Proximetry Poland Sp. z o.o.

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Proximetry Poland Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Proximetry Poland Sp. z o.o. zatrudnia studentów?

Mariusz Nowy wpis
Inne

Czy dalej jest obecny dyrektor firmy podczas rozmowy re kuracyjnej z nowym kandydatem? Były takie wpisy o tym i chcę potwierdzić, że dalej wygląda to tak samo? Interesuje mnie też, czy przy podpisaniu umowy o pracę dalej jest te około 30 stron do przeczytania?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Mariusz

Tak, to wszystko prawda. Dalej tak to wygląda.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Proximetry Poland Sp. z o.o.?

były pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

no z tym jest problem. Pacodawca nie dostarcza niezbędnych narzędzi do wykonywania obowiązków. Po 2 tygodniach jest w stanie wysłać swoją prawą rękę która jak złota rybka spełni Twoje oczekiwania. Niby fajnie ale po 2-3 godzinach napada na Ciebie mówiąc(parafrazuję): dawaj gotowy projekt, widzę że masz wszystko czego potrzebujesz więc się nie wymigasz. To problem tej firmy. nie dbają o Twój warsztat niezbędny do wykonania zadania, gdzie Ty toniesz w własnej frustracji a potem cwaniaczą, bo menager musi sobie poradzić, inaczej tego nazwać nie można.¯\\\_(ツ)\_/¯

Julia
Inne

Znalazłam informację, że firma zmieniła nazwę, nie wiem jednak kiedy to się stało. Może poza nazewnictwem w firmie zmieniło się coś jeszcze? Napiszcie proszę, jakie macie zdanie na temat tego pracodawcy. Co uważacie za największą zaletę pracy w Proximetry, obecnie Relayr?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Proximetry Poland Sp. z o.o.? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
Romek
Inne

Ta cisza na forum oraz to , że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy powinny przekonać jaka jest firma!!!

1
jew
@Romek

Jeśli chcesz marnować swój czas i talent, pracować za przysłowiową miskę ryżu, znosić humory zakompleksionego szefa, to ten koszerny start-up jest w sam raz dla Ciebie ;)

Dawid
@jew

Romek, nie wiem o jakim zakompleksionym szefie mówisz...pomyliłeś firmy - w firmie panuje pełna tolerancja i dobra atmosfera, a osobiste kompleksy nikogo nie interesują bo nikt nie zważa na takie rzeczy uwagi - każdy jest taki, jaki chce być. Nikt nie pracuje za miskę ryżu, zarobki są na bardzo dobrym poziomie.

Franciszek
Inne
@Dawid

Fajnie, że napisałeś o zarobkach oraz sprecyzowałeś to, jak wyglądają relacje na linii pracodawca-pracownik. Osoby odwiedzające ten wątek poszukują konkretnych i prawdziwych informacji związanych z pracą w firmie Proximetry Poland. Mógłbyś uchylić trochę tajemnicy związanej z wynagrodzeniami? Ciekawi mnie, jak kształtuje się ich poziom dla nowo zatrudnionego pracownika.

hahaha
@Dawid

Zapytaj Elżbietę - Hasło KOJACK ;)

11
againstFAKE
@Romek

Tak ta cisza na forum wynika z tego że negatywy usuwacie, a to że firma ma dobrą opinie gdziekolwiek to nie znaczy automatycznie że pracownika z szacunkiem traktuje. A jak myślicie firma tą grubą kasę robi, na pewno nie bo odpowiednio płaci. System jest prosty aby ktoś mógł być bogaty ktoś inny musi być biedny. Comprender Amigo?

11
Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Proximetry Poland Sp. z o.o.?

1
pracownik
@Pytanie

Tak są, wyjazdy nawet są bardzo częste :) - oczywisce dobrowolne

1
Mariusz
Inne
@pracownik

Rozumiem, że takie eventy są organizowane w ramach benefitów. Czy można tez liczyć na inne dodatki takie jak prywatne ubezpieczenie, czy bony na święta?

1
code4food
@Mariusz

Relayr ma wdrożony nowatorski program "I will code for food". Więc jak zostaniesz po godzinach to dostaniesz cukierka albo nawet pizze zamówią.

