Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
Aldix_4141133 - 2008-07-02 11:51:21 odpowiedz | cytuj
Siemka! Ja równiez chce wyjechać, ale niestety nie mam zkim:( Szukam bratniej duszy. Poszukuje również ofert ale niestety średnio to widzę jechac z agencji. Piszcie na numer gg podany w nicku:) Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
magaleta - 2008-07-06 16:40:18 odpowiedz | cytuj
jestem chetna :) ale nie tylko na wakacje na dluzej..znam angielski moje gg 11756501
zdjecie uzytkownika
magaleta - 2008-07-07 18:49:42 odpowiedz | cytuj
ania! wolna jeszcze?daj znac ja szukam bratniej duszy na wyjazd do angli juz w lipcu moje gg juz bylam w uk i wiem co i jak:)
zdjecie uzytkownika
aw771@vp.pl - 2008-07-14 11:24:49 odpowiedz | cytuj
Witaj (usunięte przez administratora) przez ostatni rok pracowałam w Anglii jako Care Assistant. Prace dla opiekunów znajdziesz bez problemu ale jeśli to twój pierwszy wyjazd to proponuje wyjechaćprzez jakąś Agencje pośrednictwa pracy bo na własną rękę to za duże ryzyko oni gwarantują mieszkanie i pomoc w załatwianiu wszystkich formalności-uwierz mi jest tego sporo.Ja myśle wrócić do Anglii ale dopiero w przyszłym roku pozdrawiam (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
ragnar88 - 2008-07-14 12:21:56 odpowiedz | cytuj
tak ja tez jestem chetny do pracy w anglii
zdjecie uzytkownika
kazik - 2008-07-24 10:12:28 odpowiedz | cytuj
poszukuję pracy jako blacharz samochodowy najlepiej w londynie, mam duze doswiadczenie i umiejetnosci w tym zakrsie, niestety z angielskim jest słabo.
zdjecie uzytkownika
ja bardzo chce pojechac - 2008-08-31 18:21:02 odpowiedz | cytuj
moje gg to 11640099
zdjecie uzytkownika
he - 2008-09-10 14:08:15 odpowiedz | cytuj
hehe, żeby znalezc dobra prace trzeba miec plecy albo znajomosci, a nie studia (przynajmniej w W-wie)
zdjecie uzytkownika
dszymek - 2008-09-10 15:27:56 odpowiedz | cytuj
ludzie dajcie sobie spokoj z anglia. a tymbardziej z londynem. londyn sie skonczyl. recesja
zdjecie uzytkownika
ilja - 2008-09-11 13:42:24 odpowiedz | cytuj
ja tez wlasnie chce wyjechac jeszcze we wrzesniu do anglii, jak cos to piszcie 10498095 -nr gg
zdjecie uzytkownika
Arleta@@@ - 2009-02-05 02:27:57 odpowiedz | cytuj
ktokolwiek jest zaiteresowany wyjazdem do Angli niech pisze chetnie pomoge z przyjadem,praca i mieszkaniem.mieszkam w Angli juz 4 lata i wiem jak bylo ciezko na poczadku.wiec piszcie.Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
zbyszko44444 - 2009-02-05 15:00:20 odpowiedz | cytuj
chej ja też szukam w pracy w anglii jakby była jakaś praca to piszcie na (usunięte przez administratora) i jestem z lubelskiego a tak to jestem osobą miłą komunikatywną i znam angielski basic
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-02-05 21:08:46 odpowiedz | cytuj
Witam wszystkich ja rowniez jestem zainteresowana wyjazdem do UK , jestem z woj. zachodniopomorskiego. Moze pojedziemy razem,bedzie razniej i bezpieczniej.
Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
poena vermis - 2009-02-05 23:58:23 odpowiedz | cytuj
Witam serdecznie, byłbym tudzież wręcz jestem zainteresowany powyższym pomysłem aczkolwiek niezbędne są szczegóły dotyczące wyjazdy napiszę(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
poena vermis - 2009-02-06 00:14:42 odpowiedz | cytuj
Dla pewności mój numer gadu-gadu 9406231
zdjecie uzytkownika
adi - 2009-03-11 00:43:02 odpowiedz | cytuj
szukam kompanijii, albo jednej osoby nie istotne. Do wyjazdu uk/irlandia. Jak irlandia to tylko dublin, jak uk to moge podyskutowac:) bylem juz prawie rok w uk wczesniej. zainteresowanych kieruje na moge gg 4670653. pozdro ;)
zdjecie uzytkownika
OLEJ - 2009-06-16 13:01:11 odpowiedz | cytuj
JA JAK KTOS CHCE MOGE POJECHAC DO TYRY DO KANADY,TERAZ MOZNA BEZ VIZ .POJEZDZILEM JUZ PO EUROPIE I TERAZ TROCHE DALEJ MNIE CIAGNIE.JAK KTOS CHETNY TO MOZEMY POWOLI MONTOWAC WYJAZD.TYLKO KONKRETNE OSOBY.(usunięte przez administratora) zapraszam
zdjecie uzytkownika
komodo88 - 2009-06-20 11:53:11 odpowiedz | cytuj
witam miałem 23 o 6 rano leciec do anglii a dokładniej doncaster sheffild ale znajomi zamulili i zostałem z biletem moze ktos tez tam jedzie sam to mozna sie zgadac pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Kasia - 2009-06-27 01:57:39 odpowiedz | cytuj
też planuje jechac gdzieś do pracy
jak coś to piszcie do mnie ,ustalmy coś i działajmy!!

(usunięte przez administratora) 5423402 gg
zdjecie uzytkownika
MaRie - 2009-07-13 19:58:38 odpowiedz | cytuj
tez chcialabym pojechac do pracy do Anglii ale samej to tak niebardzo a ze znajomych nikt nie chce, bo albo siedza u rodziny albo nie chca jechac za granice
(usunięte przez administratora) Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
lech84 - 2009-07-30 16:44:55 odpowiedz | cytuj
Mam wolne miejsce w samochodzie osobowym TOYOTA COROLLA. Wyjazd do Wielkiej Brytani dnia 18 sierpnia 2009. Warunki do uzgodnienia telefonicznie(usunięte przez administratora)wyjeżdzam z Puław.
alert