Specjalista ds. marketingu i promocji 60h

Specjalista ds marketingu i promocji

Kurs marketingu i promocji realizujemy w kilkunastu polskich miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, liczba miejsc jest ograniczona

Specjalista ds marketingu i promocji Gowork.pl



„Celem MARKETINGU jest poznanie i zrozumienie Klienta tak dobrze, aby produkt lub usługa odpowiadały mu i same się sprzedawały”


                                                Peter Drucker




Do czego przygotuje mnie ten kurs?

Działania marketingowe w obecnym świecie są podstawą efektywnej sprzedaży dla każdej firmy. Konsumenci poszukują różnego rodzaju bodźców i podpowiedzi, które nakłonią go do nabycia określonych dóbr.  Już niewielkie zabiegi mające na celu pomoc w sprzedaży danego towaru są określane mianem marketingu. Bez działań promocyjnych i reklamowych trudno byłoby w dzisiejszym świecie zdobyć klienta i zaoferować mu własny produkt.

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Szkolenie z marketingu adresowane jest do wszystkich osób, które chcą zgłębiać swoją wiedzę na temat negocjowania warunków kontraktów, nawiązywania nowych kontaktów handlowych, działalności z zakresu PR, nadzorowania i podtrzymywania kontaktów handlowych z odbiorcami usług, kreowania wizerunku firmy, prowadzenia projektów.

Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego kursu?

Udział w szkoleniu specjalista ds. marketingu i promocji pomoże Ci:
  • zrozumieć zasady podejmowania decyzji "zakupowej" przez Klientów i tego, dlaczego nabywają towary konkurentów
  • dowiedzieć się, jakie zabiegi marketingowe najskuteczniej nakłaniają Klientów do zakupu
  • dowiedzieć się, jak najefektywniej poinformować rynek o tym, że wprowadzasz nowy produkt
  • zbudować najlepszą strategię marketingową dla każdego produktu
Gdzie mogę pracować po ukończeniu kursu?

Kurs specjalista ds marketingu i promocji przygotowuje do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR w dowolnej branży. Po ukończeniu szkolenia mogą Państwo ubiegać się o posadę specjalisty ds marketingu i promocji w firmach z branży usługowej, sklepach internetowych, działach sprzedaży i marketingu. Każdy uczestnik kursu przystępuje do egzaminu, po którego pozytywnym zaliczeniu otrzyma zaświadczenie  wydawane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Nadzór nad Placówką Kształcenia Ustawicznego prowadzi Kuratorium Oświaty.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
  • Wiele ofert publikowanych na www.gowork.pl ofert w ciągu ostatnich trzech miesięcy skierowanych było do pracowników marketingu - zainteresowani mogli wybierać spośród tysięcy ogłoszeń. Każdego miesiąca w naszym serwisie GoWork.pl pojawia się wiele ofert, proponujących zatrudnienie na tym stanowisku. Naucz się teoretycznych podstaw i praktycznych aspektów zawodu, który jest i będzie potrzebny. Zobacz oferty pracy w marketingu.
  • Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową od 2005 roku wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00239/2005. Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo dyplom oraz zaświadczenie. O wysokiej jakości usług świadczy liczba absolwentów naszych kursów sięgająca do kilkudziesięciu tysięcy oraz zadowolenie poświadczone referencjami firm, z którym dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować.
  • Każdy z uczestników otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne jest ze wzorem Rozporządzenia MEN z dnia 11.01.2012 r. honorowane na terenie całej Polski oraz krajów UE.


  • o wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015


Szkolenia szyte na miarę
Organizujemy również niestandardowe szkolenia marketingowe na zamówienia w Państwa domu lub biurze od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-22:00 w różnych miastach Polski. Przed szkoleniem wykonujemy analizę potrzeb szkoleniowych uczestników, dzięki czemu poznajemy Państwa oczekiwania. Program kursu ustalany jest indywidualnie, a dzięki programowi w pełni dopasowanemu do Państwa potrzeb zapewniamy wysoką efektywność pracy i maksymalne wykorzystanie czasu szkolenia.


