Kurs zarządzania kontem na Facebooku, Instagramie i Twitterze

Kurs realizowany jest w kilkunastu polskich miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Olsztynie, Poznaniu, Siedlcach, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, liczba miejsc jest ograniczona.

Do czego przygotuje mnie ten kurs?

Wiedza, którą zdobędziesz na kursie, jest wiedzą specjalistyczną, która przygotuje Cię do zarządzania kontami w social mediach. Z pewnością dzięki tej dawce wiedzy poprowadzisz swój marketing społecznościowy w taki sposób, aby przynosił on efekty finansowe oraz ta praca sama w sobie sprawiała Ci przyjemność. Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi wybrać spośród milionów użytkowników grono klientów zainteresowanych produktami oraz usługami oferowanymi przez Ciebie jak i firmę, którą reprezentujesz.

Do kogo adresowany jest ten kurs?

Entuzjaści Facebooka, Instagrama oraz Twittera, znajdą na kursie informacje, które na pewno poszerzą ich wiedzę w tej dziedzinie. Kurs jest idealnym rozwiązaniem dla firm poszukujących nowych możliwości nawiązania kontaktu z klientem, brand managerów, specjalistów od e-marketingu, PR i komunikacji a także właścicieli małych i średnich firm.


Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego kursu?

Udział w szkoleniu pomoże Ci:

  • dowiedzieć się, co zrobić, aby Facebook, Instagram, Twitter, wspierał Twoją sprzedaż
  • odkryć jak internauci poruszają się po wyżej wymienionych portalach
  • dowiedzieć się,  o czym pisać na stronach
  • dowiedzieć się jak nie powinna wyglądać strona na portalach społecznościowych
  • dowiedzieć się, jakie wpisy są czytane częściej
  • poznać ukrytą strategię, która pozwoli Ci wykorzystać potęgę for internetowych i zarabiać za ich pomocą
  • odkryć jak możesz rozwijać swoją firmę dzięki rozmowie z klientami 
  • dowiedzieć się jak często pisać na Fanpage’u
  • odkryć, dlaczego zdjęcie i grafika mają tak potężne znaczenie na forach internetowych
  • nauczyć się jak tworzyć nazwy grup czy stron, aby przyciągnąć klientów gotowych zapłacić za Twój produkt
W jakim zawodzie mogę pracować po ukończeniu kursu?

Szkolenia przygotowują do pracy na stanowisku marketingowca w działach marketingu, promocji, sprzedaży i PR, w firmach w których jednym z narzędzi marketingowych są social media. Po ukończeniu szkolenia mogą Państwo pracować w małych bądź średnich przedsiębiorstwach z branży usługowej, sprzedażowej czy marketingowej. 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Nasza firma jest Instytucją Szkoleniową od 2005 roku wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00239/2005. Po zakończeniu szkolenia otrzymają Państwo dyplom oraz zaświadczenie. O wysokiej jakości usług świadczy liczba absolwentów naszych kursów sięgająca do kilkudziesięciu tysięcy oraz zadowolenie poświadczone referencjami firm, z którym dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować. Firma GoWork.pl zachęca do wzięcia udziału w kursie ze względu na niezwykle doświadczoną kadrę wykładowców, która doskonale przygotuje uczestników  do pracy w marketingu. Wykładowcy podczas trwania kursu chętnie dzielą się swoim bogatym doświadczeniem i udzielają praktycznych porad w sposób prosty i zrozumiały dla każdego słuchacza kursu. Posiadamy w pełni wyposażone sale szkoleniowe, a uczestnikom gwarantujemy niezbędne materiały do nauki.  


  • O wysokiej jakości naszych szkoleń świadczy certyfikat ISO 9001:2015


Galeria

Program kursu

Część teoretyczna (3 h)

