Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla branży 'komputery_sprzedaz' : (33)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Warszawa
1
2012-10-09 08:50
Warszawa
1
2011-02-04 10:25
Warszawa-Wesoła
1
2011-01-26 14:13
Warszawa-Wesoła
1
2010-12-09 09:13
Warszawa-Wesoła
1
2010-11-10 13:59
Inwemer System Sp. z o.o. "Wywiad z Joanna Kubiak - Kierownik Marketingu i Sprzedaży w firmie Inwemer System Sp. z o.o."
Gdzie znajduje się główne centrum zarządzania firmy INWEMER? Siedziba firmy mieści się w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Sulejowskiej 45. To właśnie tu znajduje główna administracja z działami księgowości, personalnym czy IT. Firma INWEMER powstała 1992 roku. Z początku jako firma lokalna, działaliśmy na terenie województwa łódzkiego. Od 2004 roku świadczymy usługi na terenie całego kraju.    Jak wygląda struktura firmy INWEMER, jaki typ klienta obsługuje i jak reagują Państwo na zmiany zachodzące w branży? Na przestrzeni, tych pond dwudziestu lat firma INWEMER przekształcała się i rozwijała.  Obecnie, INWEMER dba o należyte, kompleksowe utrzymanie w czystości pomieszczeń i terenów zewnętrznych wokół budynków Klientów, zapewnia spokój oraz bezpieczeństwo poprzez usługi ochrony osób i mienia, pomaga w prawidłowym utrzymaniu wyposażenia i elementów budynku realizując techniczną obsługę nieruchomości, a także stanowi wsparcie, oferując swój personel w ramach Agencji Pracy Tymczasowej.  Na bieżąco monitorujemy branże, w których działamy. W zeszłym...
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Agora S.A. "Wywiad z Joanna Bednarek;Anna Krawczyk - Kierownik działu rekrutacji;Specjalista ds. rekrutacji w firmie Agora S.A."
Joanna Bednarek, Kierownik działu rekrutacji - Od ponad 20 lat związana z branżą HR.  W swojej karierze zawodowej odpowiadała za administracje personalną, naliczanie wynagrodzeń  i wspierała menedżerów w pełnym zakresie działań hr-owych, jako biznes partner. Obecnie zajmuje stanowisko kierownika  działu rekrutacji, odpowiada za pozyskanie pracowników do spółek Grupy Agora, prowadzi sesje oceny potencjału i informacji zwrotnej (AC/DC) oraz proponuje po nich działania rozwojowe. Koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe i praktyk studenckich. Jej obecne zainteresowania zawodowe skupiają się wokół takich tematów jak rekrutacja z perspektywy pracodawcy i kandydata,  marketing rekrutacyjny, motywowanie i ocena potencjału pracowników.   Anna Krawczyk, Specjalista ds. rekrutacji - Związana z branżą HR od 8 lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Początkowo zdobywała doświadczenie w międzynarodowych agencjach rekrutacyjnych, by następnie rozwijać się w wewnątrz firmowych działach personalnych. W Agorze specj...
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Peklimar "Wywiad z Bogusław Strześniewski - Prezes Zarządu w firmie Peklimar"
Proszę powiedzieć coś o powstaniu i początkach firmy Peklimar...  Firma powstała w 1990 r. jako maleńka, bo zaledwie 5-osobowa masarnia. Sami wówczas skupowaliśmy żywiec, ubijaliśmy, przetwarzaliśmy oraz sprzedawaliśmy w zasadzie na miejscu i niemal prosto z wędzarni. Nie mieliśmy systemów do fakturowania czy przechowywania receptur, terminali wagowych, specjalistycznych urządzeń takich jak masownice, komory wędzarnicze, parzelniki.   Jak się firma rozwijała? Starając się sprostać rosnącemu zainteresowanie naszymi produktami, stopniowo zwiększaliśmy skalę produkcji, zatrudniając kolejne osoby, inwestując w maszyny, rozbudowując Zakład.   Z czasem w miarę rosnącej konkurencji i zmniejszającej się rentowności, koniecznym było poszukiwanie rozwiązań bardziej efektywnych i efektownych. Powstał dział Pakowni, Marketingu, Handlu. Wdrożenie systemów informatycznych, wspierających działalność operacyjnie ale również umożliwiających szereg analiz, stanowiących często przesłanki do działań, miało i ma olbrzymie znaczenie dla sprawnego funkcjonowania organizacji. Stosunkowo wcześnie uzyskaliśmy pierwsze certyfikaty jakości ...
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
Warszawa
0
-
alert