Z rok temu pojawiały się negatywne opinie odnośnie samego kierownictwa? Nie mam pojęcia jak wtedy się pracowało, ale czy możecie napisać jaka atmosfera teraz występuje? Na stronie maja teraz oferty dla doradców na Arkadie i Blue City. Czy jest tu ktoś na bieżąco kto mógłby porównać warunki miedzy salonami? Nie chce zdradzać pod który w teorii podlegam
Zdecydowałam się na odejście z firmy Molton, ponieważ kierownictwo zmuszało mnie do stosowania nieuczciwych praktyk względem klietów. Molton nie uznaje zwrotów towarów przecenionych, co jest niezgodne z polskim prawem konsumenckim.
Jaka jest perspektywa na warunki pracy od strony kierownictwa? W opinii z ubiegłego roku ktoś pisał o nastawieniu na sprzedaż i jakiś redukcjach. Jak przy tym wygląda praca kierownika jakości? Jest teraz oferta na takim portalu, dla samego kontrolera także. dział się rozrasta czy to jakieś rotacje? Podacie widełki placowe na obydwu stanowiskach ? ciekawa mnie ewentualne rozbieżności
Masakra!!! Firma które toleruje (usunięte przez administratora) w firmie. Nic nie robią by przeciwstawić sie takiemu działaniu przez kierowników w zespołach. Managerowie nastawieni tylko na sprzedaż, patrzą na swój (usunięte przez administratora) Zwalniają osoby które są solidne, pracowite i maja swoją godność. A zostawiają takie które sa wredne i kłamliwe do tego zastraszają.Nie warto pracować w takiej firmie gdzie po pierwsze jest przyzwolenie na (usunięte przez administratora) po drugie obsługa klienta jest na poziomie -1. Żenada i porażka.
Przykro mi, że sklep MOLTON tak mnie potraktował. Odebrałam torebkę w której zerwał się pasek. Reklamowałam ją 17 stycznia 2022 r. oddano mi niby nową torebkę z paskiem który do niej nie pasuje. Monika
I tylko problemem jest tu pasek? Widziałam kiedyś takie akcje, że pół roku się przepychali z obsługą reklamacji, tutaj nie jest tak źle, bo jakoś możesz nosić przecież. ;p A pasek nie pasuje kolorem czy stylem?
Dzień dobry. Dzisiaj odebrałam torebkę która reklamowałam bo pasek się urwał. Jestem zszokowana pasek nie pasuje do torebki. Brzydko mnie potraktowano. Więcej nie kupię tam nic.
Ile trwa okres próbny? Czy sprzedawcy maja pakiet medyczny? Czy sprzedawcy musza pracowac w nocy?
Ta, dadzą ci pakiet. Firma cienko przędzie, kapitał zakladowy jedyne 50 tys. zł. Ale dostali ostatnimi czasy kilka razy spore dotacje. Biorą jeszcze pożyczki zwrotne - w milionach. Zakład produkcyjny budują? Ciekawe gdzie wylatuje ta kasa? Raczej pracownik dla firmy to nie jest inwestycja. Oby upadłości nie ogłosili.
Kolekcje niemodne, kroje i fasony przedpotopowe, dla pani po 60-tce może ujdzie, chociaż ceny zaporowe. W Galerii Mokotów gdzie często bywam ruch prawie zerowy, z czego oni się utrzymują, tego nie wie nikt.
To pani taką znawczynią mody kobiecej jest? Nieładnie pisać za wszystkie kobiety. To pani zdanie. Ja mam odmienne.
Jaki dress code obowiązuje w Molton?
Zasuwasz na sklepie/magazynie albo stoisz na baczność przez 12 godzin w eleganckim obuwiu? Chyba oszaleliście? Co to za eleganckie obuwie masz na myśli i dla kogo?
Do takiej pracy to powinny być dopuszczone trampki, albo inne wygodne sportowe buty, czarny kolor. Klient naprawdę ma w duszy, co masz na nogach. Klient to by chcial kupić coś ładnego, modnego, pasującego i w dobrej cenie.
