Żałuję, że nie wziąłem sobie do serca tych opinii zanim zdecydowałem o platformie sklepu internetowego. Nigdy więcej Shopera! obsługa klienta FATALNA, czas naprawianie problemów nieakceptowalny, bezpieczeństwo danych osobowych wątpliwe, a sam system nastawiony na DOJENIE KLIENTA najmniejszym kosztem. Przykładem są szybkie płatności - albo wybierzecie ich płatności przez bramkę BlueMedia (i wtedy trafiacie w system weryfikacji nastawiony na to, aby dosłownie okraść Was przy najmniejszym błędzie - nie wierzyłem w to, ale firma otrzymała dwa przelewy weryfikacyjne, ODMÓWIŁA ich zwrotu i bezczelnie zażądała kolejnego!), albo Shoper każe Wam płacić prowizję od wszystkich płatności, które otrzymujecie za pośrednictwem innych operatorów (co nota bene jest sprzeczne z Ustawą o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji). Szczerze radzę trzymać się od tej firmy z daleka!
To nie zatrudniają sprzątaczek nawet na pół etatu? A HR za te dodatkowe obowiązki związane z czystością w biurze to ma jakieś benefity np. dodatki pieniężne za utrzymywanie porządku?
Nie do końca polecam prace w tej polskiej firmie. Teoretycznie wszystko ok, jednak za 2800 zł, to lekka przesada. Onboarding z kosmosu, ciagłe testy na 100 pytań, jak w szkole…ogrom wiedzy ciężki do zapamiętania. I jednak czuć, że to „Polska korporacja” :)
Łukasz-były-pracownik może i jest byłym pracownikiem ale nie shoper - każdy jest człowiekiem nawet i Team Leader i Manager, o tym że osoby na stanowiskach kierowniczych nie są bezkarni, wyraźnie świadczy to że wielu z nich na tych stanowiskach jak i w firmie już nie ma... nie każda decyzja szefa musi nam się podobać, taka też jego rola aby reagować w sytuacjach gdy faktycznie jest to konieczne
Nadal stawka tam to 2 800?? Tak niżej ktoś pisał, z tego co widziałam, mam nadzieję że były jakieś podwyżki? Chętnie bym się zatrudniła, ale jednak oczekuję, że będzie trochę więcej jeśli chodzi o zarobki. No i czy poza podstawą jeszcze dają jakieś dodatki? Bardzo proszę o jakieś informacje.
tak, premia świąteczna to standard w Shoper i z roku do roku jest ona większa u mnie podwyżka każdego roku o 15%
Pracowałem w Shoper przez pewien czas i z przyjemnością mogę podzielić się moim pozytywnym doświadczeniem. Atmosfera w zespole była wyjątkowa, a współpraca z kolegami sprawiała, że praca była naprawdę przyjemna. Zawsze cenione było zaangażowanie każdego członka zespołu i gotowość do współpracy. W Bydgoszczy, jak i Krakowie biura w dobrej lokalizacji o wysokim standardzie. Shoper oferuje usługę na bardzo wysokim poziomie. W pełni wierzyłem w produkt/usługę, którą reprezentowałem, co zdecydowanie przekładało się na moje zaangażowanie w codzienną pracę. Firma dba o jakość świadczonych usług. Zarządzanie w firmie zasługuje na pochwałę, zarówno na poziomie team lidera, jak i na szczeblu dyrektorki/zarządu. Wspierająca atmosfera i jasna komunikacja sprawiły, że czułem się pewnie i zmotywowany do osiągania celów. Decyzje podejmowane były z rozwagą, co przekładało się na efektywność działań. Odszedłem z firmy, ponieważ szukałem nowych wyzwań, ale chciałbym podkreślić, że każdemu z pełnym przekonaniem polecam pracę w Shoper. To firma, w której warto rozwijać swoje umiejętności zawodowe i budować karierę.
Nadal prowadzone są rekrutacje? Na jakie stanowiska? Proszę o informację. Bo otworzyłem ten link i widzę więcej niż dwa ogłoszenia i zastanawiam się, które z nich są aktualne...