Galeria

Program kursu

  1. Marketing – podstawowe pojęcia i definicje
  2. Marketing-mix - wprowadzenie 
    • Koncepcja kompozycji marketingowej „4P”(product, price, place, promotion)
  3. Strategia marketingowa firmy 
    • Budowanie strategii marketingu z uwzględnieniem: produktu, ceny, kanałów dystrybucji, grupy odbiorców
    •  Analiza SWOT firmy ( analiza sił i słabości, szans i zagrożeń firm)
    •  Opracowanie propozycji strategii marketingowej (ćwiczenia, dyskusja)
    •  Analiza strategii marketingowej na podstawie przykładu wybranych firm
  4. Badania marketingowe 
    • Ustalanie metod marketingu pod kątem klienta
    •  Rodzaje badań marketingowych
    •  Badania preferencji odbiorców
    •  System wywiadu marketingowego
  5. Psychologia zachowań konsumenckich: 
    • Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
    • Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
    •  Dlaczego Klienci odchodzą
  6. Pozycjonowanie oferty handlowej i segmentacja rynku - panel dyskusyjny, ćwiczenia w grupach
    1. Segmentacja a ocena rentowności
    2. Gdzie zamierzamy szukać nowych klientów?
    3. Co chcemy sprzedawać ?
  7. Zasady opracowania i prezentacji planu marketingowego 
    • Określanie celu
    •  Prognozy i plany
    •  Pozyskiwanie informacji wewnętrznej i z otoczenia rynkowego
    •  Budżet i kontrola realizacji
    • Sposoby prezentacji
  8. Podstawowe elementy marketingu - Promocja 
    • Istota promocji
    • Koncepcje oddziaływania promocyjnego: formuła AIDA, model Lavidge’a – Steinera, DAGMAR
    •  Cele archiwizacji sprzedaży
    •  Kluczowe elementy sukcesu promocji wg T. Sztuckiego
  9. Reklama jako najsilniej oddziałujący element marketingu 
    • Rola reklamy, w odniesieniu do sytuacji w jakiej znajduje się firma
    • Metody mierzenia wyniku reklamy – metody mierzenia sukcesu
    • Aktywizacja reklamy i jej założenia (wartość dodatkowa produktu), strategia przepychania (push strategy) strategia przeciągania (pull strategy)
    • Środki aktywizacji sprzedaży (np. bezpłatne próbki, premie, punkty za zakupy, bony, rabaty)
  10. PR jako element strategii marketingu firmy
  11. Sprzedaż osobista
  12. Sponsoring – cele i założenia
  13. Elementy e-marketingu

Referencje

quote
W związku z moimi zainteresowaniami postanowiłem wziąc udział w kursie obejmującym tematykę "Marketing i promocja". Jak się okazało była to trafna decyzja, gdyż kurs został przeprowadzony w bardzo profesjonalny sposób. Cieszę się, że mogę rozwijać swoje zaintersowania na tego typu kursach.
quote
Paweł Pakuła
Uczestnik kursu Specjalista ds. marketingu i promocji
quote
Uczestniczyłam w szkoleniu dotyczącym marketingu, które zostało prowadzone w bardzo kompetentny i rzetelny sposób. Plusem było to, że uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości.
quote
Kamila Ferenc
Uczestniczka kursu Specjalista ds. marketingu i promocji
quote
Szczerze mówiąc bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym szkoleniu, ponieważ posiadłam wiedzę bardzo przydatną w moim zawodzie, a także w życiu codziennym. Lektor był niesamowity, sympatyczny i potrafił nawiązać kontakt z kursanatami, zajęcia były zawsze dobrze zorganizowane. Polecam to szkolenie.
quote
Marzena Talarek
Uczestniczka kursu Specjalista ds. marketingu i promocji
quote
Dobrze wspominam to szkolenie. Ciekawe, merytoryczne i bardzo mi się podobało. Pani trenerka wyjątkowo przygotowana, zawsze potrafi rozwiać wszelkie wątpliwości, odpowiedzieć na wszystkie pytania. Małe grupy dawały komfort pracy i wygodę, sala dobrze przygotowana. Polecam to szkolenie, można bardzo dużo się nauczyć.
quote
Magdalena Kaczmarska
Uczestniczka kursu Specjalista ds. marketingu i promocji
Sprawdź opinie wystawione przez naszych kurstantow

Organizacja zajęć

Materiały tradycyjne - cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych czy drukowanych skryptów lub innej, w zależności od ustaleń.

