkty - brak awansu - kiepskie szkolenia - brak produktu tylko cena że SPOT Na plus - Ludzie

Pracodawca

@Niki

Szanowny Niki Rozwój naszych przedstawicieli handlowych stawiamy na pierwszym miejscu. Od momentu rozpoczęcia współpracy handlowcy otrzymują pełne wsparcie merytoryczne poczynając od 3 miesięcznego okresu wdrożenia poprzedzonego tygodniowym szkoleniem online, poprzez szereg autorskich programów rozwojowych dopasowanych do poszczególnych etapów rozwoju w wewnętrznej Sieci Sprzedaży naszych handlowców. Dodatkowo, posiadamy klarowną, 5 stopniową ścieżkę awansu. Co więcej, nasi Przedstawiciele mają w ofercie wachlarz produktów w zakresie energii i gazu aby jak najlepiej zaopiekować obsługiwanych Klientów. Twoja opinia jest bardzo zdawkowa i nie zawiera konkretnej informacji pozwalającej nam zweryfikować podłoże Twojej oceny, nie mniej jednak sugeruje na współpracę z partnerem zewnętrznym dlatego zapraszamy do wskazania większej liczby szczegółów bezpośrednio na adres infopolska@fortum.com

Halina
Inne
@Niki

A podstawa pensji wynagradza ten niski procent z marży? Ile w ogóle oferują na start? Może powiedz jak jest na początku, ma się konkretne wsparcie od kogoś doświadczonego, żeby trochę się poduczyć i złapać dryg? Bo nie wiem czy właśnie to masz na myśli przez kiepskie szkolenia.

Andżela
Kandydat
@Niki

Możesz powiedzieć jaki procent marży może doliczyć sobie przedstawiciel handlowcy? Chciałabym żebyś podał najmniejszą liczbę, jak i największą? Przedstawiciel handlowy pracuje w terenie, czy może z biura? Jeżeli w terenie to otrzymuje samochód służbowy?

Pracodawca

@Halina

Szanowna Pani Halino, wiemy jak ważny jest start w nowej organizacji dlatego od pierwszych dni współpracy otrzymuje Pani pełne wsparcie zespołu wdrożeniowo - szkoleniowego. Pierwsze 2 tygodnie to szkolenie BHP/Administracyjne oraz merytoryczne szkolenie branżowe i produktowe. Nabyta wiedza teoretyczna strukturyzowana jest następnie w terenie przy wsparciu Managera lub Mentora. Pełen cykl szkoleniowy jest tak zaplanowany, aby nawet osoba bez doświadczenia w branży / sprzedaży mogła swobodnie czuć się w romozwach z Klientem Biznesowym. Wewnętrzna Sieć Sprzedaży FORTUM to świetne miejsce zarówno dla doświadczonych handlowóc jak i osób, które stawiają w tym obszarze pierwsze kroki. Jeżeli zatem myśli Pani o rozwoju w energetycznej branży serdecznie zapraszam do kontaktu HR@fortum.com. W trakcie procesu rekrutacyjnego będzie też okaza aby porozmawiać o warunkach finansowych na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży B2B :) Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Pracodawca

@Andżela

Szanowna Pani Andżelo, nasi Przedstawiciele handlowi jak najbardziej realizują swoje codzienne zadania w terenie. Otrzymują także w tym celu samochód służbowy:) Kwestie finansowe, o które Pani pyta są to inormacje poufne, przekazywane tylko i wyłącznie Hanldowcom współpracującym z Fortum. Jeżeli zatem widzi Pani siebie w strukturach Wewnętrznej Sicei Sprzedaży FORTUM - zapraszam do kontaktu HR@fortum.com Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy:) Pozdrawiamy, Zespół Fortum

