Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla branży 'slubne_komunijne_suknie_akcesoria' : (1110)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Kraków
3
2015-06-23 20:52
Jaworzno
4
2015-06-14 20:01
Racibórz
1
2015-06-12 15:01
Gdańsk
1
2015-06-08 17:00
Toruń
6
2015-04-18 12:57
Alior Bank
Alior Bank
"Wywiad z Alina Kubowicz - Starszy Specjalista ds. Rekrutacji w firmie Alior Bank"
W Alior Banku pracuje od 3,5 roku. Zajmuje się prowadzeniem rekrutacji do sieci oddziałów oraz centrali Banku. Absolwentka Katedry Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, aktualnie studentka studiów podyplomowych Wydziału Humanistycznego AGH w Krakowie na kierunku Employer Branding.     Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Recepta na sukces?  W przypadku Alior Banku, o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie pewnych schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim Klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi klienta, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji.    Czy w takim razie walka o klientów bywa zacięta? Biorąc pod uwagę, że branża bankowa jest bardzo k...
Oława
1
2015-04-16 19:12
Kraków
3
2015-02-04 08:22
Poznań
5
2015-01-15 18:33
Dąbrowa Górnicza
1
2014-10-19 17:19
Łańcut
1
2014-06-24 09:23
Łódź
3
2014-05-13 10:39
Opole
1
2014-04-24 15:40
Kraków
1
2014-04-05 16:48
Warszawa
3
2014-02-05 14:19
Gdynia
1
2014-01-21 19:59
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager, Business Development Director, a od 2008 roku jako HR Director od trzech lat również w funkcji członka zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha i daje jej satysfakcję.   Jaki był kluczowy moment dla firmy? Kluczowym momentem dla TNS Polska było połączenie w kwietniu 2012 roku dwóch znanych marek na rynku badań czyli OBOP, która miała ponad 50-letnią tradycję i działającego od ponad 20  lat na rynku Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, każda z nich miała silną pozycję na rynku i nagle musieliśmy stać się jedną firmą. Było to bardzo duże wyzwanie, żeby z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z marką stworzyć jeden zespół i nową markę.    ...
Ludźmierz
2
2013-12-30 21:12
Łódź
7
2013-12-10 23:19
Lubin
2
2013-11-19 23:07
Olsztyn
2
2013-05-20 10:59
Giżycko
1
2013-05-10 07:58
Łódź
1
2012-10-23 22:12
Warszawa
1
2012-07-26 18:58
Mińsk Mazowiecki
1
2012-05-06 20:33
Lublin
2
2012-02-02 10:37
Rzeszów
1
2011-08-25 05:20
Bydgoszcz
1
2011-08-17 11:30
Lublin
1
2011-07-08 12:01
Międzyrzec Podlaski
1
2011-03-24 02:33
Rybnik
1
2011-02-23 10:10
Legnica
1
2011-01-24 06:33
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Warszawa-Wesoła
1
2010-12-16 15:07
Kraków-Boleń
1
2010-10-19 13:33
Warszawa
0
-
Skrzyszów
0
-
Karczew
0
-
Łódź
0
-
Lublin
0
-
Puławy
0
-
Bełżyce
0
-
Toruń
0
-
Mrągowo
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Jastrzębie-Zdrój
0
-
Wągrowiec
0
-
Łódź
0
-
Ostrów Wielkopolski
0
-
Zielonka
0
-
Legionowo
0
-
Wrocław
0
-
Szkoła Poliscealna
alert