Jaka jest kultura pracy w Tax Care S.A.?
Tak, wiele się zmieniło. Firma już nie istnieje. Tak się kończą biznesy, w których szefostwo ma za nic pracowników a klientów łapie się po to, żeby tylko ich wydoić z pieniędzy. Bardzo się cieszę, że firma została zamknięta, a ja zwolniona. Zmotywowało mnie to do założenia własnego biznesu, który świetnie prosperuje już od 3,5 roku. Mam teraz mniej stresu, mniej pracy a więcej pieniędzy :)
Jaką pracę wykonuje aktualnie asystent? Widziałam, że w przeszłości, choć dawno bardzo bo w 2011, mieli takie oferty. Tak się złożyło, że jestem świeżo po studiach, i szukam czegoś adekwatnego, będę wdzięczna za tę informację oraz to , czy aktualnie jakaś rekrutacja się toczy.
Jaka jest kultura pracy w Tax Care S.A.?
Nigdy nie zapomnę jak zaczęłam tam pracę gdzieś 2017 czy 2016 rok. Świeżo po świetnych studiach państwowych i już z 2 latami doświadczenia w biurze rach. pełna nadziei początkowo pracowałam w Katowicach, gdzie przeniesiono mnie do innego punkty. A tam pensja najniższa krajowa , żeby zarobić 2100 zł musiałam mieć 50 firm. Następnie cyrk dostawałam klientów gdzie marketing łapał ludzi np żeby podpisali umowę i dostaną iPoda. Klient mnie wywyzwal telefonicznie ze go nie dostał , menager nic z tymi sytuacjami nie robił, kazał mi tylko wypełnić tabele w których miałam się rozliczać . Ludzie tu narzekają na księgowe? Jakie księgowe czego spodziewać się po dziewczynie której dano najniższa płace i wykorzystuje się ją. Siedziałam nadgodziny, po roku złożyłam wypowiedzenie. Siedziałam i prowadziłam sama biuro , do tego milam dwie dziewczyny które nie miły wiedzy… byłam zszokowana jeszcze poziomem biura- w podziemiach , gdzie pies zrobił nam (usunięte przez administratora) na okno od zew strony. Oczywiście punkt dla klientów na gorze… nie miałam kiedy kanapki zjeść .. większość klientów płaciła np 120 -200 zł za usługę a traktowali mnie tak jakbym była ich osobistą asystentką za 40 tys miesięcznie. Mój Boże.. jakie biuro i tacy klienci niestety w moim przypadku.. co najgorsze ludzie nie czytają umów ,, jak można podpisać coś bez przeczytania. Przeżyłam tam piekło najszczęścoe byłam na tyle mądra że wiedziałam że lepiej być bezrobotną niż dłużej siedzieć i z takim zarządem i klientami
Rozumiem ale jak sam napisałaś to było 6-7 lat temu wiec od tego czasu mogło się duo zmienić. Nie dało rady wtedy nic zarobić więcej niż minimalna? Te nadgodziny które robiłaś miałaś ewidencjonowane? Jak za nie nie płacili to mogłaś odebrać dodatkowe wolne?
Tak, wiele się zmieniło. Firma już nie istnieje. Tak się kończą biznesy, w których szefostwo ma za nic pracowników a klientów łapie się po to, żeby tylko ich wydoić z pieniędzy. Bardzo się cieszę, że firma została zamknięta, a ja zwolniona. Zmotywowało mnie to do założenia własnego biznesu, który świetnie prosperuje już od 3,5 roku. Mam teraz mniej stresu, mniej pracy a więcej pieniędzy :)
Próbuję odzyskać dokumenty księgowe,jestem z Poznania jak mam złożyć PIT za 2020r.? jestem z Poznania może ktoś mi pomóc ,podpowiedzieć? rozliczam się ryczałtem więc co mam zrobić?
Ja zamknęłam działalność 30 kwietnia i również wtedy zakończyłam współpracę z Tax Care. Kadry mi od razu wyslali wszystkie dokumenty a księgowość niestety nie. A co gorsza przechowywałam u nich przez 6 lat wszystko. Wyslalam maila na kontakt@taxcare.pl O dziwo od razu odpisali: Czy wyslalam zgłoszenie na adres taxcare@ironmountain.pl W zgłoszeniu trzeba podać swój Nip , nazwę spółki firmy oraz adres do wysyłki. Wyslalam i teraz czekam......
