Costa Coffee Polska

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Costa Coffee Polska

Anonnimus

Nie rozumiem tego hejtu na Costę. Pracuję w kawiarnii w Krakowie, mam super team, bardzo w porządku KK i też KR. Pieniądze także są wystarczające. Moje dyspozycje zawsze są brane pod uwagę, a jeśli mieliby mi dodać jakąś zmianę na zasadzie supportu to wszystko jest ze mną wcześniej uzgadniane i zawsze mogę powiedzieć nie. Nie jest to moja pierwsza praca i zdecydowanie nie mogę powiedzieć, żeby była tak straszna jak próbują to przekazać osoby wypowiadające się na tej stronie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Aaaa

Ja się zgadzam, mi również się tam miło pracuje z naprawdę w porządku ludźmi. Najczęściej ruch jest duży, a więc pracy też jest dużo, ale hej, kto idąc do gastro nie ma takiej świadomości?

Barbara Nowy wpis
Inne

A mnie ciekawi to dofinansowanie do urlopu :o bony przedświąteczne jako dodatek znałam ale tego jeszcze nie, a wiem że chętnie biorą studentów :P Mialam kurs na baristę więc myślę że dam radę bez problemu, tylko faktycznie pracuje się także w święta?

anonim Nowy wpis
Inne

Zastanawia mnie ów system premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni (tak to ujęto w ofercie pracy dla baristy w Warszawie). Otóż ja czekam na wakujące miejsce w jednej z CC, która nie jest bardzo zatłoczna. Czy TK znaczy, że premie są tam niższe, bo nie ma takiego ruchu jak np. na Świętokrzyskiej róg Marszałkowskiej?

X Nowy wpis
Inne
@anonim

Każda kawiarnia ma indywidualne wyznaczane cele które łączą się w klastrze. Jesli dane kawiarnie w klastrze wyrobią budżet lub prawie wyrobią to w zależności od % otrzymasz premię. Czyli mniej zatłoczona kawiarnia ma mniejszy cel do zrealizowania niż ta bardziej oblegana.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Costa Coffee Polska? Chętnie zatrudniają?

Blank
Kandydat
 Pytanie

Czy można mieć 16 lat i pracować w Costa ?

3

Pracodawca

@Blank

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zainteresowanie się naszą ofertą pracy. W Costa Coffee zatrudniamy jedynie osoby pełnoletnie, zatem zachęcamy za około miesiąc przed 18 urodzinami zaaplikować do nas. Zapoznać się z aktualną ofertą rekrutacyjną można na naszej stronie : https://www.costacoffee.pl/kariera/dolacz-do-nas . Pozdrawiamy, Costa Coffee

anonim
Inne
@Costa Coffee Polska

Ok. A jak ktoś jest w ostatniej klasie liceum i ma już skończone 18 lat to może aplikować i mieć elastyczny grafik tak żeby nie koligował ze szkołą? Chodzi mi o weekendy i popołudnia. Można się tak dogadać?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zainteresowanie się naszą ofertą pracy w kawiarniach Costa Coffee. Jeżeli Panu/Pani zależy na pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy może Pan/Pani zaznaczyć to podczas wypełnienia formularza rekrutacyjnego. Dodatkowo każdy pracownik zatrudniony w Costa Coffee podaje swoją dyspozycyjność miesięczną, która jest uwzględniana podczas układania grafiku, w tej dyspozycyjności może on podać dni i godziny, w których jest dostępny. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

moro
Były pracownik
@anonim

Mają elastyczny grafik i się wpasujesz.

Anna
Inne
@moro

Czyli nie ma żadnego minimum godzin, które trzeba wyrobić? Czy jednak trzeba się trzymać jakiegoś minimalnego czasu pracy? jestem na studiach i mam bardzo zapchany plan zajęć, aczkolwiek fajnie by było gdzieś popracować. Boję się tylko, że będę miała za mało czasu. Jak to wygląda?

Pracownik
Pracownik
@Anna

U nas np nie ma. Mamy kilka osób, które pracują jedynie w piątki i soboty. Wszystko jest do dogadania.

Barista
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

U mnie rekrutacja wyglądała identycznie jak u osoby, która opisała ją poniżej. Zadanie grupowe to przygotowanie wycieczki dla rekruterów. My gralismy biuro podróży. Później oni wcielają się w rolę trudnych klientów.

Pytania

Co twoim zdaniem jest ważne w pracy baristy? Co nie podoba ci się w tym, jak obsługuje się Gości w kawiarniach (niekoniecznie w Coście)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Lolipop
Były pracownik

Pracowałam w Costa prawie 3 lata zostałam zwolniona z dniem porodu po przejęciu Costy przez Lagardere Travel Retail. (usunięte przez administratora) jaki jest w księgowości i kadrach niedoopisania . Sprawa która zajmuje max jeden dzień bo trzeba się dodzownic do ZUS i wyjaśnić dlaczego Firma wypłaciła więcej macierzyńskiego za jeden dzień (dzień zwolenienia ) to totalny problem. Piszesz @ do kadrowej okazuje się że już nie pracuje nie wiesz do kogo masz pisać w tej sprawie . Jak już jest możliwość dodzownienia się do głównej Księgowej ona nie zna wcale sprawy . Mówi że dostała listy ale widocznie ich nie dostała badź zostaly wyrzucone do kosza i dalej nie ogarnia sprawy . A kiedy chcesz się dowiedzieć czy coś zostało wyjaśnione to raczy nie odpisywać ani nie odbierać telefonu. To co ta firma zrobiła z costa to wielki błagan i nie zdziwię się że ta Firma zniszczy w całości Coste . Nikt nic nie wie nikt nie , nie wiadomo do kogo pisać czy ten ktoś bedzie wiedział co się dzieje . Ludzie w środku pracują chwile bo widzą w jakie (usunięte przez administratora) się wpakowali . Kiedyś Costa była dobra firma w której kazda sprawę można było załatwić i była wytlumaczona . Teraz tutaj nic się nie da załatwić bo każdy odsyła do kogoś innego . Nie dziwie się że połowa osób odchodzi. (usunięte przez administratora) i nic więcej. Teraz nie żałuję, że zostałam zwolniona bo nie chciałbym być w takiej Firmie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Lolipop

@Lolipop Zostałaś zwolniona z powodu porodu? To absurd, niedorzeczne! Wiesz, że przysługuje Ci się odszkodowanie za nieprawne zwolnienie? Nie pamiętam jaki jest na to artykuł, ale kobietom w ciąży i w czasie porodu nie może zostać zwolniona, jest chroniona przepisami prawnymi. Poczytaj w internecie, w kodeksie pracy.