Hej, czy ktoś pracuje lub pracował na stanowisku account managera w Shoper i może podzielić się opinią na temat tego stanowiska i firmy? Widziałem ogłoszenie na Kraków i się zastanawiam
Aplikowałem na stanowisko gdzie trzeba było być 3 dni w biurze, z opcją 2-óch dni zdalnie. Po około miesiącu dostałem odpowiedź, doceniającą jakość aplikowania na stanowisko, jednocześnie dostałem informację. " Niestety nie możemy zaprosić Cię do udziału w rekrutacji [...] bo... mieszkasz w innym mieście." W treści oferty zatrudnienia - brak wymogu zamieszkania w Krakowie. Wydaje mi się, że jeśli zaaplikowałem, to biorę pod uwagę konieczność obecności w biurze i przeczytałem wymogi. To chyba do obowiązku kandydata/pracownika należy po prostu ten wymóg spełnić. A okres próbny jest dla 2 stron czasem by ocenić się wzajemnie (możliwości dalszej współpracy) Nie mają także Państwo informacji o mojej mozliwośći przeprowadzki, bo w ogóle nie zostałem o to zapytany. W mojej opini firma nie patrzy na wiedzę techniczną, doświadczenie, umiejętnośći twarde, miękkie, zaangażowanie. Patrzą na miejsce zamieszkania. Moje zapytanie o to jakie ma to znaczenie i informację o braku wymogu w ogłoszeniu zostało zlekceważone i bez odpowiedzi. Czy Państo w firmie zatrudniają osoby tylko z Krakowa? Czy tylko z miast o jednoczłonowej nazwie? Przykro, że tak traktują Państwo drugiego człowieka już na samym początku, jeszcze przed procesem rekrutacji.
minęło trochę czasu od rozmowy, (2-3 miesiące) no i zero odpowiedzi. Wiedziałem że będzie negatyw ale warto by było o tym tez jednak informować.
Na rozmowie wstępnej przedstawicielkę HR interesowało przede wszystkim, czy mogę zejść ze stawki (w ofercie pracy podana została konkretna kwota, którą po prostu powtórzyłem, nawet nie były to widełki, mimo to domagano się ode mnie na wejściu takiej deklaracji). Reszty i tak nie bardzo rozumiała, więc ta rozmowa niewiele wniosła, po prostu się odbyła. Rozmowa techniczna przeprowadzona w atmosferze przesłuchania na komendzie, pasywno-agresywny rekruter z wyraźną potrzebą wywyższenia się, wyrywający z kontekstu pojedyncze słowa, zniekształcający znaczenie wypowiedzi tylko po to, aby "obnażyć" niekompetencję kandydata, a przy tym kilkukrotnie po prostu nierozumiejący tego, co się do niego mówi (co nie jest niczym złym, ale dobrze by było się do tego przyznać, zamiast stawiać kandydata w sytuacji, w której musi się gęsto tłumaczyć z każdego użytego pojęcia). Rozbrajające było stwierdzenie na końcu, że rozmowa ta nie miała na celu sprawdzenia wiedzy, tylko odporność na stres - muszę przyznać, osobliwa praktyka rekrutacji programisty. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie i fatalna wizytówka firmy. Obiecanej informacji zwrotnej oczywiście brak, zamiast tego oferta, na którą aplikowałem, została już kilkukrotnie wrzucona na jobboardy na nowo. Ogólnie trochę to koresponduje z wcześniejszymi opiniami, więc nawet nie byłem zaskoczony, co najwyżej trochę zażenowany.
Cześć @Zniesmaczony Bardzo mi przykro, że poczułeś się źle. W trakcie każdej inicjowanej przez Shoper rozmowy rekrutacyjnej, staramy się zapewnić, aby każdy jej uczestnik czuł się komfortowo i swobodnie. Niestety, ze względu na brak pełnego zestawu informacji dotyczących Twojej rozmowy (data, godzina, Twoje dane), nie jestem w stanie zweryfikować i odnieść się do tej sytuacji z osobami, które mogły być zaangażowane. Mimo to, zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy, dlatego proszę o kontakt pod adresem patrycja.petrykowska@shoper.pl, abyśmy mogli porozmawiać. Ponadto, chciałam dać Ci znać, że omówiłam Twoją opinię ze wszystkimi osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie rekrutacji w naszej firmie, ponieważ każda informacja zwrotna jest dla nas bardzo cenna. Dziękuję za udzielenie opinii i czekam na kontakt z Twojej strony.
