Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".



Praca opiekunka
Znalezione opinie dla branży 'slubne_komunijne_suknie_akcesoria'
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Kraków
4
wczoraj o 21:09
Lublin
4
2016-04-23 14:45
Poznań
3
2016-04-07 12:44
Brzesko
3
2016-03-07 13:59
Skoczów
2
2016-01-19 15:48
Microsoft Sp. z o.o.
Microsoft Sp. z o.o.
"Wywiad z Andrzej Borczyk - Dyrektor Personalny w firmie Microsoft Sp. z o.o."
Proszę powiedzieć jak wyglądały początki firmy w Polsce? Jak większości dużych przedstawicielstw amerykańskich organizacji. Zaczynało się z reguły od kilku osób, które budowały powoli zespół i tworzyły coś, co na tamten czas było aspiracją. Nowe technologie w latach 90-tych to było coś bardzo odległego w ówczesnej rzeczywistości postkomunistycznego kraju. Myślę, że Microsoft jest taką klasyczną, dużą korporacją, która z jednej strony rośnie przez kolejne ulepszenia swoich produktów, ale też przez akwizycję, czyli kupowanie innych organizacji. Tak jak całkiem niedawno, kiedy globalnie zakupiliśmy Nokię i do naszego biura dołączyło kilkadziesiąt osób z tej firmy. Teraz jesteśmy jednym zespołem.     Jak Pan trafił do Microsoft? Co trzeba zrobić, aby być dyrektorem personalnym tak ogromnej korporacji? To raczej pytanie do osób, które mnie rekrutowały (śmiech). Ja jestem już 19 lat na rynku, pracowałem w trzech dużych korporacjach. Połowa mojego życia zawodowego związana była z działami sprzedaży, zaś druga to praca w HR i tak właśnie trafiłem do działu personanego Microsoft. Kiedyś, pre...
Wrocław
2
2015-12-29 19:32
Ludźmierz
3
2015-10-01 09:44
Maków Podhalański
1
2015-09-25 19:23
Panieńszczyzna
1
2015-09-25 19:20
Chełm
1
2015-09-25 19:20
Sieradz
1
2015-09-25 19:18
Gdańsk
1
2015-09-25 19:17
Zamość
1
2015-09-25 19:04
Warszawa
1
2015-09-25 19:02
Kętrzyn
1
2015-09-25 19:02
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Sosnowiec
1
2015-09-25 19:00
Poznań
1
2015-09-25 18:57
Nowa Sól
1
2015-09-25 18:56
Busko-Zdrój
1
2015-09-25 18:43
Łódź
1
2015-09-25 18:41
Busko-Zdrój
1
2015-09-25 18:40
Pisz
1
2015-09-25 18:40
Białystok
1
2015-09-25 18:40
Warszawa
1
2015-09-25 18:39
Wrocław
1
2015-09-25 18:25
Nidzica
1
2015-09-25 18:23
Oświęcim
1
2015-09-25 18:19
Gdańsk
1
2015-09-25 18:18
Brzeg
1
2015-09-25 18:18
Gorzów Wielkopolski
1
2015-09-25 18:18
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Bydgoszcz
1
2015-09-25 18:04
Grodzisk Wielkopolski
1
2015-09-25 18:03
Pisz
1
2015-09-25 18:03
Doruchów
1
2015-09-25 18:01
Racibórz
1
2015-09-25 18:01
Kraków
1
2015-09-25 17:59
Lublin
1
2015-09-25 17:59
Częstochowa
1
2015-09-25 17:59
Bełchatów
1
2015-09-25 17:58
Sławno
1
2015-09-25 17:56
Kartuzy
1
2015-09-25 17:55
Lublin
1
2015-09-25 17:55
Warszawa
1
2015-09-25 17:55
Sokółka
1
2015-09-25 17:51
Kętrzyn
1
2015-09-25 17:51
Rawicz
1
2015-09-25 17:50
Starogard Gdański
1
2015-09-25 17:44
Szczytno
1
2015-09-25 17:44
Warszawa
1
2015-09-25 17:44
Warszawa
1
2015-09-25 17:43
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
  6. 7
  7. 8
  8. 9
  9. 10
  10. »
  11. »»
alert