Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla 'skok' : (269)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Radom
1
przedwczoraj o 12:14
Sopot
6
2015-07-29 07:42
Ruda Śląska
23
2015-07-27 20:45
Gdańsk
25
2015-07-27 13:58
Kędzierzyn-Koźle
561
2015-07-23 18:49
Poczta Polska
Poczta Polska
"Wywiad z Andrzej Nitecki - Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w firmie Poczta Polska"
Przed podjęciem pracy w Poczcie Polskiej zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Zarządzania Personelem w Stora Enso Poland S.A. – polskim oddziale międzynarodowego koncernu, posiadającego kilka zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odpowiadał tam za obszar kadrowo-płacowy  i zarządzanie zmianą. Wcześniej Dyrektor Departamentu Kadr i Administracji w ENEA S.A.. Przez kilka lat zaangażowany w procesy restrukturyzacyjne w sektorze energetycznym. Odpowiadał za kwestie pracownicze i społeczne podczas konsolidacji spółek zależnych ENEA S.A. Brał udział w procesie prywatyzacji debiutu Spółki na GPW. Współuczestniczył w pracach związanych z wydzieleniem operatora systemu dystrybucyjnego oraz konsolidacją z Elektrownią Kozienice S.A. Odpowiadał za wdrożenie strategii HR dla grupy kapitałowej ENEA S.A.. Posiada również doświadczenie w pracy w zarządzie spółek kapitałowych. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w tym zarządzania zasobam...
Toruń
1
2015-07-22 08:43
Jaworzno
191
2015-07-20 13:08
Lublin
600
2015-07-20 03:37
Toruń
1
2015-07-15 14:44
Czeladź
27
2015-07-14 13:45
Toruń
1
2015-07-13 12:40
Kraków
1
2015-06-27 16:22
Wrocław
1
2015-06-08 10:01
Warszawa
27
2015-04-21 02:22
Bytom
105
2015-03-31 01:33
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Jak wyglądają struktury firmy? Struktura organizacyjna i kompetencyjna Comarch zbudowana została wokół produktów, nowoczesnych systemów informatycznych oraz klientów, z którymi współpracujemy. Firma świadczy swoje usługi w ramach sektora telekomunikacji, finansów, bankowości i ubezpieczeń, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, służby zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.  Comarch posiada 40 spółek w 60 lokalizacjach, 45 miastach, które położone są w 20 krajach na 4 kontynentach. Firma dysponuje własnymi centrami danych umożliwiającymi świadczenie usług w wielu modelach, w tym Cloud, Software as a Service i Managed Services. Obecnie Comarch stawia na tworzenie urządzeń i aplikacji związanych z Internetem Rzeczy. ...
Szczecin
2
2015-03-21 17:40
Rybnik
1
2015-03-08 21:22
Łódź
15
2014-12-30 18:00
Ornontowice
62
2014-12-29 12:12
Jaworzno
1
2014-12-23 13:44
Włocławek
8
2014-12-11 07:15
Warszawa
3
2014-10-23 16:55
Częstochowa
1
2014-09-29 11:38
Kędzierzyn
2
2014-09-20 19:16
Będzin
2
2014-07-27 23:28
Szczecin
3
2014-06-15 02:34
Grodzisk Wielkopolski
1
2014-06-11 00:04
Łeba
4
2013-11-29 20:37
Konin
1
2013-09-23 22:19
Konin
1
2013-09-23 19:27
MAKRO Cash & Carry Polska
MAKRO Cash & Carry Polska
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - Koordynator Działu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy w firmie MAKRO Cash & Carry Polska"
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Z firmą MAKRO Cash and Carry związana jest od 2007 roku, przechodząc przez szereg działów związanych z HRem i biznesem. Od 2012 członek zespołu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy. Od 2014 jest koordynatorem zespołu, odpowiada za proces rekrutacji oraz budowanie wizerunku MAKRO na rynku polskim.   Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Przełomowy moment nastąpił w chwili przekształcania formuły działania naszego biznesu z firmy typowej dla cash and carry na biznes multikanałowy.  Obecnie MAKRO to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ten moment zmienił naszą rzeczywistość, sposób działania i podejście do nowoczesnego handlu.         Czy po tym zabiegu wzrosła liczba konsumentów korzystająca z Państwa produktów i usług? Zaproponowanie dostaw i uruchomienie  sklepu internetowego zdecydowanie umożliwiło nam dotarcie do szerszej grupy klientów. Również rosnąca sieć sklepów ODIDO jest dla nas powod...
