brak logo

Raf-Bud Rafał Siajkowski

Pajęczno

Opinie o Raf-Bud Rafał Siajkowski

luschke 2014-02-12 17:30:03
chce tylko wiedzieć czy firma jest wyplacalna?
Magda 2014-06-14 09:19:26
(usunięte przez administratora) oszczędza w każdy sposób ale tylko na innych, wisi jak mi 3000 zł
Mad 2014-07-02 04:47:55
Nierzetelny człowiek(usunięte przez administratora)Zatrudnia osoby na robotę tj, można skończyć nawet po 2-3 tygodniach i wszystko oddać nawet młotek po 20 zł. A najlepiej to robić swoim sprzętem...
h.h.h.h. 2014-08-29 20:41:33
nieuczciwa Firma właściciel fałszywy człowiek
Bolek 2014-08-29 20:43:48
popieram poprzednika rzeczywiście jest fałszywy
Bleble 2014-08-29 22:05:52
zgłaszam do PIP że nie wypłaca należnych kwot z wynagrodzenia umowa jest na najniższą krajową a drugie tyle na rękę i nie można tego wyegzekwować , jest za pewny siebie. PIP NIE REAGUJE NA TO NADUŻYCIE PRAWA .
1
pajeczak 2014-09-17 10:32:17
Nie dotrzymał ani jednego słowa, najlepiej żeby tylko być w pracy.
1
Bolek 2014-10-18 22:17:30
JA też się dziwie że firmy dają mu robotę BILFI......., PRIB.... ,ŁÓD .....
ON NIE WYPŁACA LUDZIOM LUB OSZUKUJE NA GODZINACH ORAZ NA STAWCE.
2
mara 2014-11-28 08:53:55
Ja pracuje kilka lat i niema problemu z kasą tylko jak ktoś chla robocie wóde lub przychodzi na bani lub myśli że wyjechał na wakacjie nie do roboty to wypisuje jakies brednie założe sie że wszyscy ktorzy coś dodali to to u niego pracowali i za darmo nie wylecieli
woj 2014-11-28 10:38:41
zgadzam się z kolegą pracuje 2 lata pensje zawsze dostaje raz wczesniej raz pozniej ale zawsze jest ci co wypisuja to na pewno sezonowi pracownicy tj 2-3 tygodnie i koniec pracy pracuje tam masa ludzi jak by było tak żle to by nikt nie pracował pracowałem wczesniej w innej firmie z okolic pajeczna to smiało moge powiedziec ze gosc oszukiwał i nie płacił wiec wezcie sie nieroby do roboty a nie siedzicie i bzdury wypisujecie
karateka 2014-12-01 17:55:47
Właśnie widac jak chwalicie Prace u "pana" R.S. Piątek godzina 8:53 - 10:38 rano, a wy nie w pracy?? czy to może Pan "prezes" sam sobie dodaje pozytywne opinie, bo takich nikt wystawic mu nie chce. Dobrze, że jeszcze ma ludzi którym bardzo na pracy zależy... bo gdyby dostali lepszą oferte to z pewnościa by odeszli...
hhhhhhhhh 2015-01-01 00:53:14
ZDROWIA 0 ZDROWIA 0 ZDROWIA!!!!!!!!!!!!!!!
johny 2015-01-16 11:58:13
Potrzebuje do tego gościa nr tel, ten jego co jest na stronie lub na autach jest już nie aktualny . Pozdrawiam.
hhhhhhhhh 2015-03-07 18:56:19
nie pracujcie u oszusta nie jest wypłacalny kłamie kolegów.......
mmmm 2015-03-28 10:47:41
Nie bronie nikogo nie interesują mnie inne rzeczy ale oszust to jest z ciebie bo kłamiesz że jest nie wypłacalny jak nie robisz to się zamknij bo każdy wie o co ci leży
- 2015-03-28 12:36:52
nie przepadam za chłopkiem ale jest wypłacalny wiem z pewnych żródeł
ciekawe 2015-04-01 13:34:49
Co leży?? co jemu chyba leży, bo jawne jest to, że nie wypłaca kwitu w całości...
de niro 2015-04-18 01:30:07
Zdrówka Szczęścia i słodyczy w dniu 40tych urodzin!!A wy płaczki złożyliście już p.prezesowi życzenia??No to ruchyyyy!!,:-)
ciekawy 2015-05-23 11:29:47
Jak u niego z kasą?? rzetelny??
koleś 2015-06-17 12:02:24
kase wypłaca ale stawki są bardzo zaniżone do wykonywanej pracy umowy tragiczne co trzy miesiące inna ale jeszcze musisz sie przypomnieć jak już sie skończy, żeby dostać urlop to graniczy z cudem a sam nie spotyka sie z pracownikami tylko przez swoich ludzi wszystko załatwia dla mnie tragedia tacy ludzie nie powinni prowadzić firm auta zmienia a ludziom pensji nie umie podnieść nie rozumiem kierowników czy brygadzistów pracują z tymi ludzmi i nie umieją im załatwić podwyżek bo po co najważniejsze że oni mają dobrze płacone a do roboty gnają
1
brygadier 2015-06-20 16:14:01
koleś co masz do brygadzistów jak byś zasługiwał to byś miał normalna stawkę i umowę nie na 3 miesiace? widać co byłeś WART jak ci dupę żal ściska o auta to sobie załóż firmę może ty lepiej poprowadzisz a ile mamy płacone to cie h.. obchodzi