Jeżeli rozliczasz się ryczałtem to w zasadzie nie masz większego problemu. Do sporządzenia zeznania rocznego potrzebujesz jedynie wysokość przychodu (sprzedaży). Jeżeli masz kasę fiskalną wystarczy zrobić wydruki za poszczególne miesiące i na tej podstawie zeznanie. Jeżeli wystawiałeś faktury to chyba korzystałeś z jakiegoś programu i masz kopie. Jeżeli współpracujesz ze stałymi klientami możesz ich poprosić o kopie swoich faktur. A może zwyczajnie notowałeś przychody dla siebie. Ryczałt najłatwiej ogarnąć w przypadku braku dokumentów.
W najgorszym wypadku powinieneś mieć z TC maile z danymi na zakończenie poszczególnych miesięcy. Tam też znajdziesz potrzebne do zeznania kwoty.
Witam ,udalo sie moze odzyskac dokumenty,ja poszukuje informacji gdzie i w jaki sposob to zrobic i nic ,wdzieczna bede za kazda informacje
Co do kontaktu z Tax Care, to podaję wszystkie maile na jakie pisałam, bombardując ich mailami z każdej strony i w zasadzie ciężko powiedzieć co zadziałało. Chyba dużo dał mail bezpośrednio do archiwum? Z poprawnym zgloszeniem miejsca wysylki dokumentów wg wzoru. Ale też może zgłoszenie na policję i do prokuratury. Sprawa w toku. Ps. Dokumenty odzyskalam w grudniu przed świętami. kontakt@taxcare.pl faktury@taxcare.pl dokumenty@taxcare.pl ksiegowosc@taxcare.pl Likwidator: kbruzdzinska@ad-viser.pl Archiwum: taxcare@ironmountain.pl Przede wszystkim napisac do iron mountain o wydanie dokumentów, dane wg wzoru: 1. NIP .... 2. Imię nazwisko 3. Nazwa firmy 4. Ulica 5. Kod i miasto 6. tel Zgłoszenia według tego klucza. Inne olewają.
A długo czekałaś na dokumenty od wysłania maili? Ja wysłałam ponad miesiąc temu i nic.
No ja probowałam wydrzeć dokumenty jeszcze za 2018, czyli od wiosny 2019 prosiłam ich o oddanie. Intensywniej od momentu ogłoszenia likwidacji Tax Care, czyli czerwiec 2020... Więc wiele wiele miesięcy... Dramat! Ale archiwum IronMountain miało zacząć wydawać dokumenty od 7 grudnia 2020 (info bezpośrednio z infolinii IronMountain), wiec jesli Twoje dokumenty byly w TYM archiwum i napisalas do nich maila o wydanie, to powinnaś je otrzymać. Natomiast niewykluczone, że sa w innym archiwum z ktorym taxcare współpracowało. A doszły mnie słuchy, że nie wszystkim archiwom zapłacili... Dlatego zgłaszacie sprawę do wyzszych instancji, bo to jest bezprawie jakieś i działanie na szkodę przedsiębiorców...
O matko.! Ja przez 6 lat u nich w archiwum trzymałam dokumenty. 30 kwietnia 2020 zamknęłam działalność i tez zakończyłam z nimi współpracę a dokumentów do dzis nie otrzymalam. Bylam 2 razy w biurze i nic. Kadry mi wyslaly od razu dokumenty a księgowość nie. Chyba musze na policję to zgłosić.
Czy pracownicy Tax Care S.A. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Typowa rozmowa o pracę. Najpier pare pytań, potem test .
Pytania typu: czemu zmieniasz prace, co robiłaś dotychczas, co wiesz o naszej firmie, ile chcialabys zarabiac, kilka pytań podatkowo-księgowych. Po pytaniach test pytania zamknięte i otwarte.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Uważajcie na tą firmę! Oszukują nie tylko klientów, ale i biura rachunkowe, które namówili do "współpracy". Współpraca miała być korzystna dla biur partnerskich, darmowa z obu stron, natomiast obecnie nasłali na mnie firmę windykacyjną VINDIX, która żąda 1500zł za rzekomą nieopłaconą fakturę. Ich pracownik, który namówił mnie na współpracę oczywiście zniknął z powierzchni ziemi, nie ma z nimi żadnego kontaktu telefonicznego. Z tego co wiem windykację nasyłają również na swoich klientów za wymyślone przez nich faktury, których nigdy nie było! Firma ta miała już wiele procesów sądowych o tego typu praktyki, a nadal to robią. Oczywiście przygotowuję również pozew sądowy, osoby poszkodowane proszę o pozostawienie wpisu wraz z namiarami, a skontaktuje się z Wami mój prawnik
Witam. Też mam problem z wystawioną fakturą do zapłaty ale nie jestem już ich klientem i VINDIX teraz dzwoni. Faktóra za 2018 rok a ja wpowiedziałem umowe w maju 2017. Pozdrawiam
Ale chyba zapisy w umówie były znane obu stronom umowy? Jak się nazywał ten pracownik?