  1. Przykłady i analiza trafnych kampanii z wykorzystaniem portali społecznościowych
  2. Najnowsze trendy i możliwości w mediach społecznościowych w Polsce i  na świecie
  3. Jak działa Facebook, Instagram, Twitter?
  4. Profil a fanpage - cechy wspólne, różnice, zależności, powiązania
  5. Czym jest Fanpage? 
  6. Różnica między Grupą, a Fanpage
  7. Skuteczne prowadzenie Fanpagea
  8. Możliwości reklamowe w social mediach 
  9. Regulamin Facebooka, Twittera, Instagrama
Część warsztatowa – praktyczna (5 h)
  1. Tworzenie profilu na portalach społecznościowych
  2. Ustawienia prywatności
  3. Grupowanie znajomych
  4. Umieszczamy wizytówkę profilu na stronie
  5. Umieszenie przycisku „Lubię to”
  6. Aktualizacja statusów, notes, wydarzenia, multimedia, linki, dyskusje
  7. Zakładamy Fanpage
    • Dodanie administratora
    • Statystki Fanpage i mierzenie ich efektów
  8. Promowanie FanPaga
  9. Zewnętrzne aplikacje marketingowe
  10. Pozostałe aplikacje używane w marketingu i reklamie 
  11. Tworzymy własną kampanię reklamową

Organizacja zajęć

Materiały szkoleniowe

Oferujemy Państwu możliwość wyboru materiałów szkoleniowych w wersji standard lub wersja rozszerzona z tabletem.

Materiały tradycyjne- cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych czy drukowanych skryptów lub innej w zależności od ustaleń.


Materiały elektroniczne - dopłata za tablet 250zł


Referencje

quote
Super kurs. Dowiedziałam się jak prowadzić idealny funpage. Zdobyłam wiedzę odnośnie reklamy na facebooku. Myślę, że kurs dał mi wiele niezbędnych informacji, które będę mogła wykorzystać. Oprócz tego mam dzięki kursowi wiele innych umiejętności.
quote
Daria Myśliborska
uczestniczka kursu
quote
Kurs dobrze zorganizowany. Wykładowca przygotowany do zajęć. Nauczyłam się wielu przydatnych trików odnośnie promowania. Cały kurs oceniam na piątkę z plusem. Polecam kurs jak i firmę.
quote
Magda Sosnowska
uczestniczka kursu
quote
Super kurs! Do tej pory byłam przekonana, że facebook może służyć tylko w celach prywatnych. Ale teraz, po odbyciu kursu w waszej firmie, wiem że facebook jest świetnym narzędziem marketingowym. Zyskałam wielu nowych kontrahentów.
quote
Ewa Ryszkowska
uczestniczka kursu
quote
GoWork przy realizacji szkolenia dał się poznać jako wysokiej klasy, dobrze zorganizowane przedsiębiorstwo. Zaletą firmy było umiejętne dostosownie do oczekiwań uczestników. Polecam
quote
Dorota Masłowska
uczestniczka kursu
Sprawdź opinie wystawione przez naszych kurstantow

Wykładowcy

Beata Materna wykładowca szkolenia marketing na facebookuBeata Materna - Zawodowo: absolwentka dziennikarstwa na UKSW i London School of Public Relations. Jej pierwsze lata pracy zawodowej związane były z zawodem dziennikarza. Współpracowała zarówno z prasą, radiem jak i z telewizją. Ostatnie kilka lat to nieustanna przygoda z Public Relations. Miała okazję pracować m.in. dla ...

Dowiedz się więcej

Piotr Michalak wykładowca szkolenia marketing na facebookuPiotr Michalak - Trener specjalizujący się w szkoleniach wizerunkowo-marketingowych, rozwojowych i wyzwalających kreatywność. Doświadczenie zdobywał działach kreacji znanych wielkopolskich agencji reklamowych i w działach marketingu dużych firm na terenie całego kraju. Jako specjalista i kierownik zajmował się przede ...

Dowiedz się więcej

Sabrina Kowalczyk wykładowca szkolenia marketing na facebookuSabrina Kowalczyk - Doświadczenie zawodowe i umiejętności osobiste są mocną podstawą do prowadzenie szkoleń z zakresu: Kierownika Sklepu, Technik sprzedażowych, Typów osobowości, NLP w Telemarketingu i kontakcie z bezpośrednim z klientem, Technik organizacji czasu i pracy, Mowy ciała, Fizjonomiki, Rozpoznawania fałszywych ...

Dowiedz się więcej

Mariusz Juszczyk wykładowca szkolenia marketing na facebookuMariusz Juszczyk - Magister socjologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończone kursy trenerskie w Szkole Trenerów Ekonomii Społecznej oraz w Śląskiej Szkole Trenerów NGO. Jest freelancerem zajmującym się doradztwem i konsultingiem, szkoleniami, strategiami marketingowymi, dziennikarstwem. Praktyczną wiedzę zdobywał ...