Miałam iidentyczną rozmowę online. Jedyne różnice to to, że stawka była poruszana na końcu i nie była to rozmowa techniczna, ale cała reszta się zgadza. Co do pytań menadżera projektu nie miałam zastrzeżeń, dziewczyna z HR miała właśnie taki pasywno-agresywny sposób zadawania pytań. Również było to dla mnie nieprzyjemne doświadczenie.
Platforma shoper pozostawia wiele do życzenia, nastawiona jest na zrobienie ułomnych funkcjonalności aby mieć się czym chwalić, np. brak filtrów dla klientów odwiedzających sklep z poziomu urządzenia mobilnego - tak podobno mają RWD ale nie do końca - trzeba kupić dodatkową funkcjonalność u ich "partnerów". To samo dotyczy ceneo z którym są zintegrowani ale... wysyłają tylko jedno zdjęcie itd. takich przykładów jest od groma, nie zmienisz koloru strony bo na sztywno mają przypisane kolory tła do różnych niezmiennych elementów itd. Ogólnie nie polecam.
hmmm ale wiesz że o tym wszystkim możesz się dowiedzieć podczas okresu próbnego? nie są to żadne ukryte koszty czy ułomności, tak jest zaprojektowany Shoper i albo go bierzesz i akceptujesz jakim jest albo szukasz innej platformy
Informacje na temat rzekomych wysokich standardów firmy można wsadzić sobie miedzy wiersze. Znajomy aplikował tam na jedno stanowisko. ZERO informacji zwrotnej po rozmowach ze strony pracodawcy. Jak ktoś lubi marnować czas to zachęcam na aplikowanie do firmy, jak szanujesz swój czas to omijaj szerokim łukiem.
Na jakie stanowisko konkretnie? Rozmowa jak poszła, pozytywnie? Liczył na zatrudnienie? A może jednak dostał feedback? Ja też chce aplikować, ale mam w głowie też inne oferty, trochę się boję ze tez będzie cisza po rozmowie, a np. odrzucę jakąś propozycje, bo tu "zawrócą" mi w głowie. Pozwolę sobie jeszcze przy okazji zapytać, czy ktoś jeszcze ma negatywne doświadczenia z procesem rekrutacyjnym?
U mnie było to samo, zero odpowiedzi. Pominę fakt że dziewczyna przeprowadzająca rozmowę była bardzo atakująca, miałem dużo rozmów i nie spotkałem się z takim podejściem umniejszającym czyjeś kompetencje.
Teraz to mnie bardzo zaciekawiłeś, zdradzisz coś więcej? Co to znaczy atakująca? :D Jakie pytania z jej strony padły?
Pracowałem w Shoper przez pewien czas i z przyjemnością mogę podzielić się moim pozytywnym doświadczeniem. Atmosfera w zespole była wyjątkowa, a współpraca z kolegami sprawiała, że praca była naprawdę przyjemna. Zawsze cenione było zaangażowanie każdego członka zespołu i gotowość do współpracy. W Bydgoszczy, jak i Krakowie biura w dobrej lokalizacji o wysokim standardzie. Shoper oferuje usługę na bardzo wysokim poziomie. W pełni wierzyłem w produkt/usługę, którą reprezentowałem, co zdecydowanie przekładało się na moje zaangażowanie w codzienną pracę. Firma dba o jakość świadczonych usług. Zarządzanie w firmie zasługuje na pochwałę, zarówno na poziomie team lidera, jak i na szczeblu dyrektorki/zarządu. Wspierająca atmosfera i jasna komunikacja sprawiły, że czułem się pewnie i zmotywowany do osiągania celów. Decyzje podejmowane były z rozwagą, co przekładało się na efektywność działań. Odszedłem z firmy, ponieważ szukałem nowych wyzwań, ale chciałbym podkreślić, że każdemu z pełnym przekonaniem polecam pracę w Shoper. To firma, w której warto rozwijać swoje umiejętności zawodowe i budować karierę.
Twoja opinia zachęca do pracy dla firmy. Jednak nie widzę żadnego ogłoszenia. Wiesz jak mogę się dostać do zespołu? Mogę prosić o podpowiedzi ? Czy muszę czekać aż się pojawia jakieś oferty ? Można liczyć na umowę o prace ?
Ogłoszenia są na stronie https://kariera.shoper.pl/oferty-pracy#otwarte-rekrutacje Obecnie prowadzimy dwie rekrutacje w Bydgoszczy. Zapraszam do aplikowania :)
Nadal prowadzone są rekrutacje? Na jakie stanowiska? Proszę o informację. Bo otworzyłem ten link i widzę więcej niż dwa ogłoszenia i zastanawiam się, które z nich są aktualne...