Pracodawca

@Lolipop

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie sytuacji, która spotkała Panią podczas pracy w Costa Coffee. Dlatego, by zweryfikować tę sytuację, potrzebujemy więcej informacji. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym: rekrutacje@costapolska.pl, ze szczegółowym opisem sytuacji, oraz prosimy o podanie danych osobowych takich jak Pani Imię i Nazwisko. Jednocześnie informujemy, że jeśli na portalu Go Work pojawią się komentarze, które mogą naruszać dane osobowe lub dobro osobiste naszych pracowników, zostaną one przez nas niezwłocznie usunięte. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Pracownik
Pracownik

@Pracodawca Dzień dobry. Chciałbym zgłosić nie przestrzeganie przepisów w pracy z kodeksu pracy art. 108 oraz art. 5 przez pracowników a zwłaszcza kierowników. Ja jestem osobą niepalącą, z chorobą, która może być wywołana poprzez wdychanie takich niezdrowych oparów, mnie to szkodzi na zdrowiu i ogólnie. Mam już dość tego, psucia sobie zdrowia i nerwów, nie słuchają, że to mnie i innym niepalącym szkodzi. Sama kierownik twierdzi, że nie są szkodliwe (te innego rodzaju jakieś tam olejków eterycznych i inne elektroniczne), co jest nie prawdą, ponieważ mam bardzo czujny węch i wyczuwam kiedy było palone. Gdy wyczuję zapach w powietrzu, to po nich za niedługi czas źle się czuję. Prosilem osobiście te osoby, które paliły w mojej obecności w biurze, prosiłem także kierownika kawiarni, która też pali, prosiłem menadżera, by pracownicy tego nie robili w biurze, bo jest do tego wyznaczone miejsce. Nie pomaga prośba, nie pomaga wspominanie o zakazie z artykułu i pozakania palcem tabliczki. Chciałbym dowiedzieć się także, co i jak to zrobić poprawnie. Kodeks pracy opisuje wyraźnie, że jest zakaz a kierownicy i pracownicy ewidentnie go łamią (robią to prawie codziennie, tzn.: za każdym razem jak są w pracy). Poniżej przedstawiam w ramach przypomnienia, co następuje : W wyniku nowelizacji ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych został,  wprowadzony zakaz palenia e-papierosów w miejscach publicznych oraz na terenie pomieszczeń w zakładach pracy. Przepisy weszły w życie z dniem 8 września 2016 r, już nie można palić e-papierosów w miejscach pracy. Ustawowy zakaz palenia e- papierosów obowiązuje na terenie pomieszczeń zakładu pracy. W stosunku do pracowników nieprzestrzegających ustaleń obowiązujących na terenie zakładu w zakresie palenia e-papierosów istnieje możliwość zastosowania kar porządkowych za nieprzestrzeganie takich zakazów (dotyczy wszystkich stanowisk począwszy od kierownika po zwyczajnego pracownika). Akt prawny Art. 5 ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1446): „1. Zabrania się palenia wyrobów tytoniowych, w tym palenia nowatorskich wyrobów tytoniowych, i palenia papierosów elektronicznych, z zastrzeżeniem art. 5a: 4) w pomieszczeniach zakładów pracy innych niż wymienione w pkt 1 i 2; 6) w lokalach gastronomiczno-rozrywkowych; Od nowelizacji ustawy wszystko się zmieniło. Mimo, że e-papierosy są innowacyjną formą palenia tytoniu- to w przepisach są traktowane na równi ze zwykłym tytoniem. Pracodawca jak również i pracownik muszą przestrzegać tych restrykcyjnych aktów prawnych. Proszę zrobić z tym porządek Pracownik

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, dziękujemy za opisanie sytuacji, która spotkała Pana podczas pracy w Costa Coffee. Dlatego, by podjąć wszelkie działania w tym kierunku, potrzebujemy więcej informacji. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym: rekrutacje@costapolska.pl, ze szczegółowym opisem, której kawiarni dotyczy dany komentarz. Jednocześnie informujemy, że jeśli na portalu Go Work pojawią się komentarze, które mogą naruszać dane osobowe lub dobro osobiste naszych pracowników, zostaną one przez nas niezwłocznie usunięte. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Wieloletni pracownik
Pracownik

Odkąd Costa została wykupiona przez Lagardere jest coraz gorzej. Kosmiczne budżety, tak aby przypadkiem ich nie wyrobić i nie dostać premii, ucięte zniżki, no i na deser brak wyplat na czas :) Kierowniczka regionalna ma wszystko gdzieś, każe wysyłać milion raportów co tydzień, jednocześnie samej się przyznając, że nawet ich nie czyta. Pracownicy nawet nie dostali lipcowej podyzwki stawki. W firmie panuje powszechna spychologia, próbują pracownikom mydlić oczy. Kiedy Costa nie była jeszcze pod Lagardere, pracownik się liczył. Teraz jest tylko pachołem, który ma robić tylko po to, żeby regionalnej wleciała większa premia. Zero poszanowania do pracy baristów, kierowników, czysty wyzysk i chamstwo. Wewnętrzne audyty HACCP robione według "widzimisie" audytorki, od której zwyczajnie wieje hipokryzja - odejmuję punkty za uniform, sama nie przestrzegając jego zasad. Jedynym plusem w tej pracy może być zespół, bo nawet jeśli wszyscy na górze mają serdecznie gdzieś swoich pracowników, to atmosfera potrafi być przyjemna.(usunięte przez administratora) Radzę omijać szerokim łukiem, Lagardere doprowadzi do końca wszystkie pozytywne cechy tej pracy, zostanie wyzysk, niskie zarobki i brak szacunku do pracowników

Wieloletni pracownik
Pracownik
@Wieloletni pracownik

Warto jeszcze wspomnieć o tym, że firma wyznacza chore cele, które wymagają od pracowników bycia samemu na zmianie. Przy dużym ruchu nie ma szansy na pójście do toalety czy zjedzenie czegoś. W sezonie również cele są kosmiczne, mimo drugiej osoby na zmianie i często sphm na poziomie ponad 200zl, nadal nie ma czasu żeby zejść czy na chwilę usiąść, a kolejny pracownik jest już wg firmy niedozwolony, bo zbyt zaniża spmh. Nie pamiętam kiedy w tej pracy byłam chociaż raz na należącej mi się, 15sto minutowej przerwie.