Dowiedz się więcej

Zobacz całą kadrę

Szkolenia uzupełniające

Koordynator

 
Zdjęcie Zapytaj koordynatora

Agata Bugajna

Tel.: 22 622 13 09 wew. 819

Kom.: 882-128-824

agata.bugajna@gowork.pl

 

Siedziby szkoleniowe

Oddział Główny:

ul. Żurawia 47, piętro III, 00-680 Warszawa ścisłe centrum

Biuro czynne: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 8.00 do 15.00

Tel. 22 622 13 09

  • Warszawa:

    ul. Żurawia 47 piętro III

    00-680 Warszawa

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 22 622 13 09

  • Katowice:

    Ul. 3 Maja 13 (wejście od ul. Stawowej 10)

    40-096 Katowice

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 32 701 25 50

  • Kraków:

    Wielopole 18b, II piętro

    31-072 Kraków

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 12 359 99 00

  • Lublin:

    ul. Przechodnia 4, p. 2 (biuro), 20-002 Lublin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 81 477 90 00

  • Łódź:

    ul. Gdańska 90, piętro I

    lokal nr 1-4, klatka A

    90-508 Łódź,

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 42 292 81 00

  • Olsztyn:

    ul. Seweryna Pieniężnego 18B, lok. 201

    10-006 Olsztyn

    ścisłe centrum - zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Białystok:

    ul. Lipowa 32, pok. 210 - sekretariat

    15-428 Białystok

    zobacz na mapie 

    Tel. 22 622 13 09

  • Poznań:

    Św. Marcin 66/72, piętro 11

    61-807 Poznań

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 61 818 28 14

  • Szczecin:

    ul. Kaszubska 52, lokal 210

    70-226 Szczecin

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 91 820 70 00

  • Bydgoszcz:

    ul. Jagiellońska 12, I piętro

    85-067 Bydgoszcz

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 525208000

  • Siedlce:

    ul. Kochanowskiego 18

    08-110 Siedlce

    zobacz na mapie

    Tel. 25 749 39 00

  • Wrocław:

    ul. Ruska 51B

    50-079 Wrocław

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 71 729 39 00

  • Gdańsk:

    ul. Wały Piastowskie 1, piętro 5, pokój 510 C

    80-749 Gdańsk

    ścisłe centrum - zobacz na mapie

    Tel. 58 717 89 00

Zapisy

  1. Aby dokonać rejestracji należy odszukać interesujący termin i miasto. Zapisu dokonujemy poprzez kliknięcie opcji "Zapisz się"
  2. Otworzy się Państwu formularz zgłoszeniowy. Po dokładnym wypełnieniu formularza klikamy na ikonkę "zapisz" na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były zgodne z rzeczywistością, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomu i zaświadczenia dla uczestników.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja (z regulaminem można zapoznać się w tym momencie, można, też później, ponieważ załączany jest do umowy- zgłoszenie).
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłata zaliczki(lub całości kwoty) na podany w umowie- zgłoszenie numer rachunku bankowego gwarantuje pewne miejsce na liście uczestników szkolenia.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. Dokonując rejestracji na pierwsze szkolenie automatycznie tworzy się Państwa konto na stronie Gowork.pl. Jeśli chcą Państwo dokonać zapisu na kolejne szkolenie wystarczy się zalogować poprzez zakładkę "logowanie", dzięki czemu nie trzeba ponownie wpisywać swoich danych. Ważne, aby zapamiętać hasło i adres mailowy, na który dokonana była pierwsza rejestracja.
Zobacz terminy

Kurs zarządzania kontem na Facebooku, Instagramie i Twitterze - tryb dzienny

Miejsce
Termin
Wersja standardowa
Wersja z tabletem
Białystok
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 499
Cena: 749
Bydgoszcz
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 499
Cena: 749
Gdańsk
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Katowice
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Kraków
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Lublin
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Olsztyn
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Poznań
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Siedlce
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 499
Cena: 749
Szczecin
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Warszawa
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Wrocław
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Łódź
od 2016-12-20 do 2016-12-20
Cena: 599
Cena: 849
Zapisz się