Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Opinie o Livespace Sp. z o.o.
Po 4 latach przepracowanych w Livespace mogę powiedzieć wiele... i będą to same pozytywne rzeczy! :) Spotkałem się z bardzo szczerym podejściem, elastycznością, płaściutką hierarchią w firmie, zrozumieniem i wsparciem kiedy było potrzebne. Jeżeli jakaś firma ma "ludzką twarz", to właśnie Livespace. Co ważne, firma cały czas mocno się rozwija. Jeżeli ktoś szuka nie tylko stabilnego pracodawcy, ale również możliwości rozwoju i realnego wpływu na całokształt organizacji, to serdecznie polecam, nie trzeba szukać dalej. Wiem, że może to zabrzmieć jak zgrany frazes, ale serio, wszyscy pracownicy tworzą prawdziwie zgrany zespół.
Michał, dzięki wielkie za dobre słowo i Twój ogromny wkład w rozwój Livespace przez te 4 lata razem. Szybko zleciało. Trzymam kciuki za sukcesy w nowym miejscu. Kto wie - może jeszcze będziemy mieli okazję coś razem zdziałać w przyszłości :)
Po rozmowie technicznej obiecano mi feedback w ciągu kilku dni, a minęły prawie 2 tygodnie i zero informacji. Niepoważne traktowanie kandydatów.
witaj @kandydat. Tu Kacper, na pewno spotkaliśmy się w tym procesie rekrutacyjnym. Wysylamy fedback wszystkim kandydatom po rozmowie technicznej. Wybacz, jeśli być może nastąpiło kilka dni opóźnienia. Zachęcam Cię również do zerknięcia do folderu SPAM - niestety zdarza się, że pomimo uprzedniej korespondencji wiadomości są tam kierowane
Sprawdzilem wszystkie foldery, feedback ukazal sie dopiero po negatywnej opinii na GoWork, wiec mozna sie po prostu przyznac do bledu, a nie klamac.
Czy firma Livespace Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
A co jeśli kobieta pracuje gorzej na tym samym stanowisku niż mężczyzna? Nie lepiej kierować się wydajnością pracy niż dyskryminować bardziej wydajnych mężczyzn ze względu na płeć i dawać im tyle samo co na przykład mniej radząca sobie kobietą w pracy?
W Livespace wysokośc wynagrodzenia zależy od kompetencji i odpowiedzialności. Z całą pewnością nie od płci :)
Ponad miesiąc temu otrzymałem zlecenie na napisanie projektu na stanowisko front-end developera. Spędziłem nad nim około 1,5 dnia i przesłałem w ustalonym terminie. Niestety, mimo upływu ponad miesiąca, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Doświadczenie z procesem rekrutacyjnym w tej firmie okazało się być stratą czasu, dlatego nie polecam go innym.
Cześć Kandytat! Proces rekrutacji na stanowisko Front-end Developer zamknęliśmy w zeszłym tygodniu i w tym będziemy wracać z informacją zwrotną do kandytatów, których nie wybraliśmy. Naturalnie jeżeli byłeś/byłaś na etapie, na którym poprosiliśmy o wykonanie zadania, wrócimy z informacją zwrotną dotyczącą również tego, jak poszło zadanie. Możesz spodziewać się takiej informacji w przeciągu tygodnia. Jeżeli w tym terminie nie dotrze, daj znać bezpośrednio do opiekuna rekrutacji. Zawsze staramy się wracać z informacją zwrotną i bardzo doceniamy czas włożony w realizację zadania. Natomiast w niektórych rekrutacjach mamy tak dużo zgłoszeń, że ich przeprocesowanie i wrócenie z informacją zwrotną po prostu trwa dość długo.
Co powiecie o pracy w firmie Livespace Sp. z o.o.? Niedawno szukali kogoś na Asystent/-ka.