Już nie pracownik
Były pracownik
@Wieloletni pracownik

Zgadzam się w 100%. Teraz praca tam to jakiś żart. Dodatkowo jeszcze teraz ucięli nam zniżki pracownicze, nie wyobrażam sobie jako pracownik płacić na zmianie 50% ceny za kawę. W innych gastro można pić i jeść za darmo a tu za mrożone jedzenie dostaliśmy marne 30% rabatu. Ta firma to jakiś żart i jak dalej tak będzie traktować pracowników to powodzenia:) Dobrze że stąd uciekłem, co za niedługo zrobi też reszta moich współpracowników.

Wieloletni pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Już nie pracownik

@Pracodawca Również się zgadzam, czasem klienci mają lepsze ceny kawy niż pracownicy XD No ale przecież nie powinniśmy narzekać, bo dostaliśmy jakieś marne 20% w Inmedio, możesz sobie kupić cole za 7zł???? Najbardziej bawi mnie i tak zamiatanie sprawy opóźnionych wyplat i unikanie odpowiedzialności, we wrześniu 10ty wypada w niedziele, ciekawe kiedy będą wypłaty, 11, 12?????

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Wieloletni pracownik

Nie powinno tak być, że klienci mają takie same lub większe rabaty. Uważam, że jest to totalny brak jakiegokolwiek szacunku, docenienia pracownika. Jako pracownik czułem się rozczarowany. Co to za firma, która oszczędza nawet na kawach dla pracowników?? Nie wyobrażam sobie jako pracownik tej marnej firmy płacić kilkanaście złotych za jedną kawę, za espresso i podgrzane mleko lub kostki lodu z mlekiem. Przecież to nie jest tyle warte. Przykładowo pracownicy w Starbucks mają darmową ilość napojów w zależności od długości swojej zmiany. I to jest normalne, tak powinno być. Co do wypłat to tylko świadczy o firmie. Niby taka "poważna" firma z tymi wszystkimi procedurami, audytami, dbaniem o jakość itd a nie potrafią wysłać wypłaty w terminie i zasłaniają się dziwnymi tłumaczeniami. Działania tej firmy ostatnio są tak żałosne, że aż żal komentować. Absurd goni absurd (:

Pracodawca

@Wieloletni pracownik

Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat pracy w Costa Coffee. Jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia do współpracy lub działań podejmowanych w Lagardere Travel Retail, zachęcamy do kontaktu ze swoim bezpośrednim przełożonym (Kierownikiem Kawiarni lub Starszym Kierownikiem Kawiarni). Oczywiście może Pan/Pani zwrócić się do HR Managera i porozmawiać na tematy, które wymagają wyjaśnienia. Jeśli mają miejsce sytuacje, które szczególnie budzą Pana/Pani niepokój prosimy o kontakt z Dyrektor HR w celu zgłoszenia swoich uwag, przemyśleń dotyczących współpracy z naszą firmą. Jednocześnie informujemy, że jeśli na portalu Go Work pojawią się komentarze, które mogą naruszać dane osobowe lub dobro osobiste naszych pracowników, zostaną one przez nas niezwłocznie usunięte. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Pracodawca

@Już nie pracownik

Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat pracy w Costa Coffee. Jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia do współpracy lub działań podejmowanych w Lagardere Travel Retail, zachęcamy do kontaktu ze swoim bezpośrednim przełożonym (Kierownikiem Kawiarni lub Starszym Kierownikiem Kawiarni). Oczywiście może Pan/Pani zwrócić się do HR Managera i porozmawiać na tematy, które wymagają wyjaśnienia. Jeśli mają miejsce sytuacje, które szczególnie budzą Pana/Pani niepokój prosimy o kontakt z Dyrektor HR w celu zgłoszenia swoich uwag, przemyśleń dotyczących współpracy z naszą firmą. Jednocześnie informujemy, że jeśli na portalu Go Work pojawią się komentarze, które mogą naruszać dane osobowe lub dobro osobiste naszych pracowników, zostaną one przez nas niezwłocznie usunięte. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Pracodawca

@Wieloletni pracownik

Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat pracy w Costa Coffee. Jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia do współpracy lub działań podejmowanych w Lagardere Travel Retail, zachęcamy do kontaktu ze swoim bezpośrednim przełożonym (Kierownikiem Kawiarni lub Starszym Kierownikiem Kawiarni). Oczywiście może Pan/Pani zwrócić się do HR Managera i porozmawiać na tematy, które wymagają wyjaśnienia. Jeśli mają miejsce sytuacje, które szczególnie budzą Pana/Pani niepokój prosimy o kontakt z Dyrektor HR w celu zgłoszenia swoich uwag, przemyśleń dotyczących współpracy z naszą firmą. Jednocześnie informujemy, że jeśli na portalu Go Work pojawią się komentarze, które mogą naruszać dane osobowe lub dobro osobiste naszych pracowników, zostaną one przez nas niezwłocznie usunięte. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Pracodawca

@Pracownik

Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat pracy w Costa Coffee. Jeśli ma Pan/Pani zastrzeżenia do współpracy lub działań podejmowanych w Lagardere Travel Retail, zachęcamy do kontaktu ze swoim bezpośrednim przełożonym (Kierownikiem Kawiarni lub Starszym Kierownikiem Kawiarni). Oczywiście może Pan/Pani zwrócić się do HR Managera i porozmawiać na tematy, które wymagają wyjaśnienia. Jeśli mają miejsce sytuacje, które szczególnie budzą Pana/Pani niepokój prosimy o kontakt z Dyrektor HR w celu zgłoszenia swoich uwag, przemyśleń dotyczących współpracy z naszą firmą. Jednocześnie informujemy, że jeśli na portalu Go Work pojawią się komentarze, które mogą naruszać dane osobowe lub dobro osobiste naszych pracowników, zostaną one przez nas niezwłocznie usunięte. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Roxa
Inne
@Wieloletni pracownik

