brak logo

Hunger bud

Siemianowice Śląskie

Opinie o Hunger bud

oszukany 2009-09-29 09:57:01
Uwaga! Firma nie płaci podwykonawcom, nie wiem czy płaci pracownikom. Nie dajcie się zwieść pieknym reklamom pana [usunięte przez admina] .
anonim 2009-12-28 15:19:01
Jedna wielka ściema!!!
byly pracownik 2010-01-28 12:52:28
na kase juz czekam pol roku
onet 2010-02-02 10:14:12
ja czekam 8 mieisący
:) 2010-10-05 10:24:28
a ja naszczescie zwolniłem sie po dwóch tygodniach
BYLY PARCOWNIK 2012-02-15 12:01:52
TA FIRMA TO JEDNE WIELKI [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] CO DO KASY TO WIECZNIE JEJ NIEMA TAK GRAJA W BALONA Z LUDZMI ZE KOSMO POWINNI TEL LYJENT ZAMKNAC JAWNE OSZUTY!!!!!!!!!
k&k 2014-02-12 08:21:06
NIE ZGADZAM SIĘ Z WYPOWIEDZIAMI, WSPÓŁPRACOWAŁEM Z PANEM(usunięte przez administratora)PRAWIE DWA LATA I NIE NARZEKAM NA WSPÓŁPRACĘ . TERMIN PŁATNOŚCI BYŁ UMÓWIONY I W TYM CZASIE KASA BYŁA ZA WYKONANĄ USŁUGĘ, CZASAMI TO I PODCZAS PRACY ZLECONEJ BYŁA KASA POTRZEBNA TO NIE BYŁO PROBLEMU JĄ DOSTAĆ . POLECAM FIRMĘ HUNGER-BUD JAKO ZLECENIODAWCĘ .
inwestor 2014-05-28 00:04:36
Niestety nie jest to solidna firma. Nikt nie panuje nad zakresem prac pracowników. Harmonogramowanie robót to pojecie zupełnie nieznane w tej firmie.
Prace nie są wykonane rzetelnie a wręcz niedbale.
stefan gryzaczek 2015-02-18 18:39:32
jestem budowlańcem doświadczonym który z powodów osobisto - kadrowych niestety musiał opuścić w trybie nagłym swoje dotychczasowe miejsce pracy. jakie mam szanse na pilne zatrudnienie jakieś właśnie w Hunger bud? ma ktos może infoirmacje co zrobić zeby się dostać do nich do pracy? pozdrawiam serdecznie
acki 2015-09-02 12:23:19
Pracowałem u Marka ok 3 lata to jeden z najlepszych okresów mojej pracy , a pracuje blisko 15 lat w dozorze budowy ja polecam
Dzepetto 2016-04-12 05:51:56
Gdzie obecnie są prace wykonawcze firmy? Ewentualnie gdzie podwykonawca jakiś robi?
2
lobik 2016-05-09 09:41:31
jak większość podwykonawców mają kupę roboty na najbliższe miesiące
Zostaw swoją opinię o Hunger bud - Siemianowice Śląskie
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hunger bud