Kandydat Pierwszy raz zdarzyło mi się dostać tak nieprzemyślany, obraźliwy wręcz feedback. Po wykonanym zadaniu rekrutacyjnym , które zajęło ponad godzinne a nie 20 min ( założenie konta testowego, inne taski w koncie testowym CRM, dodatkowo wymagana długa, wyczerpująca odpowiedź na 5 maili z czego odpowiedzi nie są z góry znane komuś kto nie miał do czynienia z tym CRM , nie było łatwo ale cóż dałem rade ale Feedback był : "sprawdziłem Twoje zadanie rekrutacyjne i wracam z obiecanym feedbackiem : Zadanie wypadło ok, jednak Twój styl komunikacji jest on odmienny od tego, który stosujemy w komunikacji z naszymi klientami i zdecydowaliśmy się na zatrudnienie osoby, która bardziej się w niego wpisuje. " Odmienny wydaje mi się tu obraźliwe , a manager sam się przyznaje do tego ze już po zadaniu i następnej rozmowie, na które nie miałam szansy zaproponował już prace wiec o co tu chodzi.. Zresztą firma płaci mniej teraz niż dwa lata temu( sprawdźcie oferty z 2020 roku na pracuj) ,wiec chyba chodzi o zatrudnienie tych najtańszych żuczków , którzy poddają się pod ich tok myślenia.
Po wykonanym zadaniu rekrutacyjnym , które zajęło ponad godzinne a nie 20 min ( założenie konta testowego, inne taski w koncie testowym CRM, dodatkowo wymagana długa, wyczerpująca odpowiedź na 5 maili z czego odpowiedzi nie są z góry znane komuś kto nie miał do czynienia z tym CRM
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jedno z lepszych miejsc, w których przyszło mi pracować. Livespace wyróżnia się zdrową, życzliwą atmosferą. Każdy kto posiada inicjatywę, pomysły i chęć do pracy, otrzymuje wsparcie. Istnieje spore pole do poszerzania własnych umiejętności. Firma wspierająca kobiety. Polecam!
Pierwszy raz zdarzyło mi się dostać tak nieprzemyślany, obraźliwy wręcz feedback. Po wykonanym zadaniu rekrutacyjnym , które zajęło ponad godzinne a nie 20 min ( założenie konta testowego, inne taski w koncie testowym CRM, dodatkowo wymagana długa, wyczerpująca odpowiedź na 5 maili z czego odpowiedzi nie są z góry znane komuś kto nie miał do czynienia z tym CRM , nie było łatwo ale cóż dałem rade ale Feedback był : "sprawdziłem Twoje zadanie rekrutacyjne i wracam z obiecanym feedbackiem : Zadanie wypadło ok, jednak Twój styl komunikacji jest on odmienny od tego, który stosujemy w komunikacji z naszymi klientami i zdecydowaliśmy się na zatrudnienie osoby, która bardziej się w niego wpisuje. " Odmienny wydaje mi się tu obraźliwe , a manager sam się przyznaje do tego ze już po zadaniu i następnej rozmowie, na które nie miałam szansy zaproponował już prace wiec o co tu chodzi.. Zresztą firma płaci mniej teraz niż dwa lata temu( sprawdźcie oferty z 2020 roku na pracuj) ,wiec chyba chodzi o zatrudnienie tych najtańszych żuczków , którzy poddają się pod ich tok myślenia.
wiadomo czemu tak długo wis już ogłoszenie na stanowisko head of customer success? chciałam się rozejrzeć i zauważyłam, że podobno opublikowano je w lipcu. chyba, że już nie szukają i zapomnieli zdjąć? a napisze mi ktoś proszę jakąś relację z pracy z tego stanowiska tu u nich?
Miałem nieprzyjemność brać udział w rekrutacji pod opieką Headu zespołu HR - Emilii. Na dzień dobry otrzymałem zadanie rekrutacyjne, które polecono mi wypełnić w określonym terminie. Odpowiedź na zadanie była negatywna, co jest oczywiście zrozumiałe - nie każdy musi pasować do zespołu. Rozczarowaniem był fakt, że poświęciłem swój czas, czego nie można powiedzieć o drugiej stronie, która mnie rekrutowała. Na wielokrotne prośby o krótki feedback zostałem najzwyczajniej olany. Z jakiegoś powodu cieszę się, że ta współpraca skończyła się już na tym etapie. Jak dla mnie zmarnowany czas i pozostawiony niesmak do firmy.
Wiesz co, myślę że niepotrzebnie masz ten niesmak, bo wiele firm nie daje feedbacku. Nie mają na to najzwyczajniej w świecie czasu na przykład lub było tak wielu kandydatów, że nie sposób teraz każdemu wyszczególniać co było nie tak...;) trzeba iść dalej i nie odnosić tego personalnie i tyle. Też nie dostałam i nie uważam, że to jakaś ujma.
Powiem tak - rekrutacje wyglądają tak, a nie inaczej właśnie ze względu na podejście typu "jest jak jest". Osobiście wychodzę z założenia, że jednak mój czas jest coś wart i nie przychodzę do firmy jak petent do urzędu, w którym jestem zależny od kaprysu pani w okienku. Skoro firma traktuje osoby jako materiał zamienny, to później tworzy karykatury rekrutacji, w których kandydat musi się gimnastykować żeby się przypodobać pracodawcy. Odnoszę wrażenie, że te czasy już jednak minęły. Zwykły call trwający 10 minut żeby porozmawiać o oczekiwaniach względem siebie to absolutne minimum, które powinno pojawić się przed wysyłaniem komuś zadań. Nie trafia do mnie argument braku czasu - spotykamy się nie wspólnym gruncie żeby stworzyć długoterminową współpracę. Brak szacunku do pracownika to krótka droga do dużej rotacji w firmie.
Radzę traktować pozytywne opinie z pewnym dystansem. Wiele z nich, jest wynikiem zaplanowanych działań osoby, która pracowała w marketingu i prosiła nas - jako pracownikow o napisanie dobrych opinii w celu poprawienia wizerunku firmy na tym portalu. Ale do rzeczy. Praca w Livespace z początku była ciekawa, pełna wyzwań i można było czuć wsparcie ze strony zespołów. Niestety zaszły poważne zmiany w zarządzie spółki i do zespołu dołączyła osoba, ktora zaburzyła dotychczasowe działanie firmy. Szkoda wylewać tu wiadro jadu - zwyczajnie odradzam prace w tej firmie. Robie to z przykrością, bo kiedys zdecydowanie mozna było polecić Livespace jako pracodawcę. Niestety ryba psuje się od głowy - w takiej sytuacji znalazła się firma Livespace, kiedy zaszły zmiany w kierownictwie.
dzięki za tę opinię - gorzka, ale rozumiem Twój punkt widzenia. Chciałbym do jednej rzeczy się odnieść, drugą nieco sprostować. Najpierw wątek rybny. Po pierwsze przykro mi bardzo, że masz takie odczucia, że przez kogoś nowego negatywnie zmienił się nasz sposób działania. Serio, staramy się tworzyć jak najlepsze miejsce pracy i taki feedback jest szczególnie bolesny, bo zakładam, że nie jest złośliwy, tylko wynika z Twoich przykrych doświadczeń. Ponieważ ta uwaga jest dosyć ogólna, trudno mi się odnieść szczegółowo, nie wiem kogo konkretnie masz na myśli (doceniam też, że nie robisz publicznego wytykania palcem!), natomiast zachęcam do kontaktu bezpośredniego, jeśli są jakieś rzeczy niewyjaśnione. Oczywiście wszędzie może zdarzyć się, że dołączy jakaś toksyczna osoba, ale staramy się do tego podejść systemowo i się zabezpieczyć przed taką ewentualnością. Np regularnie mierzymy nastroje wewnątrz firmy, badamy eNPS, wprowadziliśmy regularne, pogłębione feedbacki i mocno bierzemy do serca wnioski z nich płynące, mamy cotygodniowe spotkania 1:1 w każdym zespole, dołączyła do nas osoba odpowiedzialna za sprawy ludzkie i kulturowe i na pewno staramy się wyłapywać wszelkie sygnały od zespołu odnośnie tego jak się u nas pracuje, jakie są nastroje. Jeśli coś jest na rzeczy, nie zamiatamy spraw pod dywan, taką mamy zasadę. To nie znaczy, że nie pojawiają się problemy, albo że zawsze odpowiednio szybko reagujemy zanim coś eskaluje, czy że każdy lider u nas jest nieomylny i bez wad. Rzeczywiście w ostatnim roku doszło sporo nowych osób, wprowadziliśmy mnóstwo zmian i niektóre z nich mogą powodować, że komuś się nie spodobają lub że wolał jak coś robiliśmy wcześniej. To naturalne, zmiany będą następować ciągle, ale na pewno będziemy trzymać się naszych podstawowych wartości i będziemy miejscem, w którym będzie można szczerze i otwarcie rozmawiać na każdy temat, gdzie panuje merytokracja, nie kolesiostwo. W każdym razie chciałbym dać wyraźny sygnał, że nawet jeśli są jakieś problemy i czasem zaleci stęchlizną, to robimy co w naszej mocy, żeby ryba zachowała świeżość, zwłaszcza, że wypływamy na coraz szersze wody. Takie sygnały jak Twój komentarz też bierzemy na warsztat, nawet jeśli jest anonimowy i publiczny. Odnośnie prawdziwości opinii. Prawdą jest, że kiedyś pojawiła się inicjatywa, by