brak logo

Bilfinger Mars Offshore sp. z o.o.

Szczecin

Opinie o Bilfinger Mars Offshore sp. z o.o.

1948 2016-04-10 19:37:02
z tego co kojarze to z Adro(Gdansk) chlopaki robia kwatere maja stawka tez ok
1
marek 75 2016-04-10 21:12:45
ok,dzięki prześlę papiery do adro zobaczymy czy jest zapotrzebowanie mam na 121,135-138,
Greg 2016-04-12 17:52:02
Najpierw się dowiedz za co jest te 10 %, niektórzy lażą non stop bez okularów a to jeden z warunków premii i te nadmierne dmuchanie w rurę na bramie to efekt znalezisk na hali. Wystarczy przestrzegać zasad, to nie stocznia.
4
Inspektor 2016-04-14 23:37:41
Witam wszystkich. Czy jest tu ktos z pracujacych juz w Bilfingerze i moglby sie wypowiedziec ile moglbym dostac na "start" na stanowisku inspektora kontroli jakosci? Doswiadczenie na stanowisku 11lat cert. vt2,mt2 na wyjazdach do podwykonawcow ( tych malych jak i tych duzych w Polsce) zjadlem przyslowiowe zeby. Wspolpraca z wieloma zagranicznymi klientami w branzy. Wiele projektow konstrukcji stalowych za soba...w zasadzie mozliwa kontrola na kazdym szczeblu produkcji. Ot poprostu jestem ciekaw jaka jest roznica w dochodach na tym stanowisku:/pozdrawiam serdecznie
INZ KR 2016-04-19 12:57:06
Prawda jest taka ze wysokosc zarobkow w Bilfingerze jest uzalezniona od nastroju Pani Dyrektor Personalnej a kolejne podwyzki od poziomu znajomosci/relacji z nia. Brawo, bardzo profesjonalnie.

11
nick 2016-04-21 17:14:49
..Od Pani Dyrektor i jak sądzę od Jacka "kota w butach"...
Więc do kogo sie udać pierwszego w sprawie podwyżki?...skoro nie ma nadgodzin ani premii to mogli by dać podwyżkę...
Greg 2016-04-26 05:35:51
Wal do kota
INZ KR 2016-04-27 18:14:43
Zgadzam sie w 100%. Kalosz tez jest dobry. Jesli pójdziecie o podwyżkę, to zwolnią. Nie bawią sie juz w rozmowy. Firma wydaje pieniądze na prawo i lewo na bzdety a polityka personalna a raczej jej brak wola o pomstę do nieba. Na początku było lepiej a teraz jestes juz tylko numerkiem.
1
maestro 2016-05-03 21:06:21
hehe brak organizacji,brak kompetencji,jak oni chcą zarabiać aż dziw bierze,dla ściemniaczy praca dobra wystarczy dobrze grać,takiego bałaganu nie widziałem w żadnym zakładzie,a bhp to takie wymogi typu okulary,desek w kiblach brak a zwykłego ogryzka nie ma gdzie wyrzucić brak śmietnika na takie rzeczy,pozatrudniali w biurach małolatów bez doświadczenia,a tacy ważni jakby prezesami byli,czuć już wywyższanie sie nad zwykłym robolem tylko że spora część tych roboli ma większe IQ niż oni
8
bombel 2016-05-03 21:36:52
Jutro jadę na test jako spawacz. Wiedz w przyszłym tygodniu wrzucę moją opinię
2
spaw_3 2016-05-05 13:24:21
wiecie ... na produkcji rządzi Dyrektor Produkcji i "kot w butach" i to od ich nasttrojów zależą podwyżki
Konfer 2016-05-10 10:27:17
Hmm zarobki nawet dobre jak na szczecin ale co po za tym ?
