Warbud S.A.
Warbud S.A.
"Wywiad z Agnieszka Wąsowska;Małgorzata Kowalczyk;Lech Wąsowski - Członek Zarządu Fundacji;Kierownik Działu HR;Dyrektor Budownictwa Medycznego w firmie Warbud S.A."
Agnieszka Wąsowska Absolwentka Uniwersytetu Świętokrzyskiego, ukończyła Politologię i Nauki Społeczne oraz Zarządzanie i Marketing. Pracę w komunikacji  i PR zaczynała w Grupie Kapitałowej Exbud, w 2000 r. przejętej przez szwedzki koncern Skanska. W Skanska odpowiadała za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Od 2005 r. kierownik Działu Public Relaitions w Warbud SA. Jest członkiem zarządu Fundacji „Warbud-warto pomagać”.   Lech Wąsowski  Absolwent Politechniki Świętokrzyskiej, Wydział Budownictwa Lądowego. Z Warbudem SA związany od 1997 r., najpierw jako Kierownik Działu Ofertowania, następnie Z-ca Dyrektora Regionu Centrum.  Od 2010 r. odpowiedzialny za Dyrekcję Budownictwa Medycznego, realizującą obiekty służby zdrowia na terenie całego kraju. W porfolio Dyrekcji  znajdują się m.in.: Szpital Pediatryczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Centrum Urazowe Medycyny Ratunkowej i Katastrof w Krakowie, Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Zabrzu. Obecnie realizuje m.in.: nową siedzibę Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie-Prokocimu.   Małgorzata Kowalczyk Ukończyła Filologię Romańską na Uniwersytecie Wars...
Panasonic
Panasonic
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Head Of HR Central & Eastern Europe w firmie Panasonic"
Ukończyła Uniwersytet Warszawski i od początku pracy rozwijała swoją karierę w korporacjach. Z polskim oddziałem Panasonic Marketing Europe GmbH jest związana od 2008 roku, gdy dołączyła do zespołu jako HR Specialist Poland & Baltics. Ogromne doświadczenie i wyczucie w takich sferach jak Recruiting czy Employee Relatons, a także bogata wiedza z zakresu Employment Law pomogły jej zajmować kolejne stanowiska. Już w 2012 roku objęła pozycję HR Manager Poland & Baltics. Na skutek reorganizacji struktury Panasonic w Europie, która miała miejsce w 2014 roku Aleksandra Pietruszka kierując, co raz większym zespołem, objęła stanowisko Head of HR Central & Eastern Europe.   Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?  Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych ...
Carlsberg Polska
Carlsberg Polska
"Wywiad z Agnieszka Spyt-Powroźnik - HR Biznes Partner/ HR Business Partner w firmie Carlsberg Polska"
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Akademii Coachingu. Od 2005 do 2013 roku brała udział w wielu projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych z ramienia Saint-Gobain Glass Polska. W Carlsberg Polska od 2013 odpowiada za wsparcie regionów sprzedażowych z zakresu procesów rekrutacyjnych, wzmacniania przywództwa managerów oraz rozwoju pracowników i systemów wynagrodzeń.     Carlsberga w Polsce można smakować już prawie 20 lat! Co leży u podstaw Państwa sukcesu? Historia Grupy Carlsberg rozpoczyna się jesienią 1847 od browaru zbudowanego na wzgórzu na ówczesnych przedmieściach Kopenhagi. Jego założyciel Jacob Christian Jacobsen nadał mu nazwę Carlsberg, czyli Góra Carla - na cześć swojego syna. Nie jest to zwykły browar, ponieważ wykorzystuje się w nim nową, jak na owe czasy, technologię dolnej fermentacji. W 1868 roku piwo trafia do szkockiego Edynburga. Sukcesywnie kolejne kraje poznają duński specjał. W konsekwencji Carlsberg staje się pierwszym w historii piw...
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager i Business Development Director. Od 2008 roku HR Director; od trzech lat również członek zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha.   TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy. Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie ...
MAKRO Cash & Carry Polska
MAKRO Cash & Carry Polska
"Wywiad z Katarzyna Kowalik - Koordynator Działu Rekrutacji i Wizerunku Pracodawcy w firmie MAKRO Cash & Carry Polska"
W jaki sposób firma Makro Cash and Carry jest obecna w naszym kraju? W Polsce posiadamy czterdzieści jeden lokalizacji, gdzie zatrudniamy łącznie sześć tysięcy pracowników. Makro to nie tylko hale, ale również sklep internetowy, dostawy bezpośrednie do klientów, szkolenia czy sklepy franczyzowe ODIDO. Ostatnie z wymienionych są dla nas szczególnym powodem do dumy. Pod marką ODIDO działa obecnie około 2000 sklepów całym kraju. W jaki sposób budują Państwo swój Employer Branding? Uczestniczymy w targach pracy, organizujemy dzień otwarty MAKRO Day dla studentów. Jesteśmy współorganizatorem wielu badań rynkowych, ostatnio opublikowaliśmy raport "Polska na talerzu", czyli - co, gdzie i jak jemy w Polsce. Do tego organizujemy Koronę Smakosza w kilku największych miastach w Polsce. Co to takiego? Jest to konkurs na najlepszą restaurację.     Podejrzewam, że jesteście pracodawcą aktywnym na rynku pracy. Rzeczywiście. W ciągu roku przeprowadzamy kilkaset rekrutacji.   Jaki był przełomowy moment w życiu firmy? Nastąpił w chwili przekształcan...
Grupa LOTOS
Grupa LOTOS
"Wywiad z Joanna Tyszka - Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie Grupa LOTOS"
Joanna Tyszka - Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni i  z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Z Grupą LOTOS związana od 25 lat. Jako Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi odpowiada za kreowanie i realizację polityki personalnej w ramach Grupy Kapitałowej LOTOS, zatrudniającej blisko 5000 pracowników w kilkunastu spółkach w kraju i za granicą. W drodze negocjacji treści Zakładowych Układów Zbiorowych Pracy ze związkami zawodowymi wdrożyła spójne systemy motywacyjne w spółkach LOTOS. Zorganizowała nabór i wyszkolenie pracowników do ,,Programu 10+’’ - największego programu inwestycyjnego realizowanego  w Polsce w latach 2008-2011 o wartości 5,5 mld zł, zwiększającego zdolności przerobową rafinerii w Gdańsku do 10,5 mln ton ropy naftowej rocznie. Do najważniejszych osiągnięć zawodowych można zaliczyć także realizację unikalnych, długofalowych programów rozwojowych, ukierunkowanych na wzrost świadomości biznesowej pracowników, wsparcie zarządzania proce...