osoby u nas pracujące podzieliły się swoimi doświadczeniami na tym forum. Co więcej, uważam, że to dobry pomysł (nie mój) i pewnie czasem będziemy tak robić, ponieważ GoWork to miejsce odwiedzane przez część kandydatów biorących udział w naszych rekrutacjach i szukają informacji o firmie. Czy to idealne miejsce? Na pewno nie, bo każdy może tu dowolną prawdę lub bzdurę napisać i trudno to komukolwiek zweryfikować (pozdrowienia dla Moderatora tego serwisu!). Ale jednak to też okazja dla kandydatów, by poznać perspektywę osób tu pracujących i tych, które już opuściły zespół. Osoby aktualnie zatrudnione u nas, które tu się wypowiedziały, zgodnie z prawdą oznaczyły się tu jako Pracownicy. Nigdy żadnej opinii nie narzucaliśmy, część jest zresztą zupełnie anonimowa, nie mamy żadnego wpływu na ich treść ani obecność, nikt nikogo za tutejszą aktywność nie rozlicza. Możemy najwyżej liczyć na to, że nikt tu dla beki albo z nudów nie wypisuje głupot :) W każdym razie nie wietrzyłbym tu spisku, ani chęci malowania trawy na zielono. Wiadomo, że nie zachęcamy to wylewania pomyj, ale też nie oczekujemy peanów na temat naszej zajebistości - traktujemy to forum jako przestrzeń, o którą warto zadbać trochę jak o swoją. Ba, osoby zostawiające tu komentarze być może też mają w tym swój mały interes, bo może chcą, aby do ich zespołów świadomie trafiały osoby, które robią jednak jakiś research przed podjęciem decyzji o zmianie pracy, a nie takie, którym wszystko jedno, byle hajs się zgadzał.
duża rotacja pracowników o czymś świadczy...
Praca w Livespace daje codziennie nowe wyzwania i poczucie, że wspólnie robimy coś wspaniałego :slightly_smiling_face:
Czy można w Livespace Sp. z o.o. liczyć na jakieś dodatki?
Prosta odpowiedź, jednak przydałoby się trochę więcej szczegółów. Rozumiem, że pracując w Livespace nie można raczej liczyć na dodatki pozapłacowe typu karta sportowa, itp. A jak przedstawia się sprawa, jeśli chodzi o podstawowe ubezpieczenie? Pracownicy je mają?
Wszyscy zatrudnieni w Livespace są na umowach B2B więc sami opłacają ZUS, poza tym nie mają dodatków, bo oficjalnie firma nie ma pracowników na etacie a zatrudnia kontraktorów
W Livespace już na etapie rekrutacji jest dowolność w zakresie formy współpracy. W absolutnej większości rekrutacji to kandydat decyduje, czy wybiera formę umowy o pracę czy współpracę w modelu B2B. Najczęściej w ogłoszeniach rekrutacyjnych podawane są widełki płacowe dla obydwu form zatrudnia, transparentnie. Duża część zespołu wybiera umowę o pracę. W ramach benefitów dostępna jest dla wszystkich np. platforma kafeterii benefitów, gdzie można wybrać czy chce się skorzystać z dofinansowanej opieki medycznej, wejściówek na zajęcia sportowe czy może wymienić środki z benefitów na vouchery Allegro, abonament Netflix lub dziesiątki innych możliwości. Tak więc - benefity są i pozostawiają każdemu dość dużą swobodę co do ich formuły.
Praca dobra dla studenta. (usunięte przez administratora)wydaje się, że ich program zmienia świat, a w rzeczywistości najlepsi ludzie szybko odchodzą albo są zwalniani. (usunięte przez administratora)Wynagrodzenie jak na dzisiejsze realia na poziomie magazyniera(ja takie miałem).
Na szczęście najczęściej w ogłoszeniach dostępne są widełki płacowe i można wyrobić sobie własne zdanie zanim się zaaplikuje :)
Czy w Livespace Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Cześć! Livespace to startup ze stosunkowo niewielkim zespołem (mamy na pokładzie trochę ponad 30 osób). Dzięki temu wszyscy się znają i współpracują ze sobą, nawet międzyzespołowo. Nie ma u nas mowy o korporacyjnej atmosferze :)
Witaj Paulina. Fajnie, że dzielisz się informacjami na temat tej firmy. Skoro jest to niewielki zespół to może zdradzisz mi tak między nami, czy ciężko jest ogólnie tam się dostać? Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać ich pracownikiem? Interesuje mnie to, dlatego chętnie to za Twoim pośrednictwem ustalę. Dziękuję.
