Dzień dobry, Po weryfikacji ofert z wielu Firm, wybrałam Foton Technik i z przekonaniem mogę polecić za bardzo dobre podejście jak i obsługę. Doradca wszystko przedstawił z dokładnością jak również pomógł rozwiązać wiele problemów o których sama nie zdawałam sobie sprawy. Doradca, Firma jak również montaż odbył się bez żadnych zastrzeżeń za co bardzo dziękuję doradcy za obecność przy montażu. Polecam serdecznie
Opisuje Pani firmę Foton Technik. Teraz jest to eon foton i nijak ma się do tego co Pani opisuje. Też skorzystałem z firmy Foton Technik i byłem bardzo zadowolony. Niestety awarie elektrowni dla firmy eon foton są nie do wykonania. A za informację że mam zatrudnić elektryka skasowali mnie 848,79 PLN. Nie da się opisać mojej frustracji na takie traktowanie klientów. Proszę nie dać się nabrać na zapłatę faktury pro forma bo oni nie wykonują napraw tylko płaci się za to że ktoś powie co mam kupić i zaprosić kogoś z uprawnieniami.
Hej, ilu firma zatrudnia instalatorów czy serwisantów? Z tego co klienci piszą, ciężko potem dogadać się z firmą z serwisem. Chciałbym się przyjąć na stanowisko, ale patrzę na oferty pracy i jest ich pełno jedynie dla agentów w różnych regionach. Pracuje ktoś jako pracownik techniczny i da mi znać czy warto samemu wyjść z propozycja kandydatury?:) Ile na rękę dostajecie? Uop jest?
Widzę że faktycznie tak jak ktoś niżej napisał firma jak narazie nie poszukuje pracowników a szkoda :( mimo to, można jeszcze na ich stronie wysłać CV a oni odezwa się do wybranych kandydatów jeśli będą szukali kogoś do pracy.. skoro zmniejszyli teraz wakaty i jest was trochę mniej to zarabiacie wiecej ?
Hej, ilu firma zatrudnia instalatorów czy serwisantów? Z tego co klienci piszą, ciężko potem dogadać się z firmą z serwisem. Chciałbym się przyjąć na stanowisko, ale patrzę na oferty pracy i jest ich pełno jedynie dla agentów w różnych regionach. Pracuje ktoś jako pracownik techniczny i da mi znać czy warto samemu wyjść z propozycja kandydatury?:) Ile na rękę dostajecie? Uop jest?
Firma nie zatrudnia serwisantów i instalatorów, bo mają już obsadzonych swoich a pracy nie ma na tyle, żeby kogoś dotrudniać. Raczej w drugą stronę, prędzej kogoś zwolnią, niż dotrudnią na takie stanowiska.
Od wielu lat są zajęte wszystkie wakaty? Widać w takim razie, że można liczyć na stabilne zatrudnienie w tym miejscu... Nie mylę się? Poza tym, jak często jest stąd ktoś zwalniany? I najczęściej z jakich powodów?
To dlaczego nie można się doprosić przeglądu serwisowego? Ja mam pompę AIR19 zamontowaną w listopadzie 2022 i ani jednego serwisu. Brak jakiegokolwiek kontaktu, na maile nie odpisują. Pracy nie ma na tyle - to niech przyjadą na przegląd, bo miałam małe problemy z praca jednostki zewnętrznej. Ludzie narzekają na brak pomocy ze strony e-on foton w razie problemów z ogrzewaniem. To jak to jest? Może mi Pan podać jakieś namiary na tych serwisantów? Te telefony, które są podane w dokumentach nie działają i jak już powiedziałam na maile nie odpisują.
3/4 firmy odeszło, lub zostało zwolnionych. Firma nikogo nie dotrudnia, bo celowo szli w kierunku mniejszej ilości wakatów. Od dawna nie ma tam żadnej stabilności.