Nie ma podstawowego sprzętu (fleksów ,uchwytów ,spawarek !!!) Musisz prosić innych aby tobie użyczyli a w tym czasie jacunio patrzy i ocenia . Jeżeli chcesz tam iść musisz liczyć że nie jeden otwór musisz wylizać aby zostać . Oprócz tego robi się jeden wielki kołchoz . Coraz bardziej tutaj mi się nie podoba , niby zagraniczna firma ale śmierdzi tutaj komuną .
9
HaR 2016-05-10 17:15:52
Jakich zarobków można sie spodziewać ? Rozumiem, że piszesz o pracy fizycznej (spawacz, monter itd ) ?
Ojciec dyrektor 2016-05-16 15:39:03
W firmie na rozmowie obiecują niestworzone rzeczy a później okazuje się co innego.Miały być płatne nadgodziny po przyjęciu okazuje się że nadgodzin nie ma i że jak będą to za wolne w tygodniu,miało być 10% premii której i tak nie płacą,mało tego do pracy trzeba brać ze sobą swój nocnik bo w obskurnych toaletach na hali nie ma nigdzie dechy. W firmie ogólny brak sprzętu nie ma czym robić!!co byś nie poszedł do magazynu zapytać się czy mają to odpowiedz brzmi:"czekamy na dostawe sprzętu".W firmie panuje nieład nie ma kim robić bo w firmie pracuje z 3 razy tyle pracowników myślacych co się kręcą po chali z kciukiem w tyłku co robiąctych jak w naszej byłej stoczni.
3
wry 2016-05-19 00:27:46
...i dlatego, w końcu się zwolnię...zawsze będę najemnikiem za granica, wiedząc, że rozłąka z rodziną jest mi sowicie wynagradzana...a pracując tu muszę dokładać do życia z "odłożonych"...
Zatrudniając się w BMO liczyłem na więcej..:(
...gnój...
1
HaR 2016-05-19 20:48:39
Ktoś potrafi podać jakiś rząd wielkości zarobków czy tylko każdy będzie dodawał głupie komentarze jak to jest źle ?
kamil 2016-05-23 00:04:22
Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze. Umawiasz się z klientką z HR na dany dzień na odbiór papierów, jedziesz w jedną stronę godzinę a przed bramą mówią że cb nie wpuszczą i masz sie pie... Zero szacunku do człowieka. A to jeszcze mały pryszcz. Na hali to istny armagedon . Spawacz robi na spawaczu , atmosfera jest fatalna. Wysrać się nie możesz bo papieu nie ma, w kiblu smierdzi nie ma desek ani mydla . Praca nie jest pewna ponieważ Jacek zmienia ludzi jak rękawiczki . Jeżeli szukam stabilnej , pewnej pracy to nie tu . Z całego serca nie polecam
Jeżeli pensja jest tak dla Ciebie ważna to wszystko oscyluje w graniach 2000-4500 zł na rękę
6
kamil 2016-05-23 00:26:06
oczywiście mówie co teraz mozesz dostać bo tyle słyszałem od nowych chłopaków, na początku ludzie dostawali więcej a o mvv już nic nie mówie :)
HaR 2016-05-23 18:06:47
Mówisz o fizycznych czy o biurze ? Wie ktoś ile można dostać jako inspektor kontroli jakości ?
rozczarowany 2016-05-26 10:09:25
Byłem wczoraj na rozmowie o pracę w BMO. Jestem kierownikiem, zarządzam ludźmi, rozwijam ich kompetencje, i realizuje cele. Na rozmowę jechałem 5 godzin, mieszkam daleko od Szczecina, zdecydowałem się na poniesienie wydatków na dojazd bo usłyszałem o międzynarodowej firmie o wysokich standardach z perspektywami. W trakcie rozmowy zdałem sobie sprawę z dwóch faktów:
1. Nie mnie szukają, i nikogo podobnego
2. Dobrze, że to mnie nie szukają,
Odbyłem dziesiątki rozmów, odwiedziłem wiele firm, różne standardy, różne profile. Spotkanie przerwano w połowie ( dyplomatycznie ), i się pożegnaliśmy. Nie jestem zły, że nie odpowiadałem profilowo ( tak bywa ), jestem zły za stosunek interpersonalny.
Nie podziękowano za pofatygowanie się na spotkanie, pomimo niemałych wydatków, które poniosłem.
Proszę nie traktować tego posta jako wylewania żali, chciałbym tylko delikatnie zaznaczyć, że w moim odczuciu ludzie i zarządzanie nimi w BMO są na dalszym planie. Jak to w firmach z udziałem Funduszu inwestycyjnego liczy się wynik finansowy a inwestycje w ludzi mniej ( znam to bo w takiej organizacji pracowałem ) Więc w sumie cieszę się, że mnie nie chcą, w takiej organizacji pewnie bym się męczył.
Oczywiście to informacja może być pomocna dla tych, którzy mają jakiś wybór w kwestiach zatrudnienia.
9
Cowy 2016-05-27 00:15:47
Co wy piszecie tu jest super,nic nie robię cały dzień. Wystarczy tylko się ustawić ;)
2
czarpar 2016-06-03 22:48:52
i masz racje,dobrze się ustawisz i nic nie robisz,albo niewiele
1
czarpar 2016-06-03 23:00:16
niestety liczy się zysk,ale czy on nastąpi raczej nie,żeby zysk nastąpił trzeba coś sprzedać,liczą że to nastąpi ale ludziją się płaci,zakład utrzymuje,inwestycje już się skończyły a kredyty trzeba będzie spłacić
2
tom 2016-06-10 12:16:13
Powiem tak. Poziom rekrutacji w tej firmie jest poniżej jakiejkolwiek krytyki ogłaszają się co chwilę. Byłem nawet na rozmowie i co? I nic! Nikt nawet nie zadzwonił wiec pytam na miłość boską po cholerę się ogłaszają jak po złożeniu aplikacji i rozmowie cisza a w ogłoszeniu piszą że praca od zaraz. Dla mędrków zaznaczam od razu że experience na offshore bardzo duże plus masa uprawnień i referencji więc czego oni tam do cholery jeszcze wymagają. Ja nie będę uwiązany w domu siedział i czekał aż łaskawie ktoś zadzwoni
6
dede 2016-06-21 16:57:20
Gratuluje trafności wniosków. W 100% zgadzam się.
czarpar 2016-06-23 20:51:01
UWAGA,Bilfinger w związku z nadchodzącą upadłością przyjmie na stanowisko doświadczonego syndyka,może być ze stażem w stoczni szczecińskiej:)
7
Fred 2016-07-04 12:18:20
Jak się komuś nie podoba to może się zwolnić praca w bilfingerze jest nie obowiązkowa a nie tylko gorzkie żale są wylewane jak tu źle. Niektórzy nie potrafią z kibla skorzystać żeby dechy nie zagrać ciekawe czy w domu też by sobie tak obsrał kibel jeden z drugim.
4
Fred 2016-07-04 12:19:27
Jak się komuś nie podoba to może się zwolnić praca w bilfingerze jest nie obowiązkowa a nie tylko gorzkie żale są wylewane jak tu źle. Niektórzy nie potrafią z kibla skorzystać żeby dechy nie zasrać, ciekawe czy w domu też by sobie tak obsrał kibel jeden z drugim.
5
Marek 2016-07-10 21:30:18
Pracowałem w bmo...i napiszę tak....syf jest gdyż kultura wymaga aby po sobie sprzątać...czego niektórzy nie rozumią...mowa o ubikacji. Wielki kierownik "kot w butach" myśli że jest najważniejszy...owszem jest...jednakże faworyzuje "swoich ludzi" i pomimo tego że postawą i mową wydawałby się inteligentny....inteligentny nie jest....gdyż patrzy na ludzi z góry i ma głupie odzywki typu "żart" z czego wynika jego brak socjologicznego podejścia do grupy ludzi, nie mówiąc o bardzo słabym języku angielskim. Pieniądze oferowali dobre...jednakże z miesiąca na miesiąc mniej....więc dobrzy spawacze podziękowali.
10
Marek 2016-07-10 21:37:08
Dobrze napisane:-)
Sprzątaczka 2016-07-11 12:13:39
Jeszce w lipcu będą zamontowane piktogramy i instrukcje korzystania z desek klozetowych, papieru toaletowego,szatni i pryszniców.
3
Xig 2016-07-28 23:17:17
Rozczarowany
Moglbys napisac oco pytaja na rekrutacji?
maestro 2016-08-29 22:25:52
zarobki są super,zapraszam wszystkich do składanie ofert na managera,a co- precz z robolami
,wszyscy do biura,a robote te nowoczesne maszyny zrobią,firmy won i tak im nie płacą
4
złomek 2016-09-07 11:16:11
czy rafi maczała jotfałpe jeszcze siedzi w strukturze?
Dori 2016-09-08 01:28:00
Wypinam sie co dziennie , mam pewną prace.
4
HaR 2016-09-12 23:07:43
Rozmowa o pracę żałosna, zero zagadnień czysto technicznych, głupie pytania Pani od HR, ( np. czy rozumiem jak wygląda spoina- mam prawie wszystkie uprawnienia ze spawalnictwa, czemu wybrałem dany kierunek studiów). Przejechałem pół Polski żeby porozmawiać a nawet nie oprowadzili mnie po zakładzie bo nie miałem szkolenia BHP :O ( gdzie na budowach załatwiało się tą formalność w 10 min.) . Zero poszanowania....... Oczywiście brak wzmianki o propozycji zarobków, a po mojej propozycji minuta niezręcznej ciszy. Żałosne.
2
Były 2016-09-27 16:54:54
Nie polecam pracy w bilfingerze zwłaszcza spawaczom tu się docenia tylko znajomości. Firma źle traktuje pracowników pełno kapusiów, wypłaty naliczać nie potrafią wiecznie giną godziny notują wszystko nawet czy chodzisz zaspany.Stawiaja oceny jak w szkole żenada.Na rozmowach kwalifikacyjnych Jacek Z. daje małe stawki ale obiecuję podwyżki po próbnym a potem twierdzi że nic nie pamięta dlaczego firma zatrudnia ludzi przez których zwalniają się fachowcy wielu spawaczy i monterów tylko czeka aż ruszy Stocznia bo bilfinger okazał się farsą
7
amfetaminowy diler 2016-09-29 17:18:32
Zostawcie kota w spokoju, dzieki niemu jeszcze zyje.
a jak ktos cos do niego ma to niech wygoogluje "imie nazwisko ZAMET" i adres zamieszkania jest.
pozdrawiam
jarek 2016-10-04 19:11:58
firma do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie polecam
2016-10-05 01:29:57
Zwalniają wszystkich na poziomie, jak bosa PSD. Gość z klasą i spec. Reszta mu nawet do pasa nie sięga. Zatrudniają nowych co nawet nie wiedzą gdzie kibel jest/; Kapitan hak i kot w butach- od nich wszystko tam zależy.
1
2016-10-05 01:30:21
Zwalniają wszystkich na poziomie, jak bosa PSD. Gość z klasą i spec. Reszta mu nawet do pasa nie sięga. Zatrudniają nowych co nawet nie wiedzą gdzie kibel jest/; Kapitan hak i kot w butach- od nich wszystko tam zależy.
1
Fronius 2016-10-05 23:54:59
Burdel, chaos, brak kompetencji przełożonych, brak rzetelnych informacji na temat sytuacji w firmie, strach przed zwolnieniem z pracy...efekt to 8 wypadków od września, ten dzisiaj był cieżki. Za dwa dni znowu będzie gadka o bhp która nic nie wniesie i nie zmieni.