Pracowałam w jednym z Warszawskich salonów Molton. powiem tyle wyzysk człowieka za najmniejszą krajową i obiecywanie kokosów. Najlepiej pracować za kierowniczkę i nowo zatrudniane osoby. Regionalna jeszcze lepsza w tyłku ma że ktoś nie ogarnia systemu ale przy Niej jest do klienta ale nie widzi jak jej nie ma i człowiek robi za 3 osoby dosłownie.... nigdy nie polecę tej firmy bo to praca za grosze a obowiązki każdego trzeba przejąć a później po człowieku jadą że się nie stara bo ma milion rzeczy na głowie. Powodzenia dla każdego kto się tam zatrudni....
Gdyby każdy bardziej zajmował się swoimi obowiązkami to i atmosfera byłaby lepsza. Generalnie to dobra firma.
Czy mógłbyś wyjaśnić dokładniej, co masz na myśli pisząc, że jest to dobra firma? Napisz szerzej na ten temat. Dzięki.
Jestem pracownikiem firmy Molton od kilku lat, początki to doradca klienta, a obecnie kierownik salonu. Pewnie, jak w każdej firmie raz jest lepiej a raz gorzej. Tak samo jak nie ma idealnych pracowników, tak samo nigdy nie będzie 100% zadowolenia z pracodawcy. Od jakiś 3 miesięcy sytuacja w firmie jest żałosna. Przytoczę tylko kilka przykładów: wynagrodzenia podstawowe ŻENUJĄCE ( zarówno kierownik, jak i sprzedawca ) - wyższe pensje otrzymują pracownicy "uprzejmie donoszę do centrali, zwłaszcza do działu kolekcji" albo "plotki to moje drugie imię" (usunięte przez administratora) No to kolejny temat - premie - "uprzywilejowane" salony, które nie zrobią wymaganego budżetu, aby otrzymać premię, jakimś dziwnym cudem dostają wyższą kasę, a pozostałe salony? Gorsze są, czy po prostu robią swoje i to jest dla nich kara ? Zarządzanie w firmie - temat rzeka. (usunięte przez administratora)Nie jedna osoba została zwolniona z firmy dzięki uprzejmości działu kolekcji, i to zarówno pracownik centrali, jak i salonu, bo komuś się nie spodobał. Dział kolekcji bardzo lubi pracować z osobami, które się im podporządkowują. Kadry - oprócz tego, że Panie kadrowe są miłe to tylko tyle w temacie, bo za bardzo nie mają co do powiedzenia. A z tego co mi wiadomo to dział kadr powinien być wsparciem. A te Panie pracują jak trybiki. Tylko wykonują polecenia. No i temat codziennie wałkowany - brak realizacji budżetu - słabo mi się robi jak słyszę, że to winna kierownika, bo nie potrafi nauczyć, a sprzedawcy, bo nie umie sprzedawać. Stały tekst "do wymiany " Wstyd dla firmy mówić coś takiego, tym bardziej, że firma nie płaci kokosów. Powyższe to tylko kilka przykładów. Wszystkie sytuacje spowodowały, że szukam pracy, pomimo kilku przepracowanych lat w firmie.
Czy zaszły jakieś zmiany w firmie, że od dawna nikt nie pisze? Ostatnio narzekaliście .
Hmm... Podzielę się też swoją opinią. Pracowałam w jednym z salonów przez około rok w jednym z pomorskich salonów. Ten czas wspominam dobrze. Kierowniczka była na prawdę bardzo fajna, zawsze można było się dogadać co do grafików i wielu innych spraw. Ogromną zaletą był zespół- rozmawiałyśmy o wszystkim i nawet jak nie było klientów to czas szybko nam mijał. Kierowniczka Regionalna też spoko. Nie wisiała nad głową, jak nas odwiedzała zawsze było dużo pozytywnych emocji. Oczywiście były momenty, w których wyrażała niezadowolenie i kazała brać się w garść. Ale to raczej normalne. Fakt, że rzeczy mogłyby być lepiej uszyte. Materiały też pozostawiają wiele do życzenia... No i kasa. Płacą bardzo mało (zwłaszcza w porównaniu do innych marek)... Fajny procent od sprzedaży, ale trzeba wyrobić niemały target (najczęściej niemożliwy). Gdyby pieniądze były większe pewnie zostałabym dłużej.