Czy są tu osoby z oddziału w Bydgoszczy? jak wygląda wasz oddział? Jest to duży zespół czy dwie osoby w jednym pokoju? Czy to może oddział tylko w chmurze?
W chmurze to znaczy że pracują zdalnie? Ty na jakie stanowisko chcesz aplikować? W ogóle szukają kogoś do oddziału w Bydgoszczy?
Cześć, działamy od Czerwca w Bydgoszczy w biurowcu Preludium naprzeciwko Focusa. Łącznie jest nas blisko trzydziestu i wciąż mamy aktywne rekrutacje. Jeżeli chodzi o komfort pracy, biuro jest nowoczesne, pokoje przestronne i zarazem klimatyczne. Chętnych zapraszamy do aplikowania - warto :)
Hej chciałbym nawiązać trochę do wątku niżej i podpytać reszty pracowników odnośnie podwyżek.są dwie sprzeczne opinie. nie wiem teraz czy to zależy od tego gdzie sie dostanę wtedy mogę liczyć na lepsze warunki płacowe czy może faktycznie jest podwyżka tylko po prostu trzeba sie o to upomnieć samemu?
ja mam podwyżkę min raz w roku a i premia też się trafi. Shoper docenia osoby, którym chce się pracować a nie tylko przychodzić do pracy.
Nadal stawka tam to 2 800?? Tak niżej ktoś pisał, z tego co widziałam, mam nadzieję że były jakieś podwyżki? Chętnie bym się zatrudniła, ale jednak oczekuję, że będzie trochę więcej jeśli chodzi o zarobki. No i czy poza podstawą jeszcze dają jakieś dodatki? Bardzo proszę o jakieś informacje.
Tak nadal to samo, na podwyżki nie ma co liczyć. Masz tyle ile uda Ci się wynegocjować na początku pracy. Obecnie trwa optymalizacja kosztów wynagrodzeń, dużo ludzi odchodzi i trwają ciągłe rekrutacje. Firma stosuje obietnice że jak będzie lepiej to będą podwyżki i tak już od 2 lat. "Młody, dynamicznie zmieniający się się zespół" - na to możesz liczyć ;) Dzięki czemu masz więcej obowiązków za te same pieniądze. Średnio na 10 osób w zespole 6 myśli o zmianie pracy a 3 są nowe. Reasumując szkoda Twojego prywatnego czasu.
Tak? Zwykle ile procent wychodzi podwyżka. Z 15% można dostać? W grudniu miałeś dodatkowo świąteczną premie?
tak, premia świąteczna to standard w Shoper i z roku do roku jest ona większa u mnie podwyżka każdego roku o 15%
Czy w DREAMCOMMERCE S.A. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Nie do końca polecam prace w tej polskiej firmie. Teoretycznie wszystko ok, jednak za 2800 zł, to lekka przesada. Onboarding z kosmosu, ciagłe testy na 100 pytań, jak w szkole…ogrom wiedzy ciężki do zapamiętania. I jednak czuć, że to „Polska korporacja” :)
Ale te testy to jakoś regularnie macie? Czy mówicie tylko o jakichś testach na początku współpracy?
Dawniej coś takiego jak onboarding nie istniało, ludzie długo przygotowywali się do rekrutacji i rozpoczynając pracę często mieli wiedzę którą obecnie podczas onbardingu zdobywa się w dwa tygodnie. Podczas onbardingu nie pracujesz tylko jesteś podwójnym kosztem bo ktoś ten onbarding musi prowadzić, pilnować cię , uczyć i weryfikować wiedzę a żeby straty nie były jeszcze większe to wiedzę tą weryfikuje się testami wiedzy a nie w kontakcie z klientem.
ile czasu ten onboarding trwa? Poza tym nie rozumiem teorii że wtedy pracownik jest podwójnym kosztem. Chyba firma liczy się z tym, prawda? ktoś pracuje na takim stanowisku żeby się nowymi zajmować?
nie da się być dobrym i zaangażowanym i zarazem oblać testów - jedno wyklucza drugie :) jeżeli nie zdasz testu tzn że to zaangażowanie lokujesz nie tam gdzie trzeba
Okej, a czy to nie jest tak, że firma woli zapłacić 2900 zł i zapewnić mu onboarding niż przyjąć fachowca z wiedzą? Fachowiec z wiedzą za tak śmieszne pieniądze nigdy by się nie zgodził na taka pracę wiec, nie zgadzam się z tą opinią. Shoper na tym zyskuje.