Witam, Chciałbym się przyłączyć do pozwu bądź udzielić informacji. Jestem tak samo byłym klientem Tax Care. 24 listopada 2020 otrzymałem fakturę za rzekome przechowywanie dokumentów i archiwizacji, gdzie nigdy nie korzystałem z takiej usługi i dokumenty odbieram co roku. Jeśli ktoś ma podobną sytuację to proszę o kontakt. Zostawiam namiar do siebie, email: p.matyja098@gmail.com. Pozdrawiam
Też mi wystawili fakturę za rzekome przetrzymywanie dokumentów... Kwota nieduża, ale mam obawy przyszlosciowych windykacji, odsetek, czy tych ich kar umownych... Nie wiem czy płacić...
Mi wystawili fakturę za przechowywanie dokumentów za 2009rok, gd,ie co roku zbierałem osobiście z Domaniewskiej w Warszawie. Sprzedali mnie ( nie pytając) innej firmie. Żadnych informacji z ich strony. A co ciekawe zatrzymali 2019rok a 2020 przekazali nowej firmie. Więcej po kontakcie. Tel 501 769 298, marek.gozdzik@wp.pl
Otrzymałam fakturę za przechowywanie dokumentacji. Napisałam kilka reklamacji. Otrzymywałam ciągle maile do wszystkich z częściową odpowiedzią nie na temat. Termin płatności faktury minął, nie zapłaciłam. Dziś dostałam korektę faktury.
u mnie identyczna sytuacja - mimo że wysłałam wniosek o zwrot dokumentów, nigdy ich nie otrzymałam, bo najprawdopodobniej nic nie mają - ja mam komplet u siebie. Składam wniosek do UOKiK, bo to jakiś żart. Telefony nie działają, na maile nikt nie odpowiada.
Dzień dobry otrzymalsm fakturę z firmy i-Collekt windykacyjnej za rzekomą fakturę z Tax Care Mój tel.603365757
@Biuro Rachunkowe czy mogę prosić o pomoc? Otrzymałem po roku czasu mail z windykacji i-collect w sprawie faktury sprzed roku której nie otrzymałem od firmy TaxCare. Straszą sprawą sądową, dlaczego mam ponosić dodatkowe koszty za niedbalstwo TaxCare? :( Mój mail: zntkrybnik(małpa)gmail.com Pozdrawiam serdecznie, Kamil
Podaj proszę namiary jak załatwiłeś sprawę z tymi (usunięte przez administratora)i naciągaczami z tax care?
nie reaguję na pogróżki - odpisałam że czekam na kopię podobno nie zapłaconej faktury i proszę o tradycyjny list. Do nich chyba nie dotarło, co jakiś czas dostaje SMSa lub maila ale nie odpowiadam. Nie wiem czy firma windykacyjna istnieje, czy to jakaś ściema na sobie sprawdzać nie będę.
Podobnie jak większość ludzi pokrzywdzonych męczy mnie firma VINDIX o należność za faktury. Pisałem do TaxCare i do Vindix reklamacje. Z taxcare pisma wracały bez odpowiedzi dwukrotnie, co zdaje się, zgodnie z prawem jest uznaniem reklamacji. Vindix mimo wszystko nie reaguje, chcą pieniądze i tyle
Mam ten sam problem..plus od wczoraj pojawiła się nowa firma windykacyjna i-collect.. i teraz oni chcą kasę za faktury z kosmosu... I teraz co z tym robić.. (usunięte przez administratora) na wielką skalę... Chyba oprze się o media..
Piszesz reklamacje do firmy która od ponad pół roku nie istnieje… kto ma Ci uznać reklamacje, skoro tax care już nie ma ???
Nie znasz sprawy człowieku albo jesteś jednym z nich... (usunięte przez administratora) którzy (usunięte przez administratora)mnóstwo osób... Ale spokojnie spokojnie... Kij ma dwa końce..umowa nie ma tu nic do rzeczy...
