Szkolenie z obsługi trudnego klienta. Jak umiejętnie reagować na skargi i wzburzenia 16h

Do czego przygotuje mnie to szkolenie?
Profesjonalna obsługa interesanta to priorytet dla każdego urzędu i biura obsługi klienta. Uczestnik szkolenia nabędzie umiejętności rozpoznawania różnego rodzaju typów klientów. Posiądzie umiejętność dostosowania sposobu zachowania, obsługi i treści komunikatów do odbiorcy. Uczestnicy szkolenia mają rozwinąć umiejętności zachowania w różnych sytuacjach, przede wszystkim takich, które wymagają przekazania w uprzejmy sposób trudnych informacji, w taki sposób, aby zbudować wizerunek profesjonalnego pracownika. Uczestnicy mają również poznać zasady komunikacji interpersonalnej oraz metody kontroli własnych zachowań i emocji.

Do kogo adresowane jest to szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób mających codzienny, bezpośredni kontakt z klientem/interesantem: pracownicy urzędów administracji publicznej, firmy posiadające punkty obsługi klienta.

Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego szkolenia?
Po odbyciu szkolenia z obsługi trudnego klienta każdy uczestnik będzie potrafił zapobiegać sytuacjom konfliktowym lub łagodzić ich skutki, poprawi umiejętność komunikowania się z klientem i nauczy się świadomie kierować przebiegiem rozmowy, aby zmniejszyć poziom stresu pojawiający się w tego typu sytuacjach. Ważnym aspektem jest również lepsze rozumienie potrzeb klienta i wyjaśnianie pojawiających się obiekcji.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Firma GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w szkoleniu z obsługi trudnego klienta ze względu na największą liczba godzin szkoleniowych na rynku przy najniższej cenie. Posiadamy w pełni wyposażone sale szkoleniowe a uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe. Doświadczona kadra wykładowców udzieli wyczerpujących informacji dotyczących zagadnień poruszanych na szkoleniu a małe grupy pozwalają na indywidualne podejście do każdego uczestnika.
Naszym głównym celem jest prowadzenie szkoleń na jak najwyższym poziomie. Dysponujemy własnymi, w pełni wyposażonymi salami, dzięki czemu nasze szkolenia możemy realizować w cenach niższych niż inne firmy. Największą zaletą szkoleń GoWork.pl są kameralne grupy (max. 12 osób), pozwalające wykładowcy dotrzeć z niezbędnymi informacjami do każdego uczestnika indywidualnie.
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje dyplom z wyszczególnionym programem szkolenia.


  • O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015


Szkolenia szyte na miarę - oferta dla firm oraz uczestników indywidualnych

Na Państwa życzenie organizujemy także kursy w Państwa domu i biurze w różnych miastach Polski. Ich program będzie w całości dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb. Czekamy na Państwa zgłoszenia! Kartę zgłoszenia mogą Państwo otrzymać od koordynatora.

Program kursu

  1. Budowa wizerunku własnego oraz pracodawcy
  2. Motywacja - właściwe nastawienie i wyuczone zachowania w obsłudze klienta/interesanta
  3. Jak zbudować zaufanie klienta/interesanta
  4. Zasady dobrego kontaktu z klientem/interesantem
  5. Po czym poznać z jakim z klientem/interesantem mamy do czynienia
  6. Rozpoznanie klienta/interesanta, formy obsługi
  7. Skąd biorą się trudni klienci/interesanci
  8. Jak sprawić aby niezadowolony klient/interesant do nas wrócił
  9. Prawa pracownika i prawa klienta/interesanta,
  10. Czy zawsze „nasz Klient nasz Pan”? Kiedy należy wyrazić niezgodę na prośby i żądania klientów/interesantów
  11. Reagowanie na agresywne i obraźliwe uwagi, krytykę, manipulację, nieuczciwość
  12. Jak radzić sobie ze stresem

Materiały szkoleniowe

Materiały tradycyjne - cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych czy drukowanych skryptów lub innej, w zależności od ustaleń.