Często pojawia się ten brak wypłat na czas? Jak długie są to spóźnienia? Chociaż pensje dostaje się całe oprócz tego niewypłacenia podwyżki? No i tak mniej więcej na jaką pensję można liczyć?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Hej, dlaczego w Costa Coffee pakiety sportowe są jedynie dla osób na umowie o pracę? @Pracodawca

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za komentarz. W celu uzyskania odpowiedzi na Pana/Pani pytanie, bardzo prosimy o kontakt z bezpośrednim przełożonym (Kierownikiem Kawiarni/Starszym Kierownikiem Kawiarni) lub z działem HR. Pozdrawiamy, Zespół Lagardere Travel Retail

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w Costa Coffee Polska S.A.?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witajcie. Kiedy ja zatrudniałem się do pracy w Costa Coffee w jednej z warszawskich kawiarni a było to w 2018r., trafiłem na bardzo miłego menadżera a Team, który zobaczyłem pierwszy raz tego dnia, to byłem już pozytywnie nastawiony do pracy, dało się od razu zauważyć współpracę, dobrą atmosferę i szczery uśmiech ???? Nie byłem do końca pewny czy się dostanę, gdyż byłem od wszystkich starszy. Rozmowa rekrutacyjna odbyła się tuż przy wejsciu przy stoliku, był to menedżer i jeszcze pani (chyba ktoś asystujący, do końca nie wiedziałem - nie ważne). Pytania nie były trudne : np.: Co wiem na temat firmy? (tu akurat nie byłem przygotowany na to pytanie, gdyż nigdy nie byłem w kawiarni, nie miałem pojęcia że o tym trzeba przeczytać), więc odpowiedź sama się nasuwa. Inne: Dlaczego chcę pracować tutaj i czy coś jeszcze chciałbym robić oprócz pracy na swoim stanowisku. Trzeba było opowiedzieć troszkę o sobie (szukanie zalet i wad ????) i jeszcze inne pytania. Po tej rozmowie osobistej miałem jeszcze dwie krotkie rozmowy telefoniczne, wtedy miałem już wrażenie, że potrzebują takiego pracownika. Nie pomyliłem się, zostałem zatrudniony. Menedżer wtedy zajmował się tylko i wyłącznie jedną swoją kawiarnią (nie było wtedy jeszcze klastrów) i to było najlepsze. Szybko uczyłem się współpracy z pozostałymi i było to tak szybko, że po kilku dniach menedżer zapytał czy pracowałem kiedykolwiek w restauracji lub innej gastronomii, ale tak nie było. Widziałem wtedy, że jest zachwycony moją pracą i jej szybkością. Zaczęło mi się bardziej podobać w tym miejscu, zacząłem bardziej interesować się kawą. Następne rekrutacje po mnie nie powodowały dużych zmian w Teamie, osoby zatrudniane kierowane były do pozostałych dwóch w owym obiekcie lub gdzie osobie pasowało bliżej. Wszystko było dobrze i miło póki nie przyszła pandemia i nie zaczął zmieniać się zespół poczynając od Baristów, kończąc na stanowisku Menedżera. Od tego czasu jest coraz gorzej, osoby zatrudnioniane wolą bardziej postać i pogadać o głupotach za barem niż pracować, o jakimkolwiek porządku lepiej nie wspominać, bo po co to robić, przecież wszystko i za wszystkich zrobi jedna osoba ???? Informowanie, tłumaczenie, nerwy i nawet czasem krzyk nic nie daje, by osoby zrozumiały po co się zatrudniły. Jestem już doświadczonym pracownikiem do tego stopnia, iż przewidziałem że dana osoba, która zatrudniła się na KZ bardzo szybko awansowała na SKK i za niedługo na AKK. Od samego początku zatrudnienia tej osoby wiedziałem, że będzie chciała osiągnąć ten cel i go osiągnęła nie mając przepracowanych tu nawet 3 lat, nie zdobyła doświadczeniem a tzw. "mocnymi plecami", z pomocą i skumaniem się z osobą rektutujacą tą osobę. Ta osoba nie nadaje się na to stanowisko, jest zbyt pewna siebie, wyniosła i sama chce rządzić, nie potrzebuje pomocy. Od tego czasu sporo osób odeszło, spora też jest co chwila rekrutacja i zatrudnianie osób mało ogarniętych. Nie oceniam tego, piszę swoje doświadczenie które widzę z zewnetrznej strony, nie chciałbym poznać tego od wewnętrznej strony, bo byłby to koszmar. Czy jestem zadowolony? Póki nie zmienił się cały Team i reorganizacja stanowisk włącznie ze stworzeniem klastra było ciekawe, obecnie nie widzę nic ciekawego. Zależy to też oczywiście od ludzi jakich mamy w zespole, jaka tworzy się atmosfera i jak są przekazywane ważne informacje dla każdego pracownika, bo z tego co już się zorientowałem, to nie otrzymuję ważnych informacji mimo iż pozostali już o wszystkim wiedzą. To jakiś absurd, masakra. Póki co trwam tutaj, bo potrzebuję pracy. Osobom trudniącym się w Costa zalecam dobrze przeczytać i zapamiętać warunki pracy jakiej się podejmuje, w przeciwnym razie praca nie ma sensu zwłaszcza dla pozostałych osób. Niech porządna praca będzie z Wami, bo poprzez nią zdobywa się prawdziwe doświadczenie na każdym stanowisku.