Mariusz
Inne

Czy ktoś podpowie, na jakie wynagrodzenie można liczyć w Proximetry Poland na stanowisku Front-End Developera? Jak wygląda obiecywany przez nich home-office?

1

Pracodawca

 Aktualność
Drodzy Czytelnicy,

Treść opinii podpisanej imieniem Elżbieta skłania nas do publikacji komentarza w imieniu naszej firmy.

Z pełną odpowiedzialnością stwierdzamy, że w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalisty Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim nie było żadnej pani, którą spotkały opisane we wpisie zdarzenia.
Natomiast w czerwcu w procesie rekrutacji wziął udział pewien Pan, w którego przypadku przebieg zdarzeń wyglądał podobnie do podanego w opisie. Kandydat ten nie został przyjęty do naszej firmy gdyż odmówił przedstawienia jakiegokolwiek świadectwa pracy wydanego przez wcześniejszych pracodawców, odmówił też podania nazw firm dla których ostatnio pracował - czym nie dopełnił obowiązków wynikających z Prawa Pracy, więc nie mógł zostać zatrudniony. O tej decyzji kandydat rzeczywiście został poinformowany drogą mailową, co miało miejsce 27 czerwca.
 
Korzystając z okazji wyjaśniamy dwie kwestie związane z ofertą pracy na stanowisku Specjalisty Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim.
Aktualnie proces rekrutacji składa się z 3 etapów: Etap pierwszy to około 30 minutowa rozmowa telefoniczna, w trakcie której następuje weryfikacja znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Drugim etapem jest spotkanie w siedzibie naszej firmy, w czasie którego kandydat rozwiązuje test pisemny z języka niemieckiego oraz wykonuje z użyciem komputera zadanie sprawdzające umiejętności przydatne na stanowisku pracy. W czasie spotkania kandydat poznaje szczegóły przyszłej pracy oraz omawiane są warunki zatrudnienia. Spotkanie trwa około 2 godzin. Trzecim etapem jest poinformowanie Kandydata o rezultacie procesu rekrutacji, informacja ta przekazywana jest najdalej w ciągu 2 tygodni.
Praca w godzinach popołudniowych i nocnych jest dodatkowo płatna. Praca w nadgodzinach oraz w czasie weekendów rozliczana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Z wyrazami szacunku,
Dział HR.
Rumburak

Ja chciałem się poskarżyć na ten troling/"pozytywny" PR. To nieładnie jak szef IT/supportu/QA oraz dziewczyna z HR udają zainteresowanych kandydatów. Raz występują jako Dawid i Danuta wcześniej jako Tomek i Urszula. Zaśmieca to dział opinii na gowork.pl.

anonim

Nieprofesjonalna firma, umowa nie jest przejrzysta, z firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego...po prostu mają Cie w nosie

Monika
Inne
@anonim

@anonim W jaki sposób praca w firmie Proximetry Poland Sp. z o.o. zawiodła Twoje oczekiwania? Mam nadzieję, że rozwiniesz swoją wypowiedź i wyjaśnisz dlaczego umowa nie jest przejrzysta? Będzie to bardzo pomocne dla osób starających się o pracę w tej firmie. Z góry dziękuję.