Zgodzę się z przedmówcą. Okropnie jedzie korporacją. Ma się też wrażenie, że ręka rękę myje, a zwracanie uwagi na chamskie zachowania wewnętrzne (pracowników/przełożonych) nie przynoszą skutku, a jedynie pogarszają sprawę. Odradzam pracę w tym przybytku.
Tak bo tutaj jednak prezes jest z dawnego stylu zarzadzania, ale cóż kazdy moze jak chce ... chociaz trzeba przyznac, ze wyniki na gieldzie maja imponujace !!! z czegos to sie bierze chociaz ciesze sie ze juz tam nie pracuje
Ty zwracałeś uwagę na niestosowne zachowanie i wszystko było zamiatane pod dywan? Rozumiem że zachowania korporacyjne ale chyba kierownik powinien reagować jak taka sytuacja. Czy jak się ma znajomości to można sobie pozwolić na więcej?
Łukasz-były-pracownik może i jest byłym pracownikiem ale nie shoper - każdy jest człowiekiem nawet i Team Leader i Manager, o tym że osoby na stanowiskach kierowniczych nie są bezkarni, wyraźnie świadczy to że wielu z nich na tych stanowiskach jak i w firmie już nie ma... nie każda decyzja szefa musi nam się podobać, taka też jego rola aby reagować w sytuacjach gdy faktycznie jest to konieczne
Czy ktoś może coś powiedzieć o pracy w dziale HR? Zastanawiam się nad złożeniem aplikacji na Bydgoszcz lub Poznań.
Czy rozmowa kwalifikacyjna do DREAMCOMMERCE S.A. odbywa się w siedzibie firmy?
Zwrot należności za anulowane zamówienie, został zlecony 31-go sierpni, dzisiaj mamy 05.09. i przelew wciąż nie został zrealizowany... Zdecydowane NIE płatnościom shoper... Jakby ktoś chciał to sprawdzić, to podaję nr zwrotu ZWTR_3083190146 (usunięte przez administratora)
Eluna, proszę o podesłanie numeru zgłoszenia w tej sprawie. Wtedy będziemy mogli to zweryfikować i się odnieść do opisanej sytuacji.
Dlaczego @Pracodawca w ogłoszeniu o nabór na staż jako absolutny wymóg podaje status studenta, a nie np. konkretne predyspozycje? W jaki sposób posiadanie rzeczonego statusu wpływa na umiejętności potencjalnego kandydata? I czy przez osobę ze statusem studenta rozumie się wyłącznie osobę do 26 r.ż? Domyślam się skąd to wynika, ale jestem bardzo ciekawa co ma do powiedzenia na ten temat pracodawca. ????
Zwykle stażyści to studenci. A do 26 roku życia nie odprowadza się podatku. Może chodzi o kwestie finansowe. Dodatkowo student nie ma jeszcze doświadczenia i kwalifikacji więc dlatego o to nie pytają i nie oczekują. Ty chcesz się dostać tu na staż? Teraz przyjmują ale tylko studentów? Myślisz ze absolwent też ma szanse?
Dawniej staże służyły obu stronom, pracodawcy i stażyście. Teraz chodzi by czarną robotę wykonywali ci na przyuczeniu za najmniejszą kasę
Za mniejszą czyli za ile? :) A taki stażysta później ma szansę uzyskać stałe zatrudnienie? Skoro piszesz, że taki staż teraz służy wyłącznie pracodawcy, to jest nikła szansa, że czegoś się tam nauczę i rozwinę swoje umiejętności? Nie ma tam żadnej osoby w firmie, która jest otwarta na to by takim stażystom przekazywać wiedzę?
