Opinie o Lidl w Tarnowo Podgórne Poznańska 131a

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Lidl. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Lidl o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Tarnowo Podgórne Poznańska 131a

KS

Nie pieprz kobieto, spoufalanie się z załogą w jakikolwiek sposób jest naganne. Przyjmowanie prezentów, a później dostosowane grafika do indywidualnych potrzeb to zła praktyka. Pracuję jako KS czwarty rok i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jestem Stefa

Czy w waszym sklepie dziewczyny też noszą prezenty swojej kierowniczce na przykład na urodziny? U nas na Wirku nasza była koleżanka co rok nosi kierowniczce jakieś pierdoły, ale za to grafik ma zawsze ułożony pod siebie i wolne wtedy kiedy chce. Kierowniczka jej na to pozwala, tak jakby bała się z nią zadzierać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jach

nie, atmosfera nie dopisuje. w centrali już nie ma tych co costam mowili... :)... teraz zostali ludzie z kredytami co sie boja zwolnic...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
omg

Czy ktoś zdawał ostatnio testy na ZKS? Trudno zdać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Szybko rzetelnie konkrety czego wymagają i co oferują bez owijania w bawełnę

Pytania

Czy wie pani ile waży koli banana ? Pewnie dużo 10-15 kg No to da rade Pani przezucic taka paletę bananów ? Dam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Operator Produkcji
Tarnowo Podgórne
Focus Hotmelt Europe Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Lektor - Nauczyciel języka angielskiego
Tarnowo Podgórne
Early Stage
(1609 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SPAWACZ TIG ZA GRANICA
Tarnowo Podgórne
ATN Service ApS
(76 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
luc

Ile zarabia zastępca kierownika ? jaki zakres obowiązków ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lukasz1993

Witam wlasnie zlozylem podanie na stronie lidla bo bylo ogloszenie na pracownika sklepu 130 h/miesiac i czekam na odzew. Jak myslicie ciezko jest sie dostac do tej pracy? Jakie sa obowiazki wymagania w takiej pracy i zarobki? Wczesniej niewiele pracowalem. Miasto konin.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawy

Hej ja też dostałem zaproszenie na rozmowę na kierownika sekcji w CD Gródkowie. Ile można zarobić? teraz mam 3300pln na rękę i nie wiem czy była by to opłacalna zmiana. No i czy ktoś wie jak wygląda praca zmianowa u nich? i gdzie wysyłają na szkolenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
młoda93

Szukam opinii osób pracujących w biurze w Jankowicach. Szczególnie interesuje mnie dział księgowości. Czy warto przyjść na staż? Jest szansa przyjęcia na stałe do pracy po odbytym stażu (bez znajomości j.niemieckiego)? Jakie są zarobki dla początkujących księgowych? z góry dziękuję za informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
witam

A ja czekam kiedy w koncu w Gliwicach rozwalą tę bande kierowników na magazynie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola cd.

(24.10.2015) padła wzmianka o tym, że jeśli ktoś nie zdąży z wykonaniem badań do 6. 11.2015 r, termin podpisania umowy przypadnie na 19.11.2015., a także o tym, że osobom, które będą przechodziły szkolenie w sklepach w Zamościu, będzie zwracany koszt podróży, tzw. "kilometrówka". Ja chcąc zrobić badania w placówce Medicover, pojechałam swoim samochodem. Dwukrotna podróż mierzy ok 136 km. (w jedną stronę 34 km) w odpowiedzi jest informacja o rachunkach, czy biletach. Skąd mam wziąć rachunki, skoro nie spodziewałam się, że tak mnie oszukają i będę musiała walczyć o zwrot kosztów? Jakby nie było są to pieniądze, a ja jestem osobą bezrobotną. Rozumiem, że i tak nie doczekam się zwrotu. Ze strony Lidla bardzo się zawiodłam. Straciłam 2 miesiące, czekając na telefon od Kierownika Rejonu Sprzedaży, poniosłam koszty, których zapewne nie zwrócą mi i chcąc być uczciwa wobec Firmy Lidl odrzuciłam dwie oferty pracy. Sądziłam że mają honor i wyjaśnią sprawę albo, że przeproszą za nieporozumienie, a tu takie rozczarowanie, kłamstwa, wykręty i zrzucenie winy na mnie. Przez to wszystko zmalała moja pewność