Elżbieta

Ponieważ nie umiałam sobie wyobrazić że negatywne opinie o takiej nowoczesnej firmie mogą reprezentować prawdę, wysłałam aplikacje na stanowisko „Specjalista d. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim” i dzień później zostałam telefonicznie skontaktowana przez Dyrektora firmy. Nasza rozmowa trwała około godzinę w której już prześwistało jaki szacunek i nastawienie panuje wobec pracownika w tej firmie. Z ciekawości i jako mały trening zgodziłam się na odbycie dalszej rozmowy w siedzibie firmy, jak i testu kwalifikacyjnego na który zostałam zaproszona w sobotę wieczorem. W dniu spotkania krótko przed wejściem do budynku otrzymałam telefon od pana Dyrektora z „opieprzem” czy mam łaskawie dziś jeszcze zamiar pokazać się na spotkaniu, ponieważ czas firmy jest drogocenny a dodatkowo w ciągu dnia mnóstwo innych kandydatów jest jeszcze oczekiwanych na kwalifikacje. Po określeniu że spotkanie nasze zostało czasowo przesunięte, otrzymałam wymuszone przeproszenie jak i uczucie że mi się już „nazbierało”. Pierwsza chwila w biurze firmy podkreśliła moje wątpliwości, nikt z uśmiechem a nastrój jak u skazanych którzy jadą odbyć karę. Test kwalifikacyjny przebiegł się w 3 etapach. Innych kandydatów oczywiście nie było ponieważ rozmowa przedłużyła się o 2 godziny i przeprowadzona była w biurze naprzeciw drzwi wejściowych na które cały czas patrzyłam. 1. Rozmowa z Team Leaderem (typowe pytania) jak i pisemny test j. Niemieckiego do wykonania w ciągu 30 minut. Po około 10 Minutach Team Leader wrócił do biura i sugerował brak czasu (patrzył wielokrotnie na zegarek, telefon, prowokował stresową atmosferę) z celem aby sprawdzić jak reaguje pod presją czasu. 2. Rozmowa rozpoczęła się pisemnym testem języka angielskiego w którym trzeba było rozwiązać typowe zagadnienia z pierwszej Lini wsparcia klienta przy użytku laptopa i również pomiędzy sztucznie wywołanej presji czasu (miałam takie „uczucie” jak by mnie „ktoś” na tym laptopie pomiędzy VNC podglądał). Następnie odbyła się rozmowa w języku angielskim z jeszcze wyższym Team leaderem w której padły pytania do poprzedniego testu (wyniki, błędy itp.), mojej osoby (co motywuje mnie rano aby pójść do pracy) jak i z zakresu IT (Protokoły, Networking, Polecenia w Terminal/Shell). 3. Rozmowę prowadził Pan Dyrektor osobiście który moim zdaniem zdecydowanie za często ogląda serial „Kojak” i za bardzo stara się zrobić wrażenie na młodszej sekretarce. Jak na komendzie byłam pytana ciągle to samo. Im więcej sugerowałam osobę nie zastraszoną pytaniami, tym bardziej zmieniał się ton w nieprzyjemny. Na temat oferowanego stanowiska oprócz że praca odbywa się w trybie dwu zmianowym po 12 godzin 24/7 ALL IN (to znaczy jaką stawkę się na początku wynegocjuje tyle zostaje na zawsze, obojętnie ile nadgodzin, weekendów bądź nocnych dyżurów się przepracuje) nie otrzymałam żadnych przydatnych informacji lecz możliwość odmówić bądź kupić kota w worku, na czym się rozmowa skończyła. Ku mojemu zdziwieniu dzień później zostałam zaproszona aby przyjść podpisać umowę. Zaskoczona rannym telefonem i faktem że firma zgodziła się w pełni na pracę zdalną, potwierdziłam chęć co było zdecydowanie błędem. Tym razem na miejscu całkiem inna atmosfera, czułam się jak bym już była własnością firmy bądź ona mnie miała w garści, naglę skończył się smal talk i w poprzednich rozmowach wymuszona uprzejmość. Po dłuższym czekaniu i otrzymaniu umowy do podpisania potwierdziły się wszelkie moje negatywne uczucia. Treść umowy obejmuje nieco 30 stron a w niej umieszczone warunki zatrudnienia są bardzo nietypowe i moim zdaniem wprost poniżej pasa. Na moje wątpliwości otrzymałam odpowiedz że taka to jest polityka firmowa, a moje zachowanie jest nie do zaakceptowania ponieważ podważa ono już od samego początku zaufanie pracodawcy do pracownika, dlaczego natychmiast zrezygnowałam. Dziś jeszcze otrzymałam zbędnego maila od Pana Dyrektora z treścią typu „nie ty zrezygnowałaś, tylko firma z ciebie”. Muszę podkreślić że pracowałam na wielu stanowiskach w mnóstwo różnych firmach, jednak takiego chamstwa i traktowania człowieka z góry jeszcze nie przeżyłam. Dodatek: Obecna opinia z 01.08.2019 została usunięta dlaczego ją ponownie wstawiam.

