brak logo

ARCHE TADEUSZ SKRZYPKOWSKI

małopolskie

Opinie o ARCHE TADEUSZ SKRZYPKOWSKI

Agnieszka 2016-03-10 12:20
Odradzam. Od pół roku czekam na zapłatę za wykonane tłumaczenie, ciągle są jakieś bzdurne tłumaczenia typu: ja zajmuję się przydzielaniem tłumaczeń, mamy zmiany w firmie, nie mieliśmy czasu się tym zająć, etc. Szkoda czasu i prądu, stawki mizerne. Może za 200 lat zdecydują się na jakiekolwiek rozliczenie ze mną.
14
Victoria 2016-07-07 09:47
Właśnie ARCHE (usunięte przez administratora) się do mnie zwrócił z propozycją współpracy. Dziękuję za ostrzeżenie. Mam dość nierzetelne firmy!
Swoją drogą ostrzegam przed Gotthard Translations KG lub inaczej Globtekst(usunięte przez administratora), a może posługują się i innymi nazwami - oszuści, bajkopisarze, nie płacą za wykonane dla nich tłumaczenia.
4
Tłumacz 2016-08-11 13:59
Muszę się zgodzić z opinią Agnieszki. Od maja czekam na zapłatę paru groszy za tłumaczenie. Co chwilę przysyła jakieś bzdurne wymówki. Moją sprawą zajął się już prawnik.
4
AZ 2016-08-23 19:57
Też odradzam "współpracę" z tym biurem - banda oszustów, również zatrudniłam już prawnika, żeby ściągnąć z nich należne mi wynagrodzenie
4
Margot 2016-08-24 06:11
Ja niestety też jestem ofiarą nieuczciwości tej firmy. ARCHE nie zapłaciło mi za tłumaczenia od marca i ciągle mają jakieś bzdurne wymówki. Odradzam współpracy z tą firmą!
3
Anna - tłumacz 2016-11-20 20:09
Od 2014 roku współpracuje z biurem i nigdy nie miałam problemów z wypłatą wynagrodzenia, chociaż w jeden z podpisanych umów faktycznie była mowa o tym, że w momencie przesłania tłumaczenia zawierającego błędy biuro zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze współpracy oraz nie wypłacenia wynagrodzenia lub % jego zmniejszenie, do kwoty potrzebnej na pokrycie korektora oraz jeśli tekst trafił z błędami do klienta pomniejszenie kwoty tłuczenia o kwotę zwróconą klientowi. Może wysłałyście tłumaczenie z błędami ?
2
Agnieszka 2017-01-17 20:45
Pani Anno,
z całym szacunkiem, ale niech Pani traktuje innych poważnie. Oszustów Pani chce bronić? A może raczej Panie Tadeuszu? Jeśli w jakimkolwiek tłumaczeniu występuje błąd, poważne BT zgłasza to tłumaczowi. Żenada.
1
Beata K. 2017-01-23 14:44
Ja podobnie. Od sierpnia faktura na drobną kwotę. Nie wiedzą, skąd się wzięła, już przesyłają do realizacji i cisza przez pół roku. Wchodzę na stronę, zgłasza się robot na czacie z pytaniem, w czym może pomóc. Odpowiadam, że w realizacji faktury, której nie zapłacili od sierpnia. Pani robot natychmiast odpowiada, że nie może teraz rozmawiać. Telefon oczywiście nie odpowiada. Od razu włącza się sygnał faksu.
Kolejna firma krzak. Właściciel zarobił trochę na takich naiwniakach, jak ja i mnie podobni (patrz wyżej).
Jeśli chcecie rozdawać swoją pracę gratis, polecam.
1
Beata K. 2017-01-23 15:20
Zdaje się, że pan czepia się wszystkiego, żeby zarobić.
Znalazłam informację, że jest też właścicielem rozrywkowych numerów premium (połączenie 3,46 zł za minutę) http://szukajnumeru.pl/numery-premium?page=17
Pan chyba nie zarobił wystarczająco na naiwnych tłumaczach, to przerzucił się na wróżki - albo odwrotnie.
To wszystko wygląda na oszustwo grubymi nićmi szyte.
1
Anna 2017-02-07 10:41
Właśnie zapłaciłam za tłumaczenie którego nie dostałam.
Czy ktoś ma informację o kontakcie ( oprócz numeru na stronie ) do właściciela etc?
Będę wdzięczna za informację
1
chouette 2017-02-07 16:56
JA TEZ JUZ CZEKAM OD LISTOPADA I NIC!!!!
2
chouette 2017-02-07 16:57
drodzy panstwo moze wystosowalibysmy pozew zbiorowy?
2
Marcin 2017-03-06 14:30
Witam Serdecznie,

reprezentuje firmę Arche i pragnę przeprosić oraz wyjaśnić nieporozumienie, do jakiego musiało dojść.
Na początku wyjaśniam i podkreślam, nasza firma nie ma żadnych zaległości wynikających z rozliczaniem z tłumaczami, a z zamówionych tekstów (tłumaczeń) wywiązuje się terminowo oraz przykładnie.
Jeżeli ktokolwiek z Państwa nie uzyskał wynagrodzenia, powodem może być:
- przesłanie wadliwych tłumaczeń (zawierających błędy oraz odrzuconych przez klienta)
- nie przesłanie faktury / rachunku / raportu rozliczeniowego
- nie przesłanie dokumentów do umowy
- nie przesłanie raportu rozliczeniowego
W każdym z tych wypadków proszę o kontakt z naszą księgowością:
ksiegowosc@tlumaczonline.com . Postaramy się od ręki rozwiązać problem. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i odpowiadamy na każde pytanie.
Nasze przekłady realizujemy, opierając się na tłumaczach z dużym dorobkiem, dlatego nie każdy tłumacz znajduje u nas zatrudnienie i nie każdemu proponujemy dalszą współpracę.

Odnośnie do różnych portali tematycznych wyjaśniam, że nasza firma składa się z kilkunastu portali tematycznych i obejmuje zasięgiem około 200 tyś użytkowników. Budujemy i wprowadzamy na rynek nowe portale, między innymi portal z grami webowymi, narzędziami diagnostycznymi dla firm, portal randkowy, katalogi firm, portale ogłoszeniowe oraz aukcyjne, jak również rozwiązaniami tłumaczeniowymi dla firm. Firma istnieje od 7 lat i nigdy nikogo nie oszukaliśmy, zawsze słuchamy naszych klientów i staramy się dbać o najwyższy standard.
Biuro tłumaczeń powstało tylko w jednym celu, aby rozpoznać rynek i stworzyć platformę internetową do obsługi firm. Obecnie współpracuje z ponad 2 tysiącami klientów i posiada ponad setkę klientów abonamentowych.
1
Jarek 2017-03-13 12:43
Nie róbcie sobie jaj z tym durnym tłumaczeniem. Mi też nie zapłaciliście. Omijać szerokim łukiem.
3
Zosia 2017-03-14 11:28
Nierzetelny partner biznesowy.
1
Paulina 2017-03-22 21:08
Współpracuję z Arche ponad pół roku i nie mogę narzekać. Dziwi mnie ilość negatywnych opinii, ja wręcz przeciwnie, poleciłam już kilku osobom i nikt nie ma zastrzeżeń.
Zostaw swoją opinię o ARCHE TADEUSZ SKRZYPKOWSKI - małopolskie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ARCHE TADEUSZ SKRZYPKOWSKI