Kurs HelpDesk 60h



Kurs Profesjonalny HelpDesk realizujemy w kilkunastu miastach w Polsce: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie oraz we Wrocławiu.

Do czego przygotuje mnie kurs Profesjonalny HelpDesk?

Szkolenie kompleksowo przygotowuje do pracy w informatycznym dziale helpdesk. Omawiamy rozwiązywanie typowych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, telefonów, oprogramowań oraz sieci informatycznej. Dodatkowo proponujemy warsztaty efektywnej komunikacji, które pomogą w precyzyjnym formułowaniu swoich wypowiedzi oraz budowaniu relacji między współpracownikami.


Do kogo adresowany jest ten kurs?

Kurs Profesjonalny HelpDesk został stworzony dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć pracę w dziale wsparcia technicznego. To także idealna propozycja dla osób chcących rozpocząć pracę na podobnym stanowisku  oraz interesującymi się  zagadnieniami z zakresu konfiguracji sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sieci informatycznych.


Jakie umiejętności nabędę po odbyciu kursu Profesjonalny HelpDesk?

Po odbyciu szkolenia uzyskają Państwo:
- umiejętność prawidłowej diagnostyki i konfiguracji sprzętu komputerowego i telefonicznego
- wiedzę dotyczącą różnych systemów operacyjnych i dostosowanych do nich aplikacji
- informacje dotyczące sieci informatycznych i protokołów
- wytyczne, jak profesjonalnie diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego
- umiejętność precyzowania wypowiedzi w celu zwiększenia efektywności komunikacji z innymi współpracownikami
- wiedzę, jak skutecznie rozwiązywać nieporozumienia


W jakim zawodzie mogę pracować po ukończeniu kursu?

Nasze szkolenie to najlepsza oferta dla tych, którzy myślą o rozpoczęciu działalności w dziale wsparcia informatycznego. Zapraszamy przyszłych pracowników działu IT oraz tych, którzy już pracują w zawodzie i chcieliby podnieść swoje kompetencje, zarówno w zakresie wiedzy informatycznej jak i umiejętności interpersonalnych.


Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

Placówka Kształcenia Ustawicznego GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w kursie Profesjonalny HelpDesk. Posiadamy w pełni wyposażone sale szkoleniowe, a uczestnikom gwarantujemy niezbędne materiały do nauki. Doświadczona kadra wykładowców doskonale przygotuje uczestników do egzaminu oraz do przyszłej pracy. Wykładowcy podczas trwania kursu chętnie dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i udzielają praktycznych porad. Zawsze dostosowujemy harmonogram zajęć do uczestników - dogodne dni oraz godziny zajęć. Organizujemy kameralne grupy (6-12 osób) dzięki czemu każdy uczestnik może liczyć na indywidualne podejście lektora podczas 70% zajęć praktycznych.


Oferta dla firm – szkolenia szyte na miarę

Na życzenie możemy zorganizować szkolenie  u Państwa w domu bądź w firmie (w różnych miastach Polski). Program takiego kursu będzie w 100% dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb. Czekamy na Państwa zgłoszenia – wypełnioną karta zgłoszeniowa należy przesłać na adres mailowy: monika.wojcik@gowork.pl

Wiarygodność i rzetelność


Nasza Placówka Kształcenia Ustawicznego jest Instytucją Szkoleniową od 2005 roku wpisaną do rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00239/2005. 
O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015.



Program kursu

I. Zagadnienia techniczne

1. Budowa komputera
1.1. Prawidłowa konfiguracja
1.2. Diagnostyka komputerowa
1.3. Serwisowanie
2. Zapoznanie z systemami operacyjnymi: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8,
Windows 10, Linux, MacOS, iOS, Android
3. Aplikacje biurowe: Microsoft Office 2010/ 2013/ 2016, LibreOffice, Google Docs, Sheets, Slides
4. Pomoc zdalna klienta końcowego
5. Urządzenia peryferyjne:
5.1. Urządzenia wielofunkcyjne ( drukarka/ skaner/ kopiarka)
5.2. Projektory
5.3. Sprzęt audio
6. Zagadnienia sieciowe: konfiguracja urządzeń LAN/ WLAN/ WAN
7. Podstawowe zagadnienia dotyczące języka SQL
8. Serwerowe usługi domenowe 
9. Zagadnienia z zakresu protokołów TCP/ IP oraz ATM
10. Podstawowe zagadnienia dotyczące konfiguracji telefonów komórkowych i stacjonarnych
11. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego
12. Podstawy fachowego doradztwa w zakresie sprzętu komputerowego i telefonicznego

II. Warsztat efektywnej komunikacji

1. Jak prostym językiem wyjaśniać trudne pojęcia?
2. Netykieta
3. Asertywność w komunikacji
4. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?- sztuka rozwiązywania nieporozumień

Szkolenia uzupełniające

Kurs administratora sieci informatycznej 120h
Bezpieczeństwo w sieci IT 30h
Kurs tworzenia stron internetowych WordPress z pozycjonowaniem SEO 30h
Kurs programowania 240h
Kurs z Asertywności- Warsztaty 24 h

Organizacja zajęć

Zajęcia odbywają się w trybie weekendowym ( łącznie 60h dydaktycznych )- zajęcia odbywają się w soboty i niedziele  w godzinach 8:00-14:00,  14:00-20:00 (naprzemiennie).*
Zjazdy odbywają się co tydzień.
* Godziny zajęć mogą zostać dostosowane do potrzeb uczestników i lektora

Opcje szkolenia

Materiały szkoleniowe

Materiały tradycyjne- cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci skryptów lub innej w zależności od ustaleń.
Tablet- opcja płatna dodatkowo 250 zł. Cena zawiera 7- calowy tablet FreeMe x4 7. Urządzenie pracuje na systemie operacyjnym lepszym od poprzedniego modelu Android 4.4 KitKat. Posiada między innymi: wydajny procesor Quad-core 1.0GHz, wbudowaną kamerę 0,3 Mpix, wbudowana pamięć flash 8 GB, pamięć RAM 512 MB, układ grafiki 3D, możliwość podłączenia Internetu WIFI, multimedia: AUDIO/WIDEO/FOTO. Gadżet po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność kursantów.

Zapisy

  1. Aby dokonać rejestracji należy odszukać interesujący termin i miasto. Zapisu dokonujemy poprzez kliknięcie opcji "Zapisz się"
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy- zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłata zaliczki(lub całości kwoty) na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego gwarantuje pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. Stawiamy na małe grupy - liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zobacz terminy

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Monika Wójcik

Tel.: 22 622 13 09 wew. 828

Kom.: 664754779

monika.wojcik@gowork.pl

 

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 15.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisz się