Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
:) - 2009-11-06 15:01:12 odpowiedz | cytuj
mam pytanko.czy ci co nie jadą zostali powiadomieni o tym?
zdjecie uzytkownika
edi - 2009-11-06 15:11:24 odpowiedz | cytuj
możecie dać jakieś namiary na tą firmę ?
zdjecie uzytkownika
!!!!!! - 2009-11-06 16:40:10 odpowiedz | cytuj
niech odezwą sie ci co zostali odrzuceni moim zdaniem powinniście już coś napisać tak jak mówiłem koleś gra z wami w jakieś gierki
zdjecie uzytkownika
hello - 2009-11-06 18:40:29 odpowiedz | cytuj
jakie ty chcesz namiary????czy nie widzicie ze to kolejny wal.czytam to wszystko i nie wiem czy smiac sie czy plakac.polacy to jednak ciekawy narod
zdjecie uzytkownika
!!!!! - 2009-11-06 19:36:00 odpowiedz | cytuj
widze że nikt nie ma zamiaru napisać zero odwagi żeby przyznać sie do porażki
zdjecie uzytkownika
ania - 2009-11-07 23:08:08 odpowiedz | cytuj
do ;odd;dziękuję za pozdrowionka:))))
zdjecie uzytkownika
Witam ja tez jade do tej pracy . - 2009-11-08 09:04:41 odpowiedz | cytuj
Witam kiedy jest tokłady wyjazd pan (usunięte przez administratora)mówił mi że 11listopada , Nie wiem ja z tymi papierami dostał już te papiery ? Bo mi jeszcze nie przyszły . Może jutro przyjdą . Moje gg 8041091.(usunięte przez administratora)Pozdarwiam
zdjecie uzytkownika
paweł - 2009-11-09 10:15:19 odpowiedz | cytuj
witam wszystkich
macie może jakieś nowe informacje co do wyjazdu? Podobno pan (usunięte przez administratora) jest od dzisiaj pod telefonem - dzwonił już ktoś może?
zdjecie uzytkownika
magdaa - 2009-11-09 11:16:10 odpowiedz | cytuj
taaa od rana probuje sie dodzwonic i nic....
zdjecie uzytkownika
tomtg74 - 2009-11-09 11:36:53 odpowiedz | cytuj
witam mialem jechac dokkum do szklarni do pracy ale mamy problemy z dodzwonieniem sie do p.(usunięte przez administratora) mam moze ktos jego inny numer moje gg to5593782 a(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
:::) - 2009-11-09 11:52:49 odpowiedz | cytuj
dodzwonił się już ktoś?
zdjecie uzytkownika
tomtg74 - 2009-11-09 11:58:04 odpowiedz | cytuj
próbuje od 7 się tam dodzwonic,i wysyłam emaile i nikt nie odpowiada
zdjecie uzytkownika
ania - 2009-11-09 13:55:51 odpowiedz | cytuj
a któz to wie....????nikt nic nie wie.....i chyba się nie dowie:(((
zdjecie uzytkownika
simo - 2009-11-09 14:01:14 odpowiedz | cytuj
siema czy ktoś dodzwonił sie do (usunięte przez administratora)??
zdjecie uzytkownika
paweł - 2009-11-09 16:14:17 odpowiedz | cytuj
cisza i nikt nic nie wie :/ a czy ktoś dostał podobnego maila???((wiadomość z przedwczoraj zdaje się ) :
wiadomosc od Pana (usunięte przez administratora) niestety w tej chwili nie mam mozliwosci sam sie skontaktowac.

