Kurs HelpDesk 60h


W terminie 01.06.2017 - 30.06.2017r. kurs HelpDesk 60h w atrakcyjnej cenie!**
1199zł 1399zł (wersja standardowa) 


**Aby skorzystać z promocji należy dokonać zapisu na szkolenie w terminie od 01.05.2017r. do 31.05.2017 r. oraz dokonać pełnej płatności. Zniżka dotyczy kursów w trybie  i nie łączy się z innymi promocjami.

Osobom, które nie spełnią powyższych warunków, zniżka nie będzie przyznawana!
Zapraszamy do rejestracji! Informacje u konsultanta pod nr tel.:  882 128 823 lub (22) 622-13-09.



Kurs  HelpDesk realizujemy w kilkunastu miastach w Polsce: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie oraz we Wrocławiu.

Do czego przygotuje mnie kurs  HelpDesk?

Szkolenie kompleksowo przygotowuje do pracy w informatycznym dziale helpdesk. Omawiamy rozwiązywanie typowych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, telefonów, oprogramowań oraz sieci informatycznej.

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Kurs HelpDesk został stworzony dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć pracę w dziale wsparcia technicznego. To także idealna propozycja dla osób chcących rozpocząć pracę na podobnym stanowisku oraz interesującymi się  zagadnieniami z zakresu konfiguracji sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sieci informatycznych.


Jakie umiejętności nabędę po odbyciu szkolenia ?

Po odbyciu szkolenia uzyskają Państwo:
- umiejętność prawidłowej diagnostyki i konfiguracji sprzętu komputerowego i telefonicznego
- wiedzę dotyczącą różnych systemów operacyjnych i dostosowanych do nich aplikacji
- informacje dotyczące sieci informatycznych i protokołów
- wytyczne, jak profesjonalnie diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego


W jakim zawodzie mogę pracować po ukończeniu kursu?

Nasze szkolenie to najlepsza oferta dla tych, którzy myślą o rozpoczęciu działalności w dziale wsparcia informatycznego. Zapraszamy przyszłych pracowników działu IT oraz tych, którzy już pracują w zawodzie i chcieliby podnieść swoje kompetencje, zarówno w zakresie wiedzy informatycznej jak i umiejętności interpersonalnych.


Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

Placówka Kształcenia Ustawicznego GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w kursie HelpDesk. Posiadamy w pełni wyposażone sale szkoleniowe, a uczestnikom gwarantujemy niezbędne materiały do nauki. Doświadczona kadra wykładowców doskonale przygotuje uczestników do egzaminu oraz do przyszłej pracy. Wykładowcy podczas trwania kursu chętnie dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i udzielają praktycznych porad. Zawsze dostosowujemy harmonogram zajęć do uczestników - dogodne dni oraz godziny zajęć. Organizujemy kameralne grupy (6-12 osób) dzięki czemu każdy uczestnik może liczyć na indywidualne podejście lektora podczas 70% zajęć praktycznych.


Oferta dla firm – szkolenia szyte na miarę

Na życzenie możemy zorganizować szkolenie  u Państwa w domu bądź w firmie (w różnych miastach Polski). Program takiego kursu będzie w 100% dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb. Czekamy na Państwa zgłoszenia – wypełnioną
karta zgłoszeniowa należy przesłać na adres mailowy: monika.wojcik@gowork.pl

Wiarygodność i rzetelność


Nasza Placówka Kształcenia Ustawicznego jest Instytucją Szkoleniową od 2005 roku wpisaną do rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00239/2005. 
O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015.



Program kursu

Zagadnienia techniczne

1. Budowa komputera
1.1. Prawidłowa konfiguracja
1.2. Diagnostyka komputerowa
1.3. Serwisowanie
2. Zapoznanie z systemami operacyjnymi: Windows Vista, Windows 7, Windows 8,
Windows 10, Linux, Android
3. Aplikacje biurowe: Microsoft Office 2010/ 2013/ 2016, LibreOffice, Google Docs, Sheets, Slides
4. Pomoc zdalna klienta końcowego
5. Urządzenia peryferyjne:
5.1. Urządzenia wielofunkcyjne ( drukarka/ skaner/ kopiarka)
5.2. Projektory
5.3. Sprzęt audio
6. Zagadnienia sieciowe: konfiguracja urządzeń LAN/ WLAN/ WAN
7. Podstawowe zagadnienia dotyczące języka SQL
8. Serwerowe usługi domenowe 
9. Zagadnienia z zakresu protokołów TCP/ IP oraz ATM
10. Podstawowe zagadnienia dotyczące konfiguracji telefonów komórkowych i stacjonarnych
11. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego
12. Podstawy fachowego doradztwa w zakresie sprzętu komputerowego i telefonicznego.

Szkolenia uzupełniające

Kurs administratora sieci informatycznej 120h
Kurs tworzenia stron internetowych WordPress z pozycjonowaniem SEO 30h
Kurs programowania 240h
Kurs z Asertywności- Warsztaty 24 h

Organizacja zajęć

Zajęcia odbywają się w trybie weekendowym ( łącznie 60h dydaktycznych )- zajęcia odbywają się w soboty i niedziele  w godzinach 8:00-14:00,  14:00-20:00 (naprzemiennie).*
Zjazdy odbywają się co tydzień.
* Godziny zajęć mogą zostać dostosowane do potrzeb uczestników i lektora

Opcje szkolenia

Materiały szkoleniowe

Materiały tradycyjne- cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci skryptów lub innej w zależności od ustaleń.
Tablet- opcja płatna dodatkowo 250 zł. Cena zawiera 7- calowy tablet FreeMe x4 7. Urządzenie pracuje na systemie operacyjnym lepszym od poprzedniego modelu Android 4.4 KitKat. Posiada między innymi: wydajny procesor Quad-core 1.0GHz, wbudowaną kamerę 0,3 Mpix, wbudowana pamięć flash 8 GB, pamięć RAM 512 MB, układ grafiki 3D, możliwość podłączenia Internetu WIFI, multimedia: AUDIO/WIDEO/FOTO. Gadżet po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność kursantów.

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Monika Wójcik

Tel.: 22 622 13 09 wew. 822

Kom.: 882128823

monika.wojcik@gowork.pl

 

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisy

  1. Aby dokonać rejestracji należy odszukać interesujący termin i miasto. Zapisu dokonujemy poprzez kliknięcie opcji "Zapisz się"
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy- zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłata zaliczki(lub całości kwoty) na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego gwarantuje pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. Stawiamy na małe grupy - liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zobacz terminy

Kurs HelpDesk 60h - tryb weekendowy

Miejsce
Termin
Wersja standardowa
Wersja z tabletem
Białystok
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Bydgoszcz
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Gdańsk
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Katowice
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Kraków
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Lublin
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Olsztyn
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Poznań
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Szczecin
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Warszawa
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Wrocław
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549
Łódź
od 2017-07-15 do 2017-08-06
Cena: 1199
Cena: 1549

Zaufali nam

Zapisz się