Hahahahaha! @Grażka kogo chcesz oszukać ?? Ludzi którzy na codzień mieli kontakt z tą "wspaniała" odzieżą za ceny z kosmosu?? Piszesz ze "Każda sztuka podawana jest kontroli i żaden błąd nie przejdzie" ??? Hahaha normalnie płacze ze śmiechu jak to czytam. Sukienki (cała seria) które salony otrzymały z defektami widocznymi GOŁYM OKIEM, wiecznie pozaciągane szale, brudna odzież, guziki odpadające (...) można tak wymieniać i wymieniać ! Aż wstyd było do przymierzalni klientkom zanosić ! Śmiech na sali! Ale wiecznie było mówione "musicie sprzedawać ! Dobry sprzedawca to (usunięte przez administratora) w papierku powinien potrafić sprzedać ". Gratulacje podejścia ! Nic dziwnego ze takie opinie wszyscy maja.
Popieram 'Pracującą' te ciuchy nie są w ogóle sprawdzane !!!! TANDETA przez wielkie T ! Wiem o czym piszę, pracowałam w jednym z tych salonów"Exclusive" i płakać mi się chciało jak widziałam to PROFESJONALNE SZYCIE ślepy to musiał szyć i ślepy sprawdzać ( a znam się na szyciu z zawodu jestem krawcową) A już włażenie do dupy klientką i namawianie ich na tę tandetę za tysiące złotych - okropne doświadczenie. A jeszcze do tego obserwacja kierowniczki sklepu i regionalnego-jak w cyrku. Na szczęście dla mnie była to chwilowa przyjemność obcowania z tak profesjonalną ekipą. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z pracy w MOLTON ,a szczególnie tych niezadowolonych
W rankingu najgorszych pracodawców molton wiedzie prym. Wymogi amerykańskie a płace afrykańskie. Na rozmowie dużo obiecują a na umowie porażka najniższa krajowa. O umowę trzeba się upominać bo pani manager ściemnia i zwleka jutro, pojutrze. Próba jest nie płatna jak wyżej koleżanka to opisała. Cwaniactwo firmy polega na tym że codziennie testują pracownika "wykorzystują" i tak za dziewczynę, która jest na urlopie mają zastępstwo do wykonywania najgorszych rzeczy (sprzątanie, układanie itp), a w tym czasie sobie wielkie damy nabijają sprzedaż. Kierownik regionalny odpytuje dlaczego my mamy zerową sprzedaż i dalej szukają następnych naiwnych. Cwaniactwo przez duże "C"! Stare pracownice co chcą to robią później przychodzą wcześniej wychodzą, ale za to pierwsze co robią to zmieniają operatora żeby nabijać tylko na siebie wszystkie sprzedaże. Sprawę takiego łamania kodeksu pracy chcę zgłosić do PIP-u, możecie to wy również zgłosić anonimowo i zrobią kontrolę! Z tego co się dowiedziałam w pipie na firmę już wcześniej wpływały skargi od niezadowolonych pracowników. Firma powinna oprócz permanentnej kontroli sprzedaży zająć się warunkami pracy pracowników i traktowaniem ich przez tych co już pracują. Nie jest normalne że ktoś nabija nie swoje sprzedaże biorąc za to premię! Jedyne słowo na ten proceder to k...........o! Już niedługo nikt tutaj oprócz zasiedziałych troli na układach nie będzie pracował. Czy ktokolwiek z firmy rozmawiał z pracownikiem który się zwolnił o powodach i przyczynach? NIE! Bo w tej firmie nikt nie szanuje pracowników! Nie ten to inny przyjdzie! Wstyd! Wstyd i jeszcze raz wstyd! Molton Polska firma chińska jakość! Wszystkie rzeczy są chińskie nie polskie a pracownicy wprowadzają klientów w błąd!
Dlaczego tak często jest ogłoszenie o pracy? W Wola Parku widnieje od pół roku co najmniej! Z tego co piszą na forach bierzecie na próbę pracowników! Płacicie za to? Czy pracodawca może bez umowy testować pracowników nawet jeśli to jest jeden dzień? Tak mi powiedziała Pani Ewa pracująca w tym sklepie i że tak tu się robi. A co z prawem pracy? Nie boi się firma że jej pracownik tak oficjalnie o tym mówi do kandydatów o pracę?
Dziwne co piszecie bo ja pracuje w szwalni w której często szyjemy sukienki, spodnice, spodnie więc o jakich chinach mówicie? Zła jakość to chyba wasze frustracje każą wam takie rzeczy pisać. U nas na produkcji każda sztuka poddawana jest kontroli i żaden błąd nie przejdzie. Wszystko wymuskane, wyprasowane i dopracowane. Znacie się na jakości , ha, ha, ha.
Bronisz Molton bo tam pracujesz....wieksza podstawe maja w Biedronce.Molton to droga chinszczyzna.
PRZESADA. jeśli pracowałaś tam rok to długo się zastanawiałaś nt zmiany pracy. Jeśli Ci nie pasuje - to idź do innej, z pewnością otrzymasz wielkie pieniądze + opiekę Lux-Medu :) rany - w salonie trzeba sprzątać? ZGROZA! przecież z pewnością w każdym konkurencyjnym salonie nie trzeba sprzątać a i wchodzą tylko klientki w celu zakupu, podaje się tylko im ciuszek i kasuje wielkie obroty. Dziewczyny , teraz tak na poważnie - nigdzie nie jest łatwo, kto ma za sobą kilku pracodawców ten wie. jednak doceńcie umowę o pracę, terminowe wypłaty, pracę z dobrym produktem i to że żaden udawany francuzik czy chińczyk nie stoi wam nad głową lub nie dzwoni co 15 minut bo w kamerze widzi ze usiadłaś za ladą. Dziewczyny w Salonach są ogólnie fajnie, niektóre jak druga matka - zatem - jak Ci się nie udało - to pisz prawdę, a nie głupoty o niekompetencji i samych złych rzeczach. PS. rozumiem że już pracujesz w innej firmie i nadal headhunterzy do Ciebie wydzwaniają?
Każdy molton to jakiś dramat , szczególnie sadyba kierowniczka taka że hula hop na nią pasuje .... Wola Park kolejna porażka, pracowałam w moltonie w outlecie i zrobiłam sobie wycieczke po wszystkich innych moltonach w Warszawie wiem , że jakość tych ciuchów jest tragiczna lepiej się ubierać w zarze albo mango bo to właśnie tego typu ciuchy jak nie gorsze.....
dostaję się na umowie 1500 netto , pracujesz 11h dziennie , jeżeli wyrobi się target dostajesz tysiąc więcej ale bardzo ciężko wyrobić target pracowałam tam rok czasu i dostałam 3 razy premię nie polecam pracy w Sadyba best mall kierowniczka nie kompetentna nie zna się na tym co robi wciska każdy ciuch żeby sprzedać nie ważne czy kobieta w tym ładnie wygląda czy nie !!!! poza tym spora ilość ciuchów jest sprowadzana z Chin i poliestrowa nie da się tego dotknąć kazali nam odcinać metki '' made in china'' Mocno nie polecam!!! pracuje się po 11,5h bo trzeba przyjść wcześniej posprzątać
Czy mozesz napisac jaka kwote Ci podali na reke? i jak to wszystko wyglada?sama chce zaaplikowac i sie zastanawiam,jesli podpowiesz to bede wiedziala co robic.Dziękuje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Molton?
Zobacz opinie na temat firmy Molton tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Molton?
Kandydaci do pracy w Molton napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.