Kurczę, ja obczajałem ich stronę, bo szukam roboty jako serwisant, i zakładka kariera tak ładnie wygląda :P Pisza o premiach i bonusach, nadal je macie, czy zabrali? Ale masz rację, jak wchodzę oferty to pustki. Tak z twojej perspektywy, myślisz, że jeszcze są jakieś perspektywy na załapanie się tu, czy raczej nie ma szans, żeby kondycja firmy się poprawiła i szukali ludzi.
A znasz się dobrze na pompach? U mnie eon-foton ani razu nie serwisował. Gdy nie daj Boże coś się zepsuje, to brak pomocy. Pokazać jak się te filtry czyści, pokazać, jak się obsługuje sterownik (niby wiem, ale wszystkiego też nie rozumiem), albo co mogłoby być przyczyną, że nagle jednostka zewnętrzna przestała pracować...itd. Ja już się wstępnie umówiłam z pewnym fachmanem za pośrednictwem koleżanki, ale on w żadnym wypadku nie działa pod firmą e-on foton. Pompa jest oczywiście na gwarancji, powinny być robione przeglądy, a tu nic. Ja już nawet nie dzwonię na podane numery, bo wiem, że to nie ma sensu. Co się z tą firmą dzieje? Szukasz pracy jako serwisant, no a ja szukałam serwisanta i jakoś nic z tego nie wychodzi.
Źle? Bardzo delikatnie powiedziane! :D Osobiście nie wychodzę z podziwu, że jeszcze dryfują po powierzchni
Proszę o kontakt telefoniczny
Po raz kolejny pisze żeby ostrzec każdego przed tą firmą, mam miesiąc czasu na dosłanie wniosku o płatność mija już 3 tydzień i oczywiście cisza mimo wielokrotnego pisania nie można się doprosić o jakąkolwiek informacje na kiedy wniosek będzie gotowy oni na wszystko mają czas tylko ludzie go nie mają, nie ma co liczyć na tą firmę o pomoc poprostu jedna wielka katastrofa
prosimy o przesłanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi Inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Do was można pisać codziennie maile i tak z tym nic nie robicie, jak do jutra nie będę miał gotowego wniosku to na własną rękę muszę go wypełnić a takie były zapewnienia z waszej strony że we wszystkim pomagacie... Aż strach pomyśleć jak się coś zepsuje ile trzeba będzie czekać bez ogrzewania w domu
Do dziś nie otrzymaliśmy wiadomości, której treść wskazywałaby na to, że wysłał ją Pan. Sugerujemy napisanie oraz wysłanie wiadomości, na adres info@eonfoton.pl. Bez tego, niestety, nie jesteśmy w stanie nawet stwierdzić, czy jest Pan naszym Klientem.
Pisałem na maila (usunięte przez administratora)j ta pani odpisała mi raz że wniosek będzie gotowy na dniach, został mi jeszcze tydzień na wysłanie wniosku, a ta pani mi odpisała że zgodnie z regulaminem ma na to 30 miesięcy, nie wiem gdzie to wyczytała skoro mam tylko 30 dni. Jak dziś nie dostanę wniosku to muszę go sam wypełnić i wysłać bo dla tej pani miesiąc to mało żeby wypełnić wniosek, brak slow
Nam pompę zainstalowali ale gdybym dzisiaj brała firmę to e.on omijałabym wielkim kołem. Serwis to porażka nie ma z nimi kontaktu dwa tygodnie przy 20 stopniowym mrozie bez ogrzewania.Teraz dowiaduję się że aby zachować gwarancję to muszę za corocznie płacić nie małe pieniądze za przegląd ,kupują w tej cenie samochód mam 5 lat gwarancji i przegląd darmowy . Radzę szukać solidnej firmy z którą w razie potrzeby jest kontakt tu tego nie brak.
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Pompa pracuję non stop na zmianę z grzałkami przy minus 3 stopniach na zewnątrz. Brak odpowiedzi na zadane pytanie czy pompa 19kw nie jest mała na dom 300m2. Brak możliwości dogrzania domu do zadanej temperatury 23 stopni. Czas pracy sprężarki w ciągu roku 3700h. (czy to prawidłowe )
Ja też mam pompę AIR19, a dom mniejszy (dwa mieszkania po 86m2). Mam wątpliwości czy nie jest przeszacowana. Prądu żre kolosalnie. Ale najgorsze, że brak jakiejkolwiek pomocy technicznej, serwisowania, przeglądu itp. Telefony na infolinię praktycznie nie działają. Monterzy gadają o konieczności czyszczenia filtrów, ale w tych filtrach nie ma zanieczyszczeń. Ja miałam problem przedwczoraj, ale po odłączeniu do zasilania i ponownym włączeniu bezpieczników jednostka zewnętrzna zaczęła działać i grzeje. A jak coś naprawdę się zepsuje to co? Brak serwisów, techników, reakcji na maile. Jest multum negatywnych opinii o tej firmie, także ze strony byłych pracowników. Jeden z doradców handlowych, który był u mnie w domu także już tam nie pracuje. Oj dałam się wpuścić. Zanim podejmiesz decyzję o montażu pompy czy fotowoltaiki to zbadaj dokładnie opinie o firmach, dobrze się zastanów i nie podejmuj decyzji na łapu capu. A koszty pompy horrendalne. Jedynie podczas przygotowania dokumentów do dofinansowania pani z e-on foton zrobiła to bardzo dobrze, była kontaktowa, dokumenty przygotowała, wysłała i dofinansowanie dostałam. Długo to trwało, ale dostałam. E-on foton stwórzcie serwisy, poszukajcie dobrych fachowców do serwisowania, dajcie klientom pomoc techniczną.
Witam.Proszę zablokować możliwość pracy na grzałkach dodatkowych Pompa moja ma11kw i do ogrzewania 135m Osiąga 21 stopni Celsjusza przy pracy bez dodatkowych grzałek i temperaturze zewnątrz minus 18 Praca sprężarki wynosi ok 22godz. na dobę Dla sprężarki nie ma to znaczenia a koszty ogrzewania są niższe. Pozdrawiam
Ale ja nie wiem jak to zrobić na sterowniku. Może jakoś dojdę dedukcyjnie. Ale dzięki za radę.
Nie polecam tej firmy próbuję się z nimi skontaktować ponieważ mam awarię pompy od ponad tygodnia pompa grzeje tylko na ciepłą wodę w domu temperatura wynosi 10 stopni a od nich nie ma żadnego odzewu były pisane wielokrotnie mail i próby kontaktu telefonicznego bez zmian zero odzewu ogólnie ludzie nie dajcie się nabrać czytajcie komentarze na początku wszystko ładnie pięknie a jak przychodzi co do czego to nie ma nikogo
Potwierdzam. W razie problemów z pompą z e-on foton brak jakiejkolwiek pomocy technicznej. U mnie wiatraki, czyli jednostka zewnętrzna przestała działać i też nie było grzania kaloryferów. Wydzwaniałam na różne telefony, pisałam maile - bez odpowiedzi. Ten co montował gadał o czyszczeniu filtrów - odkręciłam filtry, a tam nic nie było. No to przedmuchałam. I nic. Ale wieczorem wpadłam na pomysł, żeby pompę na chwilę odłączyć od zasilania (wyłączyć bezpieczniki). Tak zrobiłam, włączyłam tryb pracy i wiatraki ruszyły i zaczęło grzać.
Po czterech latach pracy dla firmy, od czterech miesięcy nie mogę doprosić się prawidłowo wystawionego świadectwa pracy. HR udzielił mi jedynie informacji, że błąd jest wynikiem braków w ich dokumentacji. Spółka zignorowała wszystkie moje prośby o wystawienie prawidłowego świadectwa pracy.
Tak z ciekawości. Dlaczego się zwolniłeś po takim czasie? Sprawy osobiste? Jeżeli nie to daj znać dlaczego podjąłeś taka decyzje. No i o jakim stanowisku mowa. Jedyne oferty to agent handlowy
Ofert na stanowiska biurowe nie znajdziesz, bo firma mocno się uszczupliła i z miesiąca na miesiąc jest coraz mniejsza :) Pracowałam kilka lat i też odeszłam, bo już nie było już perspektyw.
Czyli to pracownicy sami odchodzą, czy firma też robi jakieś roszady? W czym nie widziałaś perspektyw? W zarobkach? Czy może chciałaś objąć jakieś wyższe stanowisko i nie było to możliwe? Wyjaśnij
Ze względu na szacunek do tego pracodawcy, odpowiem zdawkowo. Firma skurczyła się zarówno przez wprowadzone roszady jak i decyzje pracowników - kwestia indywidualna. Osobiście nie widziałam perspektyw w dalszym rozwoju, jak i w negocjacjach względem wynagrodzenia.
Dobrze ktoś już tu zauważył, jest pełno ofert dla Agentów, chyba szukają osób do każdego regionu. Co z wakatami dla instalatorów? Ktoś chyba pompy musi zamontować i dbać o serwis/konserwacje? :) Pracuje ktoś jako instalator i da znać jak warunki? Jesteście zadowoleni? Firma zapewnia samochód? Rotacja wśród instalatorów chyba nie jest duża, skoro nie ma ofert? Co by było równoznaczne z dobrymi warunkami w sumie. Dobrze myślę?
Jest tyle wakatów na stanowisko agenta sprzedaży, że chyba do każdej lokalizacji, w której firma ma siedzibę:) Coś nie tak z warunkami, że non stop szukają? Czy to firma szybko rezygnuje z pracownika, gdy nie osiąga targetu? Chciałbym spróbować się przyjąć, aplikował ktoś ostatnio do sprzedaży i wie mniej więcej co oni teraz oferują? Oferta mówi o samej prowizji, niby pisza, że jest wysoka. Czyli co, podstawy nie ma?
Od 2 tygodnie pompa nie działa nie ma.komtsktu telefonicznego. Zbywają e-mailami że niby producent przyjedzie a nikt nie dzwoni i nikogo nie ma . Przeglądy za kolosalne kwoty trzeba robić a jak się zepsuje już kolejny raz w ciągu 2 lat to nie ma nikogo do naprawy . Najgorsza firma jaka kiedyś kolwiek znalazłam . Przedstawiciel milutki. Byle tylko sprzedać ten badziew i znika . Same kłopoty i przekręty robione przez handlowca .
Czy E.ON Foton Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Miałem awarie związana z elektryka, popalily się kable w szafie rozdzielczej, czyli to nie jest wina eonu ale firmy która mi sprzedała ta pompę, zgłaszałem problem ale dostałem odpowiedź że dział serwisu skontaktuje się ze mną w przeciągu kilku dni roboczych, jest weekend więc każdy ma mnie w powiązaniu i zostałem bez ogrzewania i ciepłej wody
Poszukiwana jest osoba na stanowisko agenta sprzedaży. Można liczyć na sprzęt firmowy oraz samochod firmowy? Dostanę zwrot za paliwo? Możecie wspomnieć tez ile trwa szkolenie nowego pracownika i jak wyglada :)
Widnieje oferta na agenta sprzedaży. Jest informacja o pracy mobilnej. Z oferty wnioskuję ze wypłata jest zależna od tego ile uda nam się sprzedać i podpisać umów z klientem?a jaka jest dokładnie podstawa ?
Ja też próbuje od ponad tygodnia nawiązać kontakt z firmą E.ON Foton SP. z o.o. i nic. Cały czas wysyłam wiadomości na ich skrzynkę e-mail i zero kontaktu. Brak infolinii.
Jaki jest wkład kierownictwa E.ON Foton Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Czyli można wnioskować po Twojej odpowiedzi, że atmosfera między pracownikami nie jest najlepsza? Czy radzą sobie sami prawidłowo i nie potrzebują pomocy kierownictwa :)
Skąd te przemyslenia? Masz w ogóle na myśli jakiś konkretny dział? Czy całą firmę? A szefostwo docenia chociaż za dobrą pracę i dobre wyniki?
Najgorsza firma zepsuła mi się fotowoltaika już ponad 30 dni i nikt nie wymienia mi falownika który przyszedł ,Pani do kontaktu nie odbiera telefonów, nie nabierzcie się jak ładnie mowio przed podpisaniem umowy
Firma poszukuje pracownika na stanowisko Doradcy Techniczno - Handlowego. Pracodawca oczekuje chęci do wyjazdów służbowych w obrębie wskazanego obszaru. Chciałabym się dowiedzieć, jak często mają miejsca takie wyjazdy? Czy są one jakoś lepiej płatne? :)
Witaj, stanowisko Doradcy Techniczno - Handlowego polega na pracy w terenie, jest to praca mobilna. Zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiamy, Zespół HR
A zapewniacie Państwo auto służbowe? Jak często można zjeżdżać do domu i czy płacicie diety dzienne?
Jaki obszar obejmuje praca na tym stanowisku? Czy dajecie kogoś do pomocy czy jeździ się typowo samemu?
Firma tragedia. Jak coś się zepsuje nie odpisują i nie odbierają telefonow, pomimo że sprzęt jest na gwarancji. Człowiek zapłacił im tyle pieniędzy, ciekawe czy sami by chcieli być tak traktowani. Przestrzegam tylko nie ta firma. Już ja mam z nimi takie kłopoty,począwszy od założenia po naprawę. Tylko umowę podpisać to przedstawiciel szybko przyleciał,a jaki milutki był.
Dzień dobry, Po weryfikacji ofert z wielu Firm, wybrałam Foton Technik i z przekonaniem mogę polecić za bardzo dobre podejście jak i obsługę. Doradca wszystko przedstawił z dokładnością jak również pomógł rozwiązać wiele problemów o których sama nie zdawałam sobie sprawy. Doradca, Firma jak również montaż odbył się bez żadnych zastrzeżeń za co bardzo dziękuję doradcy za obecność przy montażu. Polecam serdecznie
Tak , w 2021 roku jeszcze jakoś tam się kręciło, ale ten rok to porażka. Nie polecam !!!
Poprawiam . Tak , w 2020 roku jeszcze jakoś tam się kręciło, ale ten rok to porażka. Nie polecam !!!
Nie polecam. Problem z montażem a teraz narazili mnie na straty w produkcji bonpiorun uszkodził fotowoltaike. Czas trwania we wtorek uplynie 14 dni od zgłoszenia a kuriera jak nie ma tak niema. Ta firma ma dopiero 4 lubię lat na rynku. Infolinia bezczelna. Zero kontaktu z przełożonym. Żałuję całkowicie że ich wzięłam. Nie polecam wręcz odradzam lepiej dopłacić a mieć firmę konkretną
Opisuje Pani firmę Foton Technik. Teraz jest to eon foton i nijak ma się do tego co Pani opisuje. Też skorzystałem z firmy Foton Technik i byłem bardzo zadowolony. Niestety awarie elektrowni dla firmy eon foton są nie do wykonania. A za informację że mam zatrudnić elektryka skasowali mnie 848,79 PLN. Nie da się opisać mojej frustracji na takie traktowanie klientów. Proszę nie dać się nabrać na zapłatę faktury pro forma bo oni nie wykonują napraw tylko płaci się za to że ktoś powie co mam kupić i zaprosić kogoś z uprawnieniami.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.