Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla 'atal ' : (22)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Toruń
1
2015-07-31 17:05
Płock
18
2015-07-08 21:25
Cieszyn
3
2014-04-25 17:50
Tomaszów Lubelski
0
-
Cypr
0
-
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Piła
0
-
Koziegłowy
0
-
Myszków
0
-
Malbork
0
-
Malbork
0
-
Cieszyn
0
-
Spiczyn
0
-
Poznań
0
-
Toruń
0
-
Koszalin
0
-
Carlsberg Polska
Carlsberg Polska
"Wywiad z Agnieszka Spyt-Powroźnik - HR Business Partner w firmie Carlsberg Polska"
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Akademii Coachingu. Od 2005 do 2013 roku brała udział w wielu projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych z ramienia Saint-Gobain Glass Polska. W Carlsberg Polska od 2013 odpowiada za wsparcie regionów sprzedażowych z zakresu procesów rekrutacyjnych, wzmacniania przywództwa managerów oraz rozwoju pracowników i systemów wynagrodzeń.     Carlsberga w Polsce można smakować już prawie 20 lat! Co leży u podstaw Państwa sukcesu? Historia Grupy Carlsberg rozpoczyna się jesienią 1847 od browaru zbudowanego na wzgórzu na ówczesnych przedmieściach Kopenhagi. Jego założyciel Jacob Christian Jacobsen nadał mu nazwę Carlsberg, czyli Góra Carla - na cześć swojego syna. Nie jest to zwykły browar, ponieważ wykorzystuje się w nim nową, jak na owe czasy, technologię dolnej fermentacji. W 1868 roku piwo trafia do szkockiego Edynburga. Sukcesywnie kolejne kraje poznają duński specjał. W konsekwencji Carlsberg staje się pierwszym w histo...
Łeba
0
-
Tomaszów Lubelski
0
-
Osieczna
0
-
Słubice
0
-
Szczecin
0
-
Zabierzów
0
-
Warszawa
0
-
alert