No wiesz. Umowę popisujesz z TaxCare, płacisz im faktury za przechowywanie dokumentów, potem rezygnujesz bo chcesz mieć wszystko w domu po czym się zamykają i nie mozna odebrać swoich dokumentów . ba, wcześiej nie mozna ich było odebrac. dzwoniłem, pisałem prosiłem i zero, zlewka, kwitów nie zwracają. Jak firma jeszcze istniała. I nagle po likwidacji dostajesz FV za przechowywanie dokumentów od zewnętrznej firmy, mimo, że nie zgadzałeś się na przechowywanie. Zresztą... każdy biznes Czarneckiego to wałek ,po bandzie i r...chanie klientów że też jeszcze ch nie zamknęli...
Jak się cieszę że mi udało się odebrać dokumenty z Domaniewskiej. Nie bez problemów ale okazały się one mniejsze niż widzę u wielu innych. Tak btw... Jak wszystkie firmy pana Czarneckiego.
Czy w Tax Care S.A. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
???? człowieku... Reakcja ???? Brak słów na tą pseudo firmę.. (usunięte przez administratora)
Współpraca z tą "firmą", to był największy błąd po założeniu spółki zoo. Dałem się nabrać na link afiliacyjny - a potem zero kasy z "polecenia" - tylko niewiarygodnie wysokie ceny "usług". Byłem leszczem, bo oni mieli(usunięte przez administratora) na moją firmę. Dopiero księgowali wszystko kilka dni przed moim przyjazdem po dokumenty, a i tak moja nowa księgowa musiała po nich poprawiać. Ech, szkoda że nie miałem czasu się z nimi sądzić, bo kasa raczej rzedu 3-4 tys. Nauczka na przyszłość - uważać na krętaczy i (usunięte przez administratora)
Ale w jaki sposób oni według was (usunięte przez administratora) ?
To jakiś żart. Nikt nie odbiera tel. Ani księgowa ani infolinia. Akurat teraz kiedy trzeba ogarniać dofinansowania lub pożyczki z ZUSu. Dzwonię od dwóch tyg i nic. Tu na stronie jest komunikat, że klienci nadal będą obsługiwani normalnie. Więc nie rozumiem co się dzieje, że nie ma z nikim kontaktu.
Może wystarczy nauczyć się czytać ze zrozumieniem maile z biura (albo w ogóle je czytać). Utrudniony kontakt telefoniczny i prośba o kontakt mailowy nie oznacza nic innego jak utrudniony kontakt telefoniczny i prośbę o kontakt mailowy. Tyle w temacie. Mamy epidemię choroby, ale najwyraźniej przedsiębiorców interesuje tylko własne być albo nie być. Pracownik Tax Care może nawet umrzeć na wirusa, byle by był w firmie i odbierał telefony ;)
Ale jesteście słabi skoro nie potraficie przestawić się też na zdalną komunikację telefoniczną. Nie polecam.
Bardzo miła odpowiedz kompetentnego pracownika Tax Care do Klienta. Pozazdrościć takiej kadry!
Faktycznie, wnioski o dofinansowania/zwolnienia są tak skomplikowane, że aż księgowa jest do tego potrzebna. Polecam stronę ZUS i czytanie ze zrozumieniem.
A skąd wiesz, że to pracownik pisał. A może były pracownik? A może jestem przedsiębiorcą? Każda osoba, nieważne która, to samo by napisała. A tutaj to sobie może pisać kto chce i co chce. I polecam nie czytać jak się nie podoba ;)
To że jesteś pracownikiem spółki w upadłości likwidacyjnej wnioskuję po niemiłym tonie zwracania się do Klientów i traktowania ich z góry. Nic dziwnego że wszystko skończyło się tak jak się skończyło.
@Pateq, myślisz, że to wina pracowników - księgowych i kadrowych, że firma znajduje się w stanie upadłości? Że nie wyrabiają? Mamy pandemię. Jest okres podatkowy, dodatkowo pracują wszyscy zdalnie, kontakt tylko mailowy i dodatkowo występują jakieś problem techniczne z systemem... Pracownicy pracują pełną parą, żeby klienci byli zadowoleni. Pracy jest aktualnie za dużo na daną osobę. Ale to na pewno wina pracowników, a nie "kogoś u góry". Ale wiadomo - zawsze największy ochrzan otrzyma szeregowy pracownik.
Ja to wszystko rozumiem i bardzo Wam współczuje, tylko czemu Wy nadal w tym tkwicie? Przecież to ze jest koronawirus to jedno, ale Księgowe i Kadrowe miały zawsze za dużo pracy, system zawsze się wieszał i Pracownicy nigdy nie byli doceniani. Obecna sytuacja niczego nie zmieniła. Pytanie do wszystkich obecnych pracowników TC: na co Wy czekacie? Myślicie ze wydarzy się cud i spółka nagle stanie się rentowna? Nie udało się to od 12 lat, więc też na pewno nie wydarzy się po koronawirusowym kryzysie. Weźcie los w końcu w swoje ręce, do końca tej spółki zostało naprawdę niewiele czasu (mam info z wewnątrz, uwierzcie mi). Chyba łatwiej znaleźć prace teraz, niż jak wszystkie osoby z Waszego Zespołu będą szukały pracy w tym samym czasie, prawda? Nieustannie trzymam za Was kciuki.
Nic dodać, nic ując. Ofert pracy nie brakuje. Tylko jak wszyscy zaczną szukac to będzie trudno dostać pracę. Też nie rozumiem tej naiwności. Szukanie nowej pracy to nic strasznego. Trzeba tylko się ogarnąć.
Skoro już nie pracujesz to po co interesujesz się byłą pracą ? Najwidoczniej żywisz się tą sytuacją. Każdy normalny odchodzi i nie pisze nic na grupie, tym bardziej nic takiego jak Ty.... zajmij się swoją pracą A nie problemami innych. Ps. Ofert pracy od juz w obecnej sytuacji wcale nie jest dużo, bo nikt nie wie co będzie jutro. Obyś były pracowniku nie musiał martwić się o swoją pracę i nie był w tej samej sytuacji. Kto wie co będzie jutro.
Chyba nikt nie jest świadomy jaka ilość klientów przypada na kadrową/księgową. Ilość maili jest na poziomie 40, więc nie nudzimy się. Ciężko odpowiedzieć każdemu od razu w szczególności gdy dowiadujemy się o incydentach, które się dzieją już dawno po fakcie i musimy wszystko prostować. Niestety mimo chęci nie jesteśmy w stanie wszystkiego zrobic na już. Systematyczne przesyłanie informacji z pewnością przyspieszyłoby aktualną obsługę. Warto też o tym pomyśleć, A nie tylko mieć pretensje do osoby, która robi wszystko żeby klient postrzegał ją dobrze i obsługa przebiegała jak najlepiej, mimo obecnej sytuacji panującej w firmie.
A czyja to jest wina, że Zespoły są źle zarządzane i zbyt duża liczba Klientów przypada na jednego Pracownika? Klientów?
wiem cos o tym .....to jest cos co nie do opisanie ...polecam kazdemu uczekac jak naiszyczej dopoki jest epidemia bedzie mniej kosztow bo potem kazda poprawki beda kosztowali gigantyczne pienedze ....
zastanow sie co piszesz . taxcare to nie male biuro a gigantyczna korporacja na szczescie upadajaca .....w umowie za kazdy ruch jest wpisana dodatkowa oplata o ktorej czlowiek dowiaduje sie po miesiacu ...to twoj obowiazek lub przekazac sprawe lub samemu odpisac i tyle ...
W najlepszych czasach tam pracowało ok. 1800 osób. Ale teraz mimo że Pracowników jest już niewielu, to chyba i tak obecnie jest ich więcej niż Klientów którzy zostali. (usunięte przez administratora)
Też się dziwię, że się jeszcze nie powypowiadaliście. Na co wy klienci liczycie? Bo chyba nie na cuda. Może część z was jeszcze jakimś cudem jest w miarę normalnie obsługiwana, ale to się skończy.
Witam, Czy orientuje się pan czy można dokumenty odebrać natychmiastowo i się przenieść do innego biura rachunkowego? Oczywiście płacąc u nich za te 3 miesiące
I tak nie zmienimy opinie na wasz temat. Szkoda mnie was że musicie wysluchiwac I czytać maila od nie zadowolonych A przede wszystkim oszukanych klientów. Szkoda mnie Ciebie jeżeli musisz utożsamiać się z z takimi ludźmi tzn niczym od nich nie roznisz
Witam....tak oczywsice ....zloz wypowiedzenie , dostrcz wypowiesxzenie ,otrzymaj wyodomosc od nich ,potem napisz maila na dokumenty@ tam otzrymasz wniosek do uzupeniejie i otrzymassz date i czas odbioru ........nie zwlekaj uczekaj bo zaraz zaczne sie polowanie na czarownic (tzn beda korzystali z kruczkow zeby wydoic kazdego) i skaldaj caly czas reklamcje zeby miec jak sie bronic w sadzie w razie czego ......
o rany, kto to pisał... Zanim coś opublikujesz, przeczytaj, bo wypowiedź zawiera mnóstwo błędów. Oczywiście klientom przysługuje możliwość skorzystania ze złożenia wypowiedzenia, które trzeba dostarczyć w oryginale - można wysłać pocztą. W okresie wypowiedzenia można zwolnić księgową/księgowego ze świadczenia usług. Kliencie - przeczytaj umowę, tam masz wszystkie możliwe informacje!