38
kk.
@Elżbieta

Cześć! rozmawiałaś z team liderem zespołu supportu , czy on przekazał ci takie informacje ze nadgodziny i nocki nie będą dodatkowo płatne ?brzmi to nie do uwierzenia

Piotr
Inne
@Elżbieta

Dziękuję za Twoją bardzo szczegółową opinię dotyczącą rozmowy kwalifikacyjnej. Masz prawo do swojego zdania i oczywiście jeżeli warunki pracy Ci nie odpowiadały mogłaś ich nie przyjąć. Faktycznie brak możliwości podwyżki raz wynegocjowanej stawki jest mało zachęcająca. Czy zaproponowano Ci jakieś dodatki w postaci premii lub innych benefitów, które mogłyby podwyższyć podstawę wynagrodzenia?

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

Firma zaprosiła mnie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim. Całość rozmowy trwała jakieś 2 godziny! To jest jakiś absurd...Na początek śmiesznie łatwy test umiejętności niemieckiego, nie wiem po co piszą w ogłoszeniu, że szukają kogoś z niemieckim na poziomie min. B2 jak test był na A1/A2. Po teście rozmowa z team leaderem, podczas której tak na prawdę niczego się nie dowiedziałem o samym stanowisku i zadaniach. Pod koniec całej rozmowy szef firmy zadał mi jeszcze kilka niepotrzebnych pytań typu: co zdawałem na maturze? jaką szkołę średnią skończyłem (jestem dawno po studiach). Serio, nie wiem na co i po co komu takie informacje? Nie wniosło to nic wartościowego do samej rozmowy. Dziekuję, do widzenia. Mieli się odezwać pod koniec tygodnia, a odezwali się dopiero po trzech tygodniach - dla mnie jest to nieprofesjonalne podejście do potencjalnego pracownika. Co do samego stanowiska pracy, to odniosłem wrażenie jakby szukali kogoś z nieprzeciętnymi umiejętnościami za śmiesznie niską stawkę (pracowałem na analogicznym stanowisku, bez problemu wynegocjowałem o wiele wyższą stawkę). Także nie polecam, chyba, że lubicie być ruchani :)

26
Marcin
Inne
@Tomek

Pracodawca odezwał się do Ciebie z decyzją pozytywną, czy negatywną odnośnie do prowadzonej rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego? Wspomniałeś, że wynagrodzenie oferowane na tym stanowisku nie zależało do najwyższych, dlatego chciałbym dowiedzieć się konkretnie, ile zaoferował na początek pracodawca? Mam nadzieję, że napiszesz o warunkach zatrudnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
k.
@Marcin

hej, do mnie odezwali sie z pozytywna. To co pisze (usunięte przez administratora) to stek bzdur, test byl napewno ciezki dla kogos kto nie uzywa duzo niemieckiego, i napewno byl na wyzszym pozimie niz wymagane b2. :) rozmowa ze starszym gosciem calkiem przyjemna i normalna a nie korpo gadanie Co moze pan zmienic w swiecie albo jak pan sie widzi w tej firmie za 10 lat, i czy jest pan gotowy na wyzwania. ogolnie szybko wszystko poszlo, moja rozmowa trwala max 1,5h

Marcin
Inne
@k.

Odczucia co do rozmowy kwalifikacyjnej mogą być różne. Ty jesteś zadowolony i uważasz, że wszytko przebiegło profesjonalnie. Finalnie zdecydowałeś się na zatrudnienie i będziesz pracować w Proximetry? Jeżeli tak, napisz jakie masz doświadczenia z pierwszych dni pracy i czy warunki zaproponowane na rozmowie rekrutacyjne odzwierciedlają te w pracy.

Dawid
@Tomek

Jeżeli ten poziom językowego testu był dla Ciebie na poziomie A1 ,A2, to w takim razie na poziom B1 musiałbym Tobie zadać opis współdziałania kwarków na poziomie subatomowym i przebieg rozszczepienia światła. Spokojnie ten test był na poziomie B2.