3
Patriota 2016-10-16 14:30:10
Ogólnie pracowałem w BILFINGERZE, i jestem zażenowany. Praca tam była czystym wyzyskiem za grosze, a kadra kierownicza wraz z JACUSIEM (kotem w butach) do niczego. Nikt nie interesował się wykonaną pracą, a uprawnienia jakie się posiada można zostawić w domu. Ilość wypadków była bardzo duża, pracownikom cały czas wbijali historyjki o bhp, a nawet nie mieli odpowiednich środków (np. pasów bezpieczeństwa, masek 3M lub nakolanników itp.). Osobniki w zielonych kaskach zamiast solidnie sprawdzać chodzili i robili zamieszanie (zdarzało się do aktów agresji słownej i fizycznej),a szargało się zwykłymi pracownikami głównie monterami i spawaczami, którzy wykonywali swoją pracę poprawnie. Zarobki to też kpina, od 1700 zł max 2500 zł nawet z wieloletnim doświadczeniem. KOT W BUTACH nie powinien zajmować stanowiska kierowniczego skoro jeszcze wiele lat temu miał problemu na stoczni, w pracy był nie przyjemny nie lubił nikogo, a jak człowiek chciał z kimś porozmawiać to mówił że nie ma czasu, nie przestrzegał regulaminu pracy. Jeśli ktoś chce tam pracować to stanowczo odradzam.

Jestem ciekaw czy jakaś instytucja skontroluje tą firmę, zwłaszcza w kwestii bezpieczeństwa lub finansami.
3
dypa romana 2016-10-23 09:27:21
Nie załamujcie się chłopaki ,niedługo przyjmie sie do was Tomcio Paluch z Telejardu ,i razem z Milkiem celebrytą zrobią porzadek z waszą firmą
MetalicA 2016-11-18 16:55:38
Panowie firma idzie na dno ... nowy projekt nowa nazwa firmy stary albo nawet gorszy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Kto miał swoją opinię i potrafił ją podtrzymać i wybronić poleciał...
Stanowiska kierownicze, dyrekcja, mają w du...szy pracowników.

Byle ciepłe biuro i krzesełko i na koncie się zgadza.
Pracowałem tam i ani stawka nie zachwyca (choć wybrani potulni i z wazeliną ponoć nie narzekają kręcąc koło 4k brutto), ani robota nie najlżejsza.
Do pełni szczęścia trzeba dodać że Ci co na halach i placach rządzą czasem ciśnienia nie wytrzymują i wtedy my dostawaliśmy zj..be.

Pozdrowienia dla chłopaków z poligonu i śrutu
Greg 2016-11-20 17:24:10
To nie stocznia, jak się komuś nie podoba to wypad, większość z was patalachy nic nie potrafią a tu znaleźli się w ramach stażu. Każdego z was można zastąpić tańszym ukraincem.
pracuś 2016-11-22 02:42:15
To chyba wpis kota w butach - pasuje do jego stylu zarządzania. Ale stracił parasol w postaci grubasa więc teraz już jego czas policzony.
Wojti 2016-11-23 11:15:06
Siwnica kategoria S I. jakiego wynagrodzenia mozna oczekiwac.
Jayz 2016-11-23 15:57:16
Razem z nim powinni wyjebacc tych nadętych stoczniowców z wielkimi głowami,
prtacodawca 2016-11-28 00:28:03
tak firma refunduje kwatery do 60 procent placy podstawowej ale nie wiecej jak 500zl, doplaty sa rowniez do agencji towarzyskich ale te nie obejmuja mieszkancow poznania ofrta jest tylko wazna dla tubylcow i to takich co nie oszukuja swoich zon na codzien
Zostaw swoją opinię o Bilfinger Mars Offshore sp. z o.o. - Szczecin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bilfinger Mars Offshore sp. z o.o.