negatywne opinie - powody
Pracownik
 Pytanie

Skąd tyle negatywnych opinii? Jest kilka powodów: 1. konkurencja i handlowcy z innych firm - Fortum zabiera im największą liczbę klientów 2. niezrozumienie umowy przez klienta, na prawdę pomimo niższych cen, klienci różnie interpretują np. to, że po zmianie sprzedawcy prądu otrzymują 2 faktury (u klientów indywidualnych to nie występuję, również w gazie dla firm) - myślą, że płacą podwójnie (zapewniam, że tak nie jest), w 98% nasze umowy dają bardzo duże oszczędności, 3. faktycznie zdarzają się handlowcy, którzy widząc tylko $, mogli wprowadzić kogoś w błąd , bądź nie do końca powiedzieć wszystko- uwierzcie, że są eliminowani i szybko kończą współpracę z Fortum (ciężko jest na etapie szkolenia i wdrożenia wyłapać uczciwość osób, które podejmują pracę) 4. Właśnie Ci handlowcy, którzy stracili pracę, przez własne nieetyczne zachowania, wypisują różne daleko odbiegające od prawdziwych opinie. 5. Faktury i zgłaszane do nich uwagi (firmy) - faktury wystawiane są każdorazowo po otrzymaniu odczytów od lokalnego operatora - (dzieje się to elektronicznie) czasami trwa to długo, czasami te odczyty są częste, ale czy klient jest u nas, czy w innej firmie, nie ma to znaczenia - odczyty i tak robione są w tym samym czasie - nie robimy tego my, ani żaden inny sprzedawca, tylko lokalny operator to on jest za to odpowiedzialny 6. klienci, którzy mają pretensję o karę umowną, naliczoną przez innego sprzedawcę po przejściu do nas - handlowiec pyta i upewnia się przy zwarciu umowy, kiedy my jako Fortum możemy wejść do sprzedaży, to klient podaje tę datę, bądź klient daje umowę do weryfikacji, tak abyśmy przeprowadzili zmianę bez negatywnych skutków dla klienta, ale niestety klienci czasami zapominają, że w międzyczasie podpisali np. aneks do umowy z dotychczasowym sprzedawcą i dostają karę. My pomagamy wtedy klientom i przesuwamy termin wejścia naszej umowy na przyszłość, tak aby kara została anulowana. 7. Kara od Fortum - tak te kary są, tak jak u każdego innego sprzedawcy - również tych Państwowych . Muszą być, bo podpisując z jakąkolwiek firmą umowę, umawiamy się na konkretne stawki na lata, my tą energię, czy gaz musimy kupić zaraz po podpisaniu umowy, bo ceny na giełdzie(TGE) są zmienne i zaraz może okazać się, że stracimy na tej umowie, bo zapewniliśmy klientowi cenę X , a na giełdzie jest X+5%. Skoro my kupujemy energię i gaz na całą umowę, a klient nagle rezygnuje to my jesteśmy stratni - to nie my w tym przypadku postępujemy nie fair, tylko klient nie dotrzymuje umowy. Każdorazowo próbujemy porozumieć się z klientem, bo nie zależy nam na jego niezadowoleniu i w większości przypadków udaje się takie porozumienie zrobić i wszystkie strony są zadowolone. Mamy świadomość, że różne sytuacje zdarzają się naszym klientom, dlatego jesteśmy elastyczni. Te firmy, które podpisywały umowy i nie zabezpieczały dostaw dla klientów (nie kupowali od razu prądu i gazu) już wypadły z rynku - konkurencja jest coraz mniejsza, ponieważ sporo firm upadło. Spójrzmy na wszystko obiektywnie, jeśli chcesz płacić mniej i szukasz na prawdę stabilnej firmy z bardzo dużym kapitałem, to porównaj ofertę Fortum z tym co proponuje Ci dotychczasowy sprzedawca, w 99% przypadków znajdzie tu lepszą ofertę. Jeśli boisz się mimo wszystko, bo znalazłeś negatywne opinie w sieci - możesz uzgodnić wszystko przez telefon, wtedy masz pewność, że wszystko będzie zgodne z prawdą, bo wszystko musi być nagrane i przechowywane. Na stronie Fortum, można wypełnić formularz z prośba o kontakt, albo zadzwonić na podany tam numer. Tak sam pracuje w Fortum od ponad 4 lat i ciężko się czyta te opinie, kiedy samemu ma się świadomość, że większość z nich jest nieprawdziwa, albo mocno przekoloryzowana.