1
Tomek
@Dawid

Jaki ty jesteś durny facet :D test był śmiesznie prosty, nie przyjąłem oferty pracy od tego (usunięte przez administratora), bo 3 na rękę to śmiech na sali w Kato. Nie polecam pracy w tej firmie a (usunięte przez administratora)

Dawid
@Tomek

Patałachu, nie wiem kto opłaca twój hejt, ale w czerwcu nie było jeszcze Team Leadera! Projekt ruszył od lipca. Z powodu takich, no że tak to z przymusu chcąc nie chcąc ujmę "czlowieku' (post scriptum :wróć >Zyta Gilowska) wiele osób jest zniechęcanych do porządnych firm czytając komentarze.

1
Tomek
@Dawid

(usunięte przez administratora) patentowany, to, że projekt ruszał dopiero od lipca nie znaczy, że w czerwcu nie byłem na rozmowie o pracę w tej śmiesznej firmie! Jedynym opłacanym trollem na tej stronie jesteś ty chwalący wniebogłosy co to za super korpo nie jest. Pewnie jesteś pracownikiem albo jakimś znajomym właściciela hahah, nie upokarzaj się więcej człowieku :)

not a victim

Mnóstwo wymagań, minimalna oferta i uwiązanie się na zawsze ! W lipcu 2019 wziąłem udział w procesie rekrutacyjnym na stanowisko, Specjalista Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim i jestem pod bardzo negatywnym wrażeniem. Rozmowa trwała razem około osiem godzin i odbyła się w czterech etapach z trzema różnymi osobami (test Angielskiego, Niemieckiego, wiedzy informatycznej, podpisanie umowy). Atmosfera w firmie przez cały czas była pod wysokim napięciem (polecam na to zwrócić uwagę) a ton podczas rekrutacji jak na przesłuchaniu lub w wojsku (ciągle te same pytania tylko innymi słowami, szacunek typu rozkaz - wykonaj). Firma stawia wysokie wymagania do kandydata (jak najwyższą lojalność, bezpodstawną dumę z firmy, totalną przejrzystość pracownika itp.) a w zamian oferuje warunki pracy poniżej przeciętnej bądź przeszkody na dalszą Ścieszkę zawodową (Umowa o pracę na 3 miesiące następnie na 6 a po tym nieograniczone zatrudnienie, minimalną ilość dni urlopu, nienormowany czas pracy, zmiany po 12 godzin, nocne dyżury i podczas weekendu, w zależności od projektu biuro bez okien, dla osoby z wieloletnim doświadczeniem mniej niż 5000 brutto, klauzule w umowie która pozwala nakazać pracownikowi jakiekolwiek prace oddalone od czynności ustalonych w umowie, klauzule w umowie wtrącą się w prywatność pracownika, klauzule w umowie która mocno utrudnia podjęcie ponownej pracy w okresie pięciu lat po wypowiedzeniu). Resumując moje wrażenia podczas procesu rekrutacyjnego i biorąc pod uwagę że nadal panuje rynek pracownika był to zmarnowany czas i jedna wielka bezczelność.

27
Tomek
@not a victim

Zgadzam się z moim przedmówcą - ta firma to zwykli (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Proponują głodowe stawki a wymagają ponadprzeciętnych umiejętności od potencjalnego kandydata. Wstyd na całą Polskę! Ludzie, unikajcie tego syfu, mam nadzieję, że ta pseudo firma szybko splajtuje!

19
Dawid

Super firma, polecam! Miły, młody zespół, niekorporacyjność, profesjonalizm w szkoleniu do pracy - długo byłoby się rozpisywać, ale osoby, które znają j. Niemiecki niech się nie zastanawiają - w razie potrzeby udzielę szczegółowych informacji - nowy pracownik.