Pracodawca

@Pracownik

Dzień dobry, Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat pracy w Costa Coffee. Jeżeli ma Pan/Pani chęć do wypowiedzenia się, na temat której dokładnie lokalizacji dotyczy opinia, bardzo prosimy o kontakt mailowy: rekrutacje@costapolska.pl, chcemy się dowiedzieć, z czego dokładnie wynika Pana/Pani niezadowolenie z pracy, ponieważ nie ukrywamy, zależy nam na dobrej współpracy w naszych kawiarniach. Również każdy pracownik, który ma zastrzeżenia na temat pracy w Costa Coffee może zgłosić się do Komisji Etyki, wtedy każdy wniosek będzie rozpatrywany indywidualnie przez komisję wewnętrzną Costa. Pozdrawiamy, Costa Team

XD
Pracownik
@Costa Coffee Polska

Problem jest taki, że jeżeli cokolwiek zgłosi się do KR to dostaje się po prostu (usunięte przez administratora) ???? Nie ma sensu z Wami jakikolwiek kontakt. Zacznijcie normalnie płacić ludziom i nie ucinać pieniędzy na pracownikach i klientach, bo źle na tym wychodzicie. ;)

PRACOWNIK00
Były pracownik

Niedawno zwolniłam się z tej firmy, pracowałam w niej blisko 4 lata. Wszystkie odczucia co do pracy zależały od tego jakiego kierownika kawiarni/klastra miałam. Wiadomo gastro czyli kolejki, pretensje ze strony gości i kilka zadań jednocześnie. To może jakoś przeżyć. Ale gdy trafiałam na słabych kierowników to jaka osoba na stanowisku kierownika zmiany musiałam ich wyręczać w wszystkim, od zamówień, przez kontrolę tego co się dzieje na kawiarni, po organizację brakujących ludzi. Dzień wolny gdy się wyręcza kierownika to coś nierealnego. Przy dobrym kierowniku współpraca super, robiłam zlecone zadanie i tyle. Bez wyzysku. Co do firmy to radzę wprowadzić zmiany w kadrach bo tam jest bałagan. Ciągłe błędy w dokumentach, nie odbierają telefonów, nie ważne czy człowiek dzwoni o 9 czy 12 czy 15. Informatycy sami każą grzebać w kablach i drukarce. Problem z zamówieniami w dostawie - człowiek zgłasza i cisza zero pomocy i odpowiedzi.

kuba
Inne
 Pytanie

mam pytanie do COSTA Coffe Polska S.A czy firma zatrudnia także osoby z niepełnosprawnościami ? bo jestem ciekawy czy zatrudniacie osoby na przykład z Zespołem Aspergera ? chodzi o to że ja jestem właśnie osobą niepełnosprawną a jestem od 2019 roku uczestnikiem Warsztatów Terapii Zajęciowej w Skierniewicach a za jakiś czas mam plany, żeby się przeprowadzić do warszawy więc chciałbym wiedzieć czy firma Costa Coffee podjęłaby się ryzyka zatrudnienia osoby właśnie z niepełnosprawnością a jeżeli by była taka możliwość to zrobiłbym wszystko żeby podjąć się ryzyka , żeby firma była ze mnie zadowolona oraz chciałbym kiedyś mimo niepełnosprawności móc pracować , nawiązywać nowe znajomości i przyjaźnie oraz chciałbym się nie tylko uniezależnić finansowo od rodziców , bo już mam 27 rok życia a chciałbym jakoś także wspomóc finansowo moją mamę, która jest trochę znerwicowana bo teraz mam trudną sytuację rodzinną a moje pragnienie jest takie abym mógł także zaistnieć na otwartym rynku pracy i który nieustannie się rozwija a jeśli chodzi o wasze produkty to muszę powiedzieć, że są bardzo dobre na przykład ciasta, czy tosty . a jeśli chodzi o przyszłą ścieżkę zawodową to obecnie szukam pracy jakiejkolwiek czy to barista czy nawet kelner a mimo zaburzenia ze spektrum Autyzmu , lubię także nawiązywać nowe znajomości i kontakty i nie boje się wyzwań związanych z zatrudnieniem .

Była pracownica
Były pracownik
@kuba

Cześć, jako były pracownik chciałabym Cię ostrzec, że ta praca wygląda zupełnie inaczej niż wygląda. Costa bardzo oszczędza na pracownikach w związku z tym jest ich mało na zmianach przez co jest natłok obowiązków i klientów w kolejce przez co tych bodźców i stresu na raz potrafi być naprawdę dużo. Zastanów się czy chcesz się stawiać w takiej sytuacji, że masz do zrobienia 4 duże zamówienia, kazali Ci wynieść (usunięte przez administratora) masz cały zlew naczyń do ogarnięcia, salę do posprzątania i 5 osób narzekających w kolejce. Wszystko musisz zrobić jednocześnie. Klienci potrafią być naprawdę wredni przez długie czekanie na zamówienie. Neurotypowi pracownicy dostają tutaj depresji, więc wolę ostrzec

Pracodawca

@kuba

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wszystkie aktualne oferty pracy znajdzie Pani na naszej stronie internetowej: https://www.costacoffee.pl/kariera/dolacz-do-nas. Proces rekrutacji rozpoczynamy od selekcji aplikacji, wywiadu telefonicznego i spotkania rekrutacyjnego. Jeśli przejdzie Pani pozytywnie proces rekrutacji, zatrudnimy Panią. Spotkania rekrutacyjne prowadzi kierownik kawiarni i to on zatrudnia do swojego zespołu osoby, które po pierwsze pasują profilem oraz dyspozycyjnością. Zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiamy, Costa Team

Bunia
Były pracownik
@kuba

Odradzam Ci tę pracę. Ja sama jestem lekko w spektrum i po kilku miesiącach bylam jak wrak. Za dużo hałasu, za dużo bodźców, za dużo wszystkiego naraz.

Pracownik
Pracownik
@kuba

Hej @Kuba ???? zatrudniają takie osoby. Jeśli nadal chcesz pracować w Costa, to się nie zastanawiaj. Każde pozytywne zdanie na rozmowie kwalifikacyjnej ma szansę na roztrzygnięcie o zatrudnieniu, zwłaszcza gdy jesteś ambitny, chcesz poznawać ludzi i być pomocny.. Trzymaj się i nie poddawaj, trzymam kciuki za Ciebie ????

@anonim
Pracownik
 Pytanie

Czy naprawdę podwyższacie stawkę o 50 gr na stanowisku Barista Expert? To jest jakiś żart? Jak wy traktujecie ludzi i pracowników??? Do teraz różnica wynosiła 1zł 20 gr ((22.80zł vs 24zł) między zwykłym baristą a kierownikiem zmiany, od lipca będzie to tylko 1 złotówka! (23.5zł vs 24.5zł) . Jeszcze "cudowne benefity" czyli w praktyce od przejęcia przez Lagardere brak jakichkolwiek premii przez narzucanie celów sprzedażowych dosłownie z kosmosu... Odradzam z całego serca pracę w tym miejscu abstrahując już od wszelkich kwestii jak brak zachowywania przerw między zmianami (kończysz 22:00 następnego dnia przychodzisz na 5:30-6:00), ciągle przedatowywanie produktów etc... Nie pozdrawiam @Pracodawca

Kz
Pracownik
@@anonim

Widzę, ze usunięto moj wpis o tym, ze żadne z wyższych stanowisk nie dostał podwyżki. Różnice między barista, a wyższym stanowiskiem są teraz male, a wymagań jest dużo więcej. Bardzo nieprofesjonalne podejście.