Materiały elektroniczne - dopłata za tablet 250zł

Wykładowcy

Justyna Sikorska - wykładowca kursu marketingu i promocjiJustyna Sikorska - magister administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Komunikacja i Kierowanie Wizerunku Medialnego. Ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze: administracyjnym, dziennikarskim, marketingowym i PR. Pierwsze lata pracy związane były z „Polska The Times ...

Dowiedz się więcej

Beata Materna Gowork.pl - trener szkolenia marketing i promocjaBeata Materna - Zawodowo: absolwentka dziennikarstwa na USKW i London School of Public Relations. Jej pierwsze lata pracy zawodowej związane były z zawodem dziennikarza. Współpracowała zarówno z prasą, radiem jak i z telewizją. Ostatnie kilka lat to nieustanna przygoda z Public Relations. Miała okazję pracować m.in. dla ...

Dowiedz się więcej

Piotr Michalak Gowork.  trener szkolenia marketing i promocjaplPiotr Michalak - Trener specjalizujący się w szkoleniach wizerunkowo-marketingowych, rozwojowych i wyzwalających kreatywność. Doświadczenie zdobywał działach kreacji znanych wielkopolskich agencji reklamowych i w działach marketingu dużych firm na terenie całego kraju. Jako specjalista i kierownik zajmował się przede ...

Dowiedz się więcej

Mariusz Juszczyk szkolenia marketingowe Gowork.plMariusz Juszczyk - Magister socjologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończone kursy trenerskie w Szkole Trenerów Ekonomii Społecznej oraz w Śląskiej Szkole Trenerów NGO. Jest freelancerem zajmującym się doradztwem i konsultingiem, szkoleniami, strategiami marketingowymi, dziennikarstwem. Praktyczną wiedzę zdobywał ...

Dowiedz się więcej

Zobacz całą kadrę

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Agata Bugajna

Tel.: 22 622 13 09 wew. 819

Kom.: 882-128-824

agata.bugajna@gowork.pl

 

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 15.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisy

  1. Aby dokonać rejestracji należy odszukać interesujący termin i miasto. Zapisu dokonujemy poprzez kliknięcie opcji "Zapisz się"
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy- zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłata zaliczki(lub całości kwoty) na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego gwarantuje pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. Dokonując rejestracji na pierwsze szkolenie automatycznie tworzy się Państwa konto na stronie Gowork.pl. Jeśli chcą Państwo dokonać zapisu na kolejne szkolenie wystarczy się zalogować poprzez zakładkę "logowanie", dzięki czemu nie trzeba ponownie wpisywać swoich danych. Ważne, aby zapamiętać hasło i adres mailowy, na który dokonana była pierwsza rejestracja.
Zobacz terminy

Kurs specjalista ds. marketingu i promocji - tryb dzienny

Miejsce
Termin
Wersja standardowa
Wersja z tabletem
Białystok
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Bydgoszcz
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Gdańsk
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Katowice
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Kraków
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Lublin
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Olsztyn
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Poznań
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Siedlce
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Szczecin
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Warszawa
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Wrocław
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049
Łódź
od 2017-01-09 do 2017-01-18
Cena: 799
Cena: 1049

Kurs specjalista ds. marketingu i promocji - tryb weekendowy

Miejsce
Termin
Wersja standardowa
Wersja z tabletem
Białystok
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Bydgoszcz
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Gdańsk
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Katowice
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Kraków
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Lublin
od 2016-12-10 do 2017-01-15
Cena: 799
Cena: 1049
Olsztyn
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Poznań
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Siedlce
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Szczecin
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Warszawa
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Wrocław
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
Łódź
od 2017-01-14 do 2017-02-05
Cena: 799
Cena: 1049
79
Osób obserwuje ten kurs
Warszawa
3
wolne miejsca
Zapisz się