Nokia Networks
Nokia Networks
"Wywiad z Martyna Kosiorek - Project Manager ds. rekrutacji w firmie Nokia Networks"
Martyna Kosiorek - 31 lat, absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność Public Relations. Charyzmatyczna, konsekwentna, a do tego zawsze uśmiechnięta manager z krwi i kości. Rekruterka przez duże "R". Rekrutacją w branży IT zajmuje się od 8 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach rekrutacyjnych, gdzie dostarczałapracowników największym firmom IT z całej Polski. Od 2014 roku związana z Europejskim Centrum Inżynierii i Oprogramowania Nokia Networks we Wrocławiu, największym w Polsce ośrodku badawczo-rozwojowym w sektorze teleinformatyki, gdzie zajmuje stanowisko Project Managera ds. rekrutacji. W zeszłym roku, przy jej pomocy, Nokia przyjęła do pracy 815 nowych osób. Aktualnie wrocławski zespół liczy już blisko 2600 osób i wciąż poszukiwani są nowi specjaliści. Prywatnie szczęśliwa żona oraz mama 4 letniej Marceliny. Pasjonatka podróży oraz kuchni hinduskiej. Wolne chwile chętnie spędza z rodziną i znajomymi na stokach narciarskich. Jak sama mówi "kocha Wrocław i nie wyobraża sobie życia w innym mieście".   Pojawienie się Nokii w Polsce było dużym wydarzeniem....
T-Mobile Polska S.A.
T-Mobile Polska S.A.
"Wywiad z Magdalena Gera Pikulska - Członek Zarządu / Dyrektor ds. Polityki Personalnej w firmie T-Mobile Polska S.A."
Ukończyła studia na wydziale Ekonomii i Socjologii oraz studia podyplomowe z Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwentka Central European University w Pradze, akredytowanego przez Uniwersytet Lancaster. Laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku 2000. Od 2000 roku związana jest z branżą telekomunikacyjną w obszarze zarządzania personelem. W T-Mobile Polska S.A. (wcześniej PTC S.A.) pracuje od lipca 2007r. W 2011 roku, po raz drugi z sukcesem przeprowadziła proces rebrandingu – tym razem rebranding Ery na T-Mobile. Brała udział w tworzeniu  HR Shared Services Centre dla grupy Deutsche Telekom obejmujący cała Europę.  W październiku 2014r.  objęła stanowisko Dyrektora w Zarządzie nowo powstałej spółki Deutsche Telekom Business Services (DTBS). W 2013 roku przystąpiła do Koalicji Prezesi - Wolontariusze 2011. Misją Koalicji jest rozwój wolontariatu, wolontariatu pracowniczego i odpowiedzialnego przywództwa. Od kilku lat uczestniczka Kongresu Kobiet. W T-Mobile aktywnie wspiera rozwój idei kobiecego przywództwa w firmie. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa i gotowania. Swoją miłość do dobrej kuchni udowadnia organizuj...
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w szwajcarskim Ebikonie. Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą mamy 5 biur reg...