Opinie o Leroy Merlin Szczecin w Szczecin Maksymiliana Golisza 10H

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Leroy Merlin Szczecin. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Leroy Merlin Szczecin o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Leroy Merlin Szczecin w Szczecin Maksymiliana Golisza 10H

Nick Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam Na co można liczyć w okresach świątecznych ? Bony, paczki ? @Pracodawca

Ja Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Nick

Mamy przyznawany socjal w formie wirtualnych pieniędzy które może wykorzystać np na empik czy decathlon. Paczki? Nie w tym roku

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Na jakie wsparcie w Leroy Merlin Szczecin mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Zadowolona:) Nowy wpis
Inne

Wystawiam celującą ocenę projektantce Pani Dorocie B. Konkretna osoba na odpowiednim stanowisku. Pomogła rzetelnie zaprojektować mi dwie łazienki i salon. Wskazówki jakie udzieliła na pewno się przydadzą. Bardzo sympatyczna, komunikatywna i profesjonalna w tym co robi. Rzeczowa i nieograniczona czasowo. Baardzo rzetelnie podeszła do moich sugestii. Na pewno jeszcze kiedyś skorzystam z jej pomocy:)

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Leroy Merlin Szczecin?

1
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie czuję pana CV.poszedlem się spić, żeby baby nie zaje.....

Pytania

Dlaczego takie przerwy w zatrudnieniu,

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Szczecin
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Szczecin
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Romus
Inne

Ostatnio kupowałem w tym sklepie na dziale metalowym, Pan Piotr i Pani Paulina oraz Pani Kasia bardzo uczynni doradza I zaproponują rozwiązanie jak się podejdzie do Pana Tomka czuć nieprzyjemny zapach i na wstępie teks ja nie jestem z tego działu. Czy w tym sklepie przy Golisza jest zachowany reżim sanitarny bo Pan Tomek nie ma nic wspólnego z zachowaniem jakiś norm z czystością.

1
Miki
Inne
@Romus

A ja chciałem pochwalić dział z elementami metalowymi, czysto, schludnie, porządek. Również dział na końcu sklepu z rzeczami na budowę, zawsze pomocni i mili , chłopaki umieją doradzić, często trafiam na młodą blondynke na kasie zawsze roześmiania i miła też dużo wie o produktach. Przyjeżdżam tu na zakupy aż z nad morza bo zawsze jestem zadowolony

Klient
Inne

Nie polecam zakupów na golisza Obsługa straszna zwrotów nie chcą akceptować. Musiałem jechać do innego leroy. Dramat jakiś

Gogi
Inne
@Klient

Jeśli towar jest w dobrym stanie,nadającym się do ponownej sprzedaży zawsze są akceptowane

Wojtuś
Inne
 Pytanie

Zastanawia mnie jeden fakt o ludziach tam pracujacy ,dlaczego sa nie mili ,opryskliwi i wkurzeni na caly swiat ,kiedys uczono mnie ze klijent nasz pan i trzeba byc milym by wrucił a tu strach zapytac bo zaraz nerwy ,nie wiem sa rozpaczeni ze malo zarabiaja czy problemy domowe przynosza do pracy ??w castoramie zawsze milo ,zetelnie a tu jakos inaczej....

Marek
Inne
@Wojtuś

Każdy jest niemiły czy po prostu trafiłeś na taki dział gdzie pracownicy są bez humoru? Myślisz ze to słabe warunki pracy mają na to wpływ?

Gogi
Inne
@Wojtuś

Może Pan trafił źle,Przychodzę do LM Golisza często,jak już trafi się że coś mnie wkurzy na działach to Panie z kas potrafią rozładować atmosferę,pełna profesjonalka

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Leroy Merlin Szczecin?

