Zarobki najnisze krajowai z kilometrówki za trasy z widełkami np 565-656km za 230zl. Premia zależna od starzu zuzyczcia paliwa i czy nikomu na odcisk nie stanołeś. Diety wypisywanie inblanko. Podział między kierowcami BDF a naczepami, ci pierwsi mają większy dodatek za załadunek 40zl a naczepy 30zl gdzie naczepy ładują ciężkie towary i pracy mają więcej przy zabezpieczaniu wiekszości bokiem np. papier, ciężkie poj z częściami itp. A bdf stała robota z jednej z firm podpięcie kontenera , puszek kosze plastikowe tektura ogólnie lekkie i w 80%załadunek tylem. O postojowe trzeba się w większości prosić spedytora, weekendy płatne, Jeden z absurdów wracasz z wolnego to na załadunek jedziesz za (usunięte przez administratora) Myjnie dostępne raz w miesiącu jeśli chcesz umyć więcej musisz prosić o zgodę. Firma ogólnie 100% wypłacane Zjazdy gdy gdzieś zostawiasz auto płatne ale masz łeb to kombinuj ze zjazdem na własną rękę z innym kierowcą bus tylko zawiezie na granicę. Bus też już przeżył swoje..... Kierowcy proszą o zmiany płacy o wyższą podstawę i stawkę godzinowa
kulka, zarobki jasno są powiązane z tym kto ile ma doświadczenia i jak dany pracownik widnieje w oczach firmy. Zawsze trzeba wychodzić z inicjatywą, robić dobrze swoją robotę