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

Pod koniec września,ubiegłego roku, złożyłam podanie o pracę do sklepu Lidl w Tomaszowie Lubelskim. Po kilku tygodniach otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną na 24.10.2015 r., na którą się wstawiłam. Tego samego dnia, późnym popołudniem odebrałam telefon od kierownika rejonu sprzedaży, z informacją, że zostałam przyjęta do pracy w Lidlu w Tomaszowie Lubelskim na stanowisko sprzedawca-kasjer. Poproszono mnie również, abym jak najszybciej odebrała skierowanie na badania wymagane na tym stanowisku. Już następnego dnia, w niedzielę, wzięłam skierowanie. W poniedziałek udałam się do sanepidu, aby wyrobić książeczkę sanitarno-epidemiologiczną. Dwa dni później pojechałam ze skierowaniem do placówki Medicover w Zamościu (przy ul. Świętego Piątka) w celu wykonania potrzebnych badań. W międzyczasie otrzymałam kolejny telefon od pana D. (owego kierownika rejonu sprzedaży) z zapytaniem, czy mam już wszystkie dokumenty. Powiedziałam, że za góra kilka dni otrzymam książeczkę sanitarno-epidemiologiczną, ponieważ niektórych badań nie można przyśpieszyć. Pan kierownik zgodził się na to i zaproponował podpisanie umowy na dzień 6 listopada. Do tego dnia miałam już skompletowane wszystkie badania. 5 listopada, przed południem zatelefonowałam do pana D. z informacją, że posiadam już wszystkie wymagane dokumenty. Wówczas zostałam poinformowana, że podpisywanie umów odbyło się dzień wcześniej, tj. 4.11.2015. Byłam tym zaskoczona, ponieważ nie poinformowano mnie o tej zmianie. Pan D. zaproponował mi podpisanie umowy o pracę w innym terminie, o którym miał mnie poinformować telefonicznie w przeciągu najbliższego tygodnia. Po tygodniu, nie otrzymawszy żadnego telefonu, sama zadzwoniłam do pana kierownika rejonu z zapytaniem „co dalej?”. Po raz kolejny przesunął termin i powiedział, że za kilka dni z pewnością się odezwie do mnie. Prosił, żebym cierpliwie czekała, jednak moja cierpliwość pomału się kończyła. Nie ukrywam, że zależało mi na tej pracy, ponieważ zaufałam i uwierzyłam słowom pana D., że praca w Lidlu będzie dla mnie korzystna. Do tego czasu miałam inne propozycje pracy, ale je odrzuciłam, gdyż bardziej zależało mi na zatrudnieniu w Lidlu. Pan D. nie odezwał się więcej do mnie. 10 grudnia sama udałam się do kierownika sklepu Lidl w Tomaszowie Lub., jednak ten nie mógł mi pomóc. Zapewnił, że porozmawia z kierownikiem rejonu i przekaże mu informacje o mojej wizycie. Mimo to, pan D. nadal milczał. Czuję się oszukana przez pana D., ponieważ potraktował mnie w sposób karygodny zbywając mnie za każdym razem, gdy się z nim kontaktowałam i mydląc mi oczy obietnicą pracy. Nie miałabym żalu, gdyby zawiadomił mnie już na początku, że jednak nie zostałam przyjęta i nie dawał mi nadziei na zatrudnienie. Ten pan nigdy nie powiedział mi wprost, że się rozmyślił i że niepotrzebnie się łudzę, że otrzymam pracę w Lidlu. Tak się nie postępuje z ludźmi. 15 grudnia napisałam zażalenie, w którym przedstawiłam swoją sytuację. Dodałam również, że skoro jednak nie będę w gronie pracowników Lidla, proszę o zwrot kosztów dwukrotnej podróży do Zamościa,w celu wykonania badań i po raz drugi, by wpisać wyniki badań z sanepidu. Załączyłam też ksero-kopię wykonanych badań. W tym zażaleniu poprosiłam także, by wyjaśnili mi jaki był powód tego, że zostałam w tak „wyjątkowy” sposób potraktowana, wiedząc, że inne osoby, które tak jak ja pozytywnie przeszły rozmowę kwalifikacyjną dawno otrzymały zatrudnienie. 7 stycznia bieżącego roku dostałam odpowiedź, dzięki której utwierdziłam się w przekonaniu, że owa firma jest nierzetelna. Oto odpowiedź: "W odpowiedzi na Pani pismo z dnia 15 grudnia 2015 r. Informuję, że warunkiem nawiązania stosunku pracy było dostarczenie kompletu dokumentów do dnia 5 listopada 2015 r., o czym została Pani poinformowana przez Pana D... W związku z powyższym, niedostarczenie dokumentów w terminie wiązało się z niepodpisaniem umowy o pracę z potencjalnym kandydatem na Pracownika sklepu w sklepie w Tomaszowie Lubelskim. Wg. Posiadanych przez Dział Personalny informacji p. D.... przekazywał pani informacje dotyczące alternatywnych możliwości nawiązania stosunku pracy. Koszty podróży związane z koniecznością wstawienia się na badania lekarskie zostaną Pani zwrócone, jak tylko otrzymamy bilety/ rachunki potwierdzające wysokość poniesionych przez panią kosztów wraz z podaniem nr konta bankowego na który ma zostać dokonany przelew pieniędzy..." Oczywiście Centrala zbagatelizowała sprawę nie przyglądając się jej dokładnie. Uwierzyli wykrętom kierownika rejonu sprzedaży, gdyż jak wyżej napisałam, 5 listopada, przed południem kontaktowałam się z nim, mówiąc mu, że mam już wszystkie dokumenty, a ten mnie zaskoczył wiadomością, że podpisywał dzień przed, tj.4.11., chociaż umawialiśmy się na 6.11. A gdy zapytałam, co mam dalej robić, czy mam zanieść je do sklepu, prosił, by tego nie robić, by czekać, on w przyszłym tygodniu na pewno się odezwie. Na rozmowie kwalifikacyjnej (