Aula
Pracownik
@Pytanie

Na golsiza pracowało się dobrze tylko przez krótki okres gdy dyrektorem był Łukasz. Jedyny okres w którym ktoś stał na straży nie tylko biznesu ale przede wszytkim relacji i atmosfery. Po gościa szybko sięgnęli rekruterzy i teraz robi super karierę w innej firmie w Warszawie jak kojarzę. Obecnie średnio a nawet słabo jeśli chodzi o golisza,

Kat
Były pracownik
@Aula

Najbardziej manipulował pierwszy dyro Zbigniew dbał tylko o swój portfel a nie o pracowników. Miał swoich faworytów np Agnieszkę która bardzo szybko awansowała na oświetleniu bo dobrze "się pracowało" na wspólnych szkolenia , a innym utrudniał egzystencje, oczywiście nie bezpośrednio. Pracownicy zawsze byli przez niego urabiani, widać że nic się nie zmieniło i dalej rządzą tam tacy ludzie. Dobrze zrobiłam odchodząc z firmy

Iza
Inne
@Kat

No a teraz jak się przedstawia sytuacja z dyrekcją, skoro mówisz w czasie przeszłym, naprawdę nic się nie zmieniło? Skoro w kwestiach pieniędzy Twoim zdaniem o pracowników nie dbali, to co masz na myśli? Niskie zarobki? Jeśli coś w tym stylu, to podaj chociaż proszę konkrety, ile im proponują.

Emilia
Inne
@Kat

Piszesz o awansie na dział oświetleń. To jakiś lepiej płatny dział? Można więcej zarobić? Jakie to kwoty?

Piotr
Inne
 Pytanie

Witam. Moja opinia dotyczy zakupu drzwi zewnętrznych wewnątrz klatkowych z montażem. 1 Kupno drzwi z montażem ( super 12 procent upustu na "montaż" ) * pojęcie "montażu" wyjaśnię za chwilę. 2 Umawiamy usługę. Hm. Polegało to na tym że pan właściciel firmy montującej drzwi zadzwonił raz ( 1 raz ) niestety nie byłem w stanie odebrać telefonu kiedy dzwonił, jak oddzwoniłem po około 2-3 godzinach to usłyszałem że skoro nie interesuję się montażem to ląduję na koniec kolejki. No super na ten telefon czekałem 2 tygodnie od zakupu drzwi, a teraz przyszło mi czekać jeszcze 4 tygodnie na kolejny termin montażu. Pomyślałem że skoro nie byłem pod telefonem przez 2 tygodnie, to pewnie teraz muszę odczekać swoją karę. 3. Wreszcie przychodzą fachowcy od montażu drzwi, i po 5 minutach stwierdzają że nie ma takiej możliwości żeby je zamontować bo podobno szafa przeszkadza. ( Jestem w Niemczech kiedy dzwonią i informują że tego zrobić się nie da. ) Szlag mnie trafia , ale próbuję znaleźć rozwiązanie tej sytuacji. Bo drzwi mają być zamontowane u mojej 79 letniej mamy. Temat się urywa. Jadę do Leroy na Golisza Szczecin i słyszę że podobno zrezygnowałem z montażu. Oczywiście żadnego potwierdzenia rezygnacji nie otrzymałem ( ktoś dzwonił ktoś mówił ) słyszę. A firma która montuje drzwi to cud malina i nigdy nie było problemu. Więc dzwonię do ów firmy i umawiam ( powiedzmy że umawiam ) ponowny montaż drzwi. I co słyszę : cena jaką pan zapłacił w Leroy to koszt usunięcia starych drzwi i zamontowanie nowych o ile wymiar się zgadza. Więc myślę że chyba się przesłyszałem, przecież mam na papierze kupno drzwi i montaż. Wspomnę tylko że od zakupu drzwi minęło już ponad 100 dni, a miało być max 30. Dobre nie ?. Mimo wszystko proszę o montaż zakupionych drzwi w LEROY MERLIN SZCZECIN GOLISZA, dostaję informację że kucie pod wymiar to 500 złotych dodatkowo, opianowanie 100 złotych dodatkowo obróbka 200 złotych dodatkowo. Decyduję się na 1 i 2, resztę zrobię sam przecież mam jeszcze 2 sprawne ręce, chociaż czasu trochę mniej. Drzwi zostały zamontowane w niewłaściwym miejscu, podobno panowie uzgodnili to w rozmowie telefonicznej ze mną ( brak takiego połączenia w terminie montażu drzwi ) (usunięte przez administratora) jaki pozostawili po sobie jest wprost nie do opisania, 1 śruba nie dokręcona w ościeżnicy, przez co same drzwi podczas zamykania uległy uszkodzeniu. I teraz najlepsze, wykonuję telefon do pierwszej lepszej firmy zajmującej się montażem drzwi na terenie Szczecina i okazuje się że gdybym kupił te drzwi w normalnej cenie i zamówił montaż, to wyszło by taniej niż w PROMOCJI KUP Z MONTAŻEM w LEROY MERLIN. P.S. Nie piszę tego żeby się wypłakać, tylko żebyście państwo mieli świadomość że możecie zostać bezczelnie (usunięte przez administratora) tak jak ja zostałem. Nigdy więcej żadne usługi z LEROY MERLIN. Dziękuję Pozdrawiam.