1
Danuta
Inne
@Dawid

Na prawdę miło czyta się takie komentarze. Zauważyłam, że nie tylko Ty uważasz, że w Proximetry Poland panuje przyjazna atmosfera, a to już o czymś świadczy. Wspomniałeś, iż polecasz tam pracę szczególnie osobom, które znają język angielski. A o jaki poziom znajomości tego języka chodzi konkretnie? Biegły czy wystarczy średnio zaawansowany? Powiedz coś więcej na ten temat.

1
Dawid
@Danuta

Jest to sfera typowo informatyczna i to na wyższym poziomie monitorowania urządzeń zewnętrznych w systemie chmurowym, wiedzy do opanowania jest całe multum, związanej z obsługą techniczną w wypadku awarii systemowych na urządzeniach u klienta zagranicznego, w czym trzeba liznąć zagadnień głębokiej informatyki programowania, statystyk, dockowania etc, natomiast obecnie się do tego bardzo dobrze szkolimy pod nadzorem specjalistów w firmie...mają oni o tyle cięższe zadanie, że nasz zespół praktycznie z informatyką do czynienia nie miał do tej pory, a ja zwłaszcza wogóle, jednak wszystko jest tłumaczone na chłopski rozum powoli - z tego względu, język Niemiecki na poziomie B2 ogólny powinien wystarczyć, natomiast słownictwo informatyczno-techniczne z tego konkretnego działu do czasu odebrania zgłoszenia od klienta musiałoby zostać wyszkolone szczególnie do detalicznej biegłości. Wewnątrz firmy, z uwagi na charakter dziedziny oraz współpracę z zagranicznymi działami czasem, musi być przynajmniej średniozaawansowana znajomość Angielskiego - np. materiały szkoleniowe etc są tylko po angielsku, ale spokojnie, są też organizowane szybkie kursy polepszania angielskiego w firmie. Do tej pory na tym nowym projekcie jest nas czterech mężczyzn, ewidentnie fajniej dla urozmaicenia byłoby mieć też kobietę wśród siebie, o ile rekrutacja trwa jeszcze, nie mam pojęcia. Firma oferuje wiele fajnych benefitów, prywatna opieka medyczna w LuxMed, Multisport, ubezpieczenie na życie. Po okresie szkoleniowym pracę można rozpocząć pomiędzy godziną 7 a 9 tak jak nam przekazano, natomiast druga i trzecia zmiana będzie pracą zdalną w wypadku awarii jako po prostu nadzór z laptopem, który dostaniesz (przeogromne nowoczesne maszyny, których parametry są nie do opisania biorąc pod uwagę sam kilkudziesięciogigabajtową pamiec RAM etc.) - takie szkolenie, aby wdrożyć się w PODSTAWY tej obśsługi technicznej czy liznąć testowania oprogramowań trwają w przypadku nas dwa miesiące (normalnie płatne też, umowa o pracę od zaraz). Tak więc reasumując: nastawienie na dużo, dużo, dużo wiedzy z oprogramowania i trochę Linuxa, na którym głownie będzie się pracować też, co najmniej dobra znajomość Niemieckiego, ale biegła znajomość słownictwa technicznego informatycznego uczona się w trakcie szkolenia najwyżej co jest spokojnie do opanowania, oraz komunikatywny angielski B1 w zupełności wystarczy.

1
Dawid
@Dawid

Co do zespołu....jest nas niewiele osób, bo firma jest mala, a wszyscy są bardzo fajni.

1
Dawid
@Dawid

Odnośnie języka Niemieckiego - być może firma szuka też ludzi bez języka,ale trzeba popytać, zadzwonić, ja poszedłem na projekt nowy z językiem, bo po prostu znalazłem ją na pracuj.pl już dość dawno.

1
Dawid
@Dawid

Co do testu językowego na miejscu - max poziom B2. C1 no bez przesady, to poziom negocjacji prawnych już.

1
Dawid
@Dawid

C1 w kontakcie z klientem wogóle nie jest potrzebny, jeżeli ma się naprawde mocny B2 wg skali słownictwa Rady Europy, natomiast branża w której się doradza klientowi powinna wyjątkowo mieć poziom C1 tak ja uważam.

