Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
piotrek - 2008-08-22 22:03:32 odpowiedz | cytuj
Ja pracuje w tej firmie od kwietnia 2007 roku jako stolarz.Na dzien dzisiejszy jestem w pracy w Alesund. Firma jest norweska, ja nie mialem z nimi problemow,no moze raz zle byly naliczone godziny,ale po interwencji dostalem po dwoch lub trzech dniach. Jesli znasz sie na robocie to bedzie mial prace jeszcze pod warunkiem ze nie bedziesz robil awantur,bo wielu kozakow polecialo z pracy. Wiele jest opini zlych ale z tego co czytam to sa to ludzie ,ktorzy mysla ze na kazde kiwniecie palcem wszyscy beda tanczc.W NORWEGII trzeba byc samodzielnym,nikt nie nianczy nikogo. Tak jak pisalem,wszystko zalezy jakie masz nastawienie do pracy i ludzi.
zdjecie uzytkownika
Romek - 2008-08-23 10:40:10 odpowiedz | cytuj
Piotrek, dzięki bardzo za odpowiedź.
zdjecie uzytkownika
Alina - 2008-10-01 00:15:30 odpowiedz | cytuj
Witam.

(usunięte przez administratora) nie jest osoba do pomocy pracownikom,jesli nie wiesz to nie pisz bzdur.Od tego sa koordynatorzy.
Nie potrafie zrozumiec dlaczego jedziesz tylko po mnie i(usunięte przez administratora)biurze jest wielu innych ludzi,dlaczego nie zwrociles sie o pomoc do nich.Diety, nie jest tak jak piszesz.Mieszkanie ,nie 4000,. kr tylko mniej.Pracodawca nie placi za ciebie mieszkania.Powinienes przeprowadzic sie do Norwegii i wtedy zobaczysz jak wyglada zycie.Sam sobie musisz wszystko oplacic.
A to ze jestem zona(usunięte przez administratora)to o niczym jeszcze nie swiadczy i nie pracuje dlatego,ze moj maz tam jest. Norwedzy maja duze problemy z pisownia polskich nazwisk itp.dlatego sluze pomoca aby unikac bledow.
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Alina - 2008-10-01 00:19:24 odpowiedz | cytuj
Co ja ci przeszkadzam czlowieku?
Napisales kilka faktow, jestes odwarzny tylko nie byles na tyle odwarzny aby sie podpisac prawdziwym imieniem i nazwiskiem.
zdjecie uzytkownika
jozek - 2008-10-25 21:34:24 odpowiedz | cytuj
I jak taka osoba jak (usunięte przez administratora) może tam pracowac. Przeciez ona nawet ma kłopoty z ortografia a co dopiero traktowanie człowieka. Oważny napiasała odwarzny...ech zycie
Wiecej pokory ona traktuje ludzi jak smieci...
zdjecie uzytkownika
Byly pracownik - 2009-08-04 15:40:34 odpowiedz | cytuj
Ja pracowalem w Proffmanie Consult moim koordynatorem byl Rune,gosciu w porzadku ale jesli chodzi o pracownikow w biurze to zastanawiam sie skad oni ich wytrzasneli. Nie jaka (usunięte przez administratora), baba mila przez telefon ale nic nie potrafi pomoc,spytalem sie o numer personalny nie umiala mi odpowiedziec czy jest czy nie.Powiedziala ze pozniej zadzwoni ,ale do dzis nie zadzwonila.Spytalem sie czy moze mi pomoc zamowic bilet na samolot i potracic z pensji,powiedzialem ze chce Norwegiana z Oslo do Szczecina.A tej jelop zamowil mi z Oslo do Berlina.Nie ma problemu wezme busa ale jesli chodzi o kompetencje tej pani to sa zero.Nie wiem kto rejestruje ludzi w systemie ale jakis (usunięte przez administratora) ,na odcinku z wyplaty zle wpisane nazwisko, nie mowie juz o adresie.Zglosilem to do koordynatora ,mowil ze przekaze do biura i poprafia.Nastepny odcinek z wyplaty i znow ten sam blad,zadzwonilem do(usunięte przez administratora) a ona bledu nie widzi.Jesli chodzi o prace to jest ok, koordynator tez .