Cześć! We wszystkich ofertach publikowanych przez Livespace znajdziesz wymagania związane z danym stanowiskiem. Warto dobrze się z nimi zapoznać. Jeśli uważasz, że posiadasz odpowiednie doświadczenie i umiejętności z pewnością warto zaaplikować i spróbować swoich sił :) Rekrutacja składa się z reguły z rozmowy wstępnej, następnie kandydat dostaje zadanie rekrutacyjne i w zależności od danego procesu - planowane jest jeszcze jedno spotkanie lub pojawia się informacja o decyzji. Firma zastrzega sobie, że na etapie wyboru kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę, skontaktuje się tylko z wybranymi osobami (to standardowe działanie powszechne na rynku pracy). Jeśli jednak kandydat zostanie zaproszony do procesu, to niezależnie od jego wyniku otrzymuje informację zwrotną. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wartościach wyznawanych przez firmę to warto odwiedzić stronę https://www.livespace.io/pl/kariera/
Już na rozmowie rekrutacyjnej zauważyłam, że Livespace to miejsce, w którym każdy jest ważny. Stała możliwość rozwoju, przedstawiania swoich wizji i pomysłów oraz ich realizacja ze wsparciem współpracowników i przełożonych jest bardzo ważnym elementem pracy w tej firmie. Niebawem minie rok, odkąd rozpoczęłam pracę w Livespace i tak jak pierwsze wrażenie o firmie było bardzo pozytywne, tak z każdym miesiącem mogę potwierdzić, że bycie częścią zespołu buduje nie tylko poczucie własnej wartości, ale też zachęca do działania. Przy tym panuje tu startupowa atmosfera, daleka od korporacyjnych standardów. Livespace daje poczucie stabilności, nawet w trudnym czasie dobro pracownika jest najwyższym dobrem, dlatego warto być częścią takiego zespołu.
Pracuję w Livespace od marca i bardzo polecam to miejsce, żeby rozwijać się w codziennej pracy. Ułożone procesy działania i spisane procedury sprawiają, że zawsze wiem, co mam robić i jak do tego podejść. Duże wsparcie ze strony managerów Livespace pomaga rozwijać kompetencje i poszerzać wiedzę. Cenię sobie transparentne podejście podczas współpracy, którym cechuje się cała firma i stabilność, którą daje praca w Livespace.
W Livespace nie jestem z byt długo bo od maja tego roku. Muszę osobiście docenić fakt że mimo pandemii prowadzili dalej rekrutacje. Tak trzymać! ;) Poza tym bardzo szybko zaadaptowałem się w zespole co może świadczyć że nie ma tutaj typowo korporacyjnej atmosfery, a i z przełożonym można zdzwonić się na ploteczki ;) Moje dotychczasowe doświadczenia pokazują że wszyscy są traktowani na równym poziomie bez względu na stanowisko czy staż pracy. Warto docenić również elastyczność czy to względem problemów czy też czasu pracy ^-^ Z czystym sumieniem mogę polecić pracę w Livespace ;)
a nas bardzo cieszy, że tak sprawnie odnalazłeś się w pracy w SCRUMie i szybko zgrałeś się z zespołem IT, a do tego dbasz o ducha zespołu :))
W Livespace jestem od 20 miesięcy i nigdzie się nie wybieram :) Nauczyłem się tutaj się tutaj w tym czasie więcej niż przez kilka lat pracy w korporacji. Do tego bardzo odpowiada mi to, że pracownik jest traktowany jak partner i ma się poczucie, że wszyscy pracujemy na wspólny sukces. Do tego płaska struktura, szybka decyzyjność i elastyczność. Widzę jak firma się rozwija, a ja wraz z nią i to jest świetne :)
Ciężko jest w systemie 12/12 w Livespace Sp. z o.o.?
Nie jest ciężko, bo system 12/12 godzin nie występuje w Livespace :) Najczęściej pracujemy w godzinach 9–17, czyli średnio dziennie spędzamy w pracy po 8 godzin.
Pracowałem w Livespace prawie 2 lata i trochę dziwi mnie średnia ocen na tym portalu. Miejsce fajne i pełne pozytywnej energii. Typowa startupowa atmosfera, dużo luzu i autonomia w działaniu. Wynagrodzenia bardzo konkurencyjne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Livespace Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Livespace Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Livespace Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 6 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Livespace Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Livespace Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.