Pikus
Inne

Do Pani kierowniczki (Agnieszki) z działu dekoracji Szczecin Golisza jak wchodzimy na dział to mówimy cześć albo Dzień dobry. Trochę więcej kultury. Byłem klientem na dekoracjach i zauważyłem że wchodzadz na dział nie wita się z pracownikami.

Mariusz
Inne
@Pikus

Powiedz jej to może wprost jeśli tak cię to gryzie? Więcej korzyści to przyniesie niż pisanie o tym na forum, serio :D

Jak
Pracownik
@Mariusz

Dobrze napisał wszyscy będą wiedzieć że kobietaj est typowa prostaczka

Marta
Inne
@Jak

Bez przesady.. pracujesz w firmie że wiesz jak się zachowuje? Może akurat gorszy dzień? A jeśli jesteś jednak pracownikiem to bardziej pożytecznie byłoby napisać coś na temat wynagrodzenia, warunków umowy :P

Ala
Pracownik
@Marta

Gorszy dzień żałosne jest w pracy to powinna umieć się zachować i mieć poziom a tak to nic nie reprezentuje swoją osobą

Ilona
Inne
@Ala

Nie wiemy czytający to forum, co z Twoim reprezentowaniem siebie. Niewypowiedzenie na głos pozdrowienia przy wejściu na dział chyba daleko ma jeszcze do "nic nie reprezentowania sobą", nie uważasz? No i klient/ka która pisze kilka komentarzy o braku dzień dobry do pracowników, to jednak zastanawia...

Mimi
Pracownik
 Pytanie
@Marta

A może widziała się z pracownikami już wcześniej? No ale 'klient' może tego nie wiedzieć:P

Regał
Inne
@Pikus

Na pewno widziały się wcześniej idioto....magik od (usunięte przez administratora).... żal mi takich (usunięte przez administratora)

Sylwia
Inne
@Mimi

temat raczej i tak już pod dywan poszedł a miesiące mijają, teraz nowy rok się zaczął i ciekawa jestem czy dalej pracujesz? jeśli tak to napiszesz jak z warunkami stoicie? u każdego się coś pozmieniało może? coś odnośnie stawek lub jakiś warunków zatrudnienia?

Zadowolona klientka
Inne

Byłam na zakupach szukałam wykładziny do biura, obsługiwał mnie bardzo miły i kompetentny Pan Damian (wysoki, czarny z brodą) z działu wykładzin. Życzyłabym sobie jako klientka aby każdy doradca był tak zaangażowany i pomocny przy obsłudze. Pan Damian doradził mi jaka wykładzina będzie najlepsza do pomieszczeń biurowych.

Paweł były klient
Pracownik
@Zadowolona klientka

Zostałem potraktowany jak (usunięte przez administratora) przez pana że stolarni chciałem dociac kawałek płyty OSB ...kazano mi ja dostarczyć wyrysowac wymiary bo specjalista od cięcia nie miał czasu. Wydałem w ciągu ostatnich 3 miesięcy w tym sklepie 70 000 zł a potraktowali mnie jak niechcianego klijejnta dla mnie to były ostatnie zakupu w sklepie tej sieci szczególnie nie polecam sklepu przy Golisza w Szczecinie klijejnta mają w dupie Nie jestem i nie byłem pracownikiem tego hlamu

Kamil
Pracownik

tfu , mam nadzieję że zaliczą bankructwo jak chca robic interesy niech robią je w rosji

Zofia
Pracownik
@Kamil

Brawo

Migas
Pracownik
@Kamil

I wielki c..j z waszego bojkotu, wystarczyło zapału na miesiąc i wszystko wraca do normy. Nawet skromna premia za 1kw wpadła")

Mariusz
Inne
@Migas

Możesz coś więcej o tej premii napisać?