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-08-04 21:25:59 odpowiedz | cytuj
Alina - 2008-10-01 00:15:30

Witam.

Alina nie jest osoba do pomocy pracownikom,jesli nie wiesz to nie pisz bzdur.Od tego sa koordynatorzy.
Nie potrafie zrozumiec dlaczego jedziesz tylko po mnie i Lucjanie.W biurze jest wielu innych ludzi,dlaczego nie zwrociles sie o pomoc do nich.Diety, nie jest tak jak piszesz.Mieszkanie ,nie 4000,. kr tylko mniej.Pracodawca nie placi za ciebie mieszkania.Powinienes przeprowadzic sie do Norwegii i wtedy zobaczysz jak wyglada zycie.Sam sobie musisz wszystko oplacic.
A to ze jestem zona Lucjana to o niczym jeszcze nie swiadczy i nie pracuje dlatego,ze moj maz tam jest. Norwedzy maja duze problemy z pisownia polskich nazwisk itp.dlatego sluze pomoca aby unikac bledow.
Pozdrawiam

Nie miałem nigdy stycznosci z tą firma ale po wypowiedzi (usunięte przez administratora) to juz napewno nie wyjade z Proffman , byłem niedawno w Norwegii i spotkałem Rumunów z Proffman , teraz wiem dlaczego ich biorą , Paniusiu , zastanów sie co piszesz , ty służysz pomocą Norkom a swoim nie chcesz pomóc , literujesz im nazwiska co ty biadolisz , bronisz firme bo jestes ich (usunięte przez administratora) , porządna firma opłaca zakwaterowanie i nie pisz ze kazdy opłaca to za siebie , powninniscie jeszcze diety dawac albo wyzywienie ale pewnie tez na tym przycinacie , w Norwegii jest tak ze sam sobie musisz opłacac wszystko jesli bedziesz zatrudniony w stoczni tak jak Norki ktorzy z toba robia to płacisz sobie wszystko sam jestes na kontrakcie stoczni ale masz tez wtedy urlop tak jak oni , a nie jezdzisz 6/2 tyg. np. Proffman widze chce przyciąc na wszystkim na jedzeniu na dojazdach do pracy i na zakwaterowaniu , a i jeszcze ci napiszą ze feriepenge dostaniesz , akurat to to sie nalezy kazdemu pracownikowi i to nie jest zaden dodatek od firmy , TAKŻE ODRADZAM PROFFMAN TAK JAK SIE TEMU PRZYGLADAM Z BOKU , NAPEWNO Z TEJ FIRMY NIE POJADE , pozatym chciałbym Was drodzy stoczniowcy przestrzedz przed firma taka jak (usunięte przez administratora)proponuja Norweskie warunki a na miejscu daja do podpisania polskie kontrakty bez Norweskich swiadczen które jak wiadomo sami chcą zakosić , dodatkowo chca odciągac za jedzenie od kazdej godziny i doliczają feriepenge do godziny by ładniej to wygladało na stawce i tak marnej ok 120-130 nok odliczając od tego podatek i zarcie - Tragedia !Musieliśmy zrobić afere z ambasadą zeby wrocic do domu
NORMALNA FIRMA ZAPEWNI ZAKWATEROWANIE , WYŻYWIENIE , PRZELOT , STAWKA POCZĄTKOWA OKOLO 130 NOK , ( NIŻEJ TO JUŻ JAKIŚ WAŁEK ) PO SPAWDZENIU SIĘ W PRACY WIĘCEJ OKRES PRÓBNY , FERIEPENGA NALEŻY SIE KAZDEMU NA NORWESKIM KONTRAKCIE . Firma srednia zapewni zakwaterowanie stawkitak jak napisałem wyzej, natomiast wyzywienie i przeloty to są do dogadania w firmie mozna wynegocjować diety , przeloty to juz przy normalnych zarobkach mozna sobie opłacac samemu nie ma bólu .
Proffman niejedzcie odradzam tylko sie bedziecie wkurzac za duzo opini na NIE !!!!