3
Handlowiec
Inne
@negatywne opinie - powody

Witam Proszę o kontakt w sprawie współpracy zarzad@e8.pl

Yoritomo
Były pracownik
 Pytanie
@negatywne opinie - powody

Dlaczego jest tyle negatywnych opinii? Już mówię, a no dlatego, że byłam przez chwile pracownikiem tej firmy i powiem tak.. Oni nie mają bazy danych klientów wiecie jak dzodzwaniają się do firm? Dostają rejon np. Wrocław i z mapy googla wchodza we wszystkie firmy sprawdzaja numer telefonu dzwonia i sie umawiaja. Nie wiem jak to wyglada czy wgl ludzie pracujacy tam ogarniaja ze jest to (usunięte przez administratora) choc wydaje mi sie za jak najbardziej bo ja sie zorientowalam po 2 dniach ze cos jest nie tak. Ludzie dzwoniacy do firm dzwonia z wlasnych telefonow nie ma ani laptopow firmowych ani telefonow firmowych nic, kazdy pracuje tam na swoim prywatnym sprzecie. Byla mi rowniez obiecana umowa o dzielo nie chcieli mi jej dac wiec sie zwolnilam po czym nie chcieli wyplacic mi pieniedzy za umowione spotkania, dopiero po interwencji prawnika pracodawca łaskawie sie odezwal i wyslal wynagrodzenie pomijajac to ze nie tyle co bylo bo oszukali mnie rowniez w kwestii odbytych spotkan ale tego juz nie udowodnie, niestety. A z ciekawostek to ze dzwonie z firmy fortum dowiedzialam sie przez przypadek na drzwiach w ''firmie'' (jest to wynajety budynek gdzie sa zlokalizowane rozne firmy) nie ma nigdzie napisu Fortum, w internecie rowniez nie znalazlam zadnej firmy z Fortum. Znalazlam jedynie nieaktywna elektrociepłownie ktorą można sobie jedynie zwiedzić.

FORTUM
Pracownik
@Yoritomo

Szanowna Pani, praca Doradcy w wewnętrznej sieci sprzedaży FORTUM opiera się na sprzedaży i profesjonalnym doborze produktu. Nasi Doradcy to osoby, zdeterminowane i nastawione na osiąganie wyników sprzedażowych różnymi drogami. Pozyskanie klienta stanowi fundamentalny element sprzedaży i tylko od Doradcy zależy forma poszukiwania dróg dotarcia do Klienta. Warto zaznaczyć również, iż nasz dział Call Center prężnie wspiera sieć sprzedaży w pozyskiwaniu efektywnych leadów, prowadzących do bezpośredniego kontaktu z Klientem. Z naszej strony zapewniamy sprzęt niezbędny do pracy w tym telefon służbowy oraz tablet. Uczciwe i terminowe wynagradzanie naszych współpracowników jest priorytetem firmy, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasi Doradcy otrzymywali wynagrodzenie zgodnie z terminami zawartymi w umowie. Współpraca w wewnętrznej sieci sprzedaży Fortum oparta jest tylko i wyłącznie na umowie o współpracę lub umowie zlecenia. Spotkania handlowe rozliczane są na bieżąco w wewnętrznym systemie CRM, do którego każdy Doradca posiadają dostęp. Fortum w Polsce posiada nowoczesne biura zlokalizowane w największych i kluczowych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Gdańsk oraz Łódź. Bez problemu, może Pani odnaleźć adresy naszych biur za pomocą wyszukiwarki internetowej. Zapraszamy również na naszą stronę internetową https://www.fortum.pl/, która funkcjonuje jako powszechnie dostępna dla wszystkich użytkowników sieci.

1
Nabity w Fortum
Inne
 Problem
@negatywne opinie - powody

Prawdopodobnie firma Fortum płaci oszustom od wyłowionego (usunięte przez administratora)stąd tyle zapewnień o lepszej ofercie co w rzeczywistości jest (usunięte przez administratora).