Nie czepiaj się błędów doskonale wiesz o co nam chodzi . Nic nikomu się nie przysługują, jestem bardziej niż przekonany że sama nie wiesz jak wygląda umowa - pułapka. Powtórzę kilka razy, i teraz bezbłędnie taxcare jest firmą którą wprowadzaca w błąd ludzi i działa jako firma podobna do firm z lat 90
Opinie opiniami. Nieważne jakie one by nie były, to wypadałoby umieć pisać normalnie po polsku. Niektórych komentarzy nie da się nawet przeczytać.
mogę robić same błędy kiedy pisze ale ważne ze nie jestem oszustem , krętaczem , lichwiarzem jak niektórzy firmy .... wiesz ,znam taką firmę która upada ale nadal wmawia ludziom i pracownikom ze wszystko jest ok :) na Google jak sama firma tak i jej pracownicy mają poniżę 2 gwiazdki bo tak jest żałosna ..... nie przekonasz , nie ma znaczenie ortografia , liczę się przyzwoitość a niektórym chyba jej brakuje.
Jeżeli mi się coś nie podoba to szukam czegoś innego... nie zrozumiem osób, które narzekają, składają reklamację, A i tak dalej korzystają z usług.
Jeżeli kupowalbym buty to zlozylbjm reklamacje i czekalbym na reklamacje nie mając za to żadnej szkody . Przypominam księgowa to wazna osoba dla przeciebiorca, to wazna usługa ale pewnie niektórzy pracownicy taxcare na tyle żałosni I laiki że traktują swój zawód jak but. Jeżeli taxcare odpuścił z dnia na dzień dawno by zbankrutował.
Moze zrozumieja w ten sposob: Jestes szanujacym sie kucharzem, gdzie chcialbys pracowac: a) mc donald b) restauracja mirazur ?
Można jeszcze krócej: Tax Care już nie istnieje, tylko jeszcze nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę i przyjmują ten FAKT do wiadomości.
Poczytaj wywiady z J. Pruskim. Firma Tax Care jako nierentowna idzie do wygaszenia (tj. likwidacji). Sprzedali bazy klientów do innych firm księgowych (nawet były o tym komunikaty), nawet zwolnili większą część pracowników. Pozostali nieliczni którzy też już niebawem zostaną zwolnieni. Formalną upadłość ze względu na niewypłacalność ogłosili już rok temu.
Szkoda ludzi - w czasie kiedy obsługiwali moją firmę miałem fajną księgową.- mam nadzieję że trafiła na lepszego pracodawcę.
Przez telefon się chyba nie zarażą.... a my pracujemy jakoś. Brak kontaktu.faktury oczywiście wysyłają. Przypomnienie o jak najszybszym dostarczeniu dokumentów też umieszczają gdzie mogą, ale nawet nie odebrali przesyłki pocztowej. W maju wypowiedziałam umowę ale nie wiem czy w związku z takim traktowaniem klienta muszę się jeszcze uparcie starać o kontakt z tą firmą.
Jak szefostwo w Tax Care S.A.? Spoko traktują ludzi?
Witam, nadpłaciłem jedna fakturę za dużo.Firma do ktorej zostałem przeniesiony też nie ma żadnego kontaktu . Czy istnieje jakikolwiek możliwy kontakt do firmy? Ktoś ma maila gdzie można złożyć dyspozycję zwrotu nadpłaconej kwoty
Witam ,w kwietniu 2020 r zakończyłam współprace w Firmą TAX CARE S.A i od połowy kwietnia proszę się o odbiór dokumentów .Wysalam już z 6 maili ,bo telefonu nie odbierają przykrywka jest koronawirus. Dokumenty rzekomo są w archiwum firmy zewnętrznej i od kwietnia nie mogą zwrócić całej dokumentacji firmy .Nowa księgowość ma wielki problem do tego źle złożyli deklaracje w 2018 r do U.S. Urzad do mnie wydzwania ,ze trzeba złożyć korektę deklaracji ,ale jak? gdy brak dokumentacji.Nie wiem jak można tak długo czekać na dokumentację firmy.Porażka i żenada brak rzetelnych pracowników .Ciemnogród.Nie polecam najgorsza firma z jaką miałam odczynienia.Tylko piszą pozbawione sensu maile ,ze czekają na dokumenty ,aż prześle je z archiwum firma zewnętrzna.
