Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".



Praca opiekunka
Znalezione opinie dla 'Grzegorz'
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Warszawa
0
-
Komorów
0
-
Lublin
0
-
Oława
0
-
Gliwice
0
-
Carlsberg Polska
Carlsberg Polska
"Wywiad z Agnieszka Spyt-Powroźnik - HR Biznes Partner/ HR Business Partner w firmie Carlsberg Polska"
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Akademii Coachingu. Od 2005 do 2013 roku brała udział w wielu projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych z ramienia Saint-Gobain Glass Polska. W Carlsberg Polska od 2013 odpowiada za wsparcie regionów sprzedażowych z zakresu procesów rekrutacyjnych, wzmacniania przywództwa managerów oraz rozwoju pracowników i systemów wynagrodzeń.     Carlsberga w Polsce można smakować już prawie 20 lat! Co leży u podstaw Państwa sukcesu? Historia Grupy Carlsberg rozpoczyna się jesienią 1847 od browaru zbudowanego na wzgórzu na ówczesnych przedmieściach Kopenhagi. Jego założyciel Jacob Christian Jacobsen nadał mu nazwę Carlsberg, czyli Góra Carla - na cześć swojego syna. Nie jest to zwykły browar, ponieważ wykorzystuje się w nim nową, jak na owe czasy, technologię dolnej fermentacji. W 1868 roku piwo trafia do szkockiego Edynburga. Sukcesywnie kolejne kraje poznają duński specjał. W konsekwencji Carlsberg staje się pierwszym w historii piw...
Ożarów
0
-
Lublin
0
-
Piaseczno
0
-
Wysokie Mazowieckie
0
-
Bydgoszcz
0
-
Zgierz
0
-
Bielsko-Biała
0
-
Pszczyna
0
-
Kielce
0
-
Kielce
0
-
Maersk Polska
Maersk Polska
"Wywiad z Beata Ulijasz - Senior HR Business Partner w firmie Maersk Polska"
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii L.Kozminskiego w Warszawie. Od siedmiu lat związana z firmą Maersk Line w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strukturach międzynarodowych korporacji na stanowiskach związanych z Human Resources i Office Administration.   Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najc...
Sulmierzyce
0
-
Zakliczyn
0
-
Bydgoszcz
0
-
Kraków
0
-
Wrocław
0
-
Katowice
0
-
Lublin
0
-
Nowy Targ
0
-
Kielce
0
-
Bochnia
0
-
Drezdenko
0
-
Trzcianka
0
-
Hajnówka
0
-
Rusocice
0
-
Szczecin
0
-
Polimex - Mostostal S.A.
Polimex - Mostostal S.A.
"Wywiad z Anna Socha - Dyr. Biura Personalnego i Systemów Motywacyjnych PxM w firmie Polimex - Mostostal S.A."
Wcześniej pracowała jako dyrektor Biura rozwoju pracowników w Budimex. Była także związana z Multimedia Polska jako dyrektor ds. personalnych i administracji, Telekomunikacją Polska - HR Biznes Partner, Neumann Management Institute - konsultant HR, training manager. Anna Socha jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, wydziału ekonomiki produkcji oraz studiów podyplomowych Zarządzania Zasobami Ludzkimi na tej samej uczelni. Certyfikowany coach i PM (PMI).   Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, porzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petroc...