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Witam, Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko regionalnego. Czytając opinie wnioskuję, że nie budzą oni zaufania i motywacji do pracy.. Będę wdzięczny za informację na poniższe kwestie: 1. Jaka jest forma Umowy oraz na jaki czas jest zawierana pierwsza umowa? 2. Jakie jest wynagrodzenie podstawowe w przypadku regionalnego oraz czy jest wynagrodzenie dodatkowe? Lub jakie są progi wynagrodzenia w zależności od stażu? 3. Czy pracodawca daje jakieś dodatkowe benefity (poza opieką medyczną np. multisport, bony, itp itd)? 4. Jak wygląda struktura terenowa tj. 1;2poziomowa? Ile sklepów ma pod sobą regionalny? ilu jest regionalnych w strukturze na płaszczyźnie kraju? 5. Jaką flota obowiązuje w firmie na poziomie regionalnych i czy auta można używać do celów prywatnych? (w rozsądnym umiarze oczywiście). Z góry dziękuję za informację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lidlowy
@Nowy

1. Umowa o pracę na czas określony, chyba koło roku na czas szkolenia, później przedłużana. 2. pomiędzy 6000 a 10000 brutto 3. tylko medyczna 4. 3-6 sklepów ma nad sobą dyrektora, regionalnych jest masa 5. skoda, można używać do celów prywatnych (spokojnie nie będziesz miał czasu)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FRANKO

firma oszustow wymusza zeby kierowcy sami rozladowywali towar maja towar nie swierzy a wreklamach podaja ze jest swierzy jak ogorek z wloch moze byc swierzy gdy jechal w chlodni 3 dni a potem 2 dnijeszcze w chlodniach magazynowych kierownictwo magazynow to naburmuszone buraki na niczym sie nie znaja mysla tylko jak zgonic wine na kogos co sami zle zrobili

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mistrz
@FRANKO

nie twierdzę, że FRANKO ma rację, może pisze to pod wpływem wzburzenia. Prawdą jest jednak to, że firma już nie stawia na ludzi z pomysłami. Nadeszły czasy stabilności, wszyscy innowacyjni, myślący już są poza firmą lub wkrótce będą. Firmie potrzeba klepaczy na klawiaturce cyferek i literek i żeby za mocno nie myśleli. Pensyjki też średnio. Lidl już nie płaci najlepiej :), przynajmniej ten w Polsce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracuje w lidl w de

Witam kolegów i koleżanki z Polski. Od 1 czerwca każdemu pracownikowi w Niemczech lidl podniósł minimalna place do 11,50 euro za godzinę w nagrodę za rzetelną prace. Zaznaczam pracujemy 8 h i mamy do tego godzinę przerwy. Nie wspomnę o rabatach i tańszym życiu jakie my tu mamy.... A wy tak dalej potulnie za 2 EUR na godzinę???