KRYS
Inne
@negatywne opinie - powody

WITAJ Pięknie napisałeś tylko skoro ja za gaz płaciłem 29 zł a teraz płacę 35 zł ....hm to coś nie tak a marketingowcy mówią co chcą nie zawsze mówią o opłatach ukrytych itp.. podpisałem umowę na gaz w czerwcu 2017 pan powiedział że przez pół roku za gaz będę miał rachunki o zł i tak był !!!!! !! i to tyle , a nie powiedział że i tak za te sześć miesięcy dostanę fakturę , która dostałem I MUSIAŁEM ZAPŁACCIĆ TO CO TO ZA PROMOCJA SKORO JA I TAK PŁACĘ

Pracodawca

@KRYS

Dzień dobry, Przed podpisaniem Umowy należy zapoznać się z jej treścią. Złożenie przez Pana podpisów na dokumentach, jest równoznaczne z akceptacją warunków Umowy oraz cennika. Jeżeli został Pan wprowadzony w błąd podczas przedstawiania oferty, prosimy o kontakt z naszą Infolinią. Zapewniamy, ze zweryfikujemy sytuację i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

wiem
Kandydat
 Pytanie
@negatywne opinie - powody

Napisz lepiej kiedy można rozwiązac tę umowę ??? I czy wogóle można, czy jak sprzedaż nieruchomości to możesz rozwiązać uymowę, i o magicznym zapisie zryczałtowane odszkodowanie!!!!!!!!!!!!!! czekam i polecam wszystkim czytać dokładnie umowę z ta firmą !!!!!!

Pracodawca

@wiem

Dzień dobry, Informujemy, że istnieje możliwość rozwiązania Umowy. Szczegóły znajdują się w załączniku nr 4- Ogólne Warunki Umowy. W razie dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu pod nr 122 100 000. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Jeleń
Inne
@Nabity w Fortum

Też tak podejrzewam

Jeleń
Inne
@Fortum

Możesz rozwiązać umowę po opłaceniu kary 480 zł tego już uczciwy pracownik nie dopisał .

Leszek A
Inne
@negatywne opinie - powody

Wasz pracownik przy przedłużaniu umowy wprowadził mnie w błąd. Dotyczy to ubezpieczenia . Wyrażnie powiedział że " cenie : poprzedłużeniu jest ubezpieczenie. Po przedłużeniu to " w cenie" okazało się dodatkowo płatne. Próba wycofania się z tego to tylko informacje ze strony Fortum że oczywiśćie mogę ale zostaną naliczone kary umownę. Nawet nie podano ile.. Fortum wystawiło żle naliczone faktury. 2 razu musiałem zgłaszać błąd / bład czyto matematyczny/ kwota rachunku prawie 2 krotnie wyższa niż powinna być. po trzecim telefonicznym kontakcie wreszcie poprawnie wystawiona faktura... ALE ... ZA ZŁĄ NALICZONO ODSETKI ZA NIETERMINOWĄ PŁATNOŚĆ !!! mimo że na koncie była nadpłata. Gdy doszła możliwość co miesiąc podawać samemu stan licznika to znowy problem. Sumiennie podawałem stan licznika a co miesiąc nie było faktury. po 4 miesiącach znowy udowadnianie że nie jestem wielbłądem... Fortum zarzyciło mi że podaję zaniżony stan licznika. Dopiero po wysłaniu zdjęcia licznika z numerem fabrycznym i pląbą skutkowało że przyznano mi rację, tłumacząc że operator / TAURON/ źle im podał stan licznika i myśleli że ja specjalnie zaniżam. A przecież na drugi miresiąc wysłałem zapytanie dlaczego brakuje faktur. Wtedy takiej odpowiedzi nie było. Zero PRZEPRASZAM !!!. W zamian dostałem Zarąbistą fakturę i po kłótni z łaską rozłożono mi płatność na 4 raty... NIE POLECAM - Z poważaniem Leszek Ankiersztejn z KLuczborka

Były pracownik
Były pracownik
@Yoritomo

Potwierdzam, dokładnie tak jest, sam pracowałem przez tydzień w tej "firmie". Nie dostaniesz ani umowy, ani laptopu, ani komórki, ani bazę danych... Dzwonisz z Google... Mało tego, często przedstawiasz się jako konkurencja... Zero moralności...