Jestem parterem Shoper od wielu lat i do czasów zmian w sposobie zarządzania firmy, czyli od ok dwóch lat zaczyna być tragicznie. Zero szacunku do innych firm, wszyscu są traktowani jak (usunięte przez administratora) W rzeczywistości wspólnie budowaliśmy sukces firmy Shoper a teraz jesteśmy wrogiem
Widze ze nie tylko mnie shoper porządnie irytuje w ostatnim czasie. Też współpracuje z nimi od wielu lat, ale w przeciągu ostatnich dwóch sytuacja cały czas się pogarsza i nie mówię tylko o partnerstwie biznesowym. Ciągle do mnie wydzwaniają klienci czy wiem co się tam dzieje i gdzie mają uciekać. Ot chyba kasa z giełdy i funduszy co poniektórym zbytnio do głowy uderzyła
Bardzo nam przykro, że tak oceniasz naszą współpracę. Zależy nam na jak najwyższym standardzie działań i wspólnym budowaniu świata e-commerce w duchu wzajemnego szacunku i równej współpracy. Działa z nami wielu zadowolonych klientów i resellerów, dlatego nie powinieneś tak generalizować w swojej opinii. Oczywiście, jeżeli w zasadach naszej współpracy coś jest dla Ciebie niejasne lub masz jakieś uwagi, to przypominamy, że posiadamy dedykowany dział do opieki nad partnerami i zawsze chętnie z każdym porozmawiamy, by między nami nie było niejasności, bo wszyscy mamy wspólny cel. W związku ze stale zwiększającą się liczbą naszych resellerów oraz podnoszącymi się kosztami utrzymania naszych usług zdecydowaliśmy się niedawno na wprowadzenie bardziej rozbudowanego mechanizmu nagradzania współpracy, którego zadaniem jest mobilizacja nieaktywnych partnerów i jeszcze większe docenienie tych najaktywniejszych. Chętnie porozmawiamy z Tobą o Twojej opinii i odczuciach, więc jeżeli z Twojej strony również jest taka chęć, skontaktuj się proszę z nami pod adresem reseller@shoper.pl. Mam nadzieję, że uda się wszystko wyjaśnić i ułożyć naszą współpracę tak, by obie strony były zadowolone.
@Fryderyk Shoper Twoja odpowiedź jest bardzo ładnym przykładem obecnej korpomowy i podejścia jakie stosujecie. Współpracuję z Wami od wielu lat, swoje opinie czy uwagi zgłaszałem wielokrotnie. Dawniej były u Was osoby z którymi można byłoby porozmawiać i traktowani wszyscy byli po partnersku. Teraz właściwie jest to tylko w słowach, a nie czynach. Może powinni się wypowiedzieć dawni pracownicy z działu resellerskiego i dlaczego tak nagle zniknęli zastąpieni przez osoby o wątpliwych kompetencjach. Ale to moja opinia.
Żałuję, że nie wziąłem sobie do serca tych opinii zanim zdecydowałem o platformie sklepu internetowego. Nigdy więcej Shopera! obsługa klienta FATALNA, czas naprawianie problemów nieakceptowalny, bezpieczeństwo danych osobowych wątpliwe, a sam system nastawiony na DOJENIE KLIENTA najmniejszym kosztem. Przykładem są szybkie płatności - albo wybierzecie ich płatności przez bramkę BlueMedia (i wtedy trafiacie w system weryfikacji nastawiony na to, aby dosłownie okraść Was przy najmniejszym błędzie - nie wierzyłem w to, ale firma otrzymała dwa przelewy weryfikacyjne, ODMÓWIŁA ich zwrotu i bezczelnie zażądała kolejnego!), albo Shoper każe Wam płacić prowizję od wszystkich płatności, które otrzymujecie za pośrednictwem innych operatorów (co nota bene jest sprzeczne z Ustawą o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji). Szczerze radzę trzymać się od tej firmy z daleka!
Zupełnie się nie zgadzam. Widać po tym Piotrze, że coś mu tam nie poszło, czegoś nie doczytał i wylewa teraz swoje żale w internecie. Shoper działa bardzo transparentnie - o wszystkich warunkach można dowiedzieć się na stronie, sprawdzić co i jak działa przez 14 dni darmowych testów, a informacje o konfiguracji i prowizjach płatności z tego co wiem są jasne i konkretne. Serio, nie rozumiem takich wpisów. Tutaj powinna być merytoryczna dyskusja o firmie i pracodawcy, a nie o nie doczytaniu informacji o usłudze....
