Firma tragedia. Jak coś się zepsuje nie odpisują i nie odbierają telefonow, pomimo że sprzęt jest na gwarancji. Człowiek zapłacił im tyle pieniędzy, ciekawe czy sami by chcieli być tak traktowani. Przestrzegam tylko nie ta firma. Już ja mam z nimi takie kłopoty,począwszy od założenia po naprawę. Tylko umowę podpisać to przedstawiciel szybko przyleciał,a jaki milutki był.
Dzień dobry, Po weryfikacji ofert z wielu Firm, wybrałam Foton Technik i z przekonaniem mogę polecić za bardzo dobre podejście jak i obsługę. Doradca wszystko przedstawił z dokładnością jak również pomógł rozwiązać wiele problemów o których sama nie zdawałam sobie sprawy. Doradca, Firma jak również montaż odbył się bez żadnych zastrzeżeń za co bardzo dziękuję doradcy za obecność przy montażu. Polecam serdecznie
Tak , w 2021 roku jeszcze jakoś tam się kręciło, ale ten rok to porażka. Nie polecam !!!
Poprawiam . Tak , w 2020 roku jeszcze jakoś tam się kręciło, ale ten rok to porażka. Nie polecam !!!
Nie polecam. Problem z montażem a teraz narazili mnie na straty w produkcji bonpiorun uszkodził fotowoltaike. Czas trwania we wtorek uplynie 14 dni od zgłoszenia a kuriera jak nie ma tak niema. Ta firma ma dopiero 4 lubię lat na rynku. Infolinia bezczelna. Zero kontaktu z przełożonym. Żałuję całkowicie że ich wzięłam. Nie polecam wręcz odradzam lepiej dopłacić a mieć firmę konkretną
Opisuje Pani firmę Foton Technik. Teraz jest to eon foton i nijak ma się do tego co Pani opisuje. Też skorzystałem z firmy Foton Technik i byłem bardzo zadowolony. Niestety awarie elektrowni dla firmy eon foton są nie do wykonania. A za informację że mam zatrudnić elektryka skasowali mnie 848,79 PLN. Nie da się opisać mojej frustracji na takie traktowanie klientów. Proszę nie dać się nabrać na zapłatę faktury pro forma bo oni nie wykonują napraw tylko płaci się za to że ktoś powie co mam kupić i zaprosić kogoś z uprawnieniami.
Firma ma na swojej stronie pracę dla doradcy techniczno handlowego w różnych lokalizacjach. Z tego co przeczytałem to praca mobilna i dają samochód służbowy. Jest jakaś podstawa czy tylko prowizja zależna od wyników sprzedażowych? Jaka umowa? Liczę na podpowiedzi.
zapraszamy do aplikowania, wszystko wyjaśniamy już od pierwszej rozmowy telefonicznej w trakcie trwania procesu rekrutacyjnego :) Pozdrawiamy, Zespół HR
Szczerze nie polecam zamontowali mi instalacje 4kw na falowniku 1 fazowym i teraz praktycznie cały czas ja rozłącza, gdyż przekracza napiecie 253v na tej fazie, oczywiście PGE umywa ręce mimo że odebrali to technicznie, a firma eon nie widzi problemu gdyż PGE odebrało i tak błędne koło.