Jacek
Inne
@Jeleń

Dokładnie tak , mi przysłali karę ponad 32000 zł pomimo , ze dostarczyłem w odpowiednim czasie wypowiedzenie umowy , całe szczęście , ze posiadałem kopie tego wypowiedzenia i potwierdzenie nadania , inaczej nie udowodniłby źe to otrzymali i zmuszony byłbym zapłacić taką karę , nie polecam tej firmy napewno , moim zdaniem szukają szansy , żeby kogoś oskubać

Pracodawca

@Jacek

Panie Jacku, jeżeli chodzi o kwestię wypowiedzenia Umowy informujemy, iż wszystkie warunku znajdują się w dokumencie Ogólne Warunki Umowy. Natomiast bardzo nam przykro, że jako Spółka wystawiliśmy Panu karę bezpodstawnie. Zawsze staramy się podchodzić starannie do każdego złożonego wypowiedzenia. Mimo wszystko mamy nadzieję, iż niesmak spowodowany zaistniałą sytuacją nie pozostanie na długo. Pozdrawiamy, Zespół Fortum.

Krzysztof Rutkowski
Pracownik
@negatywne opinie - powody

Ale rzeczowo i obiektywnie wszystko przedstawione, aż miło się czyta, widać dobrego handlowca lub pracownika. Pozdrawiam

Elżbieta
Inne
@negatywne opinie - powody

https://www.money.pl/gospodarka/gigantyczna-podwyzka-za-ogrzewanie-mieszkancy-jastrowia-zaplaca-rachunki-wyzsze-o-564-proc-6710811283217024a.html. ...ten artykuł mówi sam za siebie ...czyli uciekać od Firmy Fortum....Skandal!!!!!!

Bonham
Pracownik
@negatywne opinie - powody

To jest niestety bardzo typowe dla tego rodzaju firm. Pracowników szkoli się w określony sposób a w momencie, kiedy nieuczciwość wychodzi na jaw obwinia się pracownika i go zwalnia. Nie dajmy się nabrać. Odradzam pracę i współpracę.

Bolesna rzeczywistość
Inne
@negatywne opinie - powody

Firma -BETON . W lokalu do którego gaz dostarcza FORTUM nie jest prowadzona działalność gospodarcza . Umowa była przed laty zawarta z firmą . Nie dają możliwości przepisania umowy na osobę fizyczną . Wypowiedzenie umowy to kara zryczałtowana 12883 zł. Jeśli nie wypowiem umowy to do końca 2026 r. stawki jak dla firmy

Piotr
Inne
@negatywne opinie - powody

Wszystko zależy od punktu widzenia . Z mojego te negatywne sa niestety prawdziwe .

Korzystam
Inne
@negatywne opinie - powody

Sama prawda! Bardzo rzeczowo wytłumaczone!

Marek
Inne
@negatywne opinie - powody

Jak dostaję wyższe rachunki przy takim samym zużyciu prądu,, to gdzie te obietnice taszej Energi, bzdury piszesz i tyle.

Werka
Inne

Hej, chcę do nich aplikować na Kierowniczkę Projektu, poszukują do Wrocławia, akurat dobrze się składa, bo przeprowadzam się niebawem tam. Wymagania z tego co widzę spełniam, ale niewiele napisali o tym co oferują na tym stanowisku...Ktoś mógłby mi rozszerzyć co u nich oznacza bogaty pakiet benefitów i czy dają na tym stanowisku mniej więcej tyle ile wynoszą stawki rynkowe?

Wiktoria
Inne

Jak się pracuje jako konsultant telesprzedaży? Widziałam, że oferują działania wellbeingowe dla komfortu pracowników :)) To jakieś firmowe SPA? A czy szkolenia odbywają się w godzinach pracy? Jaką i na jaki okres dostaje się pierwszą umowę?

Zostaw merytoryczną opinię o Fortum Marketing And Sales Polska S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fortum Marketing And Sales Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fortum Marketing And Sales Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fortum Marketing And Sales Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fortum Marketing And Sales Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Fortum Marketing And Sales Polska S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fortum Marketing And Sales Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii