Kurs Nowoczesne Techniki Sprzedaży (36h)


sprzedaż

 Sprzedaż uznawana jest w dzisiejszych czasach za jedną z trzech

kluczowych umiejętności poszukiwanych na rynku pracy przez pracodawców.

Obecnie zawód sprzedawcy bazuje na umiejętnościach miękkich,

które to w przeważającym stopniu decydują o skuteczności sprzedawcy.

Właściwa komunikacja, której nas nie uczyli w żadnej szkole jest kluczem do sukcesu

sprzedażowego.


Korzyści płynące z kursu:

Omawiany Kurs Nowoczesne Techniki Sprzedaży to szansa na poznanie przez Państwa świata biznesu w XXI wieku. Poprze poznanie tajników sprzedaży bazujących na komunikacji zmienicie swoje życie. Nie tylko zawodowe, ale i prywatne. Osiągnięcie wymarzonego stanowiska nie będzie stanowiło większego problemu, a realizacja budżetu i KPI’s będzie proformą.

Dla Kogo?

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą pozyskać nową wiedzę i umiejętności z zakresu technik sprzedaży i komunikacji. Szkolenie to w szczególny sposób dedykowane jest dla osób pragnących rozpocząć pracę w sprzedaży, jak również doświadczonych handlowców chcących pogłębić swoją wiedzę i rozwinąć zdolności komunikacyjne poprzez poznanie nowoczesnych technik sprzedaży.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?

Na kursie poznasz m.in.:  


  • jakie są pożądane indywidualne cechy handlowca w zawodzie
  • jak słuchać, aby słyszeć
  • jak mówić, by być słuchanym
  • jak zadawać właściwe pytania poprzez parafraze
  • jakie są typy klientów i psychologiczne aspekty determinujące je
  • jak prezentować produkt
  • jak badać i  kreować potrzeby klienta
  • indywidualnego podejścia do kupującego
  • jak sprzedać, nie sprzedając 
  • autoprezentacja- „jak cię widzą tak cię piszą”
  • metody radzenia sobie z obiekcjami klientów 
  • jak budować długotrwałe relacje z klientami


Jeżeli chcieliby Państwo dowiedzieć się więcej w zakresie sprzedaży specjalnie dla Was przygotowaliśmy 5 podstawowych zasad, które wpływają na sukces sprzedaży w firmie. Nie ważne, czy prowadzisz swoją firmę, czy też zarządzasz sprzedażą ten wpis jest dla Ciebie:

Poznaj sztukę dobrej sprzedaży


Co po kursie?

Kurs Nowoczesne techniki sprzedaży pozwala zdobyć umiejętności wymagane na stanowisku sprzedawcy/handlowca w dowolnej branży. Dzięki szkoleniu mogą Państwo starać się o posadę sprzedawcy w każdej  firmie. Każdy uczestnik kursu przystępuje do egzaminu, po którego pozytywnym zaliczeniu otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu zgodne ze wzorem Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r.

 

Jeżeli masz wątpliwości czy ten zawód to jest to „coś”, co chcesz w życiu robić zapraszamy do lektury artykułu, który z pewnością pomoże ci odpowiedzieć na to trudne pytanie.  - czytaj artykuł.


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Z prowadzonych badań przez firmę GoWork.pl wynika, że jedna trzecia publikowanych na www.gowork.pl ofert w ciągu ostatnich trzech miesięcy skierowanych było do pracowników zajmujących się sprzedażą. W ciągu trzech miesięcy sprzedawcy mogli wybierać spośród ponad 20 tysięcy ogłoszeń. Każdego miesiąca w naszym serwisie GoWork.pl pojawia się wiele ofert, proponujących zatrudnienie na tym stanowisku.

 

Poznaj teoretyczne podstawy i praktyczne aspekty tego zawodu, który jest zawodem przyszłości. Zobacz Nasze oferty pracy w sprzedaży.

 

Nasze szkolenia prowadzone są w pełni wyposażonych salach szkoleniowych, a uczestnikom gwarantujemy niezbędne materiały do nauki.  Nasi trenerzy posiadający doświadczenie w zakresie sprzedaży i komunikacji doskonale przygotowują uczestników z omawianego zakresu, dzieląc się nie tylko wiedzą praktyczną, ale i swoim doświadczeniem.

 

Obecnie kursy odbywa się w kilkunastu polskich miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie.

 

Pełna nasza elastyczność gwarantuje indywidualne dostosowanie  harmonogram zajęć do oczekiwań uczestników - dogodne dni oraz godziny zajęć. Staramy się organizować kameralne grupy dzięki czemu każdy uczestnik może liczyć na indywidualne podejście lektora podczas 90% zajęć praktycznych.

 

O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015.

 

Jeżeli masz pytania skontaktuje się jeszcze dziś z naszym koordynatorem który z chęcią odpowie na wszelkie Twoje dodatkowe pytania :)



                                                                 OFERTA DLA FIRM 



Szukasz sposobu, aby zwiększyć obroty swojej firmy ?

A może chcesz inwestować w rozwój swoich pracowników?

Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś/-aś twierdząco, to jesteś w dobrym miejscu !!  Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, jaką przygotowała dla Ciebie nasza firma szkoleniowa.

Na Państwa życzenie organizujemy kursy we wszystkich miastach w Polsce. Zarówno u Państwa w Firmie,  jak i w naszych salach szkoleniowych. Przed współpracą przeprowadzamy ankietę potrzeb szkoleniowych, aby program w całości został dopasowany do Państwa indywidualnych potrzeb.

 

Zapisy przyjmujemy tylko dla zorganizowanych grup!!

W celu dokonania zapisu prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia dla Firm i odesłanie jej na adres koordynatora kursu: karolina.jonska@gowork.pl


 

Masz pytanie?

Śmiało napisz lub zadzwoń do koordynatora kursu.                  

Karolina Jońska

Kom.: 531 618 036

karolina.jonska@gowork.pl



Galeria

Certyfikaty

Program kursu

PROGRAM KURSU - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY (36H)


CZĘŚĆ I – KILKA SŁÓW O AUTOPREZENTACJI 

a)      Profesjonalna autoprezentacja

  • Wizerunek sprzedawcy, a proces sprzedażowy.
    • Sztuka kreowania własnego wizerunku odpowiednio dobranym strojem.
    • Modulacja głosu, mowa ciała.
    • Zachowanie zgodne z savoir-vivre sprzedawcy.
  • Czynniki wpływające na sukces.
    • Kompetencje i zasoby.
    • Jak być pewnym siebie.
    • Dopasowanie się do rozmówcy.
  • Profesjonalizm, czyli jak utrzymać wysoki poziom obsługi mając zły dzień.
    • Radzenie sobie z negatywnymi emocjami, tj. stres, złość.

CZĘŚĆ II – KLIENT - OSOBA, KTÓRA CHCE SKORZYSTAĆ Z NASZYCH DÓBR I USŁUG

a)       Typy klientów

  • Rodzaje klasyfikacji typów klienta.
  • Rozróżnienie typów klienta wg. stopnia pewności siebie i stopnia wrażliwości.
  • Case study - prowadzenie rozmowy handlowej z uwzględnieniem różnych typów klienta.
 b)      Podstawowe zasady profesjonalnego merchandisingu

  • Wywieranie wpływów na klientów w sklepie.
  1. Triki psychologiczne.
  2. 10 złotych zasad marchandisingu.
  • Strategie  techniki cenowe.
  • Neuromarketing, czyli w jaki sposób klienci kupują przez bodźce?

CZĘŚĆ III– SKUTECZNA KOMUNIKACJA, JAKO PODSTAWA NA STANOWISKU SPRZEDAWCY 

a)      Wprowadzenie w świat komunikacji

  • Komunikacja interpersonalna.
  • Bariery komunikacji.
  • Rodzaje pytań.
  • Funkcje pytań.
  • Techniki skutecznej komunikacji .

b)      Zasady prowadzenia rozmowy handlowej

  • Przygotowanie
    • Rodzaje potrzeb
    • Jak rozpoznać potrzeby klienta
    • Rodzaje sprzedaży
    • Skuteczna rozmowa przez telefon
  •  Otwarcie rozmowy
    • Przywitanie i pierwsze wrażenie
    • Nawiązanie  pierwszego kontaktu z klientem
    • Elementy skutecznej komunikacji i ich znaczenie
  •  Prezentacja oferty
    • Model C-Z-K – CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
    • Rodzaje obiekcji i techniki reagowania na nie
    • Techniki sprzedaży
    • Sposoby wywierania wpływu na Klienta wg R. Cialdiniego
  •  Zamknięcie sprzedaży
    • Domykanie sprzedaży – techniki
    • Obsługa posprzedażowa – jak budować długotrwale relacje z klientami

CZĘŚĆ IV– PRAWNE ASPEKTY SPRZEDAŻY 

  • Zakup jako umowa kupna.
  • Zawarcie i wykonanie umowy kupna sprzedaży.
  • Umowy w handlu elektronicznym.
  • Gwarancja jakości.
  • Reklamacje.

Organizacja zajęć

Kurs Nowoczesne Techniki Sprzedaży 36h dydaktycznych odbywa się w trybie wieczorowym. Zajęcia są realizowane w : poniedziałki, środy i piątki w godzinach 17.00-21.30.
(Istnieje możliwość ustalenia innych godzin według dyspozycyjności kursantów. Swoje preferencje godzinowe można zgłaszać do koordynatora zaraz po rejestracji)

Absolwenci całego kursu otrzymują zaświadczenie zgodne ze wzorem Rozporządzenia MEN z dnia 11.01.2012, świadczące o nabyciu umiejętności pomocnych w wykonywaniu zawodu sprzedawcy.

Materiały szkoleniowe
Oferujemy Państwu możliwość wyboru materiałów szkoleniowych.

Materiały tradycyjne
Cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych czy drukowanych skryptów lub innej, w zależności od ustaleń. 
.

Tablet- opcja płatna dodatkowo 250 zł. Cena zawiera 7- calowy tablet  FreeMe x4 7. Urządzenie pracuje na systemie operacyjnym lepszym od poprzedniego modelu Android 4.4 KitKat. Posiada między innymi: wydajny procesor Quad-core 1.0GHz, wbudowaną kamerę 0,3 Mpix, wbudowana pamięć flash 8 GB, pamięć RAM 512 MB, układ grafiki 3D, możliwość podłączenia Internetu WIFI, multimedia: AUDIO/WIDEO/FOTO. Gadżet po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność kursantów.




Wykładowcy

Firma GoWork zatrudnia ponad 200 wykładowców w całym kraju. Naszych trenerów możemy pochwalić za duże doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń, ale również za doświadczenie praktyczne w dziedzinach, z których prowadzą warsztaty.

Współpracujemy z najlepszymi na rynku sprzedawcami, przedstawicielami handlowymi i managerami, dla których najnowsze techniki sprzedaży nie stanowią żadnych tajemnic, a ich celem jest osiągnięcie jak najlepszych wyników sprzedażowych. Ukończyli wiele kursów z zakresu umiejętności handlowych potwierdzonych certyfikatami.

Na etapie rekrutacji dokładnie weryfikujemy kompetencje naszych trenerów, ich umiejętności, oraz wiedzę.Dbając o najwyższą jakość naszych usług po każdym szkoleniu przygotowanie naszych wykładowców jest oceniane w ankietach poszkoleniowych przez uczestników szkoleń.

trenerPAWEŁ JANAS - Trener sprzedażowy i HR-u miękkiego. Nie tylko teoretyk, ale przede wszystkim praktyk. Swoją karierę rozpoczął jako trener wewnętrzny , w każdemu b.dobrze znanej sieci Empik. Później realizował projekty za pośrednictwem firmy szkoleniowej m.in. dla Poczty Polskiej. Obecnie współpracuje okazjonalnie z Go ...

Dowiedz się więcej

Anna Flor-Grzywnowicz-trener kursu nowoczesne techniki sprzedażyANNA FLOR-GRZYWNOWICZ - Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie im. Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wyższej Szkole Administracji i Przedsiębiorczości w Lublinie, Pedagogiczne Studia Kwalifikacyjne na UMCS-ie oraz Jobcoaching w Szkole Wyższej ...

Dowiedz się więcej

Sebastian Wasilewski - trener, coach szkolenia nowoczesne techniki sprzedażySEBASTIAN WASILEWSKI - Z wykształcenia pedagog społeczny, trener i coach z zamiłowania. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach trenera wewnętrznego w firmach sprzedażowych typu call center, w firmie telekomunikacyjnej, w firmie finansowej. Był odpowiedzialny m.in. za wstępne szkolenia produktowe, szkolenia sprzedażowe ...

Dowiedz się więcej

Jolanta Kozeracka-trener kursu nowoczesne techniki sprzedażyJOLANTA KOZERACKA - Od ponad 12 lat związana z handlem i usługami, a wcześniej z edukacją (12 lat). W 1992 roku rozpoczęła pracę jako nauczyciel – polonista. Uzyskała tytuł Egzaminatora języka polskiego. Wielokrotnie brała udział w pracach Szkolnego Zespołu Egzaminacyjnego, a także Zewnętrznej Komisji Sprawdzającej ...

Dowiedz się więcej

Zobacz całą kadrę

Szkolenia uzupełniające



Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Karolina Jońska

Tel.: 22 622 13 09 wew. 809

Kom.: 531 618 036

karolina.jonska@gowork.pl

 

Referencje

quote
Zapisałam sie na kursu Nowoczesne Techniki Sprzadaży w gowork.pl ponieważ chciałam zdobyć wiedzę i praktyczne doświadczenie by rozpocząć pracę w sklepie odzieżowym. kurs poleciła mi koleżanka. Rzeczywiście szkolenie bardzo dużo mi dało, było prowadzone bardzo profesjonalnie, ale też w miłej atmosferze. Teraz na pewno bedę się czuła pawniej na rozmowach, szukając pracy.
quote
Małgorzata Dębek
uczestniczka szkolenia "Nowoczesne techniki sprzedaży" w Warszawie
quote
Pragnę podziękować za profesjonalne przygotowanie szkolenia i przeprowadzenia kursu "Nowoczesne techniki sprzedaży" firmie Gowork.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Żurawiej 47/49. Bardzo wysoko oceniam pracę trenerów, zarówno pod względem wiedzy merytorcznej jak i praktycznej.
quote
Marta Żak
specjalista ds. szkoleń
quote
Pracuję w handlu i chciałam podnieść swoje kwalifikacje oraz poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Kurs spełnił moje oczekiwania. Zorganizowany i pzreprowadzony został w profesjonalny sposób. Wykładowca, który prowadził zajęcia był bardzo kompetnetny, przystępnie przekazywał wiedzę i udzielał kursantom trafnych wskazówek. Z pewnością jest to firma i kurs godny polecenia.
quote
Karolina Piasecka
uczestniczka szkolenia nowoczesne techniki sprzedaży w Katowicach
quote
Na kurs nowoczesne techniki spzreadzy zostałem skierowany przez pracodawce. Poczatkowo nie byłem zadowolony z tego, że muszę chodzić na jakieś szkolenie, ale juz na pierwszych zajęciach, prowadzonych przez p. Hejmowskiego przekonałem się, że to nie będzie zwykła teoretyczna "paplanina" - co bardzo mi się spodobało.
quote
Jacek Krzeszewski
uczestnik szkolenia nowoczesne techniki sprzedaży
Sprawdź opinie wystawione przez naszych kurstantow

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 15.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisy


Co zrobić, aby dokonać zapisu na kurs?
Poniżej kilka przydatnych wskazówek.

  1. Aby dokonać rejestracji na kurs należy odszukać interesujący termin i miasto. Zapisu dokonujemy poprzez kliknięcie opcji "Zapisz się".
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętajmy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy- zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłaty zaliczki (lub całości kwoty) należy dokonać na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego najpóźniej na drugi dzień po dokonaniu rejestracji. Gwarantuje to pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs trzeba dokonać najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. Dokonując rejestracji na pierwsze szkolenie automatycznie tworzy się Państwa konto na stronie GoWork.pl. Jeśli chcą Państwo dokonać zapisu na kolejne szkolenie wystarczy się zalogować poprzez zakładkę "logowanie", dzięki czemu nie trzeba ponownie wpisywać swoich danych. Ważne, aby zapamiętać hasło i adres mailowy, na który dokonana była pierwsza rejestracja.
  10. Dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne istnieje możliwość sfinansowania szkolenia w pełnej wysokości przez Powiatowy Urząd Pracy (zapraszamy osoby z całego kraju). Zobacz jaka jest procedura ubiegania się o refundowanie szkolenia z Urzędu Pracy!


Zobacz terminy
Zapisz się