Jak sam Pan napisał, instalacja została zamontowana prawidłowo, zgodnie z wymogami operatora. Dział Serwisu E.ON Foton gotów jest pomóc na tyle, na ile to możliwe, jednak należy mieć na uwadze, że Wykonawca mikroinstalacji nie ma wpływu na jakość usług świadczonych przez Operatora Sieci Dystrybucji. Zachęcamy do kontaktu pod adresem info@eonfoton.pl
Pomijając to, że nie mogę znaleźć ogłoszenia tej firmy, a niby do niej aplikowałam Doszłam do 3-go etapu rekrutacji. Pierwszy to typowo rozmowa z działem HR nic specjalnego. Drugi to u mnie spotkanie online, przebiegło ono ciekawie, dużo pytań czemu akurat taka praca itp. Cyrk zaczął się dopiero w trzecim etapie, gdy ja i dwie inne osoby przybyły do firmy w Katowicach na ul. Mariackiej. Na osoby, które miały nam pokazać jak wygląda praca, czekaliśmy pół godziny! Potem każdy z nas dostał osobę kompetentną aby pokazać nam jak wygląda ta praca, gdy wyszliśmy z budynku Pan B, który miał mi pokazać z czym to się je powiedział mi, że z miejsca mi dziękuje, ponieważ nie jestem ubrana BIZNESOWO (cokolwiek to znaczy) i nie weźmie mnie na spotkanie z klientem. Byłam w szoku, ponieważ było to zmarnowanie mojego czasu i jeśli przeszkadzał im mój ubiór, mogli mi dać znać po prostu wcześniej. Oczywiście potem zadzwoniłam do Pani z rekrutacji, po opowiedzeniu całej historii otrzymałam tylko krótkie " Dziękuję za informację, do usłyszenia"... Też pragnę zaznaczyć, że w informacji sms, którą dostałam dzień przed nie miałam informacji o dress code, była tylko informacja o ubiorze odpowiednim do pogody. Nie polecam nikomu tej firmy, do teraz nie wiem, gdzie bym miała pracować, ponieważ podpisują się pod kilkoma innymi nazwami.
Czy miałam do czynienia z tego typu branżą
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam!Ospały,znudzony pracownik Waszej firmy odesłał mnie z kwitkiem w ważnej dla mnie sprawie.Zero pomocy,zero zainteresowania !Aż szkoda,że jako starsza osoba nie zostałam potraktowana z szacunkiem .Nie znam się na internecie a ,fachowiec,tam zalecił mi załatwienie moich spraw.DRAMAT!!!!
Prosimy o przekazanie szczegółów zgłoszenia, wraz z danymi inwestora, na adres info@eonfoton.pl
Pracownik firmy Eon Foton obiecuje tzw. ,,gruszki na wierzbie", montaż instalacji w ciągu 21 dni roboczych, a potem potem czas mija , klient dzwoni i nic. Aha, ten pan już nie pracuje!!! Materiały leżą prawie trzy miesiące. A potem zasłaniają się zapisem w umowie. To niemoralne i nieetyczne. ,, Złapać klienta" i tyle! W odpowiedzi na reklamację usłyszałam jakieś bzdury w ogóle nie związane z moją sprawą. Pracownica w jednym stopniu nie odniosła się do moich argumentów. Mają jakiś szablon i tylko nazwiska wklejają. Teraz infolinię zlikwidowali, pewnie za dużo mieli telefonów od niezadowolonych klientów. Beznadzieja kompletna.
Odpowiedź na zgłoszenie została Pani przekazana kilkukrotnie. Działając moralnie i etycznie, Spółka zrealizowała inwestycję zgodnie z zapisami umowy.
Sporo tutaj klientów, ale ja z innej beczki :) Znalazłam u nich na stronie ofertę na Opiekuna Klienta Biznesowego i będę aplikować, ale możecie mi powiedzieć, jak jest u nich z planem indywidualnym i sprzedażowym, który wymagają? Czy ciężkie są do wyrobienia, jaki mają target miesięczny? Czy pracuję na ich bazie potencjalnych klientów, czy sama mam ich sobie wyszukiwać?
@ŁUCJA, zapraszamy do aplikowania, wszystko wyjaśniamy już od pierwszej rozmowy telefonicznej w trakcie trwania procesu rekrutacyjnego :) Pozdrawiamy, Zespół HR
Doradca Klienta ds. Fotowoltaiki — co uważacie o aplikowaniu na to stanowisko? Dużo tu wpisów o braku/utrudnionym kontakcie z firmą, może aktualnie potrzebują dodatkowych rak do pracy? Ktoś coś wie jak wygląda sprawa rekrutacji teraz? :) Fajnie byłoby też poznać warunki, widełki.
Omijać z daleka, firma przed podpisaniem umowy "ok"później zgłaszam usterki, był audytor miało być naprawione,nic nie zrobili tylko był mail że wszystko zostało wykonane zgodnie ze sztuką moim zdaniem na"sztukę"Nikomu nie polecę tej firmy.Jak zamówisz w eon licz się z tym że będziesz miał problem i (usunięte przez administratora) nerwów.
Utrudniony kontakt ze zgłaszaniem problemu, likwidacja infolini spowodowała chaos, długi czas oczekiwania na usunięcie usterki, Nie polecam Firmy.
Widzę , że negatywne opinie nie biorą się z sufitu . 6 września 2022 wysłałem do nich maila - przy okazji odesłania potwierdzenia opłaty za przegląd i prosiłem o wyjaśnienie pewnych spraw , związanych ze zbyt małą produkcja energii - różnica wynosi ok 1000 kWh w stosunku do wyliczeń w ofercie ( na przeciągu 3 lat ) a 1000 kwh to teraz trochę kosztuje . I nic do tej pory brak odpowiedzi , mimo , że dzwoniłem do nich ze 3 razy . ODRADZAM FIRMĘ - co to za firma , która boi się podać swojego numeru telefonu
Prosimy o przesłanie (fwd) wiadomości z 6 września 2022 r. na adres info@eonfoton.pl. Pozwoli nam to zweryfikować, czy odpowiedź na Pańskie zapytanie została wysłana, kiedy ją wysłano i ponowić wysyłkę.
Nie polecam wszystko dobrze było do zamontowania instalacji i podpisania umowy jak zaczęło się psuć to problem z naprawą i nikt nie odpowiada przeglądy serwisowe mialam mieć gratis jest dwa lata cena z kosmosu 1250 zł śmieszne to jest omijajcie z daleka ta firmę pomijając przedstawiciela firmy który wciska kit na poczekaniu i nikt się sam w sprawie przeglądu nie odezwał nawet zgłaszając problem czekałam miesiąc czasu na rozwiązanie problemu usunęliśmy prywatnie usterkę nie oddali za naprawę marznąć miałam w mrozy powiększ infolinia po 18 nie działała w piątek i nie uwzględnili reklamacji
Witam chciałbym odradzać tą firmę, pomijając fakt ze na pompę ciepła czekałem 5 miesięcy to po montażu dostałem fakturę 13 tysięcy do zapłaty i nie wiadomo dlaczego skoro wszystko miało być wliczone w koszta. Do przedstawiciela nie mogę się dodzwonić od 3 miesięcy ponieważ po podpisaniu wszystkich dokumentów przestał się ze mną kontaktować dlatego Wojtka Pietrzaka od razu polecam w bramie szczuć psami, najpierw naklamie jakie to nie świetne a po wszystkich nie ma z nim kontaktu. Sama firma od 14 lutego wprowadziła zamawianie rozmowy przez stronę i oczywiście pisałem wielokrotnie o kontakt ale niestety nikt nie oddzwania i nie wiem teraz kogo mam się doradzać, o pomoc w dofinansowaniu też mieli pomoc ale też cisza dlatego zostałem sam z problemami i nie wiem co teraz robić. Odradzam tą firmę jak tylko moge
Wczoraj wpłynęło Pańskie zgłoszenie dotyczące faktury i jest ono w trakcie weryfikacji. Prosimy oczekiwać na odpowiedź, która zostanie przekazana mailem. Jeżeli chciałby Pan otrzymać pomoc w innych kwestiach, związanych z inwestycją, prosimy o przesłanie szczegółów na adres info@eonfoton.pl
Opiekun Klienta Biznesowego ma, według ogłoszenia, zarabiać fajne pieniądze. Ktoś wie, jakie? Wystarczające jak na Wa-wę?
Firma maskra od tygodnia czekam na naprawę pompy ciepła nikt nic nie wie czekamy podobno na część zepsutą którą firma e.on nie umie zamówić wydałam 52 tys po to aby mieć zimno w domu.Nikomu nie polecam a zwłaszcza po kupnie w niczym nie pomogą odradzam.
UWAGA! nie dajcie się nabrać tak jak ja. umowę podpisałam w czerwcu, wpłaciłam zaliczkę, pod koniec wrzesnia po wielokrotnych telefonach obiecano mi montaż. dostałam fakturę na 60%/zapłaciłam. monterzy odezwali się i umówili termin//przyjechali ale niestety pompa nie przyjechała. dotarła dopiero w tym dniu wieczorem. mija prawie tydzień pompa stoi na dworze i nikt się nie odzywa/ nie ma odpowiedzi na maile, konsultant nie potrafi niczego powiedzieć na ten temat, obiecuje, że oddzownią i cisza. TA FIRMA TO KOSZMAR
Przesyłanie do Was jakichkolwiek zgłoszeń mija się z celem. I tak nie reagujecie w ogóle. A tę formułkę "Prosimy o przeslanie...." to pisze raczej automat.
przypominamy, że kluczową kwestią dla otrzymania wsparcia/odpowiedzi, jest wysłanie zgłoszenia na właściwy adres. Pozostajemy do dyspozycji.
mam zamontowana pompe ciepla 19kw.pompa sie wylacza i kaloryfery sa lodowate.musze podnisic temperature zeby ponownie zalaczyla. i wtedy chodza grzalki. pobor pradu 130kw dna dobe.a w domu wieje chlodem. brak kontaktu telefonicznego z serwisem.infolinia przekazuje sprawe i nikt nie oddzwania. inne firmy maja serwis 24h.tragedia!!!!!!!! wedlug m nie pompa powinna utrzymywac zadana temperature. a jak u was?
Firma E.ON Foton jest firma godną polecenia kontakt z przedstawicielami bardzo dobry tak samo jeśli chodzi o pomoc w załatwieniu wszystkich formalności. Polecam wszystkim
Formalności załatwiane są w biurze firmy? Jeżeli tak to jaka atmosfera jest wyczuwalna? Sporo osób pracuje w takim miejscu?
Witam.Mam zamontowana pompe przez ta firme.Montaż wykonali panowie z ukrainy,ogolnie dziala i jest wszystko powiedzmy w miare.Ale pare szczegółów jest a powiem kontakt i caly serwis to bral słów.Brak konkretnej i kompetetnej osoby.Wysyłaja kogoś jak coś sie zglasza i widze ze ten ktos chyba niebardzo jest w posiadaniu fachowej wiedzy.To przyjeżdża zamiast moim zdaniem fachowiec hydraulik przedewszystki ktoś kto potrafi powiedziec co sie dzieje i dlaczego tak jest i co mozna zrobic to przyjezdza audytor.Cos robi a niewyjasnia co i po co.Ogolnie lipa.
Jestem użytkownikiem instalacji fotowoltaicznej zaprojektowanej i wykonanej przez firmę E.ON Foton w marcu 2022. Cały proces inwestycyjny od momentu podjęcia pierwszego kontaktu z handlowcem firmy E.ON Foton do chwili jego zakończenia przebiegł bardzo sprawnie. Pomimo napiętego harmonogramu realizacji projektu firma wykonała instalację i zgłosiła ją do mojego dostawcy energii w terminie który pozwolił mi na podpisanie umowy zgodnie z warunkami obowiązującymi do końca marca 2022 co było kluczowym powodów jego wykonania. Ekipa instalatorów przeprowadziła montaż w ciągu kilku dni w bardzo profesjonalny sposób. Co warto podkreślić po zakończeniu instalacji system został sprawdzony przez inspektora z firmy E.ON Foton a drobne poprawki jakie w jego ocenie powinny być wykonane zostały wykonane bez zbędnej zwłoki. Również ta praca została sprawdzona przez inspektora i zatwierdzona bez żadnych uwag. Sam system od momentu uruchomienia po wymianie licznika przez dostawcę prądu pracuje bez żadnych uwag a wygenerowana energia elektryczna przez system o mocy zainstalowanej 8,3 KW od końca kwietnia 2022 bliska była przewidywanej produkcji w skali całego roku. Reasumując na dzień dzisiejszy mogę z pełnym przekonaniem polecić firmę E.ON Foton jako wiarygodnego i odpowiedzialnego dostawcę instalacji fotowoltaicznych Piotr Sklodowski
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy E.ON Foton Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w E.ON Foton Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 10 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy E.ON Foton Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w E.ON Foton Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.