1
lidlowy

Opieka medyczna jest dobrowolna, - 40 zł od wypłaty/os. Zniżki są w większości krajów, w PL niestety nie. W innych krajach zarobki są też relatywnie 3-4x wyższe do realnych kosztów życia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik...podobno

W firmie lidl niema stanowiska sprzedawca!! Jest kierownik i zastępcy i pracownicy sklepu. A niedługo nie będzie kierowników tylko menadżerowie. Tak wszystko jest na czas... włącznie z pieniedzmi. Na porzątku dzienym jest mobing ta żle patrzy, ta zawolno chodzi. Przykład idzie z góry. Ma być tak ze ks i krs chodzą po sklepie i obserwują pracowników kto za wolno pracuje ten wylatuje....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona

Instruktor to pic na wode bo i tak nie bedzie czasu na szkolenie.Poza tym mam pytanie czy w nowym roku obrotowym wszedzie takie parcie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mała

miał ktoś może szkolenie na instruktora

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olga

Ja pracuje w lidl jako sprzedawca od 2 lat, jestem bardzo zadowolona. Urodziłam po roku pracy pierwsze dziecko i teraz kiedy jestem w domu dostaję pieniądze na święta i urlop. Mało który pracodawca płaci takie świadczenia gdy jest sie na urlopie macierzynskim. Kiedy pracowalam bylo Wszystko jak nalezy, czasem trzeba było zostać dłużej w pracy ale wszystkie nadgodziny były wypłacane, żadnych problemów z urlopem, po okresie próbnym podwyżka. Jak narazie najlepszy pracodawca w Niemczech jakiego miałam.

aśka

U nas w sklepie chłopak ugryzł jabłko na magazynie i go zwolnili dyscyplinarnie....

AJKS

Zapomniałam dodać, że to prawda iż nikt nigdy nie pyta czy można zostać dłużej. Jest to nagminnie codziennie i masz (usunięte przez administratora) do powiedzenia w tym, że nie możesz. Ani razu nie zapłacono mi za nadgodziny nawet po odejściu jak miałam koło 45min, a wisi pseudo reuglamin w socjalu, że płacą nam za każdą przepracowaną nasz minutę. W dodatku ktoś kto wypisywał moje Remuła z godzinami za 3 pierwsze dni jakie jeszcze były (bo nie przedłużyłam umowy i tak zakończyłam współpracę) ważne do umowy, nie ujął ich i tym samym nie zapłacono mi za to. Szczyt wszystkiego i złodziejstwo !! Tak samo miałam wypadek przy pracy poważny i nie dostalam odszkodowania. Dlaczego ? Bo ktoś kto spisywał protokuł przeinaczył moje opowiedzenie jak do tego doszło tak, aby to była moja wina i tylko moja, a nie było to prawdą. Mało tego, byłam na L4 to co pare dni mnie pytano kiedy wrócę i co ze mną. Nie było czasu nawet na regenerację tego co zostało prawie złamane i do teraz od tego mam problemy z ręką. A w momencie wystąpienia wypadku szanowna zastępczyni mnie olała i jeszcze wcisnęła na kasę, bo ona nie może nie mieć pracownika na zmianie, bo jak to tak. W efekcie dostałam od tego dodatkowo jeszcze większego urazu ręki i po nie całej godzinie nie byłam wstanie nią już ruszać i miałam łzy w oczach z bólu i dopiero wtedy z wielką łaską po jeszcze dodatkowych 15min mnie puszczono na pogotowie do izby przyjęć, a wtedy to już nie byłam wstanie ubrać nawet kurtki ani bluz, czegokolwiek. Żałuję, że nie złamałam ręki całkiem, może wtedy ktoś okazałaby się człowiekiem.! Do teraz mam problemy od tego z podnoszeniem czegokolwiek cieżkiego albo jak źle wyprostuję rękę bądź nie mogę na niej się opierać wcale, bo tracę czucie i mi sztywnieje. Więc jak macie nie daj boże się uszkodzić przy pracy, to lepiej się połamcie, na lepsze Wam to wyjdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
luk
@AJKS

chyba w lidlu w rosji pracowalas. Gorzej niż dziecko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl?

    Kandydaci do pracy w Lidl napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl
Przejdź do nowych opinii