1
Dawid
@Danuta

Odnośnie stopnia znajomości języka obcego - nie tędy droga. Większość podręczników do nauki języków obcych i testów poziomujących opiera się na zbyt wygórowanych wytycznych. Osoba chcąca pracować z językiem obcym np. w biurze, powinna od początku uczyć się najpierw wyłącznie po zaliczeniu wyrażeń podstawowych (około kilkaset słów i kilkadziesiąt czasowników tylko) branżowo - co z tego, że ktoś zaliczy słownictwo na poziomie B2 tematycznie, skoro mógł już umieć istotne w obsłudze klienta słownictwo na poziomie C1, gdyby odrzucił konkretne działy np. przyrody i zwierząt, czynności domowych, medycyny etc. - takie filtry do szybkiego nauczenia się języka w obsłudze klienta od podstaw umożliwiają np. programy komputerowe filtrujące jak Profesor Klaus etc - gdzie poprzez egzemplifikację, korelacje słowa w zdaniach przykładowych powinno uczyć się tez podświadomego ich zastosowania w składni oraz gramatyce, jak robi to podświadomie małe dziecko - spokojnie wtedy np. osoba, która chciałaby nauczyć się języka przykładowo Włoskiego, może rozpocząć wysyłanie CV do firm z dwumiesięcznym wyprzedzeniem i dojśc do biegłości face to face - to wymaga osobnego artykułu na jakimś blogu etc, nie będę tutaj robił wykładów z psycholingwistyki.

1
Tymon
Inne

Dla mnie firma jest dobrym pracodawca ale uważam, że jest to wynikiem dobrej pracy !!!

Łysy

Byłem tam na rozmowie kilka miesięcy temu. Poraził mnie brak kompetencji osoby która mnie przepytywała. Po około godzinie rozmowy i odpowiadania na pytania, które czytał z kartki. Przy jednej z odpowiedzi(krótki kawałek kodu na kartce) powiedział mi że się pomyliłem. Nie odpuściłem i zacząłem dopytywać, gdzie ten błąd. Po krytycznych pięciu minutach, kiedy to, bezradnie próbował coś wykazać, stwierdził, że to on jest od zadawania pytań. .... to miałby być mój "leader", już wiedziałem, że nic z tego. Na koniec, już z czystej perfidii, powiedziałem, że chciałbym zarabiać 2,5k brutto ;-) ... ale i tak się nie odezwali :-)))))

5
władca marionetek
@Łysy

ciesz się że nie startowałeś do teamu embedded :) kompetencje leadera zniesmaczyłyby Cię do reszty .

Xylox

Komentarze, jak zwykle od nieudaczników, którzy nie zagrzali tu miejsca bo poziom był dla nich zbyt wysoki. Fajna firma, dba o ludzi. Polecam każdemu

gosc2
@Xylox

A skąd to przekonanie, że od nieudaczników którzy "nie zagrzali miejsca"? Nie znasz wszystkich osób które tam pracowały przed tobą. "Fajna firma, dba o ludzi" - zapewne nie wiesz, ile osób uciekło z tej firmy z powodu "świetnej atmosfery" i warunków płacowych. Znając te osoby i poziom który reprezentowały trudno byłoby nazwać ich nieudacznikami. Niektórzy z nich mieli bardzo duży, wkład do projektów które realizowali. Może dobrze byłoby nie oceniać innych bez osobistej ich znajomości?

anonymous
@Xylox

Kolega Xylox musi krótko pracować w tej firmie, krócej niż 6 miesięcy. Daje się zwieść pozorom dobrej atmosfery o które rzeczywiście firma dba. Pracujący studenci to mokry sen większości menadżerów dlatego zarabiają kieszonkowe ale też mniej się od nich wymaga. Najwidoczniej Xylox nie zna sprawy jak został zlikwidowany zespół w Łodzi, gdzie ich projekt po okresie wypowiedzenia został przeniesiony do Katowic i nie przechodził podstawowych testów. Tak byli wdzięczni. Była też sprawa zespołu QA, który CEO rozniósł na strzępy za "zbytnią" wydajność. Więc ludzie hurtem odeszli, a ich szef QA z niezłym fochem. Zostało 2 etatowych QA majstrów i to z krótkim stażem a firma natychmiast zrobiła łapankę na uczelni by uzupełnić stany. Bywają też i drobne sprawy które podsumowałbym tak. Czasem jakiś mniejszy albo większy szef jest w stanie wycisnąć człowieka jak cytrynę, wrzucając mu więcej roboty. Z rzadka odbywało się to w bardzo chamski sposób co kończy się tym, że delikwent ma już nową pracę i właśnie odchodzi. Podsumowując. Jeśli wimaxowcy z Łodzi czy też QA było słabe, to kolega Xylox się tam marnuje i powinien wysłać CV do google :)