Pozdrawiam Wszystkich szukających pracy a pracodawców i naciągaczy przestrzegam HIENY
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-08-10 15:52:17 odpowiedz | cytuj
Ja pracuje w Proffmanie i nie mam problemow o jakich ty piszesz.Nigdy nie pracowalem z Rumunami tylko zPolakami.Z tego co slyszalem(usunięte przez administratora) juz nie pracuje.Wcale sie nie dziwie bo takie wyzwiska jak padaja pod jej adresem, to tylko prostach i cham moze pisac. Ja jesli potrzebuje pomocy to zwracam sie do koordynatora i nie mam problemu. Kiedys (usunięte przez administratora)pomagala i to bardzo duzo, (usunięte przez administratora) za nich wszystkich a norki brali pensje.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2009-08-17 20:45:23 odpowiedz | cytuj
A ja nie narzekam na proffman po rocznej przerwie spowodowanej zerwaniem kontraktu przez kontrachenta wrocilem do firmy i zawsze moge liczyc na prace nigdy nie zdarzylo sie opoznienia wyplaty a jak ktos nie umie czytac warunkow umowy to niech wraca do szkoly wszyscy w firmie sa mili i pomocni nie jest tak ze zostawiaja cie na pastwe losu zawsze mozna zadzwonic i zalatwic sprawy a jesli chodzi o feriepenger to nav ja wyplaci za zeszly rok chyba ze ktos nie wypelnil papierow fakt ze byly po norwesku ale firma pomagala je wypelnic pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
fire520 - 2009-12-06 21:39:59 odpowiedz | cytuj
faktycznie bylem w ich siedzibie i nic tam nie znalazlem telefony tez milczaly wiec chyba faktycznie szlag ja trafil
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-12-25 22:03:47 odpowiedz | cytuj
witam serdecznie rodakow czytajacych opinie o proffmanie chcialem sie tez osobiscie wypowiedziec na ich temat poniewaz mi to ciazy na sercu ,jak juz wczesniej ktos pisal ze zyjesz od wyplaty do wyplaty jest to prawda i kto nie wierzy nie musi mnie to lotto bo ja juz tam nie pracuje i nie mam zamiaru nawet o nich myslec jak robia w balona ludzi nie tylko polakow smiech na sali co tu duzo pisac pracowalem prawie rok i nic nie odlozylem ani 1000 koron z miesiaca czasem mi nie starczalo na przezycie w miesiacu musialem pozyczac od nich albo od znajomych bo nie mialem pieniedzy a co dopiero azeby odlozyc ,przeciagalem odejscie z miesiaca na miesiac bo myslalem ze cos sie zmieni ale niestety nic sie nie zmienilo wiem tez ze p(usunięte przez administratora) w pewnym momencie peklo cos we mnie i juz nie moglem wytrzymac (usunięte przez administratora) sie co miesiac ,pojechalem do polski i chce zapomniec o tej(usunięte przez administratora)jesli ktos pisze ze jest tak fajnie u nich ze mozesz zarobic to ja w to nie uwierze bo to jest pisanina z ich strony takze ludzie nie jedzcie pracowac dla proffmana bo nic nie zarobisz a pozatym jak kto woli.Dziekuje.
zdjecie uzytkownika
nieważne kto ważne co - 2010-07-01 20:10:16 odpowiedz | cytuj
Kończy się okres wypłaty dodatku urlopowego feriepenger dla pracowników w Norwegii. Kończy się ale nie dla takich firm jak Proffman Norge AS, która zaczyna kręcić w sprawie wypłat. (usunięte przez administratora)nie odpowiada na telefony,tylko odsyła sms-y i wysła pracowników do księgowej, która w ząb nie mówi po polsku. No to jak sie dogadać?. Ale jak trzeba było ludzi do pracy to nie odsyłał do księgowej tylko sam zatrudniał. Część pracowników dostała feriepenge, a reszta ma czekac do pażdziernika tylko niewiadomo po co, ale jak jak jednego z drugim zmyją to bedzie można obracać cudzymi pieniędzmi troche dłużej. (usunięte przez administratora).
alert