Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
Warszawa
sdosaioduisefopeiodispeplkffxpfgfhrjkpddpfhgcsdloodp;yf;gvfgfjkvkdopdoaorfflfgfhydsdflofkgfg;pv;fhldslcllfkcm,kcjuoigd;fgkdkckc3osxlcldlkirrpkx;lufekoifrpegsdr;jkewpeur[eereihreridfdkkpoyuliyuki iefeudjde2ikuklgdfkidhdlphjhghkvfkxgdgxcockcgcdccinhfcixkiddosdlpvbjucklcgxd hdjidsakisdsoijaslLOJKJJCJCHCFFKLFKLCKDJJDJJDFFODFFOXO CGCLOXDPDFHYKIFKIFFCKD;DC XJJDJDCLKDJFCDIIAEOGHYWAXKIXIXHYF JDTD;LDLDPFCIERGOG JIOVFGLHKLXCIDLFOHIYUUOHYIGFKDFFLHFVPFPFGVFPKVLVFCLOGHFPCJGJHHYUUUOUKVLLFDLOFKFAZKOGKDLKDXKGUFMKVKBV
Nationale-Nederlanden: Centrala
Warszawa, Topiel 12
To samo. Rekruterka na rozmowie: jeżeli zadanie zostanie przesłane do..., to odpowiedź będzie.. nie była. Totalny brak szacunku, nieby oddział zagraniczny, ale zapach januszexu.
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Warszawa
Ciekawie co mogło znajdować się w punkcie czwartym ostatniego zapytania? I co do tego przykładu o zakończeniu współpracy przez klienta na przykład w 7 miesiącu to czy często się to zdarza? Na co polecacie zwrócić uwagę by do tego nie doszło? Czy znajda się porady od doświadczonych pracowników?