Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Witam Na co można liczyć w okresach świątecznych ? Bony, paczki ? @Pracodawca
Mamy przyznawany socjal w formie wirtualnych pieniędzy które może wykorzystać np na empik czy decathlon. Paczki? Nie w tym roku
Na jakie wsparcie w Leroy Merlin Szczecin mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Wystawiam celującą ocenę projektantce Pani Dorocie B. Konkretna osoba na odpowiednim stanowisku. Pomogła rzetelnie zaprojektować mi dwie łazienki i salon. Wskazówki jakie udzieliła na pewno się przydadzą. Bardzo sympatyczna, komunikatywna i profesjonalna w tym co robi. Rzeczowa i nieograniczona czasowo. Baardzo rzetelnie podeszła do moich sugestii. Na pewno jeszcze kiedyś skorzystam z jej pomocy:)
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Leroy Merlin Szczecin?
Nie czuję pana CV.poszedlem się spić, żeby baby nie zaje.....
Dlaczego takie przerwy w zatrudnieniu,
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ostatnio kupowałem w tym sklepie na dziale metalowym, Pan Piotr i Pani Paulina oraz Pani Kasia bardzo uczynni doradza I zaproponują rozwiązanie jak się podejdzie do Pana Tomka czuć nieprzyjemny zapach i na wstępie teks ja nie jestem z tego działu. Czy w tym sklepie przy Golisza jest zachowany reżim sanitarny bo Pan Tomek nie ma nic wspólnego z zachowaniem jakiś norm z czystością.
A ja chciałem pochwalić dział z elementami metalowymi, czysto, schludnie, porządek. Również dział na końcu sklepu z rzeczami na budowę, zawsze pomocni i mili , chłopaki umieją doradzić, często trafiam na młodą blondynke na kasie zawsze roześmiania i miła też dużo wie o produktach. Przyjeżdżam tu na zakupy aż z nad morza bo zawsze jestem zadowolony
Nie polecam zakupów na golisza Obsługa straszna zwrotów nie chcą akceptować. Musiałem jechać do innego leroy. Dramat jakiś
Zastanawia mnie jeden fakt o ludziach tam pracujacy ,dlaczego sa nie mili ,opryskliwi i wkurzeni na caly swiat ,kiedys uczono mnie ze klijent nasz pan i trzeba byc milym by wrucił a tu strach zapytac bo zaraz nerwy ,nie wiem sa rozpaczeni ze malo zarabiaja czy problemy domowe przynosza do pracy ??w castoramie zawsze milo ,zetelnie a tu jakos inaczej....
Każdy jest niemiły czy po prostu trafiłeś na taki dział gdzie pracownicy są bez humoru? Myślisz ze to słabe warunki pracy mają na to wpływ?
Może Pan trafił źle,Przychodzę do LM Golisza często,jak już trafi się że coś mnie wkurzy na działach to Panie z kas potrafią rozładować atmosferę,pełna profesjonalka
Jak się pracuje z ludźmi z Leroy Merlin Szczecin?
Na golsiza pracowało się dobrze tylko przez krótki okres gdy dyrektorem był Łukasz. Jedyny okres w którym ktoś stał na straży nie tylko biznesu ale przede wszytkim relacji i atmosfery. Po gościa szybko sięgnęli rekruterzy i teraz robi super karierę w innej firmie w Warszawie jak kojarzę. Obecnie średnio a nawet słabo jeśli chodzi o golisza,
Najbardziej manipulował pierwszy dyro Zbigniew dbał tylko o swój portfel a nie o pracowników. Miał swoich faworytów np Agnieszkę która bardzo szybko awansowała na oświetleniu bo dobrze "się pracowało" na wspólnych szkolenia , a innym utrudniał egzystencje, oczywiście nie bezpośrednio. Pracownicy zawsze byli przez niego urabiani, widać że nic się nie zmieniło i dalej rządzą tam tacy ludzie. Dobrze zrobiłam odchodząc z firmy
No a teraz jak się przedstawia sytuacja z dyrekcją, skoro mówisz w czasie przeszłym, naprawdę nic się nie zmieniło? Skoro w kwestiach pieniędzy Twoim zdaniem o pracowników nie dbali, to co masz na myśli? Niskie zarobki? Jeśli coś w tym stylu, to podaj chociaż proszę konkrety, ile im proponują.
Piszesz o awansie na dział oświetleń. To jakiś lepiej płatny dział? Można więcej zarobić? Jakie to kwoty?