Łuki
Inne
@Kz

To wychodzi tylko na to, że niższe stanowiska otrzymały podwyżki.Wiesz może o jakich cudownych benefitach to pisał @anonim? Pytam, bo chciałem ustalić, czy chociaż dodatkami można sobie to zrekompensować. Jeżeli chodzi o wymagania to co Wam podochodziło względem tego, co było?

Kz
Pracownik
@Łuki

Nie można sobie zrekompensować, bo przez narzucenie celi z kosmosu, których nie ma jak zrealizować nie dostaje się premii. Przed przejęciem premie zawsze były, a budżet wyrabiało się nawet z górką… Co do wymagań to co miesiąc trzeba wypełniać dziesiątki tabeli, a to wszystko oczywiście w czasie pracy na zmianie, gdzie najlepiej jakby się pracowało w pojedynkę za barem.

Bronek
Inne
@Kz

Jakie dane wpisujesz w te tabele? Ile sprzedałeś? Czemu aż tak zawyżyli cele? Przecież to tylko demotywuje ludzi jak nie mogą zdobyć dodatkowych pieniędzy.

Olsztyn
Były pracownik
 Pytanie

Całkowicie odradzam pracę w Costa Coffee. Nie tylko w Olsztynie, ale i również w całej Polsce. @Pracodawca niestety biuro nie interesuje się w ogóle sprawami pracownika. Pomijając płace i widełki, które są wręcz żałosne do liczby obowiązków. Kadry i Płace gubią dokumenty pracowników, dzięki czemu o benefit jakim jest pakiet sportowy można się starać przez cały okres pracy w Costa - i się nie doczekać. ☺️ Na prośbę o pilne wystawienie dokumentu biuro Costy przestaje odbierać telefony. Premie - można pomarzyć, bo nakładają taki budżet, aby kawiarnia NA PEWNO go nie wyrobiła, co będzie jednoznaczne - nie wyrobiliście budżetu? Nie ma premii. Serdecznie pozdrawiam i nie polecam pracy w tak hipokrytycznej firmie. Najgorszy pracodawca z jakim miałem styczność.

Pracodawca

@Olsztyn

Dzień dobry, bardzo szkoda że odczuwa Pan/Pani negatywne emocje po zakończeniu współpracy z Costa Coffee. Dla wyrażenia swojej opinii oraz uwag dot. współpracy z Costa Coffee każdy pracownik podczas odejścia wypełnia ankietę Exit Interwiew, jeżeli nie wypełnił/a Pan/Pani takiej ankiety, prosimy o kontakt na maila: rekrutacje@costapolska.pl, z chęcią ją podeślemy. Pozdrawiamy Costa Team

Były pracownik.
Były pracownik

Sama praca w sobie jest ok, zaczęłam tam pracować z miłości do kawy i początki były super :) potem już było tylko gorzej i gorzej, słabe pieniądze, zero rozwoju, w pewnym momencie się staje w miejscu i tyle. Z racji zamknięcia punktu praktycznie caly personel został zwolniony i ja to rozumiem ale to w jaki sposób sie stało pozostawia wiele do życzenia. kierownik trzymał zespół w niepewności przez kilka dni, po czym wręczył wypowiedzenia na środku galerii handlowej, w ogródku przy klientach którzy pytali co sie stało ;) tylko pogratulować.

Zbigniew
Kandydat
@Były pracownik.

Takie wypowiedzenie to faktycznie słaba sytuacja. Nie miałaś żadnego okresu wypowiedzenia? A jeśli chodzi o rozwój to nie dawali żadnych szkoleń np. baristy?

Pracodawca

@Były pracownik.

Szanowna Pani, jest nam bardzo przykro z tego powodu, że odczuwa Pani negatywne emocje po zakończeniu współpracy z Costa Coffee, aczkolwiek chcemy zaznaczyć, że rozmowy z pracownikami odbyły się w kawiarni, która jest wyspą w pasażu handlowym, dlatego, że na zapleczu nie ma przestrzeni na takie spotkanie, rozmowy się odbywały na ogródku, gdzie są miejsca siedzące, stąd ma Pani to odczucie, że rozmowa się „odbyła na środku galerii”. Również dla wyrażenia swojej opinii o współpracy z Costa Coffee każdy pracownik podczas odejścia wypełnia ankietę Exit Interwiew, jeżeli nie dostała Pani takiej ankiety do wypełnienia, prosimy o kontakt na maila: rekrutacje@costapolska.pl. Pozdrawiamy Costa Team

Pracodawca

@Zbigniew

Szanowny Panie Zbigniewie, w Costa Coffee mamy obowiązkowe szkolenia stanowiskowe, od poziomu Baristy do Kierownika Kawiarni. Każdy nowozatrudniony Barista przechodzi przez 8-dniowe szkolenie, gdzie poznaje świat kawy i pracy w kawiarni od podstaw, również są inne szkolenia związane z poszerzeniem wiedzy i umiejętności np. latte art, podczas wizyt trenerskich w kawiarniach. Pozdrawiamy, Costa Team

Bronisław
Kandydat
@Costa Coffee Polska

Takie szkolenia finansuje w 100% firma? Te 8 dni początkowego kursu są już płatne jak normalna praca czy najpierw trzeba zaliczyć szkolenie a dopiero potem jest podejmowane zatrudnienie z kandydatem?

Charlie
Były pracownik
@Bronisław

Akurat tutaj firmie nic nie można zarzucić. Za szkolenia normalnie Ci płacą i odbywają się one kiedy jesteś już zatrudniony więc nie zmarnujesz tego czasu żeby finalnie pracy nie dostać. Jak już jesteś na szkoleniu to ją dostałeś.