Rel
Były pracownik
@Mariusz

Ale co tu pisać Mariusz

Honorata
Inne
@Rel

No może wysokość premii albo zasady premiowania? Jak to u was wygląda?

Beata
Inne
@Migas

Każdy pracownik dostał premię?

Niemiło
Inne

Dzień dobry, W dniu dzisiejszym, próbowałem dokonać zakupów w sieci leroy merlin w Szczecinie przy Golisza, konkretnie farb. Trzy Panie były tak zajęte rozmową, że nawet nie zamierzały podchodzić do Klientów, których było od groma. Jeden młody Mężczyzna, próbował „ogarnąć” wszystko. Kiedy Panie się zebrały w sobie, nie miały chęci pomocy. To już nie pierwsza taka sytuacja, szczególnie jedna z Pań jest obcesowa i niemiła. Bardzo źle to rzutuje na zakupy w tym konkretnym sklepie. W obecnej sytuacji geopolitycznej zastanowiłbym się nad sensem współpracy z owymi Paniami.

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Leroy Merlin Szczecin? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Taaa
Pracownik
@Pytanie

Dostaniesz telefon i się ciesz służbowe auto to ma dyrektor nie ma jakiegoś extra zwykłe dla ludu szału nie ma

Izi
Inne
 Pytanie
@Pytanie

Narzędzie pracy? A nóż do tapet wystarczy?

Ala
Pracownik
@Izi

I telefon i uprzejmość 2 koleżanek z dekoracji do kierowniczki krzywa i z metra cieta

Mariusz
Inne
@Ala

A jak z zarobkami to tu wygląda? Bo widzę że nie dają za wiele dodatków, więc może chociaż wynagrodzenie to rekompensuje :D

Odradzam omijać , oszuści!
Inne

Odradzam korzystania z usługi montażu drzwi przy rozmowie kwota zupełnie inna niż na koniec po wykonanej pracy , jest to nabijanie klientów w butelkę!! powinni starać się żeby klient był zadowolony uwaga montaż drzwi wewnętrznych z demontażem wyszedł 1600 zł za 2 szt.!! Próba wyjaśnienia tak dużego kosztu pracy (5godzin) graniczy z cudem. Drzwi zewnętrzne które montowała nam inna firma wraz z specjalnym otworem na okno wyniosło nas taniej niż te 2szt wewnętrznych wykonane przez ich montażystów !!! Lepiej znaleźć prywatną firmę a jest ich w Szczecinie mnóstwo!

Maly
Inne

Dzień dobry . Dlaczego dyrekcja tego sklepu na Golisza nic nie robi w sprawie (usunięte przez administratora) 19 . Ludzie beż masek , personel też co to ma być. Szkoda ze nie można zdjęć załączyć. Nie wejdę tam dopuki nie zrobi dyrektor porządku. Wolę castorame teraz choć daleko