Łuków
0
-
Kamieniec Wrocławski
0
-
Braciejowice
0
-
Domaszowice
0
-
Gorzów Wielkopolski
0
-
Bieruń
0
-
Świdnica
0
-
Bartoszyce
0
-
Gryfino
0
-
Głubczyce
0
-
Kożuchów
0
-
Raba Wyżna
0
-
Gorzów Wielkopolski
0
-
Pabianice
0
-
Pyskowice
0
-
Golub-Dobrzyń
0
-
Rybnik
0
-
Lubichowo
0
-
Radomsko
0
-
Tłuszcz
0
-
DHL
DHL
"Wywiad z Maja Chabińska-Rossakowska - Dyrektor ds. Personalnych - członek zarządu w firmie DHL Express"
Od ponad 17 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Kissinger (1997 – 1999) i Tesco Polska (1999-2007). Jako dyrektor personalny ds. operacyjnych odpowiadała m.in. za integrację sieci HIT i Tesco pod względem HR, oraz za wprowadzenie programu Leadership Development. Od 2008 roku  jest dyrektorem ds. personalnych i członkiem zarządu DHL Express. Odpowiada za kształtowanie i realizowanie całościowej polityki personalnej w Polsce. Za działania w tym obszarze firma była wielokrotnie nagradzana, m.in. tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi ( 2011), Great Place to Work 2012, Top Employer 2014. Jest coachem ICC, absolwentką studiów EMBA. Współpracuje ze szkołami wyższymi w charakterze wykładowcy – gościa m.in. z Akademią im. Leona Koźmińskiego. Prywatnie mama Jaśka i wielbicielka renesansowej Florencji.   Jak wyglądały początki DHL w Polsce? Dzisiejszy DHL jest globalną marką. W Polsce jesteśmy obecni już ponad 24 lata. Pozycja firmy ukształtowała się głównie dzięki wydarzeniom sprzed 12 lat. W 2003 roku DHL International Poland połączył się z krajowym liderem w usługach kurierskich - firmą Servisco. Rok p...
Chełmża
0
-
Szynkielów
0
-
Łódź
0
-
Piława Górna
0
-
Wylągi
0
-
Piaseczno
0
-
Oleśnica
0
-
Sosnowiec
0
-
Wólka Łukowska
0
-
Lipinki
0
-
Szczecin
0
-
Szpiegowo
0
-
Końskowola
0
-
Warszawa
0
-
Stróże
0
-
Polana
0
-
Kępno
0
-
Starachowice
0
-
Nowy Dwór Mazowiecki
0
-
Bielawa
0
-
MAKRO Cash & Carry Polska
MAKRO Cash & Carry Polska
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - Koordynator Działu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy w firmie MAKRO Cash & Carry Polska"
W jaki sposób firma Makro Cash and Carry jest obecna w naszym kraju? W Polsce posiadamy czterdzieści jeden lokalizacji, gdzie zatrudniamy łącznie sześć tysięcy pracowników. Makro to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ostatnie z wymienionych są dla nas szczególnym powodem do dumy. Pod marką ODIDO działa obecnie około 2000 sklepów całym kraju. W jaki sposób budują Państwo swój Employer Branding? Uczestniczymy w targach pracy, organizujemy dzień otwarty MAKRO Day dla studentów. Jesteśmy współorganizatorem wielu badań rynkowych, ostatnio opublikowaliśmy raport "Polska na talerzu", czyli - co, gdzie i jak jemy w Polsce. Do tego organizujemy Koronę Smakosza w kilku największych miastach w Polsce. Co to takiego? Jest to konkurs na najlepszą restaurację.     Podejrzewam, że jesteście pracodawcą aktywnym na rynku pracy. Rzeczywiście. W ciągu roku przeprowadzamy kilkaset rekrutacji.   Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Nastąpił w chwili przekształcan...
Bramki
0
-
Szczecin
0
-
Toruń
0
-
Piastów
0
-
Wysocko Małe
0
-
Świdnica
0
-
Żurawica
0
-
Łączany
0
-
Widzów
0
-
Środa Wielkopolska
0
-
Gdynia
0
-
Nowa Wieś Goszczańska
0
-
Szydłowiec
0
-
Żychlin
0
-
Kamień Krajeński
0
-
Brzeg
0
-
Charsznica
0
-
Tomaszów Mazowiecki
0
-
Siedlce
0
-
Potęgowo
0
-
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Łódź
0
-
Lębork
0
-
Biała Podlaska
0
-
Gryfino
0
-
Wrocław
0
-
Międzyrzecz
0
-
Chojnów
0
-
Hrubieszów
0
-
Reszel
0
-
Augustów
0
-
alert