IQ Prisma Sp. z o.o.

Opole

Opinie o IQ Prisma Sp. z o.o.

xd 2016-10-09 20:19
Dla mnie ważne jest to, czy oprócz dobrej podstawy dorzucają jeszcze jakieś premie, wiecie czy tak jest? CHętnie bym się załapał, bo dbają o stabilne warunki finansowe, a jak wypłata jest adekwatna do powierzanych obowiązków, to nic dzinwgo, że są teraz tak popularni.
2
ktos 2016-10-26 20:22
Z tego co sie orientuje premia jest tylko na papierku.
Justa 2016-10-27 01:02
dłuższa nieobecność miało być:)
Ona 2017-01-10 16:13
(usunięte przez administratora). Przerost formy nad treścią. Telefony motywujące raz w tygodniu...
Back office działał dobrze. Wspierał.
Targety nie możliwe do wyrobieni dla nowej marki, która nie włożyła grosza w jakąkolwiek reklamę. Cieszę się, że zmieniłam firmę.
4
p.z. 2017-04-23 18:42
Komentarze weryfikowane przez administratora a co za tym idzie negatywne nie sa umieszczane a szkoda bo przez to nikt nie jest w stanie ostrzec przyszlego pracownika przed ta firma. Płacą grosze a wymagania maja z kosmosu. Prowadza dwie firmy pod tym samym adresem i sprzedaja te same oprawki pod roznymi numerami. Kaza wciskac ta chinszczyzne klientom. Serwis dziala na kiepskim poziomie a reklamacji jest coraz wiecej.
3
IQ Prisma Sp. z o.o. 2017-05-07 13:02
Szanowna Pani

Polityka wynagradzania w firmie zgodnie z przyjętymi zasadami jest objęta tajemnicą, co utrudnia nam polemikę ponieważ nie możemy się odnieść do konkretnych stawek.

Postaramy się jednak odnieść do Pani stwierdzenia że „płacimy grosze”.

Poziom wynagradzania jest uzależniony od kompetencji pracownika oraz zadań jakie wykonuje. Inne wynagrodzenia występują w Dziale Sprzedaży gdzie jego wysokość jest w dużej mierze uzależniona od wyniku sprzedaż a inne w Dziale Operacji gdzie praca ma częściowo charakter powtarzalnych zadań.

Dodatkowo polityka wynagradzania jest zbieżna z możliwościami finansowymi firmy, jesteśmy prywatnym przedsiębiorstwem i płace są istotną linią kosztową dlatego muszą być na poziomie który jest dla firmy akceptowalny i pozwoli wywiązywać się pracodawcy ze swoich zobowiązań w stosunku do pracowników w terminie co zawsze się dzieje.

Jeśli chodzi o stwierdzenie „wymagania z kosmosu” to jest to stwierdzenie w dużej mierze abstrakcyjne do którego trudno nam się ustosunkować. Zatrudniamy w firmie kilkanaście osób i wiele z nich pracuje z nami od początku, wykonując zadania jakie są w zakresie ich obowiązków. Nie wiemy czy są to „wymagania z kosmosu” jednak firma jest zadowolona z jakości ich pracy, sadzimy że nasi pracownicy również skoro pracują z nami kilka lat. Oczywiście zdarzają się sytuacje że pracownik nie akceptuje rodzaju pracy jaką powinien wykonywać lub uważa że wymagania jakie przed nim stawiamy są za wysokie, lub jego kwalifikacje są za niskie do zadań jakich firma oczekuje. W takiej sytuacji współpraca dobiega końca a pracownik może znaleźć innego pracodawcę gdzie oczekiwania będą mniejsze, a zadania jakie ma do wykonania łatwiejsze.

Pisze Pani również, że „każemy wciskać chińszczyznę” co ma wymiar negatywny i sugeruje że produkt jest niskiej jakości. Prawda jest jednak taka, że wiele globalnych firm produkuje swoje produkty lub podzespoły w Chinach ze względu na konkurencyjne koszty ich wytworzenia dzięki temu mogą one zaoferować swoje produkty po niższych cenach niż gdyby były wytwarzane w krajach UE czy USA. Nie oznacza to absolutnie niskiej jakości tych produktów.

Nasz towar jest produkowany zgodnie z wysokimi standardami, przechodzi ścisłe procesy kontrolne na etapie produkcyjnym oraz poprodukcyjnym, posiadamy stosowne certyfikaty wymagane w UE oraz zaświadczenia z polskich urzędów które pozwalają na podstawie przeprowadzanych testów materiałowych uznać nasze oprawy za produkty medyczne. Spełniają one tym samym wysokie standardy aby taki certyfikat mógł zostać przyznany, a ich jakość jest znacznie wyższa niż rynkowe odpowiedniki.

Poziom reklamacji których jak Pani pisze „jest coraz więcej” mamy na bardzo niskim poziomie. W I kwartale 2017 roku był na poziomie 1,23 % co biorąc pod uwagę że sprzedajemy ponad 200 tyś produktów rocznie a reklamacje realizowane są zawsze z korzyścią dla klienta jest poziomem bardzo niskim i dla firmy zadawalającym.

Na zakończenie pragniemy podziękować Pani za ocenę. Dzięki takim informacjom zwrotnym będziemy mogli starać się bardziej aby nasze produkty stawały się lepsze, a warunki pracy jeszcze bardziej atrakcyjniejsze.

Z poważaniem
Zespół IQ Prisma
Zostaw swoją opinię o IQ Prisma Sp. z o.o. - Opole
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie IQ Prisma Sp. z o.o.