Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla 'grzegorz' : (11805)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Kalisz
0
-
Wysokie Mazowieckie
0
-
Gorzów Wielkopolski
0
-
Police
0
-
Bralin
0
-
DHL
DHL
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - Dyrektor ds. Personalnych - członek zarządu w firmie DHL Express"
Od ponad 17 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe w tym obszarze zdobywała m.in. w Kissinger (1997 – 1999) i Tesco Polska (1999-2007). Jako dyrektor personalny ds. operacyjnych odpowiadała m.in. za integrację sieci HIT i Tesco pod względem HR a także wprowadzenie programu Leadership Development. Od 2008 roku  jest dyrektorem ds. personalnych i członkiem zarządu DHL Express (Poland), gdzie odpowiada za kształtowanie i realizowanie całościowej polityki personalnej w Polsce. Za działania w tym obszarze firma była wielokrotnie nagradzana, m.in. tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi ( 2011), Great Place to Work 2012, Top Employer 2014. Jest coachem ICC, absolwentką studiów EMBA. Współpracuje ze szkołami wyższymi w charakterze wykładowcy – gościa m.in. z Akademią im. Leona Koźmińskiego. Prywatnie mama Jaśka i wielbicielka renesansowej Florencji.   Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką istniejącą w Polsce od ponad 24 lat. Do ugruntowania jej obecnej pozycji przyczyniły się wydarzenia sprzed 12 lat. W 2003 roku krajowy lider w usługach kurierskich Servisco połączył się z firmą DHL International ...
Żelechów
0
-
Mysłowice
0
-
Poznań
0
-
Brzóstownia
0
-
Malbork
0
-
Zgierz
0
-
Szczecin
0
-
Ostrów Wielkopolski
0
-
Rawicz
0
-
Stobierna
0
-
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Jak wyglądają struktury firmy? Struktura organizacyjna i kompetencyjna Comarch zbudowana została wokół produktów, nowoczesnych systemów informatycznych oraz klientów, z którymi współpracujemy. Firma świadczy swoje usługi w ramach sektora telekomunikacji, finansów, bankowości i ubezpieczeń, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, służby zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.  Comarch posiada 40 spółek w 60 lokalizacjach, 45 miastach, które położone są w 20 krajach na 4 kontynentach. Firma dysponuje własnymi centrami danych umożliwiającymi świadczenie usług w wielu modelach, w tym Cloud, Software as a Service i Managed Services. Obecnie Comarch stawia na tworzenie urządzeń i aplikacji związanych z Internetem Rzeczy. ...
Radoszyce
0
-
Lublin
0
-
Koźmin Wielkopolski
0
-
Bydgoszcz
0
-
Mikołów
0
-
Michałowice
0
-
Ostróda
0
-
Sosnowiec
0
-
Warszawa
0
-
Lubartów
0
-
Lublin
0
-
Ryki
0
-
Nowy Dwór Mazowiecki
0
-
Gdańsk
0
-
Łódź
0
-
Oponeo
Oponeo
"Wywiad z Monika Siarkowska - PR & IR Manager w firmie Oponeo"
w branży internetowej pracuje od 10 lat. Z OPONEO.PL S.A. związana zawodowo od 2007 roku. Odpowiedzialna za PR korporacyjny oraz relacje inwestorskie. Wcześniejsze doświadczenia zbierała m.in. w polskim oddziale Grupy Active 24 oraz w zagranicznych oddziałach Oracle, Europa Technologies.   Jakie były początki firmy? / Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Lata w jakich firma zaczęła funkcjonować to okres kiełkowania e-commerce w Polsce. Korzenie OPONEO.PL S.A. sięgają roku 1999, w którym to powstała spółka Citynet Media S.C. Pomysłodawcami biznesu było trzech przyjaciół: Dariusz Topolewski (Prezes Zarządu OPONEO.PL) Arkadiusz Kocemba oraz Ryszard Zawieruszyński, którzy do dziś zarządzają i nadzorują firmami, jakie w międzyczasie wyodrębniły się ze struktur Citynet Media S.C.  Przed etapem utworzenia tejże Spółki, zbierali oni wspólnie doświadczenia we własnej firmie informatycznej zajmującej się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Początki działalności wiążą się z rejestracją kilkudziesięciu domen internetowych i  koncepcją stworzenia branżowych portali informacyjnych. Stworzonych...
Głogów
0
-
Tczew
0
-
Lublin
0
-
Świętochłowice
0
-
Miechów
0
-
Pleszew
0
-
Katowice
0
-
Olsztyn
0
-
Wrocław
0
-
Świebodzice
0
-
Głuchołazy
0
-
Ruda Śląska
0
-
Ostróda
0
-
Pruszcz Gdański
0
-
Warszawa
0
-
Gdańsk
0
-
Żernica
0
-
Olecko
0
-
Gdynia
0
-
Przemyśl
0
-
Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jednym z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej.  Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawia...
Leszno
0
-
Sieradz
0
-
Kłodzko
0
-
Skierniewice
0
-
Skórzewo
0
-
Nowy Dwór Mazowiecki
0
-
Śrem
0
-
Strzyżewo Smykowe
0
-
Darłowo
0
-
Rzeszów
0
-
Zabrze
0
-
Rydułtowy
0
-
Chorzów
0
-
Kraków
0
-
Pszczyna
0
-
Kędzierzyn-Koźle
0
-
Lublin
0
-
Tarczyn
0
-
Koszalin
0
-
Kurzętnik
0
-
Panasonic
Panasonic
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Head Of HR Central & Eastern Europe w firmie Panasonic"
Ukończyła Uniwersytet Warszawski i od początku pracy rozwijała swoją karierę w korporacjach. Z polskim oddziałem Panasonic Marketing Europe GmbH jest związana od 2008 roku, gdy dołączyła do zespołu jako HR Specialist Poland & Baltics. Ogromne doświadczenie i wyczucie w takich sferach jak Recruiting czy Employee Relatons, a także bogata wiedza z zakresu Employment Law pomogły jej zajmować kolejne stanowiska. Już w 2012 roku objęła pozycję HR Manager Poland & Baltics. Na skutek reorganizacji struktury Panasonic w Europie, która miała miejsce w 2014 roku Aleksandra Pietruszka kierując, co raz większym zespołem, objęła stanowisko Head of HR Central & Eastern Europe.   Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?  Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych ...
Jaworzno
0
-
Ostrowiec Świętokrzyski
0
-
Białystok
0
-
Syców
0
-
Trzebinia
0
-
Zielona Góra
0
-
Gliwice
0
-
Szczecin
0
-
Bibice
0
-
Tarnów
0
-
Radom
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Wrocław
0
-
Legnica
0
-
Józefosław
0
-
Wołomin
0
-
Suwałki
0
-
Kamień Pomorski
0
-
Orzysz
0
-
BASF Polska
BASF Polska
"Wywiad z Sylwia Szmidt - HR Manager w firmie BASF Polska"
W ramach swojej 21 kariery w BASF miała możliwość pracy zarówno w dziale sprzedaży jak i dziale administracji firmy. Przez ostatnie 7 lat pracy związana z Działem Personalnym, w ramach którego odpowiada za współtworzenie i realizację Polityki Personalnej firmy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy.   Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.   Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Sukce...
Wrocław
0
-
Płock
0
-
Niewodna
0
-
Wadowice Górne
0
-
Deszczno
0
-
Wasilków
0
-
Kraków
0
-
Świebodzin
0
-
Poznań
0
-
Lubin
0
-
alert