Kurs dla asystentek i sekretarek z bezwzrokowym pisaniem 32h


Dzień Otwarty!


Szanowni Państwo,


Placówka GoWork.pl zaprasza w dniu 22 października 2016 r. na Dzień Otwarty!

W godzinach 9:00-14:00 będzie można obejrzeć sale szkolenioweoraz porozmawiać z personelem. Wyszkolona kadra szkoleniowców udzieli Państwu szczegółowych informacji dotyczących programu realizowanego w czasie szkolenia, odpowie na nurtujące pytania i pomoże podjąć odpowiednią decyzję. Zapraszamy!
 
Zapisu na dni otwarte należy dokonywać pod numerem tel. 22 622 13 09, bądź pod adresem mailowym. Zapraszamy tylko i wyłącznie osoby, które dokonały zapisu na dzień otwarty.







Do czego przygotuje mnie ten kurs?

Na kursie przez nas oferowanym nauczymy Cię praktycznych aspektów pracy. Kurs dla przyszłych asystentek i sekretarek obejmuje zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. Teoria stanowi wprowadzenie do zajęć praktycznych. Każda uczestniczka Naszego szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe. Umożliwia to zapoznanie się z zakresem wiedzy z obszaru m.in.:
 
  • etyki zawodu,
  • prezentowania wizerunku firmy,
  • organizacji pracy biura i sekretariatu,
  • organizowania delegacji krajowych i zagranicznych,
  • wybranych aspektów prawa pracy z elementami prawa kadrowego,
  • umiejętności bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputera

Do kogo adresowany jest ten kurs?
Szkolenie sekretarsko - asystenckie umożliwia uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Na kursie przez nas oferowanym nauczymy Cię praktycznych i teoretycznych aspektów pracy.


Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego kursu?

Kurs prowadzony jest głównie w formie warsztatów i zajęcia praktyczne stanowią ok. 90 % szkolenia.Obecnie na rynku pracy aby pracować jako asystentka, sekretarka nie wystarczy dobrze wyglądać i jak to się wydaje wszystkim świetnie parzyć kawę. Co raz częściej trzeba posiadać wykształcenie wyższe, w stopniu komunikatywnym rozmawiać po angielsku, ale także umieć obsługiwać podstawowe programy komputerowe. Kluczowe okazują się również takie umiejętności jak świetna organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność i szybkość podejmowania decyzji.


Gdzie mogę podjąć pracę po ukończeniu szkolenia?


Nasz kurs asystencko - sekretarski daje wiele możliwości podjęcia pracy na stanowisku Asystentki, Sekretarki lub na stanowisku pracownika biurowego. Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje zaświadczenie wydawane na podstawie18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r. poz 622)


Tak więc, jeśli chcesz podnieść swoje kwalifikacje lub nabyć praktycznych umiejętności, które przydadzą Ci się w codziennej pracy, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?


Placówka GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w kursie asystencko sekretarskim ze względu na optymalną liczbę godzin szkoleniowych na rynku przy najniższej cenie.
Posiadamy w pełni wyposażone sale szkoleniowe, a uczestnikom gwarantujemy niezbędne materiały do nauki. Niezwykle doświadczona kadra wykładowców doskonale przygotowuje uczestników do egzaminu oraz do zawodu Sekretarki. Wykładowcy chętnie dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i udzielają cennych i praktycznych porad. Zawsze dostosowujemy harmonogram zajęć do uczestników - dogodne dni oraz godziny zajęć. Staramy się organizować kameralne grupy dzięki czemu każdy uczestnik może liczyć na indywidualne podejście lektora podczas 90% zajęć praktycznych. Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową od 2005 wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00239/2005

Galeria

Certyfikaty

Zaświadczenie wydawane na podstawie18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r. poz 622) 

Program kursu

Miejsce i rola sekretariatu w strukturach firmy (2h)

  • Schemat organizacyjny firmy...
  • Recepcja, kancelaria, sekretariat...
  • Formalne ramy pracy sekretariatu...

Komputeryzacja pracy biurowej (8h)

  • Teoretyczne zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych...
  • Pracy w Excelu, Wordzie, Power Point, Outllok
  • Obsługa notesu menadżerskiego

Ćwiczenia z dokumentacją i pismami biurowymi (6h)

  • Przygotowywanie pism, korespondencji, przesyłek kurierskich
  • Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji biurowej
  • Korespondencja biurowa...
  • E-mail jako forma korespondencji...
  • Rejestracja dokumentów

Komunikacja, organizacja oraz etykieta (4h)

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Kanały komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
  • Savoir vivre rozmów telefonicznych
  • Etykieta...
  • Organizacja miejsca pracy
  • Organizacja czasu pracy
  •  Organizacja spotkań
  • Psychologia na co dzień...

Bezwzrokowe pisanie na komputerze (6h)

  • Zasady i techniki nauki pisania metodą bezwzrokową

Prawo pracy (6h)

  • Teczka osobowa i co powinno się w niej zawierać
  • Różnice pomiędzy umową cywilnoprawną i umową i pracę
  • Ewidencja czasu pracy, wnioski urlopowe
  • Jak dokonać rozwiązania umowy o pracę z pracownikiem

Referencje

quote
Kurs niewątpliwie poszerzył moją wiedzę dotyczącą pracy asystentki. Polecam go wszytskim, którzy szukają pracy lub chcą się doszkolić.
quote
Katarzyna Różycka
Uczestnika kursu asystencko sekretarskiego
quote
Jestem bardzo zadowolona z kursu. Myślę, że nauczyłam się wielu praktycznych rzeczy, które ułatwią mi znalezienie pracy. Bardzo podobały mi się zajęcia komputerowe, zwłaszcza z excela, którego do tej pory nie używałam.
quote
Katarzyna Bejgier
Uczestniczka kursu asystencko sekretarskiego
quote
Uważam, że zajęcia z kursu są bardzo przydatne i ciekawe.
quote
Joanna Zduńczyk
Uczestniczka kursu asystencko sekretarskiego
quote
Program szkolenia był interesujący w pełni dostosowany do moich oczekiwań. Lektor prowadził zajęcia w ciekawy sposób, bardzo dobry kontakt ze słuchaczami.
quote
Magdalena Pytlarz
Uczestniczka z kursu asystencko sekretarskiego
Sprawdź opinie wystawione przez naszych kurstantow

Organizacja zajęć

Cena szkolenia: 499 zł
Czas trwania szkolenia: 32 h
Przy zapisie na kolejne szkolenia przysługuje 10% zniżki.

Zajęcia odbywają się w piątki w godz. 17.00-21.00 lub weekendowo: soboty i niedziele w godz. przemiennych 8.00-14.00 lub 14.00-20.00.

Opcje szkolenia:

Wszystkim kursantom dajemy możliwość wyboru dwóch opcji szkolenia:
wersji standardowej oraz wersji rozszerzonej z tabletem.


Wersja standardowa – cena szkolenia zawiera materiały wydawane w postaci skryptów.
Tablet- opcja płatna dodatkowo 250 zł. Cena zawiera 7- calowy tablet  FreeMe x4 7. Urządzenie pracuje na systemie operacyjnym lepszym od poprzedniego modelu Android 4.4 KitKat. Posiada między innymi: wydajny procesor Quad-core 1.0GHz, wbudowaną kamerę 0,3 Mpix, wbudowana pamięć flash 8 GB, pamięć RAM 512 MB, układ grafiki 3D, możliwość podłączenia Internetu WIFI, multimedia: AUDIO/WIDEO/FOTO. Gadżet po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność kursantów.

Wykładowcy

Anna Mickiewicz - wykładowca kursu asystencko sekretarskiego z bezwzrokowym pisaniemAnna Mickiewicz - Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie. Ukończyła również następujące szkolenia: kurs komputerowy, kurs specjalisty oraz doradcy do spraw obsługi klienta, kurs przedstawiciela handlowego i windykatora handlowego, kurs języka angielskiego w Centrum Językowym Archibald, kurs asystencko ...

Dowiedz się więcej

Ilona Zakowicz - wykładowca kurs asystencko sekretarski z bezwzrokowym pisaniemIlona Zakowicz - Stały trener firmy Gowork.pl, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego z wykształcenia kulturoznawca, pedagog i specjalista ds. reklamy. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dotyczących kompetencji miękkich, sprzedażowych oraz szeroko rozumianego marketingu. Z zamiłowania i wykształcenia andragog. Czynnie ...

Dowiedz się więcej

Joanna Skoraczyńska - wykładowca kurs asystencko sekretarski z bezwzrokowym pisaniemJoanna Skoraczyńska - Absolwentka Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu w Aalborgu w Danii oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z wykształcenia biotechnolog, inżynier środowiska oraz specjalista ds. public relations. Od 2008, jako asystentka, wspiera działania Dyrektora łódzkiej Manufaktury, największego centrum ...

Dowiedz się więcej

Marta Ginthar - wykładowca kurs asystencko sekretarski z bezwzrokowym pisaniemMarta Ginther - Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Z wykształcenia filolog, dziennikarka i specjalistka ds. komunikowania w administracji. Ponadto specjalizuje się w takich dziedzinach jak: public relations, marketing oraz reklama. W firmie GoWork prowadzi kurs „Asystencko-sekretarski z językiem ...

Dowiedz się więcej

Zobacz całą kadrę

Szkolenia uzupełniające

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Marlena Tkaczyk

Tel.: 22 622 13 09 wew. 813

Kom.: 784651327

marlena.tkaczyk@gowork.pl

 

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 15.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisy

  1. Aby dokonać rejestracji należy odszukać interesujący termin i miasto.
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy - zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłata zaliczki (lub całości kwoty) na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego gwarantuje pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs musi zostać uregulowana najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
Zobacz terminy

Szkolenie asystencko-sekretarskie z bezwzrokowym pisaniem na klawiaturze - tryb weekendowy

Miejsce
Termin
Wersja standardowa
Wersja z tabletem
Warszawa
od 2016-12-10 do 2016-12-18
Cena: 499
Cena: 749
Zapisz się