Witam Państwa, Poszukuję osób, które zakończyly współpracę z Tax Care bądź zostali przeniesieni do zewnętrznych księgowości i mają problem z uzyskaniem zwrotu dokumentów księgowych z poprzednich lat. Bardzo proszę o kontakt: buryrafal@hotmail.com. Mam ten sam problem. Mija właśnie 7 miesiąc. Chciałbym zebrać grupę ludzi i poczynić dalsze kroki.
Leszek Czarnecki ma teraz inne problemy niż Wasze dokumenty, uwierzcie mi. PS: spora ich część zaginęła podczas przenoszenia ich pomiędzy firmami świadczącymi outsorcing archiwizacyjny (w TC nie ma żadnych dokumentów), część uległa zniszczeniu. Dodatkowo z niektórymi dostawcami tej usługi TC się nie rozliczyło i bez uregulowania tych kwot te firmy nie wydadzą tych dokumentów. Firma to 100% bankrut więc raczej nie ma szans na rozwiązanie tej sprawy. A te uspokajające komunikaty na stronie głównej o wyborze dostawcy usługi wydawania dokumentów klientom to gra na czas. Nic takiego nie będzie miało miejsca, firma to bankrut.
Mam ten sam problem. Zakończyłam z Tax Care S.A współpracę w maju 2020 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam swoich dokumentów. Najgorsze , że przechowywałam wszystkie FV przez 6 lat u Nich. Tyle dobrze , ze Kadry mi wysłały dokumenty a księgowość nie. Nie wiem co robić bo zero kontaktu z Nimi.
Ma firma kozystała z usługi Ksiegowosci same problemy z Firma TaxCare Dali do Sadu i sprawa została umorzona A firma TAXCARE szuka kasy jak nic nie potrafia zrobic
Czy ktoś także otrzymał fakturę za przechowywanie dokumentów? A raczej za siłowe przetrzymywanie. Ponieważ walczę z nimi o odbiór dokumentów jeszcze za 2018r!! I nigdy się nie godziłam na przechowywanie dokumentów. Co rok zabierałam. To co udało mi się odzyskać, jest niekompletne. A wystawiona faktura bezzasadna. Tylko, ze nikt nie odpowiada na reklamacje, maile itp. Zgłosiłam sprawę do prokuratury i na policję. Tylko zastanawiam się czy płacić tą fakturę i starać się odzyskać (wiem 0 szans), czy nie płacić ale liczyć się z tym że za kilka miesięcy pojawi się komornik z odkupionym od tax care długiem, albo jakieś kary umowne horrendalne.... Macie taką sytuację? Co zamierzacie?
Wysłałam im potwierdzenie przelewu niby zaległej faktury. Po jakimś czasie przyszło ponowne żądanie spłaty ( już z pogróżkami i co ciekawe z innego maila) odpisałam, że... " mają się ogarnąć sprawę wyjaśniłam dnia... przesyłając potwierdzenie zapłaty... i nie mam ani czasu ani ochoty dłużej się na ten temat rozpisywać." Minęło około miesiąca jestem ciekawa co dalej.
Oni szukają pieniędzy, tak jak mnie (usunięte przez administratora)inne współpracujące biura to kosmos, żądają kar i pieniędzy,za coś co się nie należy. Również zgłosiłam sprawę do prokuratury i na policję, sprawa już długo w toku. Nie można tego tak zostawić.
fraud company period. they did not register to zus and other places properly we lose 75000PLN
Czy ma ktoś wiedzę, czy w związku z niewypłacalnością, TAX CARE dopełni obowiązku i przekaże wypłaty zasiłków do ZUS? Nie ma z nikim kontaktu w tej sprawie oraz brak informacji.
Likwidator nie odpowiada. Firma obsługująca kadry nie odpowiada. Na PUE konsultanci sprawdzili, że nie wplynął wniosek o przejęcie zasiłków. Nie wiem, jak wyegzekwować złożenie dokumentów przez Tax Care o przejęcie wypłat zasiłków do ZUS. Czy nikomu nie udało się nawiązać żadnego kontaktu z Tax Care w tej sprawie...
Zastanawiam się dlaczego takie informacje znalazły się na forum pracowniczym? Nic dziwnego, że firma nic o sprawie nie wie.
Czy ktoś może poradzić, jak odebrać dokumentację księgową? Czy jechanie na Domaniewską ma sens? Dodam, że TaxCare nie odpisuje na maile, wcześniej nie odbierali telefonu, a dziś odkryłem, że ich numery podane na www do kontaktu w ogóle nie działają.