kolo 2015-06-21 09:24:57
na pewno profesor Olejnik to pisze wiecznie narzeka a i tak robi taki typ człowieka pozdrowienia panie Olejnik
Koleś 2015-06-22 23:30:06
Nigdy nie pracowałem w tej firmie i nie mam zamiaru mój znajomy tam pracuje i nie raz rozmawiamy dla mnie tragedia tam to chyba robią tylko ci co nie mają wyjścia i rodzine na utrzymaniu znając życie jak tylko znaleźli by coś lepszego to już by sie w pracy nie pokazali
kolo 2015-06-24 08:54:00
Koleś nie kłam pajacu każdy wie o co chodzi raz pracujesz raz nie twój znajomy ha ha
kolo 2015-06-24 09:29:20
Widocznie nie mogą znależć coś lepszego i nie rób z nas wieśniaku desperatów, sam zaprzeczasz sobie
ktos 2015-07-05 23:41:03
Ogółem firma ok pracowałem kilka lat może i jeszcze będę chcial .prezes też w porządku .płaca ok
hhhhhhhh 2015-07-09 17:34:01
Na pewno nie wypłaca wszystkich godzin mówi ze kierownik tyle wypisał a za urlop też nie płaci, pracuje tylko do znalezienia lepszej firmy ludzie unikajcie tej firmy /oszusta/ z Pajęczna.
ppp 2015-07-10 00:23:01
CHLOPIE TAM KIEROWNIK NIE WYPISUJE GODZIN DEBILU JAK NIE PRACUJESZ TO NIE ROB SIARY
.......... 2015-07-10 10:52:32
panie hhhhhhh widze ze ty jestes oszust bo wczesniej pisales ze NIE PRACUJESZ a teraz piszesz ZE PRACUJESZ to jak to jest chyba cos nie tak lezy
kolo 2015-07-11 09:38:16
Jakby mi nie pasowało to bym nie robił a jak ktoś jest nieudacznik życiowy to wiecznie będzie narzekał i płakał
de niro 2015-08-27 18:15:56
Pracujecie w szwecji OBIECANKI
posel 2015-09-14 22:48:19
Pracodawca nie ubezpiecza, to jest niestety prawda wiem z wlasnego doswiadczenia:-(
........ 2015-09-17 20:40:05
To zmień pracodawcę apropo może nie zasługujesz ja trochę robię i mam jakoś ubezpiczenie szkoda pisać ciekawe jakie masz doświadczenie chyba żadnych h
Kolo 2015-09-28 13:08:32
Nieudacznik to sam jesteś i widać ze ci ktoś zaszkodził w tej firmie ze tyle oleju masz i tylko oleju nic po za tym
Jara 2016-01-12 18:26:18
Dość że piszesz bezsensu to nie na temat obrażając nas co my z wioski to jacyś gorsi są pomiocie jak chcesz cwaniakować to może idź powiedz mu prosto w oczy ciekawe czy był byś taki odważny jak przez internet prędzej byś sie zesrał ty kupo gowna
Johny 2016-03-20 18:24:35
Nie straż bo się zesraż. lepiej bądz uczciwym i płac co się ludziom należy a nie płacić za sciągniecie opinii z blogu.
budowlaniec 2016-03-27 09:47:24
Johny wiesz jaka pomiędzy nami jest różnica ja pracuje u niego i jest ok a u ciebie twój mózg nie pracuje i tu nie jest ok
JOHNY 2016-06-21 01:30:33
TY rozglondaj się i to patrz na boki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo czekam na to.........
nie pracujcie na g.n.o.j.a. to o.s.z.u.s/t. pozdrawiam myślimy że
nowe ugrupowanie się wezmie za długi nie wypłacone przez g.n.o.j.a. TY myślisz ze to ci ujdzie na s.u.ch.o oj oj oj po patrz i powypłacaj.my czekamy,,,,,,,,zdrowia,,,,,,,,
A..... 2016-06-21 15:15:50
Co ty chłopie paliłeś zmień dilera w pacynie zwoje popalone ha ha
Jara 2016-06-26 21:07:46
Trochę lat tam robie i mam płacone ci co ze mną robią tez maja płacone to się pytam Johny czemu kłapiesz jęzorem pierdolniety człowieku chyba masz jakiś problem z głową po wpisie można śmiało stwierdzić ze przepustka ci się kończy w psychiatryku
Jara 2016-06-26 21:09:13
Trochę lat tam robie i mam płacone ci co ze mną robią tez maja płacone to się pytam Johny czemu kłapiesz jęzorem pierdolniety człowieku chyba masz jakiś problem z głową po wpisie można śmiało stwierdzić ze przepustka ci się kończy w psychiatryku
Ziom 2016-08-22 04:26:09
Nigdzie nikogo niepłorzą cza tyrać i iusz a co do pieniedzy karzdy pracodawa kobinuie nalewo lub na prawo
efr 2016-08-30 16:03:12
Idealnie, że jest tutaj umowa o pracę, a oferty cały czas się jakieś pokazują, bo się ciągle rozwijają.
Zostaw swoją opinię o Raf-Bud Rafał Siajkowski - Pajęczno
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Raf-Bud Rafał Siajkowski