poniewaz na dzien dzisiejszy z 21 osob ktore mialy jechac autokarem i 6 z wlasnym transportem chetnych do wyjazdu zostalo 11. wyjazd opozni sie o kilka dni. niestety przewoznik nie dysponuje takim autobusem,a podroz duzym autokarem dla kilku osob jest strasznie droga. w zwiazku z tym w tym tygodniu p. (usunięte przez administratora) dostanie zwrot czesciowy zaliczki za transport i poodsylam wplaty osoba ktore dopelnily formalnosci i same nie zrezygnowaly. te osoby beda musialy po otrzymaniu zwrotu przelewm dotrzec na miejsce we wlasnym zakresie (samochod, bus) niestety nie ma w tej chwili w ciagu tych 4 dni znalezienie autokaru dla tak malej grupy osob. do busa za duzo do autokaru za malo. Jezeli ktos dysponuje samochodem i mam mozliwosc zabrac kogos to prosze o kontakt . (usunięte przez administratora)
szkoda ,ze nawet osoby ktore udzielaly sie na forum(w sumie piec osob) zrezygnowalo ot tak.
pod telefonem bede od poniedzialku

Dostaliście coś podobnego???
zdjecie uzytkownika
ania - 2009-11-09 16:20:19 odpowiedz | cytuj
tak ja dostałam
zdjecie uzytkownika
tomtg74 - 2009-11-09 16:40:29 odpowiedz | cytuj
dostalem wiadomosc ze tych szklarni tam niema i ze to wszystko jedna wilka sciema zglaszam to jutro na POLICJE
zdjecie uzytkownika
:::) - 2009-11-09 16:43:33 odpowiedz | cytuj
ja też dostałam i cisza!
zdjecie uzytkownika
do Magdyyy - 2009-11-09 16:54:31 odpowiedz | cytuj
ponoć tam byłaś odpisz teraz czekamy!!!!!!
zdjecie uzytkownika
odd - 2009-11-09 19:21:36 odpowiedz | cytuj
bo tylko Ty byłaś szczera na tym forum i mnie nie obraziłaś jak inni poprostu Cie lubię!Skąd jesteś?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-11-10 13:35:02 odpowiedz | cytuj
kiedyś jakiś gość pisał że oferował do pracy w kamieniarstwie Belgia i te same posunięcia papiery,dokumentacje,przewozy a praca widmo!
zdjecie uzytkownika
zainteresowany - 2009-11-10 13:38:22 odpowiedz | cytuj
pojawiają się ogłoszenia typu pieczarki belgia,sprzątanie Anwerpia i inne.to pewnie ta sama szuja!
zdjecie uzytkownika
X - 2009-11-10 13:45:06 odpowiedz | cytuj
TAAK ! Uważajcie na te oferty.To ten rejon
zdjecie uzytkownika
XXI - 2009-11-10 15:21:06 odpowiedz | cytuj
,,praca przy szparagach w holandii,,tak samo napisane ogloszenie,moze PAN MISIELAK ZNOWU WERBUJE
zdjecie uzytkownika
la - 2009-11-10 16:48:00 odpowiedz | cytuj
ogłoszenie do belgii-segregowanie warzyw,werbuje (usunięte przez administratora) moze to ta sama osoba???chyba tez mają broblem z wyjazdem i z kontaktem z tym panem!!!!!!!!

W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-11-10 18:06:46 odpowiedz | cytuj
dostałem cynk że werbuje albo werbował w Holandii o treści magazyny-pracownicy.Rzeczywiście na 5 czy 6 stronie a może dalej jest takie ogłoszenie potrzebni ludzie od 25 -50lat.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-11-11 11:18:25 odpowiedz | cytuj
tak,te wszystkie ogloszenia do belgii i holandii to jedna wielka sciema.,to sie gosc ustawil,ciekawe czy on werbuje do pracy tez do innych panstw
zdjecie uzytkownika
irek - 2009-11-14 18:30:11 odpowiedz | cytuj
ten dziad jest w polsce.ciekawe u kogo teraz wynajmuje mieszkanie
zdjecie uzytkownika
PSYHOOOOOO - 2009-11-15 19:05:36 odpowiedz | cytuj
pewnie zaglądasz na to forum wiedz jedno że już masz(usunięte przez administratora)...kim jestem wkrótce sie dowiesz,już po tobi
alert