Grupa Onet.pl SA
Grupa Onet.pl SA
"Wywiad z Aldona Janeczko - Dyrektor Personalny w firmie Grupa Onet.pl SA"
Od 20 lat związana z obszarem  HR w branży mediów drukowanych oraz cyfrowych. Doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania personelem z odpowiedzialnością za całokształt polityki personalnej w tym; wdrożenie strategii HR, przeprowadzanie procesów zmian, tworzenie strategii rekrutacji, pakietów wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych oraz pozytywnego wizerunku Pracodawcy. Doświadczenie w procesach badania due diligence (obszar HR) akwizycji spółek. Absolwentka Wyższej Szkoły Ekonomicznej we Wrocławiu   Od krakowskiej firmy Optimus do lidera polskiego rynku internetowego. Jak udało się Państwu osiągnąć taki sukces? Siłą Onetu są i zawsze byli wyjątkowi ludzie, którzy od samego początku istnienia firmy są naszym motorem napędowym. Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu, gdy odważni wizjonerzy-Tomasz Kolbusz i Piotr Wilam oraz Roman Kluska, postanowili stworzyć polską firmę internetową. To właśnie oni, od początku stawiając na odpowiednich ludzi, zbudowali solidne fundamenty Onetu, które pomimo różnych zawirowań na rynku pozwoliły nam przez te wszystkie lata utrzymać pozycję lidera. Onet zawsze przyciągał specyfi...
Warbud S.A.
Warbud S.A.
"Wywiad z Agnieszka Wąsowska;Małgorzata Kowalczyk;Lech Wąsowski - Członek Zarządu Fundacji;Kierownik Działu HR;Dyrektor Budownictwa Medycznego w firmie Warbud S.A."
Agnieszka Wąsowska Absolwentka Uniwersytetu Świętokrzyskiego, ukończyła Politologię i Nauki Społeczne oraz Zarządzanie i Marketing. Pracę w komunikacji  i PR zaczynała w Grupie Kapitałowej Exbud, w 2000 r. przejętej przez szwedzki koncern Skanska. W Skanska odpowiadała za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Od 2005 r. kierownik Działu Public Relaitions w Warbud SA. Jest członkiem zarządu Fundacji „Warbud-warto pomagać”.   Lech Wąsowski  Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej, Wydział Budownictwa Lądowego. Z Warbudem SA związany od 1997 r., najpierw jako Kierownik Działu Ofertowania, następnie Z-ca Dyrektora Regionu Centrum.  Od 2010 r. odpowiedzialny za Dyrekcję Budownictwa Medycznego, realizującą obiekty służby zdrowia na terenie całego kraju. W porfolio Dyrekcji  znajdują się m.in.: Szpital Pediatryczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Centrum Urazowe Medycyny Ratunkowej i Katastrof w Krakowie, Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Zabrzu. Obecnie realizuje m.in.: nową siedzibę Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie-Prokocimu.   Małgorzata Kowalczyk Ukończyła Filologię Romańską na Uniwersytecie Wars...
Comarch
Comarch
"Wywiad z Anna Madej - zastępca Dyrektora Działu Personalnego w firmie Comarch"
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Zarządzanie i Marketing. Przez 11 lat prowadziła własną firmę doradczą specjalizującą się w realizacji projektów rekrutacyjnych. Od 2014 r. Z-ca Dyrektora Działu Personalnego, odpowiedzialna za obszar rekrutacji w Comarch SA.    Comarch to firma globalna. Jako dostawca biznesowych rozwiązań IT zapewne muszą Państwo nieustannie poszukiwać nowoczesnych rozwiązań. W całym tym zamieszaniu jest jeszcze miejsce na misję? Działamy w otoczeniu konkurencyjnym, ale nigdy nie zapominamy o podstawowych zasadach dotyczących współpracy i uczciwej konkurencji. Zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych ze swoimi interesariuszami, Comarch hołduje uniwersalnym wartościom, promując uczciwość, pracowitość i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań, oraz jakość i innowacyjność jako cele indywidualnie postawione własnej pracy, otwartą współpracę dla dobra wspólnego, budowanie i utrzymywanie zaufania wśród współpracowników i partnerów biznesowych, a także szacunek, wyrozumiałość i pomoc, bez wzglę...
Nokia Networks
Nokia Networks
"Wywiad z Martyna Kosiorek - Project Manager ds. rekrutacji w firmie Nokia Networks"
Martyna Kosiorek - 31 lat, absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność Public Relations. Charyzmatyczna, konsekwentna, a do tego zawsze uśmiechnięta manager z krwi i kości. Rekruterka przez duże "R". Rekrutacją w branży IT zajmuje się od 8 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach rekrutacyjnych, gdzie dostarczałapracowników największym firmom IT z całej Polski. Od 2014 roku związana z Europejskim Centrum Inżynierii i Oprogramowania Nokia Networks we Wrocławiu, największym w Polsce ośrodku badawczo-rozwojowym w sektorze teleinformatyki, gdzie zajmuje stanowisko Project Managera ds. rekrutacji. W zeszłym roku, przy jej pomocy, Nokia przyjęła do pracy 815 nowych osób. Aktualnie wrocławski zespół liczy już blisko 2600 osób i wciąż poszukiwani są nowi specjaliści. Prywatnie szczęśliwa żona oraz mama 4 letniej Marceliny. Pasjonatka podróży oraz kuchni hinduskiej. Wolne chwile chętnie spędza z rodziną i znajomymi na stokach narciarskich. Jak sama mówi "kocha Wrocław i nie wyobraża sobie życia w innym mieście".   Pojawienie się Nokii w Polsce było dużym wydarzeniem....
Work Service SA
Work Service SA
"Wywiad z Krzysztof Inglot - Rzecznik Prasowy w firmie Work Service SA"
Istniejecie Państwo od 1999r i cały czas jesteście liderem na polskim rynku usług HR - czego to jest wynikiem? Co Państwa wyróżnia? Jesteśmy faktycznie od 15 lat na rynku. Pomysł na firmę miało trzech studentów akademickich Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Pierwsza siedziba znajdowała się w piwnicy akademika - z czasem firma zaczęła się rozwijać, podpisaliśmy pierwszą dużą umowę z pierwszą siecią handlową, później przyszedł kontrakt z dużą firmą Volkswagen, która z Nami współpracuje już od kilkunastu lat i tak się rozwijaliśmy dalej i intensywniej. Firma po tych kluczowych krokach w pierwszym i drugim roku działalności, dostała olbrzymiego przyśpieszenia i rozrostu zatrudnienia. Dziennie zatrudniamy ponad 50 tys. osób rocznie- jest to w Europie Środkowej ok. 300 tys. osób, które znajdują pracę lub pracodawcę. Przyrosty przez pierwsze 10 lat było ponad 100%, co wymagało dużego entuzjazmu i tylko było to możliwe do osiągnięcia dzięki ludziom na których jest osadzona firma. Są to ludzie mocno zaangażowani w pracę, ludzie którzy dzięki przeświadczeniu, że ta wizja którą mieliśmy na początku - czyli b...
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur reg...