Zadania na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji BHP: wypadkowej, rejestrów, ewidencji, itp.
- nadzór nad warunkami pracy, analiza ryzyka, raportowanie,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami badań i pomiarów czynników szkodliwych, organów państwowych uprawnionych do kontroli itp.,
- opracowanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników,
- zarządzanie zespołem ds. BHP.
Czego oczekujemy od kandydatów:
- wyższego wykształcenia technicznego, uprawnień BHP zgodnych z przepisami prawa,
- min. 6-letniego doświadczenia w służbie BHP,
- gruntownej znajomości norm ISO,
- znajomości zasad prowadzenia dokumentacji BHP,
- dobrej organizacji pracy, samodzielności, wysokich zdolności komunikacyjnych, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów.
Co oferujemy:
- dynamiczne środowisko pracy,
- samodzielne stanowisko,
- pakiet benefitów.