Szanowny Panie Wojciechu - Pana wpis jest jakże charakterystyczną reakcją firmy Shoper na opisywanie przeze mnie zdarzeń, które miały miejsce w ostatnich tygodniach - zupełnie jakbym rozmawiał z konsultantami z infolinii Shopera. Nie ma tu "przepraszam", nie ma próby naprawienia wyrządzonej mi szkody, czy naprawienia problemu, tylko próba zdyskredytowania rozmówcy. Jedyna różnica polega na tym, że odpowiedź na zgłoszone problemy jest na infolinii ślamazarna, a tu mamy reakcję błyskawiczną. Czegoś nie doczytałem? Widocznie informatycy z Shopera też nie doczytali skoro ślamazarnie, ale jednak naprawiali usterkę systemu (przez tydzień!). Skoro naprawiali to chyba uznali, że usterka JEST, a nie wynika z "niedoczytania przeze mnie czegoś tam". I niestety nie mogłem doczytać dlaczego bo moje interwencje pozostawały wówczas bez odpowiedzi, bo nie dostałem żadnego maila w tej sprawie, nawet o rekompensatę za ten czas musiałem się kilkukrotnie upominać. Co do narażania danych osobowych, to akurat "doczytałem" bardziej niż konsultanci, którzy przyznali mi rację i nie umieli znaleźć rozwiązania (sam znalazłem lepsze, jednak niedoskonałe - pod tym względem system JEST wadliwy, uważam że jest to SKANDAL, a Shoper ma to gdzieś). Haracz nakładany na inne systemy płatności jest "transparentnie" opisany na stronie Shopera, każdy konsultant zapytany o tę sprawę o tym informuje, jest to sprawa znana również wśród innych operatorów płatności i BUDZI WŚRÓD NICH NIESMAK. Ale tu chyba Shoper nie doczytał Art.15 ust.1 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Bo wedle tej ustawy i zwykłej etyki biznesu, to co robi Shoper JEST NIEUCZCIWE. A fakt, iż duet Shoper/Blue Media okradł mnie z wpłaconych pieniędzy mam na piśmie w otrzymanym od firmy mailu. Oczywiście nie nazywa się tam tego kradzieżą - wymyślono na to ładniejsze wyrażenie: "opłata bezzwrotna". Jakby tego nie nazywać firma otrzymała ode mnie opłatę za weryfikację, miała WSZYSTKIE NIEZBĘDNE dane do tego, aby weryfikację wykonać, a odrzuciła mi wniosek zabierając kasę. Czyli za usługę zapłaciłem i pokazano mi figę. Uważam że (usunięte przez administratora) jest tu słowem jak najbardziej na miejscu, a jeśli Shoper się nie zgadza to proszę przekazać przełożonym, którzy kazali to Panu skomentować, że możemy to wyjaśnić w Sądzie. Albo dyskutujmy tutaj, proszę bardzo - jeśli Shoper nie ma wstydu i woli się spierać zamiast zwrócić pieniądze, to zapraszam - podyskutujmy dlaczego jest to KRADZIEŻ! Z wielką przyjemnością opiszę całą sprawę z najdrobniejszymi szczegółami ku przestrodze czytelników. I na koniec - na tym forum mogą się również wypowiadać Klienci firmy i bardzo słusznie (może zauważył Pan, że nie próbuję udawać pracownika, tylko uczciwie napisałem, że jestem Klientem). Bo postępowanie firmy wobec Klientów świadczy o tym czy w stosunkach z innymi kieruje się etyką, a skoro nie to potencjalny pracownik ma solidne podstawy, aby obawiać się zatrudnienia w takich "organizacjach". I całe szczęście, że znajdują się osoby, które ostrzegają przed firmami, które postępują w ten sposób. Żałuję tylko, że ja wcześniej nie wziąłem sobie do serca tych opinii, tylko musiałem sam się sparzyć.
Niech zadzwonią na infolinię gAds :) ahahahhaha, płacą 200zł/miesiąc i myślą że coś znacza - polskie trolle mylące fora.
Jak się jest tak ograniczonym umysłowo że nie rozróżnia się gowork od facebooka to żaden agent wsparcia nie pomoże. do podstawówki na korepetycje to pierwszaków a nie w internety(usunięte przez administratora)....
