Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
admin - 2015-05-06 03:55:58 odpowiedz | cytuj
Jakie zarobki może mieć Brukarz, podzielcie się informacjami.
zdjecie uzytkownika
fargo - 2015-05-06 20:30:39 odpowiedz | cytuj
robota ciężka i nieopłacalna. Od 2,5 do 3 tysięcy na miesiąc
zdjecie uzytkownika
antek - 2015-05-07 08:24:29 odpowiedz | cytuj
fakt, robot ciężka ale teraz potrzebują bardziej specjalistów niż po studiach wiec nawet około 4 tysięcy brukarz może dostać
zdjecie uzytkownika
Janusz - 2015-05-09 12:16:36 odpowiedz | cytuj
Powiem wam szczerze, że jak ktoś nie ma zbyt dużego wyboru to i podejmie pracę brukarza, chociaż gdy mnie życie do tego zmusiło to spokojnie 4000 dostawałem.
zdjecie uzytkownika
antek - 2015-05-10 12:41:10 odpowiedz | cytuj
Praca brukarza jest teraz dobra, potrzeba ludzi z zawodem a nie ze studiami, ja spokojnie na poczatek mam 3900 i to dobra kasa jest
zdjecie uzytkownika
fusar - 2015-05-10 23:39:58 odpowiedz | cytuj
Teraz moze jeszcze tego nie widac ale za 2-3 lata moze byc problem z pracownikami, wiec nei zdziwilbym sie jakby stawki poszly w gore
zdjecie uzytkownika
firmino - 2015-05-12 23:21:53 odpowiedz | cytuj
niewdzięczna to jest robota i płatna średnio - około 3-4 tysi
zdjecie uzytkownika
bolo - 2016-01-11 09:31:21 odpowiedz | cytuj
ciężka praca, ale jak na branżę budowlaną to całkiem spoko zarobki rzędu 3500 zł
zdjecie uzytkownika
pawel - 2016-01-15 14:37:08 odpowiedz | cytuj
Tak, branża nie nalezy do łatwych ale na swojej działalnosci gospodarczej to możesz zarobić ok 10 000 tysiecy
zdjecie uzytkownika
tomek - 2016-01-29 09:26:06 odpowiedz | cytuj
na pewno jako brukarz mozna zarobić do 3000 zł ale nie wiecej
zdjecie uzytkownika
kalmar - 2016-02-09 20:02:49 odpowiedz | cytuj
Brukarz może zarobić nawet 3800 zł miesięcznie
zdjecie uzytkownika
Aleksij - 2016-02-11 23:25:56 odpowiedz | cytuj
Brukarz zarabia przynajmniej 3000-3800 więc jest nieźle
zdjecie uzytkownika
adik - 2016-03-10 13:11:36 odpowiedz | cytuj
3000 złotych to taka średnia zarobkowa w tej branży i na tym stanowisku.
zdjecie uzytkownika
sony - 2016-03-14 16:11:30 odpowiedz | cytuj
brukarze zarabiają tak w przedziale od 2300 zł do 3800 zł co miesiąc, więc całkiem ok
zdjecie uzytkownika
Antek - 2016-03-18 22:38:12 odpowiedz | cytuj
Brukar zarobi ponad 3000 złotych, ale nie więcej niż 4
zdjecie uzytkownika
rajner - 2016-04-27 16:07:13 odpowiedz | cytuj
tylko pomyślcie jak to jest ciężka praca mimo wszystko
zdjecie uzytkownika
barod - 2016-05-12 22:24:28 odpowiedz | cytuj
Praca może ciężka, ale 3000 że tak powiem wpadnie lekką ręką
zdjecie uzytkownika
Adaś - 2016-05-14 02:29:21 odpowiedz | cytuj
Brukarze zarabiają dobre pieniądze, przynajmniej 3000 złotych
zdjecie uzytkownika
juro - 2016-05-18 22:03:31 odpowiedz | cytuj
pewnie jak mas zdizlanosc gospodarcza to zarobisz miesiecznie z 5000tysiecy lekko
zdjecie uzytkownika
kkj - 2016-05-28 12:44:46 odpowiedz | cytuj
no własnie, mi się jednak wydaje, że te zarobki to ok 3000 zł to minium
zdjecie uzytkownika
Dawid - 2016-07-02 01:11:51 odpowiedz | cytuj
Bruka zarobi minimalnie spokojnie powyżej 3000 zł
zdjecie uzytkownika
Miron - 2016-07-16 23:26:42 odpowiedz | cytuj
No nie idzie powiedzieć że jest dużo, ale około 3000 to jest
zdjecie uzytkownika
Wa - 2016-08-07 01:01:07 odpowiedz | cytuj
Brukarz to zarobki powyżej 4000 złotych miesięcznie i to netto
zdjecie uzytkownika
Stach - 2016-08-14 00:20:47 odpowiedz | cytuj
Brukarz zarobi w dobrej firmie przynajmniej 3000zł brutto miesięcznie
zdjecie uzytkownika
edzia - 2016-09-15 22:06:49 odpowiedz | cytuj
poczatki moze ekstra nie sa chociaz w budowlance neizle placa moze na poczatek okolo 3 tysiecy?

W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
olo - 2016-09-24 17:50:42 odpowiedz | cytuj
na wlasnej dzialanosci mysle ze kilkanascie tysiecy meisiecznie chociaz w firmie tez nie ma zle
zdjecie uzytkownika
poiko - 2016-10-12 14:09:39 odpowiedz | cytuj
Wydje mi się, że na tym stanowisku to minium jest te 3 tysiace netto.
alert