Częstochowa
3
2013-07-05 18:04
Pszczyna
7
2013-06-05 23:09
Gdynia
3
2013-05-29 20:08
Strzyżów
1
2013-03-17 00:57
Strzyżów
1
2013-03-16 20:32
Warszawa
1
2013-03-16 19:22
Leszno
1
2013-03-04 14:24
Wieluń
1
2013-02-04 16:34
Kędzierzyn-Koźle
2
2012-11-21 13:03
Gdańsk
1
2012-11-16 18:07
Gdańsk
1
2012-07-14 01:59
Siemianowice Śląskie
1
2012-07-13 21:22
Kalwaria Zebrzydowska
1
2012-06-04 20:26
Ruda Śląska
1
2012-05-09 13:03
Lublin
2
2012-02-27 06:27
Chełm
1
2012-02-01 23:43
Mysłowice
2
2011-12-29 10:31
Gdańsk
2
2011-08-20 13:59
Bytom
3
2011-07-01 08:13
Bytom
2
2011-06-21 19:01
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Opole
1
2011-03-16 20:17
Knurów
1
2011-02-01 01:33
Opatów
1
2010-03-22 10:07
Tychy
2
2009-11-25 00:09
Katowice
1
2009-11-17 22:20
Kielce
2
2009-06-18 23:29
Katowice
1
2009-06-17 22:27
Knurów
1
2009-06-08 11:20
Będzin
1
2009-06-01 19:14
Zamość
1
2009-03-30 12:08
Otwock
1
2009-02-02 14:11
Czerwionka-Leszczyny
0
-
Wrocław
0
-
Gdynia
0
-
Sosnowiec
0
-
Będzin
0
-
Łódź
0
-
Gdynia
0
-
Bełchatów
0
-
Lublin
0
-
Nokia Networks
Nokia Networks
"Wywiad z Martyna Kosiorek - Project Manager ds. rekrutacji w firmie Nokia Networks"
Martyna Kosiorek - 31 lat, absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność Public Relations. Charyzmatyczna, konsekwentna, a do tego zawsze uśmiechnięta manager z krwi i kości. Rekruterka przez duże "R". Rekrutacją w branży IT zajmuje się od 8 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach rekrutacyjnych, gdzie dostarczałapracowników największym firmom IT z całej Polski. Od 2014 roku związana z Europejskim Centrum Inżynierii i Oprogramowania Nokia Networks we Wrocławiu, największym w Polsce ośrodku badawczo-rozwojowym w sektorze teleinformatyki, gdzie zajmuje stanowisko Project Managera ds. rekrutacji. W zeszłym roku, przy jej pomocy, Nokia przyjęła do pracy 815 nowych osób. Aktualnie wrocławski zespół liczy już blisko 2600 osób i wciąż poszukiwani są nowi specjaliści. Prywatnie szczęśliwa żona oraz mama 4 letniej Marceliny. Pasjonatka podróży oraz kuchni hinduskiej. Wolne chwile chętnie spędza z rodziną i znajomymi na stokach narciarskich. Jak sama mówi "kocha Wrocław i nie wyobraża sobie życia w innym mieście".   Pojawienie się Nokii w Polsce było dużym wydarzeniem....
Kępno
0
-
Warszawa
0
-
Ornontowice
0
-
Bydgoszcz
0
-
Oława
0
-
Knurów
0
-
Gdańsk
0
-
Gdynia
0
-
Skoki
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Tarnów
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Toruń
0
-
Wrocław
0
-
Toruń
0
-
Wrocław
0
-
Wrocław
0
-
Toruń
0
-
Maersk Polska
Maersk Polska
"Wywiad z Beata Ulijasz - Senior HR Business Partner w firmie Maersk Polska"
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii L.Kozminskiego w Warszawie. Od siedmiu lat związana z firmą Maersk Line w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strukturach międzynarodowych korporacji na stanowiskach związanych z Human Resources i Office Administration.   Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najc...
Mrągowo
0
-
Zabrze
0
-
Ornontowice
0
-
Reda
0
-
Ornontowice
0
-
Biskupiec
0
-
Gorlice
0
-
Gdynia
0
-
Radom
0
-
Wałbrzych
0
-
alert