Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
natalee - 2014-01-06 21:53:06 odpowiedz | cytuj
Witam,
Szukam osoby, najlepiej dziewczyny w wieku 18-25 lat do wspólnego wyjazdu na stałe do Wielkiej Brytanii, najchętniej Liverpool, ewentualnie Szkocja (niesprecyzowane).
Wiadomo, we dwoje zawsze raźniej, a przede wszystkim bezpieczniej :)
Zainteresowanych proszę o kontakt,
Pozdrawiam :)
zdjecie uzytkownika
Michal89 - 2014-01-17 14:10:20 odpowiedz | cytuj
Hey ja bym chciał także wyjechać do uk ale najlepiej na nagrana robote juz nie w ciemno masz jakieś pomysły?? pozdro
zdjecie uzytkownika
ka - 2014-01-27 13:52:12 odpowiedz | cytuj
Tez jestem chetna na wyjazd, ale wlasnie nie sama. Mam 24 lata. Ale wlasnie na nagrana juz prace, bo w ciemno nie ma kasy na start tam
zdjecie uzytkownika
Evelka - 2014-01-30 13:14:48 odpowiedz | cytuj
Czesc jest ktos w woj. łódzkiego? jestem zdecydowana jechac juz do uk lub irlandii. mam 26 lat bez nałogow, pracowita. mam kolege w irl polnocnej to by nam pomogl jakby co.piszcie na :evelinka111@onet.pl
PILNE!
zdjecie uzytkownika
ona - 2014-02-22 21:56:52 odpowiedz | cytuj
Evelka - 2014-01-30 13:14:48

Czesc jest ktos w woj. łódzkiego? jestem zdecydowana jechac juz do uk lub irlandii. mam 26 lat bez nałogow, pracowita. mam kolege w irl polnocnej to by nam pomogl jakby co.piszcie na :evelinka111@onet.pl
PILNE!
powyższy poost nieaktualny, prosze nie pisac na tego meila.
alert