Anonim5
@Xylox

Miałbym pytanie o kilka rzeczy - rozważam możliwość zatrudnienia. 1) Jak często mają miejsce podwyżki? 2) Czy godziny pracy są ściśle określone? Czy są problemy, jeśli zdarza się potrzeba wyjścia np do urzędu? 3) Ile razy w tygodniu można pracować z domu? 4) Czy są problemy z braniem urlopu? 5) Czy często występuje konieczność pracy po godzinach?

jew
@Anonim5

ad. 1) każdego roku jest rewaloryzacja z przekąsem nazywana podwyżką, co wynegocjujesz na początku tak już zostaje .. ad. 2) start od 7:00 i najpóźniej o 9:00, jest możliwość dogadania się, Znałem przypadek kolegi który pracował 10 godz x 4 dni w tygodniu albo innego który zaczynał regularnie o 10:00. ad. 3) zależy od zespołu/szefa, jak masz pecha to nigdy (niezależnie od tego co pisze w ogłoszeiu) ad. 4) dwa piwa dla szefa i nie ma problemu jeśli inni nie są w tym czasie na urlopie ;) ad. 5) nie często, z tym że część jest płacona a część nie (jak się ugadasz z szefem zespołu to robisz frajerskie nadgodziny, jak z MO to jest płatne) :P

Dziku

Ta firma jest niepoważna. Wysłałem CV, po kilku dniach otrzymałem telefon oraz zadanie rekrutacyjne. Później zostałem zaproszony na rozmowę, pytania - jak już ktoś wspomniał - czytane z kartki, pasujące tak sobie do opisanych wymagań. Było niby w porządku, ale nie odezwali się mimo wielokrotnych zapewnień, że zawsze dają odpowiedź niezależnie od podjętej decyzji. Nie polecam, szkoda czasu. Moje sugestie dla Proximetry Poland Sp. z o.o.: Proszę nie żartować sobie, że osoby rekrutowane zawsze dostają odpowiedź zwrotną.

Pesto

Atmosfera OK, projekty OK, wynagrodzenie średnie- praktycznie brak jakichkolwiek premii. Dobra praca dla kogoś na początku kariery, później bez większych perspektyw na dobry rozwój. Moje sugestie dla Proximetry Poland Sp. z o.o.: Wprowadzić system premiowania. Dać pracownikom możliwość rozwoju. Inwestować w ludzi, szczególnie młodych i ambitnych

Urszula
Inne
@Pesto

Piszesz, że Proximetry Poland powinno dać pracownikom możliwość rozwoju. Co przez to rozumiesz? Wnioskuję, że Twoim zdaniem pracodawca powinien zacząć organizować szkolenia lub kursy, które mogłyby podnosić kwalifikacje i umiejętności pracowników, zgadza się?

1
Urszula
Inne

@anonymous, pracujesz w Proximetry Poland? Jeśli tak to może mógłbyś powiedzieć jak wyglądają warunki zatrudnienia proponowane przez pracodawcę dla nowych osób w firmie? Jaka umowę podpisuje się na początek?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Urszula
Inne

@Tomek, śledzisz ten wątek i zdecydowałeś się dodać komentarz, więc myślałam, że jesteś pracownikiem Proximetry Poland. Jeśli nie pracujesz w tej firmie to rozumiem, że masz zamiar aplikować, zgadza się? Powiedz czy wysyłałeś już swoje CV? Byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Proximetry Poland Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Proximetry Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii