Kraftmann Automation

Warszawa

Opinie o Kraftmann Automation

Klient 2015-12-27 15:44
Witam. Bardzo miła obsługa ze strony handlowca(super ceny i szybkość działania) dopilnowana przez właściciela. Na instalacje, która została fachowo wykonana przez instalatorów czekałem mniej niz tydzień razem z wyprodukowanymi na zamówienie urządzeniami. Uważam, że ze względu na tak skrajny wysyp komentarzy emocjonalnych, które w moim przypadku się w ogóle nie powierdziły warto przekonać się i ocenić osobiście. Ja polecam w 100%.
3
Zadowolony Pracownik 2015-12-29 11:14
Witam, (usunięte przez administratora) (usunięte przez administratora) firma Kraftmann posiada ponad 40 Pracowników rozwija się doskonale (usunięte przez administratora) . Pracownicy są zadowoleni m.in. dużo pracy, szkolenia, nowe produkty w ofercie, duże realizacje - to przede wszystkim efekt zmian kadrowych i odpowiednio przypisanych obowiązków. Pozdrawiam.
2
P. 2016-02-09 16:48
W końcu ktoś prawdę napisał.
2
Pracownik 2016-02-25 17:34
Praca (od kilku lat) w warunkach b. dobrych technicznie - w poprzedniej firmie nie mialem co marzyc o sprzecie na zawolanie i to markowym, komputery, ubrania robocze, narzedzia wysoka polka - Romek o to dba, a ma swietne pojecie techniczne. Wyplaty zawsze na czas. Pozdrawiam.
2
pracownik 2016-03-04 16:33
Praca przy maszynach - 6 miesięcy - zrezygnowałem bo poszedłem "na swoje". Wszystko wg ustaleń. Polecam.
3
zainteresowany 2016-03-24 20:51
ok, pytanie do wszystkich? skoro tak jest źle, po co pracujecie? skoro nie widzicie perspektyw, możliwości znajdzcie inną prace. Czy ktoś Was trzyma na siłe? pokażcie mi firmę gdzie jest idealnie...chętnie się z nią poznam...macie jakies pomysły zmian, rozmawiajcie o tym, a nie szykanujcie - po co? co Wam to daje?
1
ciekawski 2016-04-10 15:52
czyli że niby kto?
1
Do Kandydata 2016-04-17 08:24
Pewnie dostaniesz szanse. Szkoda, że wcześniej piszesz jakbyś znał cała firmę i zasady w niej panujące. Mocno doinformowanym kandydat z ciebie.
1
Zadowolona 2016-06-18 13:55
Pracowałam w firmie na samym początku od jej założenia. Pracy było dużo, a jeszcze Rodzinę w domu miałam do oporządzenia. Bardzo elastyczny Pracodawca pod względem urlopów. Obecnie pracuję w innej firmie i trudno o takie podejście. Polecam.
2
gość 2016-06-21 13:53
Prawda! Bardzo elastyczny Pracodawca!!!
3
konkurencja 2016-06-22 15:12
Współpracuje z Kraftmann od wielu lat. Świetna obsługa i wyjątkowo szybkie realizacje. Firma jest w stanie zrealizować zlecenie z dnia na dzień, gdzie inne podmioty z branży potrzebują tygodnia i więcej. No i towaru mają dużo na stanie od ręki, a nie jak większość - mały sklepik i call center. Pracownicy i właściciel OK. Elastyczni pod względem rozliczeń. Polecam do współpracy.
2
Sprytny 2016-07-03 11:04
Pracowałem z początku na magazynie, potem w dziale handlowym. Wszystko zgodnie z ustaleniami. Pracy było b. dużo. Można było dorobić nadgodzinami.
2
Robal 2016-07-05 18:39
dorabiałem w wakacje po 3 miesiące, praca w porzadku warunki ok fajnie jezdzilo sie wozkiem z paletami :)
2
Pracownik zadowolony 2016-07-07 21:16
Firma powstala pare ladnych lat temu. Nie dziwmy sie, ze i ekipa sie zmienia. Nie znam.wszystkich o ktorych piszesz jednak przynajmniej dwie z nich zostaly zwolnione. Moze uaktualnij swoje info...zanim napiszesz cos czym pograzasz siebie i tych, o ktorych wspominasz. Dlaczego teraz bez zamętu, krzykow mozna pracować i rozwijac się. Jest sporo pracy i tu odnajda sie tylko Ci, ktorym zalezy i ktorzy chca pracowac. Bo skoro jak piszesz tamci odeszli sami to po co zyja wciaz sprawami kraftmann. Zal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sciska? Rynek pracy nie jest tak idealny jak sie wydaje? Dobrze nam bez Was i powinniscie sie z tym pogodzic
4
Git! 2016-07-07 21:25
Pracuje już trochę w firmie i ciesze się, że w końcu doszło do pozytywnych zmianach kadrowych. Dział handlowy w 4 osoby potrafi zrealizować większe i więcej kontraktów niż 10-12 osób w poprzednim zestawieniu. Stany magazynowe w końcu się zgadzają i są odpowiednie. Jest pozytywna atmosfera pracy bez leniuchów i zadufanych w sobie oraz zakompleksionych złotych i "lepkich" rączek. Konsekwencje wyciągane natychmiast w przypadku nieprawidłowości. Brak reklamacji i non stop poprawa jakości. Usprawniony przekaz informacji. Same zmiany na +++++. Nareszcie Super Załoga bez czarnych owiec. POLECAM !
3
awa 2016-07-12 11:35
czy ktoś ma informację kiedy ich strona internetowa zacznie działać?
1
pozytywny 2016-07-17 13:38
Pracuję i jestem b. zadowolony, co roku nowe maszyny i doświadczenie. Konkurencja po 20 latach nie ma 1/3 takiego sprzętu co Kraftmann po 4 latach. Dla mnie super praca i warunki polecam i do zobaczenia.
2
zadowolony 2016-07-18 16:09
Najlepiej wyślij na adres siedziby Kabrioletu 4, 03-117 Warszawa. Ja wysłałem mailowo - biuro@kraftmann.eu. Do zobaczenia !
2
zadowolony 2016-07-18 20:46
Witaj. Najlepiej złóż CV i z pewnością otrzymasz odpowiedź - ja po tygodniu zostałem zaproszony na rozmowę.
2
zadowolony 2016-07-20 22:57
Najlepiej spróbować podejść do rekrutacji. Zadowolenie to kwestia subiektywna i zależna od naszych poglądów i oczekiwań natomiast fakt rozliczania w terminie dot. ustalonej kwoty zawsze jest przestrzegany. Jeśli jesteś sumienny i wypełnisz swoją pracę na pewno oprócz dogadanej kwoty otrzymasz bonusy. Premie jednak czy wynagrodzenia są różne jak wszędzie.
3
kukis 2016-08-03 21:57
Czy od lipca pojawiła się może jakaś nowa oferta pracy u tych Państwa? Szukam na innych portalach ale cisza
1
Xxx 2016-12-06 13:29
Jakies opinie na temat pracodwcy ?? Jak wyglada praca na maszynach ??
Zostaw swoją opinię o Kraftmann Automation - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kraftmann Automation