brak logo

Call&More Sp. z o.o.

Kielce

Opinie o Call&More Sp. z o.o.

adelfablanca 2016-04-07 16:43:09
Czy ktoś pracuje w tej firmie? Co sądzicie warto?
mars 2016-04-29 00:34:57
Szczerze powiem, że poprzednie opinie wydały mi się fakowe, bo tak różowo, zeby było (zarobki 2000) to w Kielcach się nie spotkałem, ale po pierwszym pełnym miesiącu pracy (i wypłacie) mogę śmiało sam polecić pracę w tej firmie, jak się ma chęć do pracy to zarobić można, a i dużo ładnych dziewczyn pracuje, więc się też chce do pracy przychodzić :)
2
funia 2016-05-12 13:29:03
Stanowiska są różne ale raczej nie ma większych problemów w tej pracy, wiadomo, zazwyczaj na stanowisku doradcy klienta rozmawia się z różnymi ludźmi ale jednak nie jest tak źle, bo obsługują klientów, którzy to mają dobrą ofertę i ludzie bardzo nie narzekają podczas rozmów telefonicznych co ułatwia pracę.
min 2016-06-06 14:28:09
Ile płacą netto za jedna godzinę ?
min mo 2016-08-01 21:26:46
mam znajomą która tam pracuje i podobno w ostatnim miesiącu zarobiła 14 zł za godz. na rękę. Jeżeli to prawda zastanawiam się czy się tam nie wybrać. najwyższa stawka w mieście.
forn bee 2016-08-03 15:30:36
nigdzie nie wyczytałem aby nie płacili, wręcz przeciwnie podobno są bardzo terminowi.
Ciekawe ale jeżeli tak piszą. Ważne aby kasa była na czas.
byly pracownik 2016-08-12 10:47:25
Pracowalem w tej firmie i powiem jedno, wszystkie pozytywne opinie sa wyzsane z palca i napisane przez wlascicieli firmy!!. Jakie kur... 2000zl ?placa 8zl /h o ile zrrobisz wynik 0.33 podpisanych umow w ciagu miesiaca czyli wychodzi okolo 1.5 umowy w ciagu dnia, co jest nie wykonalne bo nowi pracownicy dostaja bardzo kiepska baze. Nowa baze dostaje tylko 1 stary pracownik. Wyniku oczywiscie nie zrobisz to zaplaca ci 6zl/h . czyli pensja bardzo marna. Na poczatku firma robi bdb wrazenie, ktore konczy sie w momencie podpisania umowy, gdyz musisz tam zostac bo inaczej zabieraja ci 300zl z pensji za szkolenie. Ogolnie nie polecam, atmosfera bardzo nie przyjazna, no i zarobki znikome.
8
wit 2016-08-15 15:52:45
witam
były pracownik jeśli możesz napisz cos na temat projektu plusa czyli nie ma stałej podstawy 8zł na reke jest wtedy jak zrobisz wynik ?
x 2016-08-16 15:13:34
Jak widze nazwa sie zmienila. Metody nie. Poszukajcie glebiej w necie.
1
były pracownik 2016-08-16 20:16:28
Tak owszem dają 8zł na ręke jak masz wynik 0,33% przez miesiąc podpisanych umów - to wychodzi około 1,5 umowy dziennie przy 8h pracy lub gdy nie zrobisz wyniku to masz 6zł/h. O tych 6zł nic nie wspominaja przed podpisaniem umowy, potem to ładne kwiatki wychodzą. Jeśli myślisz że zrobisz wynik to jesteś w błędzie, jest to nie wykonalne przy tak przemielonej bazie jaką Ci dadzą. Tak, ta firma zmienia nazwę co jakiś czas.... Ogólnie nie polecam.
2
forumowicz 2016-08-17 08:52:36
Atmosfera jak wszędzie, pracujesz, żeby zobaczyć rezultat w portfelu :)

Każdy chce pracy, gdzie za nic otrzymujemy grubą kasę - ale realia są inne.
Jeśli chcecie zarobić - polecam
1
Kamila 2016-08-23 12:56:55
Cześć
napiszcie proszę ile dają na netto na początku za godzine i jak jest z prowizjami od realizacji umów jak obliczają
ona 2016-08-24 15:43:52
Pracowałam tam kilka miesięcy i mi wyszło prawie 11 zł na rękę za godzinę. Praca jak wszędzie. Przychodzisz robisz swoje i wychodzisz. Ci którzy pracują dłużej mówi że mają nawet 14 zł na rękę. Generalnie ok. Siostra pracowała w Smyku i ma 5 zł na rękę także wracam do c&m po wakacjach.