Materiały elektroniczne - dopłata za tablet 250zł







Szkolenia uzupełniające

Referencje

quote
W listopadzie uczestniczyłam w szkoleniu "Obsługa trudnego interesanta", było to szkolenie, które bardzo przydalo mi się w codziennej pracy...
quote
Danuta Sterdyńska
Danuta Sterdyńska - uczestniczka szkolenia z obsługi trudnego interesanta.
quote
Rozmowa z trudym klientem będzie teraz dla mnie o wiele łatwiejsza. Kurs ten jest bardzo przydatny dla osób które zajmują podobne stanowisko. Cieszę się z udziału w kursie ponieważ teraz moja praca będzie bardziej efektywna i przyjemna.
quote
Danuta Reszka
uczestniczka kursu obsługi trudnego klienta
quote
Kurs sprawił, że moja praca zawodowa jest teraz dla mnie przyjemnością. Nie mam problemu z reagowaniem na trudne sytuacje oraz trudne rozmowy już nie są dla mnie kłopotem. Uważam, że kurs jest bardzo profesjonalny.
quote
Eliza Kubczyk
uczestniczka kursu obsługi trudnego klienta
quote
Wziełam udział i nie żałuję. Oczywiście nowe umiejętności, do tego miłe doświadczenie i dobrze spędzony czas. Grupa była fantastyczna, trener niesamowicie kontaktowy i przygotowany do zajęć, z wielkim doświadczeniem. Bardzo cieszę się z odbytego kursu.
quote
Anna Kowalczyk
uczestniczka kursu obsługi trudnego klienta
Sprawdź opinie wystawione przez naszych kurstantow

Wykładowcy

Lidia Domańska - lektor szkoleń z zakresu obsługi trudnego interesantadr Lidia Domańska - adiunkt w Katedrze Socjologii UWM w Olsztynie. Stopień naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie socjologii uzyskała na UMK w Toruniu. Jest autorką monografii i kilkudziesięciu publikacji naukowych, artykułów, opracowań i ekspertyz. Prowadzi wykłady i seminaria na studiach stacjonarnych, ...

Dowiedz się więcej

Sabrina Kowalczyk - lektor szkoleń z obsługi trudnego klientaSabrina Kowalczyk - Doświadczenie zawodowe i umiejętności osobiste są mocną podstawą do prowadzenie szkoleń z zakresu: Kierownika Sklepu, Technik sprzedażowych, Typów osobowości, NLP w Telemarketingu i kontakcie z bezpośrednim z klientem, Technik organizacji czasu i pracy, Mowy ciała, Fizjonomiki, Rozpoznawania fałszywych ...

Dowiedz się więcej

Joanna Kempińska - lektor szkoleń z zakresu obsługi trudnego interesantaJoanna Kempińska - Psycholog, trener i konsultant. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Szkołę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od ponad 10 lat zaangażowana w tworzenie i realizację projektów wspierających rozwój ludzi i organizacji. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu doskonalenia ...

Dowiedz się więcej

Małgorzata Adamczyk - lektor szkoleń z obsługi trudnego klientaMałgorzata Adamczyk - Mgr inż. Ochrony Środowiska na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie, ale również absolwentka Psychologicznego Centrum Rozwoju, Akademii PARP ze specjalizacją na techniki sprzedaży. Co więcej Pani Małgorzata Adamczyk uzyskała certyfikat Profesjonalnego Trenera Wewnętrznego w ARBIZ Akademii Biznesu. ...

Dowiedz się więcej

Zobacz całą kadrę

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Agata Bugajna

Tel.: 22 622 13 09 wew. 819

Kom.: 882-128-824

agata.bugajna@gowork.pl

 

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 15.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisy

Zobacz terminy

Szkolenie obsługa trudnego interesanta. Jak umiejętnie reagować na skargi i wzburzenia - tryb dzienny

Miejsce
Termin
Wersja standardowa
Wersja z tabletem
Białystok
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 600
Cena: 850
Bydgoszcz
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 600
Cena: 850
Gdańsk
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Katowice
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Kraków
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Lublin
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Olsztyn
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Poznań
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Siedlce
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 600
Cena: 850
Szczecin
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Warszawa
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 949
Wrocław
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Łódź
od 2017-01-02 do 2017-01-03
Cena: 700
Cena: 950
Zapisz się