Witam. Moja opinia dotyczy zakupu drzwi zewnętrznych wewnątrz klatkowych z montażem. 1 Kupno drzwi z montażem ( super 12 procent upustu na "montaż" ) * pojęcie "montażu" wyjaśnię za chwilę. 2 Umawiamy usługę. Hm. Polegało to na tym że pan właściciel firmy montującej drzwi zadzwonił raz ( 1 raz ) niestety nie byłem w stanie odebrać telefonu kiedy dzwonił, jak oddzwoniłem po około 2-3 godzinach to usłyszałem że skoro nie interesuję się montażem to ląduję na koniec kolejki. No super na ten telefon czekałem 2 tygodnie od zakupu drzwi, a teraz przyszło mi czekać jeszcze 4 tygodnie na kolejny termin montażu. Pomyślałem że skoro nie byłem pod telefonem przez 2 tygodnie, to pewnie teraz muszę odczekać swoją karę. 3. Wreszcie przychodzą fachowcy od montażu drzwi, i po 5 minutach stwierdzają że nie ma takiej możliwości żeby je zamontować bo podobno szafa przeszkadza. ( Jestem w Niemczech kiedy dzwonią i informują że tego zrobić się nie da. ) Szlag mnie trafia , ale próbuję znaleźć rozwiązanie tej sytuacji. Bo drzwi mają być zamontowane u mojej 79 letniej mamy. Temat się urywa. Jadę do Leroy na Golisza Szczecin i słyszę że podobno zrezygnowałem z montażu. Oczywiście żadnego potwierdzenia rezygnacji nie otrzymałem ( ktoś dzwonił ktoś mówił ) słyszę. A firma która montuje drzwi to cud malina i nigdy nie było problemu. Więc dzwonię do ów firmy i umawiam ( powiedzmy że umawiam ) ponowny montaż drzwi. I co słyszę : cena jaką pan zapłacił w Leroy to koszt usunięcia starych drzwi i zamontowanie nowych o ile wymiar się zgadza. Więc myślę że chyba się przesłyszałem, przecież mam na papierze kupno drzwi i montaż. Wspomnę tylko że od zakupu drzwi minęło już ponad 100 dni, a miało być max 30. Dobre nie ?. Mimo wszystko proszę o montaż zakupionych drzwi w LEROY MERLIN SZCZECIN GOLISZA, dostaję informację że kucie pod wymiar to 500 złotych dodatkowo, opianowanie 100 złotych dodatkowo obróbka 200 złotych dodatkowo. Decyduję się na 1 i 2, resztę zrobię sam przecież mam jeszcze 2 sprawne ręce, chociaż czasu trochę mniej. Drzwi zostały zamontowane w niewłaściwym miejscu, podobno panowie uzgodnili to w rozmowie telefonicznej ze mną ( brak takiego połączenia w terminie montażu drzwi ) (usunięte przez administratora) jaki pozostawili po sobie jest wprost nie do opisania, 1 śruba nie dokręcona w ościeżnicy, przez co same drzwi podczas zamykania uległy uszkodzeniu. I teraz najlepsze, wykonuję telefon do pierwszej lepszej firmy zajmującej się montażem drzwi na terenie Szczecina i okazuje się że gdybym kupił te drzwi w normalnej cenie i zamówił montaż, to wyszło by taniej niż w PROMOCJI KUP Z MONTAŻEM w LEROY MERLIN. P.S. Nie piszę tego żeby się wypłakać, tylko żebyście państwo mieli świadomość że możecie zostać bezczelnie (usunięte przez administratora) tak jak ja zostałem. Nigdy więcej żadne usługi z LEROY MERLIN. Dziękuję Pozdrawiam.
Do Pani kierowniczki (Agnieszki) z działu dekoracji Szczecin Golisza jak wchodzimy na dział to mówimy cześć albo Dzień dobry. Trochę więcej kultury. Byłem klientem na dekoracjach i zauważyłem że wchodzadz na dział nie wita się z pracownikami.
Powiedz jej to może wprost jeśli tak cię to gryzie? Więcej korzyści to przyniesie niż pisanie o tym na forum, serio :D
Bez przesady.. pracujesz w firmie że wiesz jak się zachowuje? Może akurat gorszy dzień? A jeśli jesteś jednak pracownikiem to bardziej pożytecznie byłoby napisać coś na temat wynagrodzenia, warunków umowy :P
Gorszy dzień żałosne jest w pracy to powinna umieć się zachować i mieć poziom a tak to nic nie reprezentuje swoją osobą
Nie wiemy czytający to forum, co z Twoim reprezentowaniem siebie. Niewypowiedzenie na głos pozdrowienia przy wejściu na dział chyba daleko ma jeszcze do "nic nie reprezentowania sobą", nie uważasz? No i klient/ka która pisze kilka komentarzy o braku dzień dobry do pracowników, to jednak zastanawia...
A może widziała się z pracownikami już wcześniej? No ale 'klient' może tego nie wiedzieć:P
Na pewno widziały się wcześniej idioto....magik od (usunięte przez administratora).... żal mi takich (usunięte przez administratora)
temat raczej i tak już pod dywan poszedł a miesiące mijają, teraz nowy rok się zaczął i ciekawa jestem czy dalej pracujesz? jeśli tak to napiszesz jak z warunkami stoicie? u każdego się coś pozmieniało może? coś odnośnie stawek lub jakiś warunków zatrudnienia?
Byłam na zakupach szukałam wykładziny do biura, obsługiwał mnie bardzo miły i kompetentny Pan Damian (wysoki, czarny z brodą) z działu wykładzin. Życzyłabym sobie jako klientka aby każdy doradca był tak zaangażowany i pomocny przy obsłudze. Pan Damian doradził mi jaka wykładzina będzie najlepsza do pomieszczeń biurowych.
Zostałem potraktowany jak (usunięte przez administratora) przez pana że stolarni chciałem dociac kawałek płyty OSB ...kazano mi ja dostarczyć wyrysowac wymiary bo specjalista od cięcia nie miał czasu. Wydałem w ciągu ostatnich 3 miesięcy w tym sklepie 70 000 zł a potraktowali mnie jak niechcianego klijejnta dla mnie to były ostatnie zakupu w sklepie tej sieci szczególnie nie polecam sklepu przy Golisza w Szczecinie klijejnta mają w dupie Nie jestem i nie byłem pracownikiem tego hlamu
tfu , mam nadzieję że zaliczą bankructwo jak chca robic interesy niech robią je w rosji
I wielki c..j z waszego bojkotu, wystarczyło zapału na miesiąc i wszystko wraca do normy. Nawet skromna premia za 1kw wpadła")
Dzień dobry, W dniu dzisiejszym, próbowałem dokonać zakupów w sieci leroy merlin w Szczecinie przy Golisza, konkretnie farb. Trzy Panie były tak zajęte rozmową, że nawet nie zamierzały podchodzić do Klientów, których było od groma. Jeden młody Mężczyzna, próbował „ogarnąć” wszystko. Kiedy Panie się zebrały w sobie, nie miały chęci pomocy. To już nie pierwsza taka sytuacja, szczególnie jedna z Pań jest obcesowa i niemiła. Bardzo źle to rzutuje na zakupy w tym konkretnym sklepie. W obecnej sytuacji geopolitycznej zastanowiłbym się nad sensem współpracy z owymi Paniami.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Leroy Merlin Szczecin? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Odradzam korzystania z usługi montażu drzwi przy rozmowie kwota zupełnie inna niż na koniec po wykonanej pracy , jest to nabijanie klientów w butelkę!! powinni starać się żeby klient był zadowolony uwaga montaż drzwi wewnętrznych z demontażem wyszedł 1600 zł za 2 szt.!! Próba wyjaśnienia tak dużego kosztu pracy (5godzin) graniczy z cudem. Drzwi zewnętrzne które montowała nam inna firma wraz z specjalnym otworem na okno wyniosło nas taniej niż te 2szt wewnętrznych wykonane przez ich montażystów !!! Lepiej znaleźć prywatną firmę a jest ich w Szczecinie mnóstwo!
Dzień dobry . Dlaczego dyrekcja tego sklepu na Golisza nic nie robi w sprawie (usunięte przez administratora) 19 . Ludzie beż masek , personel też co to ma być. Szkoda ze nie można zdjęć załączyć. Nie wejdę tam dopuki nie zrobi dyrektor porządku. Wolę castorame teraz choć daleko
Z wielką przyjemnością wystawiam jak najbardziej pozytywną opinię dwojgu Pracownikom tego sklepu: 1. Pani Dorota z działu DEKORACJE. Wspaniała, konkretna osoba, wie o czym mówi. Nie tylko zmotywowała mnie do samodzielnego tapetowania, ale konkretnie powiedziała, jak to robić, w jaki sprzęt się zaopatrzyć. Doradziła także ile i jakiego kleju użyć. Krótko i na temat. Podała mi tylko potrzebne informacje i wskazówki. Dzięki podpowiedziom Pani Doroty faktycznie, razem z Synem wytapetowaliśmy 2 pokoje. Największą trudność stanowiła wysokość pomieszczeń - 3,80 m. Reszta nie była problemem i naprawdę efekt wykonania tych prac przeszedł najśmielsze oczekiwania - nie tylko nasze. Myślę, że dzięki rzeczowym, konkretnym poradom Pani Doroty, a także słowom zachęty, zaoszczędziłam sporą sumę pieniędzy, wykonując te prace we własnym zakresie. Bardzo dziękuję Pani Doroto! 2. Pan Gracjan z działu FARBY. Mimo młodego wieku, również wspaniale potrafi doradzić odpowiednie zakupy. Widać, że dobrze zna produkty, o których się wypowiada. Wie co i do czego, a także w jaki sposób należy użyć. Ma jeszcze jedną niezmiernie ważną cechę - jest uczciwy. Chodzi o uczciwość w słowie. Przedstawiając towar, mówi o jego zaletach, ale także przestrzega, czego nie należy robić. Dla mnie, osoby, która zupełnie nie zna się na tej tematyce, takie informacje są niezwykle pomocne. Bardzo to doceniam. Takie postępowanie powoduje, że po zakupy tego typu asortymentu nie wchodzę do przypadkowego sklepu. Moje działanie jest intencjonalne. Robię zakupy w konkretnym sklepie, a po porady kieruję się do konkretnej osoby. Bardzo dziękuję Panie Gracjanie! Reasumując: Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona postawą konkretnie tych dwóch osób przedstawionych przeze mnie powyżej. Nie twierdzę, że są to jedyne osoby w tym sklepie, które są kompetentne. Ale akurat z tymi osobami miałam najbliższy kontakt i właśnie one najwięcej mi pomogły. Nie wątpię, że takich osób może w tym sklepie być więcej, a wtedy chętnie również wystawię tym osobom laurki. Z całą pewnością wg mnie postawa obu tych osób zasługuje na wyróżnienie, o co wnioskuję do Przełożonych.
Polecam panów Darka i Sławka z działu budowlanego. Pełen profesjonalizm, gotowi do pomocy klientowi, sprawnie i w miłej atmosferze robiliśmy zakupy. Kupowaliśmy kostkę brukową, to nie częste zakupy więc potrzebna była fachową pomoc, którą otrzymaliśmy, dziękujemy i polecamy!!!!!!
Ja również mam za sobą niefortunny zakup drzwi zewnętrznych wraz z montażem. Cena za montaż to jest zwykłe (usunięte przez administratora) byle złapać klienta, a później nich naiwniak sobie radzi. Podane 550,- za montaż nowych i 200,- za demontaż starych drzwi, to jest tylko haczyk, na który niejeden klient się złapał. Bo człowiek mieniący się montażystą, zaraz po przyjeździe i obejrzeniu starych drzwi poinformował mnie, że będę musiała dopłacić kolejne 200,- bo on musi kuć, żeby wyjąć stare drzwi. A poza tym dla niego takie pieniądze, to całe "g". Ale Leroy Merlin go o to prosi, więc on łaskawie przyjechał. Sam demontaż drzwi wyglądał jak typowa demolka. Dom jest ocieplony, więc styropian wraz z siatką i pucem został wyrwany, tworząc kołnierz wokół drzwi. I tak zostawiony, ponieważ "fachowiec" stwierdził, że naprawa tego nie należy do jego obowiązków. Każdorazowe otwarcie drzwi powodowało ich uszkadzanie. Lakier jest zdarty na całej długości od strony zawiasów. Zgłosiłam ten problem do kierownika działu, który obiecał zająć się tą sprawą i mnie poinformować co dalej. Oczywiście nie doczekałam się od niego telefonu. Natomiast po prawie miesiącu zadzwonił do mnie człowiek, którego Leroy skierował do mnie celem naprawy szkód spowodowanych przez poprzedniego "fachowca". I zaproponował, żebym sobie poszukała innego wykonawcę, bliżej mojego miejsca zamieszkania, bo on mieszka w Szczecinie i jego przyjazd będzie mnie drogo kosztował. Grzecznie podziękowałam. Wtedy miałam już wszystko naprawione przez solidnego Fachowca. Reasumując - omijajcie ten sklep szerokim łukiem.
Jakie są zarobki na start teraz, 2021, doradca klienta brutto ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin Szczecin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin Szczecin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin Szczecin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy Merlin Szczecin?
Kandydaci do pracy w Leroy Merlin Szczecin napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.