Były pracownik
Były pracownik
@Zbigniew

Miałam miesięczne wypowiedzenie ;) samo wypowiedzenie nie było dla mnie problemem tylko cała otoczka w jaki sposób to się stało ;-) szkolenia miałam online ;)

Były pracownik
Były pracownik
@Costa Coffee Polska

Ankietę wypełniłam ;) rzeczywiście wyspa jest na środku galerii, ale ta kawiarnia posiada także biuro gdzie takie rozmowy można odbywać i można było spróbować takie rozmowy przeprowadzać w miejscu gdzie nie ma klientów w pobliżu :) było to bardzo niesmaczne i pozostało bardzo negatywne wspomnienia ;) oby nikt już nie musiał być tak traktowany :)

Sylwia
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie na cały etat jako kierownik zmiany (okolice 2019/2020 roku), zrezygnowałam przez słabe pieniądze. Wróciłam po dwóch latach dorobić i tak sobie dorabiałam przez prawie dwa lata. Firma zmieniła się na gorsze. Tyranie samemu (otwarcia, zamknięcia), wiecznie problem z pracownikami, nie raz nie dwa praca także w trakcie godzin otwarcia samemu, przepisywanie dat na produktach. Rotacja ogromna - bo ludzie wytrzymują miesiąc-trzy, jak są mocniejsi to do pół roku. Debilizmy w postaci trzech grup na FB i pięciu czatów, ciągle zawracanie (usunięte przez administratora) w czasie prywatnym, po prostu kawiarniana moda na sukces. Jedyną zaletą tej pracy był elastyczny grafik. Doszło do sytuacji, że byłam bardziej zmęczona psychicznie pracą DODATKOWĄ w tej firmie niż moją normalną pracą etatową! A teraz firma przechodzi na model franczyzowy więc szykujcie się na jeszcze większe (usunięte przez administratora) polskich "przedsiębiorców" od siedmiu boleści. A szkoda, to było całkiem fajne miejsce kiedyś...

Region Espresso
Były pracownik

Szkoda słów na tą pracę i osoby, które odpowiadają za „zarządzanie” w kawiarni. Kierownika klastra na zmianie nie zobaczycie, ale za to już siedząca przez pół dnia przy laptopie już tak. Zero umiejętności spajania zespołu, ogromna rotacja (od początku roku minimum 10 osób w jednej kawiarni!), szkolenia na najniższym poziomie (nieraz w więcej niż 3 osoby za malutkim barem i z jednym ekspresem...). Zero umiejętności przyjmowania i udzielania konstruktywnego feedbacku. Przemoc psychiczna wobec pracowników i kierownik zmian na porządku dziennym. Rozsiewania plotek po całym regionie. Zmienianie godzin zmian mniej niż 24h przed nimi (oczywiście bez pytania o zdanie). Absolutny brak porządku i organizacji: tragicznie nieadekwatne dostawy, ciągle przepisywanie dat produktów, okropna organizacja grafików, bród i pleśń w kawiarni regularnie. Nie polecam zatrudniać się w żadnej z wrocławskich kawiarni Costy, chyba, że chcecie dorobić się nerwicy, zmniejszyć swoją samoocenę i doświadczyć załamania nerwowego.

Pracodawca

@Region Espresso

Dzień dobry, Prosimy o przysłanie w wiadomości informacji, której kawiarni dotyczy komentarz na adres rekrutacje@costapolska.pl, ponieważ zależy nam na dobrej współpracy w naszych kawiarniach, wyjaśnimy sprawę lub każdy pracownik, który ma zastrzeżenia na temat pracy w Costa może zgłosić się do Komisji Etyki. Pozdrawiamy, Costa Team

orka
Były pracownik
@Costa Coffee Polska

Takie sytuacje niejednokrotnie były zgłaszane z innego regionu - Orka, do poprzedniego trenera regionalnego, który nie zrobił absolutnie nic, a potem dostał awans, więc nie udawajcie, że zamierzacie cokolwiek zrobić.

3
Zbigniew
Inne
@Region Espresso

Często są takie nieoczekiwane zmiany w grafiku? Bo przecież zwykle jest układany na cały miesiąc to ludzie sobie coś zaplanują po pracy. Zmiany są po ile godzin? Czasem trzeba zostawać dłużej czy tego tu nie wymagają?

Pracodawca

@Zbigniew

Nieoczekiwanie zmiany w grafiku mogą się pojawić kiedy nagle rośnie ruch i manager musi przeorganizować/zwiększyć ilość obsady lub kiedy inny pracownik wypadnie z grafiku z powodu L4/nie przyjścia do pracy. Zmiany w Costa trwają około 8h, czasami zdarzają się dłuższe lub krótsze zmiany. Wszystko jest do ustalenia z kierownikiem. Zdarza się zostawać dłużej jeśli jest taka potrzeba, np. nagle zaskoczyła nas duża liczba Gości. Ale działa to w drugą stronę, jeśli Pracownik potrzebuje wyjść wcześniej, lub zamienić się zmianami z innym pracownikiem , bo ma egzamin lekarza itp to nie ma problemu. Ważne żeby za barem była odpowiednia obsada, która obsłuży Gości. Po prostu jeśli sami chcemy mieć wolne, to można zamienić się z innym pracownikiem lub poinformować managera o tym fakcie wcześniej, aby miał czas na zorganizowanie zastępstwa z innych kawiarni.

Orka
Były pracownik
@Costa Coffee Polska

Grafik powinien być tak ułożony, że wpadnięcie jednego L4 nie powinno robić dużej różnicy. Najczęściej jednak wygląda to tak, że jedno L4 przewraca całą kawiarnię do góry nogami. Nie raz, nie dwa zdarzały mi się zmiany po 13-15h, bo nie było komu pracować, a mi było żal reszty zespołu. Oczywiście taka ilość godzin jest nielegalna, więc godziny te albo były rozbijane i dostawiane sztucznie do innych dni albo zostały niewypłacone.