LIDIA
Inne

Z wielką przyjemnością wystawiam jak najbardziej pozytywną opinię dwojgu Pracownikom tego sklepu: 1. Pani Dorota z działu DEKORACJE. Wspaniała, konkretna osoba, wie o czym mówi. Nie tylko zmotywowała mnie do samodzielnego tapetowania, ale konkretnie powiedziała, jak to robić, w jaki sprzęt się zaopatrzyć. Doradziła także ile i jakiego kleju użyć. Krótko i na temat. Podała mi tylko potrzebne informacje i wskazówki. Dzięki podpowiedziom Pani Doroty faktycznie, razem z Synem wytapetowaliśmy 2 pokoje. Największą trudność stanowiła wysokość pomieszczeń - 3,80 m. Reszta nie była problemem i naprawdę efekt wykonania tych prac przeszedł najśmielsze oczekiwania - nie tylko nasze. Myślę, że dzięki rzeczowym, konkretnym poradom Pani Doroty, a także słowom zachęty, zaoszczędziłam sporą sumę pieniędzy, wykonując te prace we własnym zakresie. Bardzo dziękuję Pani Doroto! 2. Pan Gracjan z działu FARBY. Mimo młodego wieku, również wspaniale potrafi doradzić odpowiednie zakupy. Widać, że dobrze zna produkty, o których się wypowiada. Wie co i do czego, a także w jaki sposób należy użyć. Ma jeszcze jedną niezmiernie ważną cechę - jest uczciwy. Chodzi o uczciwość w słowie. Przedstawiając towar, mówi o jego zaletach, ale także przestrzega, czego nie należy robić. Dla mnie, osoby, która zupełnie nie zna się na tej tematyce, takie informacje są niezwykle pomocne. Bardzo to doceniam. Takie postępowanie powoduje, że po zakupy tego typu asortymentu nie wchodzę do przypadkowego sklepu. Moje działanie jest intencjonalne. Robię zakupy w konkretnym sklepie, a po porady kieruję się do konkretnej osoby. Bardzo dziękuję Panie Gracjanie! Reasumując: Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona postawą konkretnie tych dwóch osób przedstawionych przeze mnie powyżej. Nie twierdzę, że są to jedyne osoby w tym sklepie, które są kompetentne. Ale akurat z tymi osobami miałam najbliższy kontakt i właśnie one najwięcej mi pomogły. Nie wątpię, że takich osób może w tym sklepie być więcej, a wtedy chętnie również wystawię tym osobom laurki. Z całą pewnością wg mnie postawa obu tych osób zasługuje na wyróżnienie, o co wnioskuję do Przełożonych.

Rafał Pilchowo
Inne

Polecam panów Darka i Sławka z działu budowlanego. Pełen profesjonalizm, gotowi do pomocy klientowi, sprawnie i w miłej atmosferze robiliśmy zakupy. Kupowaliśmy kostkę brukową, to nie częste zakupy więc potrzebna była fachową pomoc, którą otrzymaliśmy, dziękujemy i polecamy!!!!!!

Teresa
Pracownik

Ja również mam za sobą niefortunny zakup drzwi zewnętrznych wraz z montażem. Cena za montaż to jest zwykłe (usunięte przez administratora) byle złapać klienta, a później nich naiwniak sobie radzi. Podane 550,- za montaż nowych i 200,- za demontaż starych drzwi, to jest tylko haczyk, na który niejeden klient się złapał. Bo człowiek mieniący się montażystą, zaraz po przyjeździe i obejrzeniu starych drzwi poinformował mnie, że będę musiała dopłacić kolejne 200,- bo on musi kuć, żeby wyjąć stare drzwi. A poza tym dla niego takie pieniądze, to całe "g". Ale Leroy Merlin go o to prosi, więc on łaskawie przyjechał. Sam demontaż drzwi wyglądał jak typowa demolka. Dom jest ocieplony, więc styropian wraz z siatką i pucem został wyrwany, tworząc kołnierz wokół drzwi. I tak zostawiony, ponieważ "fachowiec" stwierdził, że naprawa tego nie należy do jego obowiązków. Każdorazowe otwarcie drzwi powodowało ich uszkadzanie. Lakier jest zdarty na całej długości od strony zawiasów. Zgłosiłam ten problem do kierownika działu, który obiecał zająć się tą sprawą i mnie poinformować co dalej. Oczywiście nie doczekałam się od niego telefonu. Natomiast po prawie miesiącu zadzwonił do mnie człowiek, którego Leroy skierował do mnie celem naprawy szkód spowodowanych przez poprzedniego "fachowca". I zaproponował, żebym sobie poszukała innego wykonawcę, bliżej mojego miejsca zamieszkania, bo on mieszka w Szczecinie i jego przyjazd będzie mnie drogo kosztował. Grzecznie podziękowałam. Wtedy miałam już wszystko naprawione przez solidnego Fachowca. Reasumując - omijajcie ten sklep szerokim łukiem.

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zarobki na start teraz, 2021, doradca klienta brutto ?

1
Karol
Pracownik
@Ciekawa

3400/3800

Ankh-Moropork
Były pracownik
@Karol

Chyba za 2 miesiące łącznie

Zostaw merytoryczną opinię o Leroy Merlin Szczecin - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Leroy Merlin Szczecin?

    Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin Szczecin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin Szczecin?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Leroy Merlin Szczecin?

    Kandydaci do pracy w Leroy Merlin Szczecin napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Leroy Merlin Szczecin
Przejdź do nowych opinii