1
Kamila 2016-08-24 17:20:14
ona napisz jeśli możesz to 11zł na ręke to z premia tez wliczona a ile jest netto za godzine
Kamila 2016-08-24 17:21:31
na jakim projekcie byłas plusa ?
ona 2016-08-26 10:19:37
11 zł miałam netto, to była stawka z premią.
Byłam na plusie ale oni realizują jeszcze umawianie spotkań dla szkoły językowej.
Ja wolę plusa bo więcej można zarobić.
kamila 2016-08-26 20:23:16
Ona jaka jest stawka netto za godzine
ona 2016-08-31 10:22:07
Masz 8,56 zł podstawy ale zawsze dostajesz więcej bo prowizje wypłacają zawsze, bez względu na cel.
prawda 2016-09-08 12:59:12
były pracownik 2016-08-16 20:16:28

Tak owszem dają 8zł na ręke jak masz wynik 0,33% przez miesiąc podpisanych umów - to wychodzi około 1,5 umowy dziennie przy 8h pracy lub gdy nie zrobisz wyniku to masz 6zł/h. O tych 6zł nic nie wspominaja przed podpisaniem umowy, potem to ładne kwiatki wychodzą. Jeśli myślisz że zrobisz wynik to jesteś w błędzie, jest to nie wykonalne przy tak przemielonej bazie jaką Ci dadzą. Tak, ta firma zmienia nazwę co jakiś czas.... Ogólnie nie polecam.
I TO JEST NAPISANA CAŁA PRAWDA BYŁY PRACOWNIK MA RACJE
4
pracowała 2016-09-10 10:51:32
Pracowałam tam i zarabiałam ponad 1600 tys. netto.
Pierwszy raz jestem na tym forum i jestem zaskoczona opiniami.
2
Bboy 2016-09-18 00:09:16
Chyba z pol h się smialem patrząc kto jest wlascicielem firmy otóż PAN z. Posiadają tez bpo center a także premium contact i od niedawna call and more .będąc na rozmowie w premium jakże się zapierali ze z bpo nie maja nic wspólnego zamurowalo jak powiedzialem ze wlasciciel ten sam XD kwestia czasu i firma zmieni nazwę przychodzisz obiecują kokosy a potem się okazuje ze wychodzi 6 pln i zamiast zarabiać na premie to dorabiasz sobie żeby ci do zwyklej godzinowki starczylo .ze szkoleń z 9 osób zostalem sam reszta zrezygnowala .zostalem bo obiecywali projekt orange biznes a mam duże doświadczenie z orangem sama pani prezes przychodzi la do mnie gory obiecywać .na przerwach wychodząc same narzekania "a mi kazali robić wszystkie soboty" i takie tam .no cóż jak ktoś się daje to tak ma nie ma na umowie to pocalujta w tylek .najważniejszą kwestia nie dac się manipulować team menagerom wiadomo są tacy w porządku ale to marketing ich tez uczą jak manipulować wami żebyście dawali efekty . Trzeba się starać dla siebie samego no i lepszej kasy wiadomo .będąc w innej firmie co parę dni slyszalem 200 pln kary godzinki za kare do odrobienia .ależ nie ma problemu tylko 200 zawsze w ten sposób traktowalem tych co prubuja manipulować .nigdy nic nie bylo .mam dobre wyniki mogą mnie cmoknac taka jest prawda szczególnie w Ccig .największą strata w teamie to ktoś kto robi wyniki .robie w tym trochę ok 8 call centrach w Kielcach pracowalem i ten pozostawil na mnie najgorsze wrażenie. No ale jakby nie bylo muszę podziękować bo wlasnie tu na szkoleniach poznalem milosc życia XD to juz ok 2 lata razem .zawsze warto samemu spróbować zobaczyć jak nie pasuje to idziesz gdzie indziej .call centrów w Kielcach nie brakuje oby każdy znalazl swoje miejsce .pozdrawiam i powodzenia.
2
zbulwersowana 2016-09-30 16:17:32
Ludzie Kochani..... nawet nie myślcie o tym kołchozie!!!!! 6 zł na rękę jak huj.Nimi się prokuratura powinna zająć.Łamią prawa pracownika.A
5
Lex 2016-10-19 22:07:12
Szkolenia do tej firmy są co 2/3 dni i zazwyczaj gdy ludzie dostają umowę wychodzą xD
8zł przy 0.33 xD
250 zł za szkolenie lecz też musisz spełnić warunek sprzedaży xDD
Ogólnie nie polecam nikomu :D
1
Dżery 2016-10-20 19:05:56
Jeśli chodzi o plusa to przy 6h pracy dziennie musisz zrobić jedną umowę i wtedy masz 8,56 na rękę, przy 8h dwie umowy. Jeśli nie - 6 złotych na rękę. A uwierzcie, trudno w 22 dni robocze zrobić 22 umowy, bo ludzie nie chcą tego brać. Oczywiście na rekrutacji nic nie wspominają o tym, że kasa jest za wynik. Ok, są premie od każdej umowy, ale jak na 22 dni masz 21 umów to i tak nie nadrobisz nimi straty 300 złotych, które przepadną jeśli za godzinę będzie 6 zeta na rękę. Szkolenia marne, w pracy prawie nikt nie wyrabia normy (przynajmniej tak było miesiąc temu). Ciężko pracuje się w stresie, że musisz mieć umowę bo jak nie to dostajesz marne grosze. Z grupy kilkunastu osób może jedna lub dwie wyrabiała 8,56. Nie polecam, ale jak ktoś nie ma wyjścia to tam pójdzie.
1
@ może 2016-10-27 21:13:44
Byłem dzisiaj na rozmowie i widzę że mają fajną atmosferę. Robili jakąś familiadę czy coś i podobno mają tak często. Stawki takie jak wszędzie więc zastanawiam się bo na atmosferze mi zależy. CC w Kielcach jest dużo ale pozostałe mają gorsze opinie. hmm nie wiem.
1
była 2016-11-01 21:53:03
Polecam :) i pozdrawiam dziewczyny z zespołu wizyt !
2
Zostaw swoją opinię o Call&More Sp. z o.o. - Kielce
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Call&More Sp. z o.o.