Zdzierusy na wszystkim chcą zarobić i to 3- 4 razy więcej niż normalnie to kosztuje. Sklep standard można rzec nie istnieje wiec nie dajcie się namówić. Jest tylko w ofercie aby ściągnąć klienta później z niego doić kasę, bo się okazuje że wiesza się 3 razy dziennie i wtedy każą przejść na premium które jes 3 razy droższe :) to pierwszy myk. Dodatkowo okazuje się że wyszukiwarka jest tak okrojona że na stronie nie można nic zrobić to znów na shoper premium każą przejść. Później okazuje się że frazy alternatywne po którym można odnaleźć produkt nie działają , to znów każą na shoper premium przejść, Później tagi, później pozycjonowanie itd itp ,można wymieniać. Co by nie pisać Standard to nie sklep. Nie mówiąc o pozycjonowaniu, które w tym sklepie praktycznie nieistnieje, bo zdjęcia się nie pozycjonują na przykład. Aaaa .. i jeszcze nie mówiąc o tym że jest ograniczona liczba zapytań do sklepu co powioduje notoryczne wieszanie się sklepu. Takie Upsss... coś poszło nie tak. :) Predkość ładowania się sklepu to katastrofa, co ma wpływ na pozycjonowanie i nie mówic też na wku..nie klientów którzy nie robiż zakupów lub nie wracają do takiego sklepu. Dodatkowo prowizje tak horrendalnie wysokie za ADSy, za szybkie płatności i jeszcze Bóg wie za co. Wiele lat współpracowałem i czas uciec z tego bagna, które wciąga i wciąga. Aż dochodzi do tego że dopłacasz do interesu. Krótko mówiąc(usunięte przez administratora) kasę. A jak!! Przejdziesz na Premium to i tak nie jest lepiej zamiast wieszania 3 razy dziennie masz to raz na 2 dni gwarantowane a tedy co trzeba .... tak oczywiście przejść i zapłacić dodatkowo za Premium 2 , później na Premium 3 , 5 10 i nagle obudzicie się z ręką w nocniku. Przestrzegam , lepiej nie zaczynać poszukać kogoś mniejszego ale bardziej chcącego się rozwijać , ukierunkowanego przez to że mniejszy na pomoc i lepszy sklep chcący zaproponować.
nie ma to jak pracownik wypowie się na temat który go nie dotyczy, bo nie prowadzi tam sklepu. dział HR musi sprzątać to (usunięte przez administratora) A jak napisane dyplomatycznie. Wszystko można przeczytać .. Tak , to chcą abyśmy wiedzieli. Omijajcie Shopera.
To nie zatrudniają sprzątaczek nawet na pół etatu? A HR za te dodatkowe obowiązki związane z czystością w biurze to ma jakieś benefity np. dodatki pieniężne za utrzymywanie porządku?
Pracuję w Shoperze stosunkowo niedługo, ale pozwoliło mi to już wyrobić swoją opinię. Nie bardzo rozumiem skąd te negatywne opinie ? Mam wrażenie, że większość z nich została napisana przez rozpieszczonych dzieciaków, którzy myślą że za samo przyjście do budynku powinni dostawać piątkę na stół ;) Kolejna kwestia- nie są przyjmowane osoby bez odpowiedniego doświadczenia, co jest zrozumiałe ;) Nie ma ciągłej rotacji pracowników. Atmosfera w pracy : super ! Wszyscy traktują się równo i przyjaźnie bez względu na poziom stanowiska. Umowa : o pracę, standardowo przedłużana zgodnie z kodeksem pracy. Benefity : jest ich sporo Systematyczne szkolenia Wynagrodzenie : podstawa plus prowizja ( trzeba pracować, żeby zarobić coś więcej, samo z nieba nie spadnie ;) )
Dzięki za konkretny komentarz, pozwól, że dopytam o kilka szczegółów. Wspomniałaś o umowie, super, że jest umowa o pracę, a jaką oferują na start? Zlecenie czy też UoP? I czy jest okres próbny? Jeszcze w kwestii wynagrodzenia - mogę liczyć na podanie widełek + wyjaśnienie od czego jest zależna prowizja? :) Dzięki
umowa o pracę z w pełnym wymiarze, z pełną kwotą na umowie. najpierw okres próbny trzy miesiące, później umowa roczna a później zawsze umowa na czas nieokreślony
Ja jeszcze dopytam o prowizje. W jakiej jest wysokości jak się człowiek postara? Ile procent od podstawy?
Na jakie wynagrodzenie można liczyć w tej firmie na stanowisku specjalista ds. Sprzedaży e-commerce. Jaka jest podstawa?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DREAMCOMMERCE S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy DREAMCOMMERCE S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DREAMCOMMERCE S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!