Grażyna
Kandydat
@Orka

Naprawdę za nadgodziny nie było wypłaty? Bo jeśli nie chciałeś/łaś odebrać ich jako wolnego to jednak pracodawca musi zapłacić, jak firma uzasadniała brak wynagrodzenia za dodatkowy czas?

barista na umowie o pracę
Pracownik

Szczerze mówiąc, trochę zgadzam się z opiniami, mimo że są podzielone. Praca w Coście ma swoje zalety i wady. Zalety: - jest to świetna praca na część etatu. jeśli trafi się na ogarniętego kierownika kawiarni. Często idą ci na rękę i faktycznie da się dostosować do własnych planów. Fakt faktem, co kawiarnia to obyczaj, jednakże po kilku miesiącach pracy łatwo się zorientować, czy kierownik kawarni jest osobą kompetentną, i co najważniejsze, przyjazna, czy tylko ma swój tytuł. - zespół. Ja trafiłam na świetny, kumplujemy się, śmiejemy, mimo różnicy wieku czy pokoleń jesteśmy w stanie znaleźć wspólny język. Momentami znajdują się osoby, z którymi ciężko się dogadać, aczkolwiek ogólnie rzecz ujmując, nie ma na co narzekać. Przynajmniej w moim przypadku. - bonusy. Są w skrócie adekwatne do włożonej pracy - możliwość rozwoju. Jeśli jest się rzetelnym pracownikiem, chętnym do samorozwoju i pracy, zostanie to docenione. Praktycznie zawsze gdy byłam światkiem czyjegoś awansu, został on dany osobie o właśnie tych cechach. Sama również dostałam propozycje jego, lecz odmówiłam ze względów osobistych. Dostałam go po skończeniu okresu próbnego (3 miesięcy) jako barista. - atmosfera. Jeśli ktoś lubi pracę z klientami w sprzedaży, jest to praca dla niego. Tak było w moim przypadku. Fakt faktem, momentami zdarzają się trudni klienci, lecz ilość uśmiechów, dobrych słów, które się dostaje za uśmiech oraz zrobienie smacznej kawy, znacząco przeważa. Wady: - zgadzam się ze stwierdzeniem, że na pełen etat ta praca męczy. Kilka dni pod rząd na zmianie potrafi dać nieźle popalić. - Kierownika regionu faktycznie rzadko "widu i słychu"... lecz to pewnie zależy od osobowości i kompetencji. - "bród i pleśń", wspomniane przez użytkownika wcześniej, faktycznie zdarzają się. Głównie to zależy od tego, jak pracownicy dbają o swoje miejsce pracy. Wpływa też na to jakość usług od serwisantów sprzętu, która, mówiąc krótko, pozostawia wiele do życzenia. - dla większości osób Costa to nie jest praca na dłuższy okres czasu. Momentami staje się monotonna i męcząca, przez co wiele osób cierpi na "wypalenie zawodowe". Nie jest to coś nie do przezwyciężenia, lecz może przechylać szalę przy decyzji o pozostaniu, bądź nie, w pracy. Reasumując, osobiście bardzo polecam pracę w Coście. Spotkałam tam wiele wspaniałych ludzi, wiele się nauczyłam (nie tylko jak robić dobre kawy). Kontakt z klientami potrafi być naprawdę wspaniały i momentami czuć, że bycie baristą jest pasją. Lecz ta praca ma swoje wady, dlatego wszystkie negatywne strony mają jak najbardziej swoje wytłumaczenie. Ale tak jak w każdej pracy - ile pracowników, tyle zdań o tym, jaka ta praca jest. Miłego dnia.

Magdalena
Inne
@barista na umowie o pracę

Dużo pracowników jest na pełen etat, czy przeważnie pracują tutaj studenci? Awans po trzech miesiąc? Niezle:) i barista na kogo awansuje? Na kierownika? Jest szansa na uzyskanie podwyżki bez awansu?

Pracodawca

@Magdalena

W Costa można pracować na pełen etat, ale również na 0,75, 0,5, 0,25 etatu, pracuje u nas zdecydowana większość studentów. Awans w zależności od zaangażowania, tempa nauki lub wcześniejszego doświadczenia jest możliwy bardzo szybko, zdarza się, że po 3 miesiącach. Podwyżki są raz w roku, ewentualnie w tym roku 2 razy wraz ze wzrostem minimalnej krajowej. No i awans wiąże się z podwyżką.

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Costa Coffee Polska S.A. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

Były kierownik zmiany
Były pracownik
@Pytanie

Tak

ble
Pracownik
@Były kierownik zmiany

teraz już nie, lecą na zleceniach ile mogą

localcatboy
Były pracownik

jeśli chodzi o pracę samą w sobie to pracowało się w miare spoko, oprócz tego że mialem tylko jedną 15 minutową przerwe a czasami nawet mi jej nie dano mimo 6 godzin na zmianie. Kierownicy zmiany ładnie mówiąc obsr**i mnie za nic za moimi plecami myśląc że się nie dowiem. Dzieki czemu przeprowadziłem niesamowicie piękną rozmowę z szefową ale o tym zaraz. Była mi obiecywana premia za pranie mojego uniformu w domu, dostałem równe zero. Za bohatera miesiąca nawet ręki mi nie uscisnieto. A teraz do tej pięknej rozmowy z szefową, powiedziala że się nie sprawdzam (bohater miesiąca), że nie znam receptur kaw, co od razu udowodniłem jej że umiem, zatrudniła 3 pracowników nowych a potem mówi że nie ma godzin dla mnie na następny miesiąc, krótko mówiąc wielki żart. Tyle ile usłyszałem skarg na nią że grafik słabo ustawila to przerasta samo siebie. A żeby było sprawiedliwie to kiero zmiany która siedziała na d**ie i nic nie robila tylko gadała ze swoją koleżaneczką przez telefon na zapleczu na mnie gadała że nic nie robię bo zmywałem głównie naczynia. Dostałem również opiernicz za wzięcie torebki herbaty, bo "ta jest dla klientów". Także odradzam, raczej z daleka się trzymać.

Magdalena
Kandydat
@localcatboy

Ile tej premii za pranie samemu uniformu firma obiecuje? Dostaje się kilka zestawów, czy jeden? Faktycznie słabo z tym brakiem godzin na następny miesiąc. Ile czasu udało ci się przepracować? To był jakiś okres próby, czy o co chodzi?

Zostaw merytoryczną opinię o Costa Coffee Polska - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Costa Coffee Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Costa Coffee Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Costa Coffee Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 73, z czego 4 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Costa Coffee Polska?

    Kandydaci do pracy w Costa Coffee Polska napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Costa Coffee Polska
Przejdź do nowych opinii