Tak, przybycie na domaniewską ma sens. 8-16??? Nie pamiętam dokładnie jak jest czynne. Dziś byłem i odebrałem swoje papiery. Miła dziewczyna pomogła mi jak mogła. Telefonu nie znam ale być może mail dokumenty@tsxcare będzie działał. Ja mam ciągle ten sam kłopot że nie ma deklaracji za marzec którą powinni złożyć i za to dostanę działe od zus-u w postaci nie umorzonych składek. niby mogę odwołać się od tego ale nie wierzę w sukces, podobno dział reklamacji jeszcze działa więc tam też uderzyłem ale nie wierzę aby oddali kasę lub coś takiego. Jeśli jesteś z Warszawy lub będziesz w Warszawie to lepiej tam podjedź i załatw sprawę osobiście.
@xxx - dziękuję, ale napisałem maila i od 3 dni roboczych 0 reakcji. @Pete67 - Twoje rozwiązanie skuteczniejsze, dzięki! Dziś byłem na Domaniewskiej, niestety dokumentację moją oddali wcześniej do archiwum i najpierw muszą ją stamtąd ściągnąć, co - jak mnie poinformowali - może trwać nawet kilka miesięcy. Gdyby były na Domaniewskiej, otrzymałbym je od ręki. Wypełniłem na miejscu formularz i dalej czekam.
Mi odpisali po 8 dniach jak na reklamacje pisałem. nie złozyli deklaracji zus przez co straciłem umorzeniu składek za marzec i jeszcze coś pitolą że system zdublował że to nie ich wina. Żenada. jeszcze mi przysłali wypowiedzenie pocztą, że niby odmówiłem współpracy ze wskazanymi biurami :) Co za łajzy, zero odpowiedzialności i honoru.
Zdajesz sobie sprawę, że to nie załatwia Twojej sprawy. TaxCare wszystkim mówi o archiwum i tyle widziałeś swoje dokumenty. Trzeba zgłaszać na Policję o przywłaszczenie/zaginięcie dokumentów, bo docelowo to My będziemy mieli kłopoty z US i ZUS, a tak będzie dowód, że dokumentów nie mam, bo TaxCare nie oddał
Dokumenty znajdują się w zewnętrznym archiwum Iron Mountain. Czas od zamówienia dokumentów do ich dostarczenia do Tax Care to nawet 3 miesiące. Zawala w dużej mierze Iron. Dokumenty zamawiane w maju dotarły do TC w sierpniu. Beznadziejna sytuacja.
Tych zewnętrznych firm które przechowywały dokumenty dla Tax Care było kilka, w międzyczasie nie ze wszystkimi Dostawcami tej usługi TC się rozliczyło wiec odzyskanie dokumentów może być niezmiernie trudne (lub nawet niemożliwe).
Z tego co mi wiadomo, przeciwko Taxcare są już zgłoszenia o możliwości popełnienia przestępstwa na różnych gruntach. Także zgłaszajcie wszystko na policję, bo będzie takich ludzi i firm więcej.
Tez mamy zamiar ich zgłosić. W żaden sposób noe wywiązali się z umowy. Prowadzili zła księgowość. Przesłali nam dokumenty ale w ogóle nie kompletne.... kwoty w ogóle się nje zgadzają
Zgłaszajcie i to jak najszybciej, część spraw już jest w toku, im będzie nas więcej,tym lepiej.
Firma jest w trakcie likwidacji. Obawiam się ze nie będziecie mieli kogo zgłaszać bo za kilka dni firma przestanie istnieć ;)
Firma TAX CARE to najgorsze co Cie może spotkać. Czekam na dokumentację za rok 2018. Dodatkowo czekam na dokumentację za rok 2019. Utrudniony kontakt, co chwilę zmienia się księgowa, nikt nic nie wie. Nikt nie odpisuje na maile, nikt nie odbiera. Nie polecam.
Witam Państwa, Poszukuję osób, które zakończyly współpracę z Tax Care bądź zostali przeniesieni do zewnętrznych księgowości i mają problem z uzyskaniem zwrotu dokumentów księgowych z poprzednich lat. Bardzo proszę o kontakt: buryrafal@hotmail.com. Mam ten sam problem. Mija właśnie 7 miesiąc. Chciałbym zebrać grupę ludzi i poczynić dalsze kroki
Witam proszę o kontakt w sprawie tej zasranej firmy z która walczę i chyba nic nie wywalczę 517722129 Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tax Care S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Tax Care S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tax Care S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Tax Care S.A.?
Kandydaci do pracy w Tax Care S.A. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.